Einde van de Wereld Awards W47

DeletedUser77803

Guest
Heya,

Ik heb het lijstje wel gelezen heb er alleen niet zo veel verstand van heb niet de hele wereld meegekregen. Maar zal me dan toch even ene beetje voorstellen Ik ben Jordi ( Enthalpy ) ook wel Boze smurf genoemd door Team TE.
Daarvoor wil ik mezelf toch nomineren voor de speler met het kortste lontje.
Verder wil ik Anneke van Toxical Error nomineren voor respectvolste speelster.
Aangezien Ze me toch een kans heeft gegeven om op de wereld verder te kunnen bespelen En omdat ik haar Du mocht zijn ook al was ik in sommige opzichten net een drift kikker die lekker aan het happen was op Zowel Tom, Merlijn, Kristof als Anneke hun opmerkingen.

Mvg,
Jordi | Enthalpy
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Heya,

Ik heb het lijstje wel gelezen heb er alleen niet zo veel verstand van heb niet de hele wereld meegekregen. Maar zal me dan toch even ene beetje voorstellen Ik ben Jordi ( Enthalpy ) ook wel Boze smurf genoemd door Team TE.
Daarvoor wil ik mezelf toch nomineren voor de speler met het kortste lontje.
Verder wil ik Anneke van Toxical Error nomineren voor respectvolste speelster.

Aangezien Ze me toch een kans heeft gegeven om op de wereld verder te kunnen bespelen En omdat ik haar Du mocht zijn ook al was ik in sommige opzichten net een drift kikker die lekker aan het happen was op Zowel Tom, Merlijn, Kristof als Anneke hun opmerkingen.

Mvg,
Jordi | Enthalpy

Vet lijstje maatje
 
Reactiescore
656
Ik weet dat ik al een tijdje van W47 af ben, maar wilde toch ff een lijstje maken en Fire! feliciteren met de wereldwinst over 44 dagen.

Beste speler van W47:
Persoonlijk vind ik dat Krondor28 en Prins Pils hier beide horen te staan. Krondor28 omdat dit account altijd een van de beste is geweest en zeker vanaf de 3-4m punten het front bleven wegblazen en zo zichzelf in mijn boek beste speler van de wereld verdient ( account dat nog bestaat ).
Daarnaast wil ik Prins Pils voordat ze ban kregen hier neerzetten, want het team wat daar op zat waren zwaar goed en met hun mega front eigenlijk nooit een dorp verloren.

Beste stam van W47: Fire!. Zelfs in het tijdperk toen Meow nog een 20m+ punten voorsprong had was elke massa raak zowat en eigenlijk nooit een account gebroken geweest.

Beste stam speler van W47:

De beste aanvaller van W47: Krondor28 heeft zoals ik al had gezegd bij beste speler altijd het front weggeblazen. Ze deden net alsof Meow niet aan het verdedigen was :O.

De beste verdediger van W47: Prins Pils. Ook al aangehaald bij beste speler. Moeilijkste front en nooit dorpen verloren zowat.

Meest gezellige speler van W47: Hier wil ik graag iemand van Meow neerzetten. Ik vind Chris van Peanut007 echt een topgozer. Wat een gezellige PM's had hij altijd met iedereen. Tevens vond ik hoe hij nieuwe spelers in de grond ging boren heel cool.

Grootste VV slet van W47: We weten allemaal dat VV's binnen Meow nooit heel soepel liep, dus zal iemand van Fire zijn ( geen idee wie binnen Fire dit het meest deed ).

Beste leider van W47: Persoonlijk vind ik dat er in Meow nooit een goede leider was geweest ( was zelf ook tijdje leider geweest ). Vond persoonlijk in de skype gesprekken tussen Fire en Meow de Fire leiding in het algeheel sterk overkomen, dus de mensen die toen leiding waren. Chapeau!

Slechtste leider van W47: Martijn. Men zegt dat hij nog steeds aan het rennen is :O.

Mooiste speler naam van W47: The Fault in our stars, wat een mooie film is het toch ook :O

Mooiste stam naam van W47: Doom of Valyria.

Favoriete forumposter: Pimsie.

Welke speler was voor jou de grootste verassing: Zonder twijfel: Jessey (BehindtheScenes.). Ik had toch een mening over Jessey gekregen door verschillende voorgaande werelden (w34 en w36). Of deze jongen heeft zich enorm ontwikkeld of had gewoon totaal geen steun van de stam. Een geweldige medespeler geweest en iemand waar ik zeker graag nog een keer mee zou willen samenspelen.

Grootste stabber van W47: Volgens mij was op W47 niet echt een stab gebeurt. De 'stab' die daarna kwam vind ik de kata regen van Peanut007 op .Royalist. en dan mijn front bij XB vertellen dat hij elk dorp kata'd ( beetje laffe actie ).

Mooiste actie van W47: De PP abusers allemaal uit de top 25 zien vallen.

Welke gebeurtenis heeft de wereld bepaald: Fusie Angels en de stam in het oosten die was gevormd tot Fire! Dat werd een onmogelijke opgave voor Meow om daar tegen op te boksen. Een veels te georganiseerde stam.

Grootste blunder van mezelf W47: Starten in het Zuid-Westen en de co's die ik heb gehad ( Dennis van Kale Poes en Rebecca ).

Gefeliciteerd Fire!
 

DeletedUser74358

Guest
Welke speler was voor jou de grootste verassing: Zonder twijfel: Jessey (BehindtheScenes.). Ik had toch een mening over Jessey gekregen door verschillende voorgaande werelden (w34 en w36). Of deze jongen heeft zich enorm ontwikkeld of had gewoon totaal geen steun van de stam. Een geweldige medespeler geweest en iemand waar ik zeker graag nog een keer mee zou willen samenspelen.

Welke speler was voor jou de grootste verassing: Zonder twijfel: Jessey (BehindtheScenes.). Ik had toch een mening over Jessey gekregen door verschillende voorgaande werelden (w34 en w36). Of deze jongen heeft zich enorm ontwikkeld of had gewoon totaal geen steun van de stam. Een geweldige medespeler geweest en iemand waar ik zeker graag nog een keer mee zou willen samenspelen.

Thanks voor de nominaties. Kon hierom wel lachen trouwens (chuckle)
 
Reactiescore
656
Nondeju, ik had die post gekopieerd, maar dus niet alles goed verandert.
Excuses, maar ik gun het je wel ;)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Snap dat rondom Jessey ook niet zo goed, was op wereld 38 (zo een 2 jaar terug nu) ook al duidelijk voor iedereen dat Jessey een beest en stamdrager was in DET, een aftreksel van ODA (w30). Vergeleken daarbij heb ik Jessey echt nauwelijks gezien op deze wereld.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser69389

Guest
34 en 36 was het beeld over Jessey niet al te positief. Ook deels door mij, onterecht overigens.
 
Reactiescore
1.148
Het was een eer om in Fire gespeeld te hebben.
 
Reactiescore
2.303
34 en 36 was het beeld over Jessey niet al te positief. Ook deels door mij, onterecht overigens.
Jessey is zwaar gerekt geweest op w36, niet echt zijn eigen fout. Voornamelijk omdat ik gewoon veel te goed ben...
Neej joke, bart heeft hem gewoon in de steek gelaten :p
 
Reactiescore
660
Ik zou graag de stam Fire willen bedanken dat ze me een mooi tw afscheid hebben gegund. Ik heb het spelletje graag en veel gespeeld. Maar aan alles komt een eind.
Bedankt om me deze wereld te laten winnen.
Mooie geste!
Golden award - beste stam = met overschot Fire!
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.501
Ik zou graag de stam Fire willen bedanken dat ze me een mooi tw afscheid hebben gegund. Ik heb het spelletje graag en veel gespeeld. Maar aan alles komt een eind.
Bedankt om me deze wereld te laten winnen.
Mooie geste!
Golden award - beste stam = met overschot Fire!

I cry everytime, legend!
 
Bovenaan