Clustercontest W53

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
2.478
4q1t7rzybnzee.png

Beste W53-forumlezers,

Hierbij presenteer ik met trots de W53-Clustercontest! Wie heeft het meest functionele en best gelegen cluster. Wie mag zichzelf na deze wedstrijd uitroepen tot de eigenaar van het beste cluster van héél W53? We zullen het de komende weken gaan zien!

Hoe kun je inschrijven?

Voor een succesvolle deelname dien je een kaartje te maken waarop jouw cluster goed zichtbaar is. Dit kaartje moet aan enkele eisen voldoen;

- Het moet gemaakt worden via deze site.
- Op het kaartje moet je eigen cluster (in het geel), de cluster van je eigen stam (in het blauw) en je (directe) vijandelijke stam (in het rood) weergeven. Het markeren van andere spelers/stammen is toegestaan, maar niet verplicht!
- Je dient het 'inzoom niveau' op 400% te zetten en daarbij moet je ervoor zorgen dat je eigen cluster in zijn geheel zichtbaar is.
- Je dient de optie 'Alleen gemarkeerde' aan te vinken en de daarbij horende achtergrondkleur op zwart te houden.
- Je accountnaam dient vermeld te staan in je inzending.
- Naast de originele tekening(presentatie) van jouw cluster, verwachten wij ook een screenshot in een spoiler van jullie cluster(zonder tekening).

Wanneer je dit kaartje gemaakt hebt, dient deze in dit topic gepost te worden. Het is altijd leuk om hierbij een toelichting te geven bij je cluster (waar je je cluster op vindt lijken, of je tevreden bent over je cluster, enzovoort...), maar dit is niet verplicht. Al wordt originaliteit natuurlijk wel beloond!

De Prijzen

De prijzen zullen voorlopig als volgt zijn:
- 1e prijs: 550 premium punten!
- 2e prijs: 400 premium punten!
- 3e prijs: 250 premium punten!

-4e prijs: 150 premium punten!
-5e prijs: 100 premium punten!

- Originaliteitsprijs: 150 premium punten!
- Toekomst perspectief: 150 premium punten!
- Clusterdichtheid: 100 premium punten!
- Vorm/ligging: 100 premium punten!
- Troostprijs: 100 premium punten!

De Jury

De jury zal bestaan uit circa 5 spelers, die niet actief zijn op W53. Lees je dit nu toevallig en ben je geen W53-speler, maar vind je het wel leuk om iets bij te dragen aan deze contest? Stuur dan even een PM naar mij (The Minion). De jury krijgt van mij het bestand in de bijlage opgestuurd om deze in te kunnen vullen.

De inhoud van dit bestand geeft tevens de beoordeling critica weer van deze contest.

Jurylid 1: The Minion
Jurylid 2: DemocratischeZwijmelaars
Jurylid 3: Leving Behind
Jurylid 4: Hammer Bro
Jurylid 5: ???

Sponsoring

Vind je dit een leuk initiatief en wil je graag ook jouw steentje bijdragen? Dan kun je dit doen in de vorm van een donatie! Je kunt een zelfgekozen aantal premium punten overmaken naar het account A Lone wolf (mijn account, waarmee ik uiteindelijk de prijzen uit zal reiken) en dan zal ik daarmee de prijzen verhogen.

Ik hoop dat er genoeg donaties gedaan komen, zodat de prijzenpot verhoogd en misschien zelfs uitgebreid kan worden.

Huidige sponsoren:

TWNL: 500 premium punten
The Minion: 500 premium punten
Sc Beast: 300 premium punten
Poo.: 750 premium punten

Bedankt voor de bijdrages!

Uiterlijke Inzendingsdatum: Woensdag 17 mei 23:59 (14 dagen van nu)
Uitslagen volgen daarna zo spoedig mogelijk.


Tot Slot

Ik hoop dat er voldoende animo is hiervoor. Niet iedereen leest dit topic en ik zou jullie daarom ook willen verzoeken om jullie stamgenoten, die niet aanwezig zijn op het AF, ook in te lichten over deze wedstrijd. Zo schrijven zich misschien nog meer mensen in en dat maakt het allemaal alleen maar leuker!

Alvast bedankt voor jullie deelname en succes met het winnen van deze wedstrijd!
 

Bijlagen

  • beoordeling.PNG
    beoordeling.PNG
    8,5 KB · Weergaven: 24
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.478
Deelnemers

Link naar de uitslag(klik)









 
Laatst bewerkt:

DeletedUser61161

Guest
Zonde, zou graag jury willen zijn maar lees nu dat je dan allemaal dingen moet invullen dus helaas, ik val af :(
 

DeletedUser61134

Guest
Als mijn premium punten niet geglitched waren had ik er 90 voor je :p
Kan na 6 maand nog niet ruilen :(
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Ik ben hier niet goed in dus ik claim de troostprijs wel :D
 

DeletedUser74005

Guest
Hoe kun je bekwaam of onbekwaam zijn voor een clustercontest? Welke eigenschappen mis jij al dan niet dat jij jezelf nu al in een underdog positie plaatst?

Hij is niet zo'n ster in het overnemen van andere dorpen, dus zijn cluster bestaat altijd uit één dorp ;)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Gaat mij toch om die PP :p

Maar mag je niks bewerken in Paint ?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser61161

Guest
Mijn cluster bestaat uit alle dorpjes in de wereld behalve bb'tjes (happy)
 
Reactiescore
2.478
Uhm, ik had eigenlijk wel verwacht/gehoopt dat er nu al een paar deelnemers zouden zijn:oops: Of kan ik hele goede/creatieve verhalen verwachten, die nu nog in de maak zijn:rolleyes:
 
Reactiescore
96
Eerst worden de clusters in allerijl omgevormd naar een toonbaar geheel verwacht ik :)
 

DeletedUser17482

Guest
Deelname van Rise of Redemption (AnB)

Hierbij ons presentatie:
https://i.gyazo.com/90647830dd2bdcc6cef3a62da2268b5a.png

Qua originaliteit zijn we gegaan voor een hartje. Het AF kan ook wat liefde gebruiken, aangezien vele kunnen zagen, ben ik er om wat liefde te sturen. Wij staan ook bekend om sympathieke en gezellige spelers. Vandaar dat deze ook bij ons zelf past

Wij gaan zeker voor de prijs van compactheid. Ons cluster is compleet uitgekuist, op onze mb's na. Wij hebben denk ik het compactse cluster met de hoeveelheid punten tegenover andere tw spelers.

Onze ligging is in onze ogen ideaal. 180graden front, 180graden safe. Ruime edelrichting, maar toch safe zone. Ondanks we echt core zitten, hebben wij een mooi compact / rond cluster zonder teveel cf.

Hopelijk hebben we hier een mooie bijdrage kunnen leveren en moedigen andere aan hier ook aan mee te doen!

Groetjes

Team Rise of Redemption

https://i.gyazo.com/496de799092ee62899575b24cf0b3bca.png

Zoals afgesproken, de extra afbeelding! Zijn wel enkele dorpen bijgekomen door de massa. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser54179

Guest
Deelname A. von Smits (.S)

Ons cluster:
hhgKeqK.png


uVPTNuM.png

Hier is ons cluster te zien. Ons cluster is niet echt groot dus heb ik ingezoomed ook waar je alleen ons cluster kan vinden. Ik vind het een beetje op een springen dier lijken, wat jullie?
OXqiBSz.png

Links onder in heb je een rechte lijn zitten, dat geeft mij het idee van een poot. Daarnaast gaan drie dorpjes schuin, dat is dan een tweede achterpoot. Daarboven komt het lichaam, waar boven de staart gekruld naar de rug gaat. Dan zit de kop rechts bovenaan en de twee voor poten naast elkaar. Ik hoop dat jullie dit ook inzien =)
Het cluster is niet heel compact, maar ik vind de vorm wel grappig.

Met vriendelijke groeten,
namens het A. von Smits team,

~El
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61161

Guest
Ik vind het wel een beetje op een paard lijken zonder lichaam
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan