Golden Awards

DeletedUser9172

Guest
Je moet dit wel van 2 kanten bekijken :)

1 positief en 1 negatief.(Hansje aka Pietertje)
 

DeletedUser77799

Guest
Dit is echt zo;n nutteloze discussie. SC en IGHI hebben allebei veel betekend op deze wereld en zijn allebei ongelooflijk belangrijk voor hun eigen stam. Dit is een welles/nietes discussie waarbij iedereen zijn eigen stamlid naar voren schuift. Ik vind meerdere spelers op deze wereld veel betekend hebben:
- Runner 5, hoe je het wendt of keert, de overstap van at all naar edict was 1 van de grootste veranderingen op w51 en deze overstap heeft de meeste impact gehad op het wereldverloop in de laatste maanden.
- SC en ighi, omdat ze allebei dik de ODA ranglijst aanvoeren, hoge ODS/ODD en gewoon belangrijk zijn voor beide stammen
- Jannes, denkt deze wereld totaal niet aan zijn eigen account, maar puur aan de stam
- TNP, ik heb via een vv wat tegen ze mogen strijden en kan niet anders zeggen dat ze zeer veel skills bevatten. Enige wat ik dan wel opvallend vond, was dat ze vrij snel recappen en minder snel snipen. Dus dan verliezen ze wel troepen, maar ik zie ze weinig dorpen verliezen uiteindelijk.
- SnDD, wat een baas is dit account eigenlijk, eerst terror en nu gewoon goed en leuk tegen TNP
- SOI, hoge ODS, hoge ODA, indrukwekkend, hoor goede verhalen over dit team
- MKS, gewoon een superleuk team dat afgelopen dagen een zeer succesvolle massa op TB heeft uitgevoerd
- Sandokan, heeft ruzie met bijna heel de wereld, maar hij en zijn stam staan nog erg stabiel in de core van de wereld. Is toch een prestatie waard, ook al hebben ze veel def, ze hebben ook groot front, mag ook wel eens benoemd worden.
- IBD, laatst een giga massa gekregen, weliswaar veel dorpen verloren, maar ik heb zelf vv gedraaid daar, dat was ook onvermijdelijk. Massa van edict was zeer succesvol, complimenten aan de stam.
- Pikhaak, iedereen uit humble weet waarom. En iedereen uit humble heeft gemerkt waarom :D

Dit is gewoon even snel een lijstje met namen waar ik wel wat over kan zeggen. Boeiend wie de beste is of wie het meest invloed heeft, uiteindelijk is dit een samenwerkingsspel, niet een solospel. Je kan als acc ongelooflijk veel voor je stam doen, als zij jou niet helpen als je in nood zit, ben je alsnog de pineut.

Inhoudelijk de beste post die ik in de afgelopen weken gezien heb. Dit komt ook in de buurt van een GA lijstje, dus dit zou een impuls moeten zijn om weer wat te maken. Laten wij samen het niveau van het AF weer verhogen.
 

DeletedUser77799

Guest
Iemand van Edict die zo vriendelijk wilt zijn zijn nominaties uit te spreken? Leven is grondig nodig hier, en ben benieuwd wat de tegenstander voor kijk heeft. Geen full edict lijstje dan wel plz, tenzij het goed onderbouwd is. Bij voorbaat dank!
 

DeletedUser50613

Guest
Zal eens kijken of ik de motivatie kan vinden een lijstje te maken :) Doe het wel niet graag.
 

DeletedUser77798

Guest
Beste speler: Tot heden onbepaald , er ontstaan dikwijls discussies over wie de beste speler is.
Naar mijn mening verdienen meerdere spelers deze nominatie , die elks uitblinken in hun aspecten.
Suicide Consultant is voor mij de beste speler omtrent aanvallen , ( zou me niet verbazen als 1 van de dagen zijn enter knop eens kapot gaat haha!) Ook speelt hij heel gewaagd met zijn cluster en heeft hij geen schrik van confrontatie. Stilletjes aan begint er meer druk op hem te komen , dus we zien voor de toekomst of hij deze titel blijft behouden!

Sick of It verdiend eveneens deze nominatie voor de totaliteit.
Daarmee bedoel ik dat hij het goed doet op elk vlak , ODA \ ODS , activiteit , staminzet , VVs draaien

Team High , Tim is een topper!
Onszelf zien wij als de speler met grootste impact op wereld 51 , door hoge spelefficientie naar de top geraakt.
Samen met Hoogste ODA , Doneren van clears , def en inzet voor de stam verdienen wij hier dus ook een plaatsje.

Last but not least , Meneer Jannes Hemzelfe!
Een gewaagde actie door het oprichten van de stam Humble die tot hiertoe nog steeds goed draait.
Met hoog spelinzicht en goede praatjes als leider van humble is die geraakt waar die nu staat.
Overigens weet ik ook dat Jannes vaak VV doet en redelijk goed kan verdedigen.
Grote impact op wereld 51 , houd zijn stam in toom als enige leider, daarom ook een proficiat!

Beste stam: Humble

Het enige waarop de beste stam kan gebaseerd worden zijn geen persoonlijke verhaaltjes maar statestieken , zwart op wit.
Humble lijkt op dit moment de meest stabiele stam met het gemiddeld hoogste niveau van wereld 51.
Pas op , dit kan nog omdraaien wanneer de zwakkere schakels uit het spel zijn en het neerkomt op de overblijvende sterke spelers.

De beste stam speler: We kregen deze nominatie al voor we weer 200 clears hebben gedoneerd op infected by death , deze nominatie voor mezelf blijft dus nog steeds meer dan waardig.
In Humble lijkt me Dat Roi Danton, Gregiore, en Jannes zich ook enorm inzetten voor de stam maar daarover bezit ik te weinig info.

Het grootste ego: Elke speler met gezond verstand zou hier Jannes neerzetten , al vind ik dat ObeyToSupreme en ai got this er ook wat van kunnen.

Beste leider: Weer een nominatie voor mijn beste vriend Jannes (Kappa).

Slechtste leider: Sandokan The pirate ondanks hij toch meer heeft bereikt dan we dachten is hij op dit moment de slechtste leider op w51( Dit wil niet zeggen dat het een slechte leider is).
Ik geloof dat Sando wel voor sfeer zorgt en groepsgevoel.

Meest overschatte stam: Humble, Zowel beste Stam als meest overschatte stam. Deze nominatie komt vanwege dat Humble steeds een hoge pet op heeft en ik steeds het gevoel krijg dat zij willen laten zien dat ze beter zijn in elk aspect. Echter is dit niet altijd zo ookal word vaak gedacht van wel.

Meest onderschatte stam: Geen Stam worden tot heden onderschat
Meest overschatte speler: Wiett , Weet jij wat 1-Command is?
Meest onderschatte speler: Runner 5 , volgend mij denken veel mensen dat Hans een domhoofd en een noob is , niets is minder waar mensen.
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Niemand , Ik ben een stam op mezelf
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Shithappens.. De absolute topfavoriet om niet mee in een stam te willen zitten
Mooiste spelers naam: Auf der Jagd
Mooiste stam naam: Ben Humble en Edict al zo moe gekeken, ik ga gewoon voor Navy seals Yea
Het tofste topic: Golden Awards
Het domste topic: Hoeveel heb je gefarmt? Dude, kijk gewoon bij de farmstats op TW in 1dag.
Favoriete forum poster: Yvo van TNP , die post gewoon bijna nooit , geen tijd voor zever.
Minst favoriete forum poster: ObeyToSupreme
Dikste wannabe op het forum: Alweer een nominatie voor Jannes
Dikste wannabe in het spel: Tim want die zei: ''Schrijf mij maar op"
Mooiste profiel foto van spelers: Bellevue , Mooie GIPHY , het is letterlijk en figuurlijk een Bellevue
Mooiste profiel foto van stammen: /
Mooiste actie van de wereld: Roi danton die 100 Clears op Hans verliest en nog geen 150K ODA Haalt
Meest belovende speler voor de toekomst: The Bathman , onlangs heeft The Bathman een nieuwe start genomen,er zijn enkele dingen veranderd op het acocunt en
Meest belovende stam voor de toekomst: /
Grootste blunder: Die Cf in mijn cluster , een 4voudige noobfout 1. Smorgens niet getagd terwijl iemand online was gekomen. 2. Niet gekeken naar de aanvalsberichten en pas half uur na verlies van een dorp het opmerken? 3. Recaps plaatsen 3u ver van dat dorp? Whut? 4. Doorheen heel de nachtbonus clears smijten.
Voor wie heb je nu echt respect: Punkerke en monkey ondanks dat zij niet zo actief hoeven te zijn, zijn ze er wel constant voor de stam, ook zijn ze heel attent en geinteresseerd in nieuwe dingen. Als je van hun iets vraagt zetten ze zich ook meteen volledig in!
Voor wie heb je nu echt GEEN respect: Turnupthemusic en El salvaldor , volgens mij liggen jullie normen en waarden niet laag maar gewoon onder een steen ver weg...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487871837

Guest
Jonas had deze nog te goed, nu kan hij me eindelijk stoppen met dagelijks skypen.
Dus, bij deze @Mad King Sheogorath :D

Misschien dat sommige dingen wat slecht beargumenteerd zijn, maar ik ben er al wat langer uit.

Beste speler: Ik heb hier al menig discussie over gelezen dus ik ga gewoon een paar mensen neerzetten.

Team Get High. Hier zit gewoon een prima stel spelers op die met liefde hun troepen doneren aan anderen. Daar kun je van alles over zeggen en doen, maar het is simpelweg een feit waar je niet omheen kan draaien.

Team *SC verdient hier ook een plek vanwege welbekende redenen. Hebben zich altijd goed weten te verdedigen en zijn ook offensief lekker bezig.

Nu misschien een ietwat rare nominatie, maar ik vind dat Wesley hier ook een plek verdient. Toen hij op ADJ kwam draaiden we niet zo lekker, we hadden het front met IGHI, een deftekort in de stam en door privé omstandigheden was er weinig activiteit. Weske heeft toen nachten zitten deffen en de boel rechtgetrokken en ons enorm verder geholpen. Hoe hij verder op Bathman heeft gepresteerd weet ik niet, maar zijn periode op ADJ was enorm waardevol.

Tot slot ben ik dat eigenlijk gewoon, aangezien mijn account maar blijft groeien zonder dat ik er iets voor doe.

Beste stam: Humble. Als je naar de overnames kijkt zie je ten eerste dat Humble meer dorpen van Edict heeft gepakt dan andersom en het lijkt dat Humble wat proactiever is met aanvallen en Edict wat reactiever. Ik krijg het gevoel dat Humble vaker succesvolle massa's doet op Edict en dat Edict vooral aan het recappen is, maar dat is puur een gokje.

Misschien kan iemand me even inlichten over Humble vs Edict. Zo hoorde ik dat het grootste deel van team Bathman ervandoor was?

De beste stam speler: Vanuit m'n edict periode zeg ik hier weer IGHI. Hadden altijd tijd voor vv's en clears over, iets waar het bij sommige mensen van vooral dat eerste ontbrak :rolleyes:

Ook hoor ik vanuit kamp Humble altijd dat Jannes zijn eigen account heeft laten schieten om het voor de stam zo goed mogelijk te regelen, dus dat zal denk ik wel (deels) kloppen. Krijgt hij ook een plekje voor.

Het grootste ego: Sando, sorry.

Beste leider: Jannes :rolleyes:

Ik wil zoveel mogelijk variatie in m'n lijstjes hebben, omdat ik er niet tegen kan als ze teveel over 1 stam/persoon gaan, maar ik heb geen andere optie. Heb de leiding van Edict meegemaakt, waar ik niet altijd over te spreken was, Sando als leider was ook geen succes en Stan heb ik zelf nooit mee te maken gehad. Zelfde geldt voor leiding Error, in hoeverre zij nog meetellen. Dan hou je Jannes over.

Ook vind ik dat Martin, die ene van SoI weet je wel, hier nog een plekje verdient, ook al is hij gestopt. Heb hem altijd een fijn persoon gevonden.

Slechtste leider: Yvo. Als je dit leest wil ik ten eerste zeggen dat ik je als persoon een fijne gozer vond, maar simpelweg geen goede leider. Ragequitten in stamchats omdat dingen niet lekker lopen is niet iets wat een goed leider doet in mijn ogen. Ragen mag natuurlijk, maar ik zou het zelf bij je account/leiderschat houden, zodat het in ieder geval lijkt alsof je nog hoop hebt op een kutte situatie. Dat soort kleine dingen maakte je in mijn ogen geen goed leider, maar zegt dat verder niets over jou als persoon/tw'er.

Voordat mensen met het 'doe het zelf dan!' argument komen: nee, ik doe het niet zelf, want ik heb de zelfkennis dat ik het niet kan :D

Meest overschatte stam: Irrelevant

Meest onderschatte stam: Irrelevant

Meest overschatte speler: Irrelevant

Meest onderschatte speler: Irrelevant

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Jonas (MKS), Yuri (TUTM), Giles (IGHI), Jeroen aka @the little dictator

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Hans (Runner), Andre (Bathman), Sando

Mooiste spelers naam: Heb Sophia met de moeilijke achternaam altijd wel wat gevonden

Mooiste stam naam: Idk man

Het tofste topic: Ze zijn er niet, maar de topics zonder ellelange discussies over hetzelfde onderwerp tussen dezeflde mensen.

Het domste topic: Topics met bovengenoemde discussies

Favoriete forum poster: Jonas aka MKS en Jeroen toen hij nog postte hier

Minst favoriete forum poster: Jannes, Hans en alle anderen die zich mengen in de discussies die vaak eeuwig duren en waarin tien keer hetzelfde wordt gezegd :rolleyes:

Dikste wannabe op het forum: @itsARTificial :oops:

Dikste wannabe in het spel: Geen idee

Mooiste profiel foto van spelers: Te lui om te zoeken :engel:

Mooiste profiel foto van stammen: Te lui om te zoeken :engel:

Mooiste actie van de wereld: Toen die ene speler de andere speler beschuldigde van bepaald vuil spel om vervolgens niet veel later het zelfde te doen maar toen was het wel oke want het was een andere situatie

Meest belovende speler voor de toekomst: Geen idee

Meest belovende stam voor de toekomst: Geen idee

Grootste blunder: Het w51 af :eek:

Voor wie heb je nu echt respect: Iedereen die nog moeite doet om deze wereld uit te spelen, ookal verklaar ik je wel een beetje voor gek :rolleyes:

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: De mensen die hun eigen fouten en die van de stam inzien en zich niet te goed voelen om die ook daadwerkelijk uit te spreken.
 

DeletedUser31490

Guest
Ik las dat ik genoemd was in een GA-lijstje op 51 op skype. Ik was zeer blij. Ik was zelf trots. Voor alles een eerste keer denk ik dan. Wat je nu gedaan hebt is echt gewoon kwetsend.

Jij bent tenminste nog vernoemd in de laatste twee GA awards, mensen denken in zekere zin wel aan je, positief of negatief.

Ik ben helemaal niet genoemd:(:(

Leuke lijstjes @i get high i & @Hopeful
 

DeletedUser76153

Guest
Jij bent tenminste nog vernoemd in de laatste twee GA awards, mensen denken in zekere zin wel aan je, positief of negatief.

Ik ben helemaal niet genoemd:(:(

Leuke lijstjes @i get high i & @Hopeful

In het voorlaatste ben ik niet genoemd hoor :eek: :eek:
Maar ik denk aan je snDD, ik adoreer je zelf!
(ook al lach je zelden om mij rip :( ) kutnoob :mad:
 
Bovenaan