Top/Flop stammen

DeletedUser77155

Guest
ik raak de draad kwijt van het hele verhaal omtrent cf

begrijp ik het goed dat iemand van welke stam dan ook gratis dorpen kreeg van een speler buiten beide stammen om maar die wel in vijandelijk gebied liggen?

zo ja ziet men dit dan als CF ja of nee,
 

DeletedUser75339

Guest
en dat mijn beste hansje pansje noemen ze een clusterfuck.....

Het ging over de dorpen die salvador en turnup van thosk overnamen he , maar fijn dat je mij gelijk geeft.

Ik had altijd een heel lage dunk van je maar nu heb je me toch positief verrast.
 

DeletedUser9172

Guest
Onzin, het verschil is dat deze in een stam overgenomen werden waar geen afspraken mee waren. Dus kan nooit cf zijn geweest.
OP het moment dat jouw edels aan kwamen was de desbetreffende speler al modest. De enige die cf heeft toegepast ben toch echt jij.
 

DeletedUser75339

Guest
Onzin, het verschil is dat deze in een stam overgenomen werden waar geen afspraken mee waren. Dus kan nooit cf zijn geweest.
OP het moment dat jouw edels aan kwamen was de desbetreffende speler al modest. De enige die cf heeft toegepast ben toch echt jij.

1. Op dat moment waren er nog geen afspraken over spelers internen in al dan niet vijandig gebied dus er waren net zo goed geen afspraken.
2. Op het moment dat ik mijn edels verzond was pieterjanray stamloos.
3. Het gebied was niet van modest maar van error waar ik mee samenwerkte.

Nu je hier toch bent tranquil.
Dit zijn de clusterfuck afspraken tussen humble en edict


De volgende dorpen mogen NIET geedeld worden achter het front van de vijand:
- barbarendorpen
- spelers die geen MB, DU of PBG zijn van het vijandig account of stam.

De volgende dorpen mogen WEL geedeld worden achter het front van de vijand:
- dorpen van de speler zelf
- dorpen van de MB, DU of PBG van het vijandig account of stam.

Ik denk dat ik jouw mening nog niet gehoord heb over dat barbarendorp dat yuri overnam in het midden van mijn cluster.

In alle eerlijk wat is jouw mening hierover ?
 

DeletedUser9172

Guest
1 kan ik me in vinden, dus we hoeven het niet meer over cfen te hebben.Case closed tot je er weer over begint.

2 op dat moment wist niemand van Humble dat ze verstuurd waren dus telt alleen het moment van aankomst waarmee je de (niet bestaande regels schond?)Maar daar zouden we mee stoppen om over te discussiëren en dus op dat vlak legitiem tot je er weer over begint...?

3 je hebt altijd beweerd niets met hun te maken te hebben dus vind ik het vreemd dat je er nu mee samenwerkte? Vraag me serieus af of je met de stam samenwerkte of alleen met BA? Als je met de hele stam samenwerkte is het vreemd dat op een moment een speler zijn vv aan Humble wilt geven en het volgende moment iets anders doet enz... Je had al gemeld dat ze alleen goed waren om def te leveren dus waaruit bestond de samenwerking dan?

Ik weet eerlijk niet precies welk dorp van Yuri je bedoeld dus daar moet je even op antwoorden.
 

DeletedUser75339

Guest
Het gaat over het dorp in het rood gemarkeerd.

http://nl.twstats.com/nl51/index.php?page=village&id=18399

50KnVGm.png
 

DeletedUser59552

Guest
Vergeet niet erbij te melden dat ik jouw gebied daar niet als jouw cluster erken! Dat is cruciaal. Iemand die zijn eigen dorpen afbreekt, doet dat maar om 1 reden, dwars te liggen. En iemand die zo speelt, kan ik niet serieus nemen als hij die dorpen als zijn cluster beschouwt.

En nogmaals, ik heb al aangeboden dat ik er niks mee ga doen naar jou toe, omdat ik moe word van dit hele gezeik en omdat we er toch niet uit gaan komen.

Over dat het error gebied was, ik heb allang uitgelegd dat dat echt gelul is, mijn moraalbreker had een heel mooi clustertje waar 1 speler van error 2 dorpen had. Dat hij in de 2 dagen voor jouw edels 5/6 dorpen van mijn moraalbreker edelde, maakt niet eens uit, want toen liepen je edels al. Dus op het moment van versturen, had mijn moraalbreker 2 dorpen van error in zijn cluster. Dat is echt error gebied dan hoor.

Daarbij, dat jij niet wist dat pieterjan mijn moraalbreker was en dus dat het modest gebied was, neem ik jou niet kwalijk. Dus wat mij betreft zit jij ook niet fout bij het edelen van the swoosh. Echter zet ik wel een beetje mijn twijfels hierbij omdat BA dat zeker wel wist en jij die intern met hem hebt besproken. Vandaar dat ik er ook nooit over geklaagd had, omdat mijn moraalbreker er niks over zei, zag ik er geen kwaad in.
 

DeletedUser9172

Guest
Van mij mogen we deze onzinnige discussie stoppen.

Hans, van jouw oogpunt uit is het een cf.

Van ons oogpunt uit had je daar zonder cf nooit kunnen liggen en derhalve geen cf van Humble.

Aan jouw de keuze of je hiermee door wilt gaan of dit wilt stoppen.

Let wel.
Kies je voor door gaan zal ik de rest van deze wereld hierop terug blijven komen. Te pas en te onpas. Dit is btw geen dreigement :)

Ben benieuwd of je over je eigen schaduw heen kunt stappen zoals ik dit ook bereid ben te doen.
 

DeletedUser75339

Guest
Van mij mogen we deze onzinnige discussie stoppen.

Hans, van jouw oogpunt uit is het een cf.

Van ons oogpunt uit had je daar zonder cf nooit kunnen liggen en derhalve geen cf van Humble.

Aan jouw de keuze of je hiermee door wilt gaan of dit wilt stoppen.

Let wel.
Kies je voor door gaan zal ik de rest van deze wereld hierop terug blijven komen. Te pas en te onpas. Dit is btw geen dreigement :)

Ben benieuwd of je over je eigen schaduw heen kunt stappen zoals ik dit ook bereid ben te doen.

1 vraagje : Daarnet was je het nog met mij eens dat mijn cluster daar geen cf was omdat er geen afspraken waren.

Zou je jezelf kunnen verklaren want deze comments lijken mij lijnrecht tov elkaar te staan.
 

DeletedUser9172

Guest
1 vraagje : Daarnet was je het nog met mij eens dat mijn cluster daar geen cf was omdat er geen afspraken waren.

Zou je jezelf kunnen verklaren want deze comments lijken mij lijnrecht tov elkaar te staan.

Ik dacht ga voor 1 keer met je mee in je zelfverzonnen onzinnige uitspraken. Maar laat maar. Jij geeft af en toe af op Jannes maar bent zelf veel eigenwijzer.

En jouw verhalen kloppen meestal niet.
 

DeletedUser75339

Guest
Ik dacht ga voor 1 keer met je mee in je zelfverzonnen onzinnige uitspraken. Maar laat maar. Jij geeft af en toe af op Jannes maar bent zelf veel eigenwijzer.

En jouw verhalen kloppen meestal niet.

Je eigen mening 360 graden veranderen binnen de 2 uur WOW

Wel een extreem zwak karakter daar.

Maar goed dan spelen we het maar zo
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77799

Guest
Kan de oppas deze twee komen ophalen please? Skip deze discussie of voer hem in prive. Mijn hoofd kan dit vandaag echt niet aan.
 
Reactiescore
123
Gaan we weer back to basic ... Top/Flop stammen ..... :D
 
Bovenaan