The New "Hide and Seek" World Order

DeletedUser74016

Guest
Zo nuttig om onjuiste info te delen xD
Iemand is op zijn p getrapt omdat hij nu eindelijk begint in te zien waar zijn gedrag naar toe heeft geleid ^^

Ik zou em wel geloven. Dat is teveel moeite om te faken of weet jij een makkelijke manier om dit voor elkaar te krijgen?
 

DeletedUser71298

Guest
Ik zou em wel geloven. Dat is teveel moeite om te faken of weet jij een makkelijke manier om dit voor elkaar te krijgen?
De screen die hij deelt is een concept die we wouden gebruiken.
Uiteindelijk hebben we voor een andere gekozen.
Blijft dus foute info :p
 
Reactiescore
205
Mochten jullie ons nog willen verslaan kunnen jullie beter eens leren samenwerken. Elkaar steeds edelen en weer een nieuw stammetje beginnen bij elk meningsverschil. Begint een kansloos verhaal te worden :)
 

DeletedUser71298

Guest
Ag dat sagra deze wereld gaat winnen is al algemeen bekend.
Toch proberen wij het leuk te houden maar dat lukt niet echt als bepaalde personen de boel verzieken voor andere.
De nieuwe stam is dus opgericht om afstand te nemen van deze personen en de boel een beetje gezellig te houden
 

DeletedUser74219

Guest
images


SAGRADA STYLE het geheim van een stam die niet 100 keer splitst en elke keer een bijzondere naam bedenkt of gezegend is in een gloed van ovi .
Of weet ik veel wat voor onzin .
Met een lekker biertje drinken kan je niet diep zinken .
 

DeletedUser71298

Guest
images


SAGRADA STYLE het geheim van een stam die niet 100 keer splitst en elke keer een bijzondere naam bedenkt of gezegend is in een gloed van ovi .
Of weet ik veel wat voor onzin .
Met een lekker biertje drinken kan je niet diep zinken .
Ik drink niet, zal dat de fout zijn dan? :p
 

DeletedUser74219

Guest
Ik drink niet, zal dat de fout zijn dan? :p


Niet drinken das heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg en daarmee is de fout gevonden ik neem dr nog ff een poar
 

DeletedUser77892

Guest
Ze kunnen beter allemaal op BB springen en hun tijd gaan steken in een wereld die niet compleet verpest is. Ik heb me accountje in ieder geval al afgegeven, blij dat ik hier klaar mee ben.
 

DeletedUser77892

Guest
Ja, maandje terug is me motivatie helemaal verdwenen. Heeft me doen besluiten mijn account af te staan, en op een andere wereld te gaan spelen
 

DeletedUser74016

Guest
Ze kunnen beter allemaal op BB springen en hun tijd gaan steken in een wereld die niet compleet verpest is. Ik heb me accountje in ieder geval al afgegeven, blij dat ik hier klaar mee ben.

Vandaar dat de aanvallen gestopt waren? :rolleyes:
 

DeletedUser77892

Guest
ja als ik niet meer log kan ik ook niet meer elke week 5000 aanvallen lanceren :p
Dat doe ik nu op een andere wereld :)
 
Bovenaan