Top / Flop spelers

DeletedUser72569

Guest
Men mag alles zeggen dat maakt me niet uit, maar alsmen hier gaat schelden dan denk ik dat dit ook niet op het AF thuis hoort.

Het enige wat jij op 43 deed is Barbs pakken en cf'en. Barbs zijn om te farmen, mongool.

Ik vind het zielig dat je me zo noemt terwijl je me IRL niet kent.

Ik vind het erg beledigend en eigenlijk zouden ze je moeten bannen op dit forum.

Ik heb er geen melding van gemaakt, maar wellicht heeft het gevolgen.

Ga lekker TW spelen jongens en als men van mening is dat ik teveel dorpen pak, pak er dan wat van me af ?
 
Reactiescore
1.454
Gilles is niet altijd even tactisch, maar als hij zoiets bots zegt is het vaak (lees:altijd) op de waarheid gebasseerd :D
 

DeletedUser76166

Guest
Hmm, ben wel eens dat er iets wat aan de formulering gesleuteld kan worden :p
 

DeletedUser61134

Guest
Men mag alles zeggen dat maakt me niet uit, maar alsmen hier gaat schelden dan denk ik dat dit ook niet op het AF thuis hoort.



Ik vind het zielig dat je me zo noemt terwijl je me IRL niet kent.

Ik vind het erg beledigend en eigenlijk zouden ze je moeten bannen op dit forum.

Ik heb er geen melding van gemaakt, maar wellicht heeft het gevolgen.

Ga lekker TW spelen jongens en als men van mening is dat ik teveel dorpen pak, pak er dan wat van me af ?

Gilles deed een Oops :eek:
 

DeletedUser58227

Guest
Terug on topic!
Laten we eerlijk zijn, ik ben wel een top speler toch?
 
Reactiescore
1.015
Hmm, ben wel eens dat er iets wat aan de formulering gesleuteld kan worden :p

Ik probeerde er toen normaal mee te PM'en. Hij gaf me op w43 een ridicule uitleg (Hij zou MIJN barbs genomen hebben om m'n buur braveheart te pesten. Die had zogezegd iets misdaan --> niets dus. Brave farmde niet eens dus snap er nog steeds niks van), maar ik was akkoord dat hij ze na verloop van tijd ging afstaan. Heeft ze nooit uitgebouwd, gewoon genomen en dat is het. Was ik heel m'n farmgebied kwijt en hij vond het niet meer dan normaal om zoiets te doen. Samen met z'n eeuwige vriendje Tjah.

Ik blijf niet vriendelijk als ik van mening ben dat iemand dat niet verdient. Zeker niet als hij deze onzin wereld na wereld blijft doen.
 

DeletedUser76166

Guest
Ik probeerde er toen normaal mee te PM'en. Hij gaf me op w43 een ridicule uitleg (Hij zou MIJN barbs genomen hebben om m'n buur braveheart te pesten. Die had zogezegd iets misdaan --> niets dus. Brave farmde niet eens dus snap er nog steeds niks van), maar ik was akkoord dat hij ze na verloop van tijd ging afstaan. Heeft ze nooit uitgebouwd, gewoon genomen en dat is het. Was ik heel m'n farmgebied kwijt en hij vond het niet meer dan normaal om zoiets te doen. Samen met z'n eeuwige vriendje Tjah.

Ik blijf niet vriendelijk als ik van mening ben dat iemand dat niet verdient. Zeker niet als hij deze onzin wereld na wereld blijft doen.
Hmm, ik zie ze ook vaker voorbij komen, maar ik ben bang dat ik zowel Oops als Tjah niet heel serieus neem :p
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik vind het massaal edelen van bb's om zo als eerste de 100 dorpen te halen ook niet echt een prestatie.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Jou prestatie is lopen mekkeren op dit forum.

Met mekkeren heb ik wel een boel vrienden gemaakt en de enige mensen die er niet tegen kunnen zorgen er zelf voor dat ik ze af kan zeiken :D

Bovendien ga ik er vanaf nu een prestatie van maken om jouw nederlands te fixen :cool:
 
Bovenaan