Topstammen

DeletedUser56017

Guest
Mensen die denken dat de huidige situatie qua stammen definitief is, hebben overduidelijk geen flauw benul over hoe diplomatieke zaken in elkaar steken en ik raad aan voor die personen enig inzicht te gaan kweken. Het moge duidelijk zijn dat er 100% zeker nog een tweede grote stam zal ontstaan, hoe en wanneer is een tweede.

Volgens mij heeft niemand daar definitief over iets uitgesproken. Iedereen ziet dat er wat moet gaan veranderen. Echter heeft elke stam wel een verleden met elkaar. Pas als mensen hun trots op zij zetten denk ik dat er iets kan ondernomen worden op dat vlak.
 

DeletedUser69389

Guest
Is finity niet die tweede grote stam dan?

En Yolo... die zijn ook enkel maar beetje aan t klote net als de dollers denk ik zo.

Ga jij eerst maar een nieuwe naam aannemen. Want met jatters gaan we niet in gesprek. De enige echte Boregore is Ed. @Boregore

Dat heb ik nooit gezegd. Ik denk dat je er niet onderuit kan dat ABN momenteel favoriet is. Al moet een wereld nog steeds gespeeld worden.



Jammer genoeg wel :$

Spijtig, want nu gedraag je je als een lul. Gebaseerd waarop is ABN de favoriet? Omdat ze 1e staan? Ikzelf vind de kansen van Finity en ABN namelijk om het even. Het stelt beide niet veel voor, relatief gezien.
 

DeletedUser75778

Guest
Volgens mij heeft niemand daar definitief over iets uitgesproken. Iedereen ziet dat er wat moet gaan veranderen. Echter heeft elke stam wel een verleden met elkaar. Pas als mensen hun trots op zij zetten denk ik dat er iets kan ondernomen worden op dat vlak.

'Als de huidige omstandigheden blijvend zijn, dan is ANB top favoriet'. Die zin lees ik meermaals letterlijk of tussen de regels door. En ik denk dan: "Ja, no shit, Cpt. Sherlock Obvious", of hoe populaire internetjochies dat ook verwoorden. Het lijkt mij nogal wiedes dat ANB - door zich flink omhoog te recruiten met wat naar ik weet vrij sterke accounts zijn - de grootste gooi kan doen naar de wereldwinst. Peuterlogica noem ik dat; simpel en zeer juist.

En trots is een begrip waar veel mensen uiteindelijk helemaal geen waarde aan hechten, mijn waarde IamFamous. Niet voor niets zijn backstabs vast onderdeel van het spel geworden en niet voor niets gebeuren er ook op minder heftige schaal allerlei streken. Ik hoef jou niet te vertellen dat binnen de kortste keren er een zuid/zuid-westelijke tegenhanger is geboren. Dat is weer die peuterredenatie. Iedereen snapt dat.
 

DeletedUser56017

Guest
Spijtig, want nu gedraag je je als een lul. Gebaseerd waarop is ABN de favoriet? Omdat ze 1e staan? Ikzelf vind de kansen van Finity en ABN namelijk om het even. Het stelt beide niet veel voor, relatief gezien.

De enige die zich nu als een lul gedraagt ben je zelf want je gaat ervan uit dat ik ABN als topfavoriet uit puur omdat ze 1 e staan? Heb ik nooit gezegd.. :confused: Ofwel heb ik me verkeerd uitgedrukt.:rolleyes:
 

DeletedUser78131

Guest
Is finity niet die tweede grote stam dan?

En Yolo... die zijn ook enkel maar beetje aan t klote net als de dollers denk ik zo.

Tfw iedereen op elk statistisch gebied slechter presteerd dan de "aanklotende" stam

NotLikeThis
 

DeletedUser10982

Guest
Wacht maar tot over een paar maanden, dan heeft yolo de wereld gewonnen met hun 3 spelers:) niks aankloten!
Helaas, je voorspelling kwam niet uit. YOLO is nu al uit elkaar gevallen.. Hoe kwam dit eigenlijk? Interne ruzies ofzo? of ruzie over edellijnen? Ik ben benieuwd.
 
Reactiescore
3.452
Slaande ruzie :(
Bemiddelen hielp niet helaas
 

DeletedUser10982

Guest
Erg jammer om te horen. Ik had jullie hoog ingeschat, ik dacht zelfs dat jullie wereldwinst zouden behalen.
 

DeletedUser56017

Guest
Hoezo, YOLO heeft nog steeds de potentie om de wereld te winnen. Check welk account erin zit, dat zijn pure eindbazen!

Ja als we naar het puntengemiddelde moeten kijken moeten we dit zeker geloven. Maar het ging meer over zijn kort inzicht want dat was geen sarcasme van Xilios.
 
Reactiescore
96
Ja als we naar het puntengemiddelde moeten kijken moeten we dit zeker geloven. Maar het ging meer over zijn kort inzicht want dat was geen sarcasme van Xilios.

Bruh! Waar kijken we anders naar dan?
Gemiddelde groei op de lange termijn?
Puntengemiddelde is het enige wat telt, toch?

Geen sarcasme van Xilios, dat geloof ik ook meteen!
 

DeletedUser78123

Guest
Bruh! Waar kijken we anders naar dan?
Gemiddelde groei op de lange termijn?
Puntengemiddelde is het enige wat telt, toch?

Geen sarcasme van Xilios, dat geloof ik ook meteen!

Idd! Ik ben YOLO Geleaved omdat ik wil dat ze de wereld winnen. door mijn leave is het puntengemiddelde weer nét even wat hoger ;)
Allemaal tactisch dit.
 
Bovenaan