Top/Flop stammen

DeletedUser63354

Guest
Hou je grote smoel voor jezelf intervolg knul.

Ik had het niet daarover, ik had het over een 1v1 waar Martijn op inging dat Twan dat had gedaan terwijl het niet zo was. Mooi dat er nog mensen rondlopen die niet kunnen lezen.

Welkom op 52.

Hoe was je vakantie?
 

DeletedUser76151

Guest
R2W verliest Mymumm en besluit weer wat recruits te gooien. Dit keer wordt SW los gerekruteerd zo te zien. Moet wel zeggen dat ze hun stamnaam eer aan doen
 

DeletedUser61134

Guest
R2W verliest Mymumm en besluit weer wat recruits te gooien. Dit keer wordt SW los gerekruteerd zo te zien. Moet wel zeggen dat ze hun stamnaam eer aan doen

Condoleer R2W op het minst met het verlies van hun mams.
Vind de naam opzicht slim, vooral in de beschreven situatie :D
 

DeletedUser69389

Guest
R2W verliest Mymumm en besluit weer wat recruits te gooien. Dit keer wordt SW los gerekruteerd zo te zien. Moet wel zeggen dat ze hun stamnaam eer aan doen

Je kunt zeggen wat je wilt, maar ik denk dat het ondanks alles toch nog enigszins verstandig is. We kunnen wel concluderen dat R2W SW gewoon flink onderschat heeft. Maar nu stil zitten dan zitten ze überhaupt met een probleem. Als ik de reacties van Umur zo las in de wereldchat dan lijkt het erop dat de BG met DS er niet lang meer zal zijn. R2W moest/moet dus iets doen om te proberen een totale afgang te voorkomen, omdat het erop lijkt dat het een R2W versus all wordt.. Hoe R2W dit aanpakt is ook niet mijn favoriete speelstijl, maar het is ook niet zo dat er nou heel veel opties zijn voor R2W.

Want hoe je het nu went of keert ze creeeren hier wel veel safe mee, als iedereen van SW besluit mee te doen. Als er een aantal niet willen en een alliantie vormen met een andere partij dan vormt het natuurlijk wel een gevaar voor R2W.

Al met al maakt deze actie de wereld er wat mij betreft wel wat leuker op.
 

DeletedUser63354

Guest
Je kunt zeggen wat je wilt, maar ik denk dat het ondanks alles toch nog enigszins verstandig is. We kunnen wel concluderen dat R2W SW gewoon flink onderschat heeft. Maar nu stil zitten dan zitten ze überhaupt met een probleem. Als ik de reacties van Umur zo las in de wereldchat dan lijkt het erop dat de BG met DS er niet lang meer zal zijn. R2W moest/moet dus iets doen om te proberen een totale afgang te voorkomen, omdat het erop lijkt dat het een R2W versus all wordt.. Hoe R2W dit aanpakt is ook niet mijn favoriete speelstijl, maar het is ook niet zo dat er nou heel veel opties zijn voor R2W.

Want hoe je het nu went of keert ze creeeren hier wel veel safe mee, als iedereen van SW besluit mee te doen. Als er een aantal niet willen en een alliantie vormen met een andere partij dan vormt het natuurlijk wel een gevaar voor R2W.

Al met al maakt deze actie de wereld er wat mij betreft wel wat leuker op.


Diplomatiek tactisch. Tis best tactisch om de hele wereld te recruiten: winst gegarandeerd!
 

DeletedUser77845

Guest
We zullen zien wat de toekomst brengt, er zijn nog genoeg mogelijkheden voor alle stammen.

Het is niet enkel naar R2W kijken maar ook naar je eigen keuzes waardoor deze mogelijkheden konden ontstaan en deze speler(s) vullen onze edellijnen keurig aan waardoor er meer houvast komt en mogelijk ook meer kunnen bewerkstellen in de hoek van Gentle op offensief vlak dan enkel defensief vlak.

Maar goed ben benieuwd hoe de wereld zich zal gaan ontplooien. Succes to you all!;)
 

DeletedUser63354

Guest
Doel je nu op het opzeggen van de NAP met SW of op het afwijzen van jullie voorstel tot fusie? (R2W naar Wop en Gentle.)
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.502
Je kunt zeggen wat je wilt, maar ik denk dat het ondanks alles toch nog enigszins verstandig is. We kunnen wel concluderen dat R2W SW gewoon flink onderschat heeft. Maar nu stil zitten dan zitten ze überhaupt met een probleem. Als ik de reacties van Umur zo las in de wereldchat dan lijkt het erop dat de BG met DS er niet lang meer zal zijn. R2W moest/moet dus iets doen om te proberen een totale afgang te voorkomen, omdat het erop lijkt dat het een R2W versus all wordt.. Hoe R2W dit aanpakt is ook niet mijn favoriete speelstijl, maar het is ook niet zo dat er nou heel veel opties zijn voor R2W.

Want hoe je het nu went of keert ze creeeren hier wel veel safe mee, als iedereen van SW besluit mee te doen. Als er een aantal niet willen en een alliantie vormen met een andere partij dan vormt het natuurlijk wel een gevaar voor R2W.

Al met al maakt deze actie de wereld er wat mij betreft wel wat leuker op.

Omdat het erop lijkt dat het R2W versus all wordt? Welke stammen op deze wereld hebben een BG als die van R2W en DS weg zou vallen? Juist niemand, het zou dus gewoon een free for all worden. Elke stam lekker solo, dan krijg je een ontzettend mooie wereld die er al heeel lang niet meer geweest is. Nee, R2W kiest ervoor naast de bg met DS nog meer te rekruten. Hij lijkt meer op een all versus Gentle/Zooi dan op een R2W versus all.

De wereld wordt er leuker op? Wtf Martijn, de grootste stam die ook nog een BG heeft met de nummer 2 stam rekruut nog meer. Jep de wereld wordt zoveel leuker... Doe niet zo schijnheilig omdat je R2W nodig hebt. Zeg niks of zeg wat je echt vindt.
 

DeletedUser69389

Guest
Omdat het erop lijkt dat het R2W versus all wordt? Welke stammen op deze wereld hebben een BG als die van R2W en DS weg zou vallen? Juist niemand, het zou dus gewoon een free for all worden. Elke stam lekker solo, dan krijg je een ontzettend mooie wereld die er al heeel lang niet meer geweest is. Nee, R2W kiest ervoor naast de bg met DS nog meer te rekruten. Hij lijkt meer op een all versus Gentle/Zooi dan op een R2W versus all.

De wereld wordt er leuker op? Wtf Martijn, de grootste stam die ook nog een BG heeft met de nummer 2 stam rekruut nog meer. Jep de wereld wordt zoveel leuker... Doe niet zo schijnheilig omdat je R2W nodig hebt. Zeg niks of zeg wat je echt vindt.

Kwantiteit gaat niet boven kwaliteit direct. Ik bedoel wij als Meow zijnde hadden het kwantitatieve overwicht en Rhei. in mindere mate ook lange tijd. Zoals ik ook al beschreef lijkt het erop dat DS de BG binnenkort opheft als ik Umur zijn uitspraken in de wereldchat moet geloven. Dat ze een grote voorsprong hebben betekend niet dat ze daarmee ook de sterkste zijn, want dat zijn jullie.

Ja de wereld wordt er leuker op, omdat ik zonder deze zet R2W 0% kans had gegeven. Op deze manier maken ze zichzelf wel iets sterker en verbeteren ze hun cluster voor als ze zelfstandig verder moeten. Met iedereen tegen R2W bedoel ik dat iedereen ook negatief over R2W is. Terwijl dit bij een Gentle, Zooi of Ds toch wat anders is.
 

DeletedUser

Guest
Evenals die onzinnige opmerking van jou die allereerst bullshit is en daarnaast ook eens irrelevant voor dit forum honey/

Je verliet Fide met je account, dus dat was erg relevant voor mij. Alles wat relevant voor mij is, is relevant voor dit spel, want ik geef dit spel inkomsten doordat ik eens in de twee maanden geen AdBlock gebruik. Noem me geen honey, bae.
 
Bovenaan