Uitbreiding van de aanvalsregel?!

DeletedUser77743

Guest
Dan is er nog een vrij groot verschil tussen inactieven met 200 dorpen en inactieven met 10 dorpen.
Dat is het hele punt niet. Je laat spelers niet plots met 10 dorpen starten aan een wereld omdat je weet dat ze toch inactief zijn. Casual 4 wou iedereen quasi gelijk laten starten. Als je nu plots mensen laat starten met 10 dorpen, hoe inactief ze ook mogen zijn, haal je die gelijkheid er ook uit. Laat die inactieven gewoon op bb gaan of edel ze vanaf de aanvalsregel wegvalt, maar ga je inactieven niet dumpen op een andere wereld om dan de spelers van die wereld zich te laten frustreren.
 

DeletedUser70435

Guest
Laten we voorop stellen dat het hier niet perse over inactievelingen gaat. Het gaat hier over spelers die MET aanvalsregel willen spelen, zodat hun account niet de dag door online hoeft te zijn. <- dit is wat ik bedoelde met inactieven, niet mensen die eens in de week inloggen.
Daarnaast wil ik nog vermelden dat het ideeën waren, ideeën zijn er om aan te passen en als er besloten wordt dat je gewoon met 1 dorp start, dan start je gewoon met 1 dorp. Het is als een beloning voor het werk op Casual 3.

Casual 4 zal, naar alle waarschijnlijk voor altijd/heel lange tijd een wereld blijven met aanvalsrange. Als deze wereld er is, en de aanvalsregel valt op 2 andere werelden weg,is het wel zo netjes dat de spelers die wel met aanvalsregel willen spelen dit ook daadwerkelijk kunnen doen. Of je ze dan een beloning van 9 extra dorpen meegeeft of niet, is mij om het even.
 

DeletedUser77823

Guest
Inactief: betaalt nauwelijks pp

Probleem is dat er genoeg inactieve spelers zijn die al bb hadden moeten zijn omdat ze al 3 maanden niet ingelogd zijn, maar omdat ze pp hebben en uitgeven blijft het account bestaan en zit het daar maar te zitten.. Als daar al een verandering in zou komen, bijvoorbeeld dat een account met premium 2-4 weken langer inactief kan zijn in plaats van permanent, dan zou dat ook al een hoop oplossen. Ik heb 2 accounts onder mij liggen die beide PA aan hebben staan maar gewoon niet loggen. 1 van de 2 komt eens per 2 maanden eens online geloof ik om wat te doen maar verder ook niet.
 
Reactiescore
603
CM heeft het altijd druk :p
Als ze niet reageren zal ik hun er wel even van op de hoogte brengen.
 
Reactiescore
746
Hoi,

Ik ga hier slechts heel kort op antwoorden. Er is momenteel een 'plan' in werking dat een casual wereld geleidelijk aan, op regelmatige tijdstippen, naar een normale wereld zal laten vorderen. We zullen in geen geval een aanvalsblokkade meteen weghalen, of zeggen dat op datum X de blokkade volledig wegvalt. We zullen dit in kleine stapjes van 10-20% blijven doen, om de 2 tot 3 maanden.

Het idee mbt tips vind ik overigens wel leuk ;)
 
Reactiescore
323
Hoi,

Ik ga hier slechts heel kort op antwoorden. Er is momenteel een 'plan' in werking dat een casual wereld geleidelijk aan, op regelmatige tijdstippen, naar een normale wereld zal laten vorderen. We zullen in geen geval een aanvalsblokkade meteen weghalen, of zeggen dat op datum X de blokkade volledig wegvalt. We zullen dit in kleine stapjes van 10-20% blijven doen, om de 2 tot 3 maanden.

Het idee mbt tips vind ik overigens wel leuk ;)
Dus 14 maart weer 20% eraf?:D moet ik dan maar eens actief worden hehe :D
 

DeletedUser70435

Guest
Maak er maar 14 mei 2017 van, en dan willen we jou voor altijd als CM houden <3
 
Bovenaan