Het grote hopeful verjaardagstopic

DeletedUser76153

Guest
Ik ben net wakker hoor.. Bedankt johannes :mad::mad:

Lieve Duncan, ik wens je een heel gelukkige verjaardag op deze zeer bijzondere dag.
Ik hoop dat al je wensen uitkomen en dat dit de beste dag van het jaar mag worden voor jou :eek:
Je bent een geweldig persoon en ik zal je nooit met iemand delen, dus f*ck off johan! (<3)

Vanavond krijg je je cadeautje <3<3
 

DeletedUser61134

Guest
Ik ben net wakker hoor.. Bedankt johannes :mad::mad:

Lieve Duncan, ik wens je een heel gelukkige verjaardag op deze zeer bijzondere dag.
Ik hoop dat al je wensen uitkomen en dat dit de beste dag van het jaar mag worden voor jou :eek:
Je bent een geweldig persoon en ik zal je nooit met iemand delen, dus f*ck off johan! (<3)

Vanavond krijg je je cadeautje <3<3

Zeker een cadeau die alleen onder de dekens uitgepakt mag worden? :D
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik ben net wakker hoor.. Bedankt johannes :mad::mad:

Lieve Duncan, ik wens je een heel gelukkige verjaardag op deze zeer bijzondere dag.
Ik hoop dat al je wensen uitkomen en dat dit de beste dag van het jaar mag worden voor jou :eek:
Je bent een geweldig persoon en ik zal je nooit met iemand delen, dus f*ck off johan! (<3)

Vanavond krijg je je cadeautje <3<3

Lief dit <3
100.001 punten voor jou :D

Zeker een cadeau die alleen onder de dekens uitgepakt mag worden? :D

:rolleyes:

Rebecca!! Je manieren :eek:

Heeft ze die?

Gefeliciteerd

Dankje!

Er is hier al een topic voor. Het 'algemene felicitaties'-topic. Ik eis dus een slotje en een ban!

Maar gefeliciteerd Djunkan :D

Maar ik ben speciaal genoeg voor een eigen topic, misgunner :D
 
Reactiescore
1.468
Er is hier al een topic voor. Het 'algemene felicitaties'-topic. Ik eis dus een slotje en een ban!

Maar gefeliciteerd Djunkan :D

Dit topic is naast de gebruikelijke felicitaties ook bedoeld om onze liefde te betonen aan deze trouwe AF ganger :D
En ook een klein beetje om Diego voor te zijn maar dat moet je niet doorvertellen aan diego
 

DeletedUser74005

Guest
Dit topic is naast de gebruikelijke felicitaties ook bedoeld om onze liefde te betonen aan deze trouwe AF ganger :D
En ook een klein beetje om Diego voor te zijn maar dat moet je niet doorvertellen aan diego

Hij zit nog niet eens een half jaar op dit forum. Hij verdient dit niet ;(
 

Deleted User - 487871837

Guest
Dit topic is naast de gebruikelijke felicitaties ook bedoeld om onze liefde te betonen aan deze trouwe AF ganger :D
En ook een klein beetje om Diego voor te zijn maar dat moet je niet doorvertellen aan diego

Ik wilde het kleine lettertype selecteren om op te reageren maar het was zo klein dat m'n telefoon het niet pakte

Technologie :rolleyes:

Hij zit nog niet eens een half jaar op dit forum. Hij verdient dit niet ;(

Maandag precies een half jaar :D
Heb gewoon iedereens harten nu al gewonnen!
 
Bovenaan