Tribalwars vs Boosterwars?

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser56689

Guest
De derde vraag: zijn er teveel boosters in het spel?
  • Op dit moment heb je natuurlijk de aanvalsboosters, die je lc en bijl boosten met x% voor y-uren, afhankelijk van de "zeldzaamheid" van je booster. (Brons, zilver of goud). Ook heb je nog boosters die alleen je bijl of je LC boosten volgens hetzelfde systeem. Zo kun je al gauw je troepen een 25% boost geven. Al die boosters kun je krijgen door de maandelijkse events, waar je er soms toch al gauw twee per maand hebt en door de dagelijkse inlogbonus. Is dat niet wat veel? Het is niet heel ingewikkeld om binnen een maandje een enorme inventaris te hebben, met aanval- en defboosters en verschillende middelen om bijna gratis je ah en eerste trein neer te gooien.


*Kuch*
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Lente event was idd een mooie, net zoals alle event 4 jaar terug, veel doen voor relatief kleine voordelen. Beter dan dit kansloze items strooien van nu. Diamantmijn net geactiveerd zie ik, ook weer zo'n grap.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Lente event was idd een mooie, net zoals alle event 4 jaar terug, veel doen voor relatief kleine voordelen. Beter dan dit kansloze items strooien van nu. Diamantmijn net geactiveerd zie ik, ook weer zo'n grap.

Het klinkt wel beter.

Diamantmijn is de grootste boosterinjectie die tw kent qua events.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Edeljaarmarkt?

Daar moet je nog enorm veel pp betalen wil je echt veel items krijgen.

Bij de diamantmijn krijg je al gratis 3x een item (vaak) met die eerste kar, meestal kun je met je overige edelsteen wel een gs pakket kopen en heb je dus al 6 items per dag. Voor niks. Tel daar de gratis karren die je best vaak krijgt (of ik moet enorm veel geluk hebben) en je zit zo aan een item of 10.

Edeljaarmarkt heb je er max 8 per 24 uur en dat kost je 1550pp. Ben wel benieuwd wat je kunt krijgen met 1500 pp in 24 uur met de diamantmijn.
 

DeletedUser75999

Guest
Daar moet je nog enorm veel pp betalen wil je echt veel items krijgen.

Bij de diamantmijn krijg je al gratis 3x een item (vaak) met die eerste kar, meestal kun je met je overige edelsteen wel een gs pakket kopen en heb je dus al 6 items per dag. Voor niks. Tel daar de gratis karren die je best vaak krijgt (of ik moet enorm veel geluk hebben) en je zit zo aan een item of 10.

Edeljaarmarkt heb je er max 8 per 24 uur en dat kost je 1550pp. Ben wel benieuwd wat je kunt krijgen met 1500 pp in 24 uur met de diamantmijn.

Edeljaarmarkt heeft soms zooi waar je niks aan hebt (neem dat burgerwacht boost eens)
Ik heb diamantmijn net gedaan en 350 PP erbij uitgegeven.
Wat ik kreeg? 10% gs en 3x aanvalsbooster 15% bijl/LC. ( in één ronde, dus ik krijg naar verwachting nog 12 edelstenen)

Ik vind dat event veel te winstgevend zo. Perfect voor mijn interns :D
 

Deleted User - 487871837

Guest
Edeljaarmarkt heeft soms zooi waar je niks aan hebt (neem dat burgerwacht boost eens)
Ik heb diamantmijn net gedaan en 350 PP erbij uitgegeven.
Wat ik kreeg? 10% gs en 3x aanvalsbooster 15% bijl/LC. ( in één ronde, dus ik krijg naar verwachting nog 12 edelstenen)

Ik vind dat event veel te winstgevend zo. Perfect voor mijn interns :D

Ook dit ja.

Edel jaarmarkt is random, diamantmijn is keuze.
 

DeletedUser76166

Guest
Weer zo'n ongeloofelijk weinig zeggend, niks toevoegend k*t event is die diamantmijn.. :dislike:
 

Deleted User - 487871837

Guest
Zal ik eens een apart topic maken over de diamantmijn of zit niemand daarop te wachten :rolleyes:
 

Deleted User - 24028

Guest
Heeft te maken met de manier waarop je die hebt gekregen (uit een event, dagelijkse login bonus, ...). Waarom daarintegen weet ik ook niet :p
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Idd, had het ook al eens aangekaart, ipv een oplossing te zoeken krijg je een verklaring waarom het zo is en daarmee is de kous af.

Aangezien die inventaris nu het hoofddoel van tribalwars is geworden moeten ze dringend dat hele boeltje gebruiksvriendelijk maken. Ik wil die items zelf in een bepaalde volgorde kunnen zetten, zelf mappen maken voor aanval-verdediging etc.
 

Deleted User - 24028

Guest
Ik denk dat daar veel meer voor nodig is dan enkel geld :D
 

DeletedUser75999

Guest
Vind dat er op dit moment erg weinig boosters zijn.
Wat dachten jullie van een LC boost? Net als BBoog, 25 en 40% ?
En ram boosters van 50% ofzo? :cool:
 
Bovenaan