W51 Stablijst

DeletedUser69459

Guest
Jij was toch degene die niet tegen oneerlijk spel kon?

Altijd eerlijk enz... bla bla bla.
En nog altijd bij hans? Tsja...

Wat er op w42 is gebeurd, interesseert me niet. Wat er op w60 zal gebeuren, interesseert me ook niet. Zolang er op w51 maar niet gestabt wordt vanuit Edict.

In de maand maart zijn er vanuit Edict nog geen stabs/ vals spel gebeurd die niet zijn opgelost.

Daarnaast ga ik niet zomaar stoppen op een solo account, tenzij er nu stabs worden gepleegd.
 

DeletedUser9172

Guest
Je zegt, als er vanaf nu door spelers van Edict nog 1 bewezen stab gepleegd wordt stop je op wereld 51? Lees ik dit goed.

Goed om te weten. Een man een man een woord een woord...
 

DeletedUser69459

Guest
Je zegt, als er vanaf nu door spelers van Edict nog 1 bewezen stab gepleegd wordt stop je op wereld 51? Lees ik dit goed.

Goed om te weten. Een man een man een woord een woord...

Dat is correct lijkt me. Althans, als er geen reactie komt op van Edict.
 

DeletedUser9172

Guest
als er geen reactie komt op van Edict.

Wat bedoel je hiermee?
 
Reactiescore
3.576
Kwaad met kwaad bestrijden is inderdaad een beetje hypocriet

Als iemand jouw kinderen slaat zou jij die dan terugslaan als je daar ongestraft mee zou weg kunnen komen? Denk dat elke vader die zijn kinderen graag ziet die persoon een pak slaag zou geven.

Error 'sloeg' mijn leden met 7854 stabs dus wij 'slagen' gewoon terug omdat niemand aan mijn schatjes komt :D

Gelukkig kan ik ook prima overweg met links.

En zo niet kan Beccie je nog de noodoplossing aanbieden ^^

Wat er op w42 is gebeurd, interesseert me niet. Wat er op w60 zal gebeuren, interesseert me ook niet. Zolang er op w51 maar niet gestabt wordt vanuit Edict.

In de maand maart zijn er vanuit Edict nog geen stabs/ vals spel gebeurd die niet zijn opgelost.

Daarnaast ga ik niet zomaar stoppen op een solo account, tenzij er nu stabs worden gepleegd.

Oeps te laat?
 

DeletedUser68954

Guest
Als iemand jouw kinderen slaat zou jij die dan terugslaan als je daar ongestraft mee zou weg kunnen komen? Denk dat elke vader die zijn kinderen graag ziet die persoon een pak slaag zou geven.

Error 'sloeg' mijn leden met 7854 stabs dus wij 'slagen' gewoon terug omdat niemand aan mijn schatjes komt :D
Tuurlijk zou je dat doen. Maar is het goed om terug te slaan? Je bent dan ook fout.

Als iemand je ouders vermoord. En jij die gene uit wraak ook vermoord, ben je toch gewoon ook fout? De wraak gedachte valt te begrijpen maar het blijft fout
 
Reactiescore
3.576
Dus dan komen we tot de conclusie die Humble van bij het begin al kon maken. Onze actie op Error was niet netjes maar verantwoord doordat ze zelf al vele stabs hadden uitgevoerd.
 
Bovenaan