[Speeltopic] WvW #264: Tribalwars Meeting 2017

Reactiescore
656
Verrasssiiiinnnggg :OOOOO
 
Reactiescore
656
Hoezo word ik vermoord met een doodsdrankje? doe is allemaal ff rustaaagh
 

Deleted User - 487871837

Guest
jongens ik bwn zo verward en heb geen tijd om t verhaal te lezen
 
Reactiescore
656
Hopeful

Ja, ik pak je idd vandaag ;)
 

DeletedUser77639

Guest
voor de mensen die aan me twijfelen nu, doordat famous toch goedje is gebleken. stem gerust op mij, je gaat er een goedje mee weghalen, maar aangezien ik geen vertrouwen meer heb bij de overige spelers, heb ik ook niet veel waarde meer in dit potje.

Als iemand zich wel geroepen voelt om mij te bewijzen van goed zijn, je kan me altijd bereiken op men skype :')
 

Deleted User - 487871837

Guest
Hopeful

Ja, ik pak je idd vandaag ;)

Nou veel plezier met goedjes wegwerken, ik hoop dat je ervan kan genieten. Je verdenking op m'n burgerclaim met als argument 'er zijn wel veel burgers dit potje' is letterlijk te dom voor woorden
 

DeletedUser66944

Guest
ocharme die jongen is dus wel jarig hé deze deadline!

Hopeful
 
Reactiescore
656
Nou veel plezier met goedjes wegwerken, ik hoop dat je ervan kan genieten. Je verdenking op m'n burgerclaim met als argument 'er zijn wel veel burgers dit potje' is letterlijk te dom voor woorden

Ik weet van genoeg mensen de rol, dus we gaan t zien
 
Reactiescore
656
Hopeful

Jarige kan ik niet lynchen natuurlijk :p.

Rick
 

DeletedUser77861

Guest
Ja. Ik heb mij gisterenavond dus bezig gehouden met terug lezen en ben daarbij tot de conclusie gekomen dat ik het nog steeds niet snap xD

Hiermee bedoel ik dus gewoon dat het echt moeilijk is om te volgen als je als vervanger wordt ingevoegd terwijl het spel al halfweg bezig is. Ja, dat is moeilijk.

Ik moet vandaag ook werken tot half 5 vanavond, ben wss pas tegen 6u thuis en moet dan nog eten, maaaaar ik ga proberen er het beste van te maken. Theorien hou ik bij op mijn laptop en aangezien ik typ vanop mijn telefoon ga ik het even bij deze melding laten en kom ik rond 19uwel weer tevoorschijn.
 
Bovenaan