[Speeltopic] WvW #264: Tribalwars Meeting 2017

DeletedUser69785

Guest
Welkom Skeilah, veel succes. Misschien kan je je skype even plaatsen :)
 

DeletedUser76681

Guest
Iamfamous

Ik ga vertrouwen op Watblaasje

ik heb geen ander idee anders jongens,

 

DeletedUser76181

Guest
Ik ga ook volgen op Iamfamous, heb vertrouwen in vrouw Holle...
 

DeletedUser66944

Guest
die check van vrouwe holle was niet gericht naar Iamfamous btw.
 

DeletedUser64575

Guest
die check van vrouwe holle was niet gericht naar Iamfamous btw.

Daar is m'n stem ook niet op gebaseerd. Ik ben ervan overtuigd dat Mono de waarheid spreekt mbt de lijfwacht, waardoor de belangrijkste argumenten tegen hem wegvallen. Dan stem ik liever op iemand waar ik m'n twijfels bij heb.
 

DeletedUser78367

Guest
Sorry voor mijn afwezigheid, maar enorm druk op werk geweest (Horeca). Zal in de rust van Ajax nog even snel lezen en stemmen. Vanavond alles even goed bekijken.
 

Deleted User - 2265087

Guest
Voor de mensen die het niet meer volgen: Monobear heeft met de echte lijfwacht van rol gewisseld en Royalist had de claim van Monobear (die vals was) en de claim van de echte lijfwacht en dat leverde de verwarring op.

Sorry voor mijn afwezigheid, maar enorm druk op werk geweest (Horeca). Zal in de rust van Ajax nog even snel lezen en stemmen. Vanavond alles even goed bekijken.

Nice, then you're back in action! (Sorry, die moest ik gewoon even maken).

IamFamous, @freaker play, wat bedoel je met jouw opmerking?
 

DeletedUser74597

Guest
Vanavond ga ik weer op capri van idereen die ik gesproken heb heb ik het minste hopgte van haar gekregen
 

DeletedUser74597

Guest
Nou wat nu nog leeft is gg en game de rest is dood en dan dat halve gesprek met jou
 

DeletedUser66944

Guest
Voor de mensen die het niet meer volgen: Monobear heeft met de echte lijfwacht van rol gewisseld en Royalist had de claim van Monobear (die vals was) en de claim van de echte lijfwacht en dat leverde de verwarring op.



Nice, then you're back in action! (Sorry, die moest ik gewoon even maken).

IamFamous, @freaker play, wat bedoel je met jouw opmerking?
Ik bedoel dat vrouwe holle die actie had ingezet om hem te bewijzen maar nog geen slechtjes had gevonden. Dus de pek had geen reflectie op een slechtje maar gewoon een inactief iemand.
 

DeletedUser66944

Guest
Ik kan btw begrijpen waarom er niet meer op mono word gegaan, maar waarom is blaasje ineens nu zo vertrouwd en waarom famous precies? Ik heb het gevoel dat ik niet mee ben met de rest :D
 

DeletedUser77639

Guest
Ik bedoel dat vrouwe holle die actie had ingezet om hem te bewijzen maar nog geen slechtjes had gevonden. Dus de pek had geen reflectie op een slechtje maar gewoon een inactief iemand.
alsnog is het beter dan mij er vandaag uitstemmen :).

als jij natuurlijk een andere oplossing bied.
 
Bovenaan