The New "Hide and Seek" World Order

DeletedUser

Guest
Oooow, dus als je inactief bent, wat al niet echt van bekwaamheid getuigd, verwijder je het forum maar....

Nu verwar je het verleden met het heden ;)

Je zei toen ik het acc kreeg tegen me : doe ermee wat je wilt.
Als jij dan ineens gaat loggen, random mensen aanvalt die aan het front liggen terwijl er andere afspraken met de stam waren.

Ik heb toen op aanraden van de stamleiding het ww veranderd. Omdat we niet wisten wie het was, en er het vermoeden was dat er mensen op het acc zaten die er niet hoorden te zitten. Toen later bleek dat jij het was, had je me er al af gekickt en het forum verwijderd.

Je had ook een appje kunnen sturen : ik ben terug en heb aangevallen ;)

Ik herinner me iets anders maar laten we hierover ophouden, deze discussie houdt toch nooit op. Moet jij niet gaan deffen? :D
 

DeletedUser70174

Guest
Aach jongen, als jij ook maar enige vorm van eergevoel had was je hier nooit meer gekomen na je vertrek, maar zelfs daaraan ontbreekt het je nog.

Ik verwar helemaal niks, je weet heel goed dat ik gelijk heb!
 
Reactiescore
660
Giants heeft nooit 36 leden gehad. Forged wel. Weet niet waar je deze info vandaan haalt. Geen onzin lullen.

Ik herinner me wel het moment dat er ene heel de wereld rond ging om pms te sturen om bg's te maken en toen sagrada daar niet op in ging ons uitmaakte voor diplomatisch niet slim gespeeld. Die bg's samen hadden zeker meer dan 36 leden.
Ik weet niet meer welke sukkel het deed maar een idioot was het wel.
Gelukkig heeft sagrada alles weerstaan.
Geen idee hoe ze het nu nog doen, ik zal eens moeten polsen bij mensen die ik nog wel eens spreek.
 

DeletedUser77389

Guest
Giants heeft nooit 36 leden gehad. Forged wel. Weet niet waar je deze info vandaan haalt. Geen onzin lullen.

Als wij de naam van onze stam wijzigen is ons hele oude verleden dan met de oude naam zomaar verdwenen o_O.

Maar okay speciaal voor jou.
ced469b901915a662d77173b5bb8bb90.png

Hoe kom ik op die prachtige pagina? nou Google>twstats>casual 2> Giants.>Stamveranderingen
40 joins - 2 leavers maakt toch een mooi ledenaantal van 38 o_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_O

http://nl.twstats.com/nlp2/index.php?page=tribe&mode=tribe_changes&id=1887 speciaal nog effe linkje voor je zodat je kan zien dat dit wel zeker giants was.
 

DeletedUser38277

Guest
Als wij de naam van onze stam wijzigen is ons hele oude verleden dan met de oude naam zomaar verdwenen o_O.

Maar okay speciaal voor jou.
ced469b901915a662d77173b5bb8bb90.png

Hoe kom ik op die prachtige pagina? nou Google>twstats>casual 2> Giants.>Stamveranderingen
40 joins - 2 leavers maakt toch een mooi ledenaantal van 38 o_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_O

gek dat er mr knabbel staat ipv fustercluck :eek:
 
Reactiescore
660
Bedankt , dit is dan ook weer opgelost.
 
Reactiescore
4
Is het forum nog steeds zo dood :D .... en hoe gaat het op w55 Kyro worden jullie daar ook de grootste :)
 

DeletedUser71298

Guest
Waarom deffen als je ook geïnternd kan worden of kan internen. Het motto van Faith en Giants?
De gehele insteek van Giants is weigeren te deffen en dan zeuren om het feit dat je geen troepen meer hebt of vv dumpen en niet meer terug komen.
Vandaar dat ik dus de keuze heb gemaakt om te vertrekken uit giants, ben benieuwd hoever onze schreeuwlelijk komt zonder mijn constante vv diensten in Giants
 
Bovenaan