Grappige IGM's

Reactiescore
3.452
Jij zegt dat ik stab, je eigen woorden zijn nee het is geen stab

Jij zegt dat de nap nooit is opgezegd, de screens laten wat anders zien

Jij weet dat ik er die dag niet was, alles was in gang gezet door mijn co en toch weer persoonlijk worden , intens zielig ben je

Maar daar ga je natuurlijk weer niet op in!!!
 

DeletedUser76153

Guest
Ben je nu echt zo stom of doe je nu alsof ?

zij zegt : Ik stuurde pas kata's nadat ik de nap verbrak
Ik bewijs : zij stuurde die kata's een dag eerder

zij : ik heb op alle punten gelijk

Jezus mens als dom zijn een gave was ...

Als onaardig zijn een gave was...
Nou weet je Hans, dat je een probleem hebt met Jannes, das jouw probleem. Maar je verziekt hier ondertussen gewoonweg de sfeer op dit forum met je beledigingen, ongericht of gericht, leugens en niks anders dan irritaties.

Met wat aardiger te zijn, zou je een stukje verder komen ;)
Ook al weet ik dat je deze post compleet gaat negeren, kan ik toch maar proberen duidelijk maken dat de fout net zozeer in eigen kamp kan liggen, niet altijd bij vijandig kamp. ;)
 

DeletedUser75339

Guest
Jij zegt dat ik stab, je eigen woorden zijn nee het is geen stab

Jij zegt dat de nap nooit is opgezegd, de screens laten wat anders zien

Jij weet dat ik er die dag niet was, alles was in gang gezet door mijn co en toch weer persoonlijk worden , intens zielig ben je

Maar daar ga je natuurlijk weer niet op in!!!

Dat was fout van mij , nu ik er op terugkijk is het wel degelijk een stab in mijn ogen en in die van mensen als captain.

Ik zeg niet dat hij nooit is opgezegd , kijk naar de screens hij is alleen na de aanvallen opgezegd.

Daar heb ik geen flauw benul van , het was jouw account , jouw verantwoordelijkheid

en je gaat mij niet wijsmaken dat dit niet zonder overleg gebeurde.

Die kata's liepen 21u !!!

Als je het fout vond had je dat toen al lang kunnen zeggen , maar nee hoor
 

DeletedUser58964

Guest
Misschien moet jij eens normaal gaan doen en toegeven dat je fout zit?

Want dat zit je namelijk wel
 
Reactiescore
3.452
De nap was niet opgezegd zeg je zelf, lees mijn eerste post!

Hoe komt het Hans dat ik met jou in gesprek ben gegaan op w47 en dat jij inzag dat ik niets hiermee te maken had?
Plaats dat gesprek maar eens op het af!
 

DeletedUser75339

Guest
De nap was niet opgezegd zeg je zelf, lees mijn eerste post!

Hoe komt het Hans dat ik met jou in gesprek ben gegaan op w47 en dat jij inzag dat ik niets hiermee te maken had?
Plaats dat gesprek maar eens op het af!

Denk je nu serieus dat ik nog meer tijd in deze belachelijke stookpogingen ga steken ?

Je weet zelf dat dat erg moeizaam was omdat ik nog heel erg kwaad was op je hiervoor.
Alleen kon beriberi wel wat activiteit gebruiken , hing dus van mij af als ik je weigerde bleef het account inactief , als ik je toeliet werd het account actief.
Ik heb toen in stambelang gedacht en mijn wrok opzij gezet, maar dat betekent niet dat het vergeten/vergeven is.

Zeker als jij dan met diezelfde feiten mij hier probeert zwart te maken , juist waar jezelf zo zwaar de fout bent ingegaan.

Nee daar kan ik 0.0 respect voor hebben.

Dus doe iedereen een plezier , erken dat je fout zat en stop deze idioterie.
 
Reactiescore
3.452
Haha ik wilde niet meer omdat jij moeilijk deed!
Daar ga je weer met je woorden verdraaien !
Jij eistte een excuus voor iets wat ik niet had gedaan, ik ben de chat geleaved en daarna bood jij je excuus om omdat je verkeerd zat .

Holy moly
 

DeletedUser75339

Guest
Haha ik wilde niet meer omdat jij moeilijk deed!
Daar ga je weer met je woorden verdraaien !
Jij eistte een excuus voor iets wat ik niet had gedaan, ik ben de chat geleaved en daarna bood jij je excuus om omdat je verkeerd zat .

Holy moly

Je was hoofdspeler van het account .
De kata's liepen een dag en jij wist van niks ???

Daar weet ik allemaal niet zo goed meer, kan waar zijn hoor maar heb die chat niet meer jammer genoeg en is onderhand weeral een jaar geleden.
In mijn geheugen staat het volslagen anders , maar wat boeit een sollicitatie procedure van w47 nu.
Daar ging het helemaal niet over.

Ik hoop vooral dat je nu stopt met dat loze zwartmaken en al die buitengewoon irritante leugens.

Slaapwel
 
Reactiescore
3.452
Gelukkig heeft iedereen kunnen genieten van je zielige gedrag
 

DeletedUser58964

Guest
Je was hoofdspeler van het account .
De kata's liepen een dag en jij wist van niks ???

Daar weet ik allemaal niet zo goed meer, kan waar zijn hoor maar heb die chat niet meer jammer genoeg en is onderhand weeral een jaar geleden.
In mijn geheugen staat het volslagen anders , maar wat boeit een sollicitatie procedure van w47 nu.
Daar ging het helemaal niet over.

Ik hoop vooral dat je nu stopt met dat loze zwartmaken en al die buitengewoon irritante leugens.

Slaapwel

Toch grappig dat je nu zegt dat wij moeten stoppen met iets wat jij doet :p

En gelukkig voor jou weten wij het nog wel donders goed :p
 
Reactiescore
3.536
Jij bent echt een vuile teef met al je leugens om mij zwart te proberen maken Inge.
Echt waar dan zeg je dat ik persoonlijk doe maar je verdient het gewoon.
Schijnheilig wicht

Verdient? Ik zeg altijd dat als mensen nog maar iets tegen Inge kunnen hebben ze niet 100% lekker in de bovenkamer zijn. Inge spreekt altijd de waarheid want zo eerlijk is ze en daarom hebben goede personen nooit ruzie met haar en daarom hebben dikke noobs altijd problemen met haar. Wees zo vrij voor jezelf te bepalen of je goed of slecht met haar op kan schieten.

Je zit al weken te wenen over 'scheldgedrag' van Humble terwijl niemand met een geen scheldwoord gerept heeft t.o.v je maar zelf ga je er lekker op los. Je beschikt gewoon over 0,0 klasse wat ik wel vaker zeg en zo zet je uzelf ook neer op dit AF en zo zette je uzelf ook op andere wereld fora's neer op het AF. Iedereen die jou kent weet dat je niet serieus te nemen bent. Jij zegt hier al 50x dat Inge stabt en als we de screens bekijken zeg je letterlijk dat het geen stab is. Jij zegt 50x dat de NAP op w42 niet is opgezegd geweest maar in de screens zien we duidelijk van wel en niet alleen hierover maar in alles wat je zegt spreek je u 2 zinnen later wel weer in tegen. Ik vraag mij soms af of jezelf überhaupt weet wat je standpunt de dag voordien was?

Ik heb geen idee wat de screens van jou zouden moeten aantonen maar als er 1 speler is die ik nog minder serieus neem als gij is het die Geert wel, dat is al een even groot kansloos figuur. Raar dat die het met je eens is ^^

Conclusie: Hansie Pansie toont zijn ware aard en is jaloers op de persoon Inge!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser61134

Guest
Katanap was opgezegd en je verdiende het na al je streken :)
Heerlijk moment was dat

Hij huilde zo hard dat het in Siberië te horen was !

Ice cold :cool:

Ben je nu echt zo stom of doe je nu alsof ?

zij zegt : Ik stuurde pas kata's nadat ik de nap verbrak
Ik bewijs : zij stuurde die kata's een dag eerder

zij : ik heb op alle punten gelijk

Jezus mens als dom zijn een gave was ...

Ze heeft op veel meer punten gelijk dan jou? :)
Je hebt 1 puntje en dan zijn de 10 punten die bij jou niet kloppen meteen niet meer relevant? :p

Hansje (Lees Pietertje), vraagje.

Ben jij fan van Trump?

Niet haten op de naam Pieter! :(
 

DeletedUser75339

Guest
Gelukkig heeft iedereen kunnen genieten van je zielige gedrag

Domme trien

Jij bent verantwoordelijk voor 2.8k kata incomings tijdens een kata nap.
Die Def ik
Dan zodra je er zelf binnenkrijgt ga je wenen bij niek om er een fijne oorlog van te maken.
Dan terwijl mijn hele account in puin ligt, krijg ik een volle stammassa.
Die Def ik ook
Daarna ga je net schaamte overladen maar snel op delete

En dan ben ik weer zielig lol

Hou het maar gewoon op je tamponposts dit gaat je echt niet goed af.

Zou ik je trouwens moeten kennen dia ?
 
Reactiescore
3.536
Waarom benadruk je zo je def prestaties? Bleven 2 stammen over op w42 een gebroken stam en de winnaar. De winnaar die jij op het einde bent gejoined omdat je stam er al heel de wereld niets van bakte, deze winnende stam heeft vervolgens je account FULL gestacked dus gefeliciteerd dat je massa's gedeffed hebt. Alles blok markeren is niet zo makkelijk.

Jouw aandeel op de overwinning in Seau is evengroot als het mijne namelijk 0%.
 

DeletedUser59552

Guest
Dat was fout van mij , nu ik er op terugkijk is het wel degelijk een stab in mijn ogen en in die van mensen als captain.

Ik zeg niet dat hij nooit is opgezegd , kijk naar de screens hij is alleen na de aanvallen opgezegd.

Daar heb ik geen flauw benul van , het was jouw account , jouw verantwoordelijkheid

en je gaat mij niet wijsmaken dat dit niet zonder overleg gebeurde.

Die kata's liepen 21u !!!

Als je het fout vond had je dat toen al lang kunnen zeggen , maar nee hoor

Wauw, echt man, serieus, hoe oud ben je? Ik meen het serieus, hoe oud ben je? Want je kan begrijpend lezen als een 4-jarige. Je probeert hier te doen overkomen alsof ik t met je eens ben dat het een stam is. Inge heeft aangetoond dat de nap is opgezegd voor t sturen, een half uur. Dit is misschien niet netjes maar het is absoluut geen stab... Dat je dan zegt dat ik t een stab vind, is echt volledig uit zn verband gerukt. Ik vond het een stab als nap nog niet was opgezegd.

Het kan toch dat zij er niks van af wist? Mensen hebben ook levens buiten tw, of je nou hoofddoelen bent of niet.

Nu iets gericht aan de overige edictleden die opvallend stil zijn. Wanneer doen jullie nou iets aan Hans?
Volgende ding, wat is het verschil tussen een account kata'en of je eigen dorpen afbreken die geedeld worden? Want ik kom nu al bij het 4e account dorpen tegen die worden afgebroken (Damascus, leffel, BA en Runner zelf). Nogmaals voor mij een bewijs dat Hans achter alles zit wat die accounts nu doen.
 
Reactiescore
3.536
Hans zit ook achter alles maar Edict heeft acc Runner nodig (schijnbaar) en Hans maakt misbruik van die situatie dus Edict knijpt elke keer een oogje dicht met als excuus 'ik bemoei mij er niet meer mee' dat is de vaste slogan geworden van de leiding daar.
 

DeletedUser69459

Guest
Zou ik ook zeggen als ik een stamgenoot op leugens betrap,mag verdomme toch duidelijk zijn dat hij altijd uit zijn nek zwetst??

Wat is het belangrijkste. Dat jij weet dat je gelijk hebt of dat je hier tijd verspilt die je, hoop ik, beter kan besteden op tw of aan je leven? Waarom denk je dat ik amper iets post hier?
 

DeletedUser75339

Guest
Wauw, echt man, serieus, hoe oud ben je? Ik meen het serieus, hoe oud ben je? Want je kan begrijpend lezen als een 4-jarige. Je probeert hier te doen overkomen alsof ik t met je eens ben dat het een stam is. Inge heeft aangetoond dat de nap is opgezegd voor t sturen, een half uur. Dit is misschien niet netjes maar het is absoluut geen stab... Dat je dan zegt dat ik t een stab vind, is echt volledig uit zn verband gerukt. Ik vond het een stab als nap nog niet was opgezegd.

Het kan toch dat zij er niks van af wist? Mensen hebben ook levens buiten tw, of je nou hoofddoelen bent of niet.

Nu iets gericht aan de overige edictleden die opvallend stil zijn. Wanneer doen jullie nou iets aan Hans?
Volgende ding, wat is het verschil tussen een account kata'en of je eigen dorpen afbreken die geedeld worden? Want ik kom nu al bij het 4e account dorpen tegen die worden afgebroken (Damascus, leffel, BA en Runner zelf). Nogmaals voor mij een bewijs dat Hans achter alles zit wat die accounts nu doen.

Katas werden verstuurd 18:00 3 april 2016 waar ik screen van heb gestuurd
Nap werd de dag later om 15:00 opgezegd, dan is het volgens jouw woorden toch een Stab?

Dat ze er niet was zou mij erg straf lijken.
Het is ook niet dat het bij 1 golf bleef hé en daar was ze zich dus 200% zeker van bewust.
Daarom dat ik ook vrij zeker ben dat ze gewoon betrokken was.
Alles spreekt tegen haar ook niks gehad van sorry dit had nooit mogen gebeuren.

Voor mij is ze gewoon net zo hard verantwoordelijk als degene die ze had gestuurd als ze daar al de waarheid over spreekt.

De rest heeft niet zoveel zin in dit af aangezien daar idioten als jannes en Inge rondlopen dus denk niet dat je snel antwoord gaat krijgen op je laatste stuk :)
 
Bovenaan