Het verraad!

DeletedUser67517

Guest
Geachte ridders en prinsessen van het V-F.
Geachte verzetshelden en verzetsheldinnen van het V-F.
Geachte medestanders van het V-F.

Jaren lang hebben wij gevochten als samen gezinden voor een beter en vrijer forum. We hebben de afgelopen jaren vele successen gekend. Waaronder de toelating van bikinifoto's in het lekkere babes topic en het amputeren van Noralie. Er zijn vele onthullingen geweest. Waaronder Basboy die minder christelijk was dan werd gedacht, het infiltreren en opzetten van een vrouwenstam door Dirk-Janus. Moge zijn humor in vrede rusten. Ook zijn wij verantwoordelijk voor het onthullen dat Poo. eigenlijk poep betekent.

Maar we zijn verraden, we hadden een infiltrant die het schip verlaten heeft, en nu een nieuw verzet wilt opzetten met mede weten van de illuminatie Poo en Duckje. Ik heb deze informatie via via opgedaan van iemand die bij een meeting in Tienen is geweest en ik mag orcfighters naam niet noemen hierbij. Graag wil ik dat jullie het verzet 2.0 negeren omdat het volksverlakkerij is en het TW-Team zo jullie bewustzijn wilt manipuleren door chips in jullie hoofd te planten via de anus.



Gegroet oud verzetsheld en veteraan en nog altijd op de vlucht conabonita doei
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser61161

Guest
Hmm, als ik op google "Naked otters" op zoek zie ik niet direct hoe ze via de anus een chip in het hoofd willen planten...
 

DeletedUser72524

Guest
Wat een nonsens. Het verzet is niet meer wat het is geweest en dat weet jij ook. Het is tegenwoordig een schijn verzet geworden, tuurlijk zijn er in het verleden grote veldslagen gewonnen. Ik zelf heb daar ook mijn bijdrage in gehad, maar je kan niet ontkennen dat het niet meer actief is en dat de meeste gewoon brave posters zijn geworden .
 

DeletedUser72524

Guest
Het doet mij goed dat een aantal grote verzetstrijders nog weten hoe ze hier moeten komen. Tegenwoordig zijn er nog een paar over en daarvan is er 1 in de ban van een dikke vent die zich voordoet als een Indonesisch meisje.
 

DeletedUser61161

Guest
Wat een nonsens. Het verzet is niet meer wat het is geweest en dat weet jij ook. Het is tegenwoordig een schijn verzet geworden, tuurlijk zijn er in het verleden grote veldslagen gewonnen. Ik zelf heb daar ook mijn bijdrage in gehad, maar je kan niet ontkennen dat het niet meer actief is en dat de meeste gewoon brave posters zijn geworden .
sorry lieverd :(
 

DeletedUser61134

Guest
Het doet mij goed dat een aantal grote verzetstrijders nog weten hoe ze hier moeten komen. Tegenwoordig zijn er nog een paar over en daarvan is er 1 in de ban van een dikke vent die zich voordoet als een Indonesisch meisje.

Gemenerd :(

Ik heb Dirk gewoon gedomesticeerd!

En verder @Conabonita
Wat mankeert je dat je mij hierop laat googlen!

Nu is de "Hello from the otter slide" van 9gag voor eeuwig verpest en was 1 van mijn favorieten :(
 

DeletedUser67517

Guest
This gewoon 2 mannen die de liefde bedrijven of dat komt er bij mij uit als ik het in tik.
Google bepaald wat je ziet wanneer je op naked otters zoekt op basis het algoritme van de pr0n die je kijkt. Bij deze dus...
 
Bovenaan