Topstammen

DeletedUser78126

Guest
Ik vind t wel geinig wat activiteit op t forum;)
Is toch leuk dat de wereld weer een beetje gemixt word. Hoop op meer dan 2 stammen in de eind strijd.
 
Reactiescore
94
Back ontopic,

ANB: grote favoriet voor de wereld winst?
Grote hoeveelheid safe, meeste spelers van de topstammen en veel aanwezig in de rankinglijsten
Het lijkt me toch niet dat zij deze positie uit handen gaan geven?
 

DeletedUser77704

Guest
Omdat ze de stam verlaten en naar ANB stappen lol
Zelf nadenken is ni zo lastig

Je hebt de naam in elk geval al goed :cool:

Ze stapte over toen stam al helemaal leeg was, dus zo gek was die vraag niet ;)

Back ontopic,

ANB: grote favoriet voor de wereld winst?
Grote hoeveelheid safe, meeste spelers van de topstammen en veel aanwezig in de rankinglijsten
Het lijkt me toch niet dat zij deze positie uit handen gaan geven?

Grote favoriet lijkt me wel, als ze komende maand constant kunnen blijven en intern alles goed gaat, zie ik voorlopig geen reden dat ze snel ten onder zullen gaan.

Nou is enkel de vraag wat gaat tegenover ANB komen als tegenhanger.
 

DeletedUser78126

Guest
Kan me daar wel enigszins in vinden.

Finity en ANB. Maar ANB heeft al veel safe. En finity heeft .S nog in de rug. Waarvan ik hier en daar gehoord heb dat die banden hadden met ANB?
En ik ken er een paar uit .S en dat zijn stijve spelers die je niet zomaar weg speelt.
Als ik dan kijk naar t noorden van de wereld. Ja daar zitten de dollers. Maar hoe serieus gaan die nog spelen tegen ANB. Dus zullen wat aanvallen maar zodra ze moeten verdedigen zal t wellicht ophouden met de pret?
Dus ja. Ik denk ook dat ANB een vrij grote kans op de overwinning heeft als t blijft zoals het nu is.
 

DeletedUser75999

Guest
Calamity. | w
Ik vind t wel geinig wat activiteit op t forum;)
Is toch leuk dat de wereld weer een beetje gemixt word. Hoop op meer dan 2 stammen in de eind strijd.

Wel als jullie nou eens bij YOLO blijven & er goed gaan/blijven presteren ziet het er naar uit dat we 3/4 stammen gaan krijgen :)
 

DeletedUser56017

Guest
Mijn solli bij .S loopt al xx

Blijven dromen o_O

_

ABN is momenteel topfavoriet. Wie hun zal tegenhouden is nog maar de vraag. Ongeacht of ik uit .S kom, blijf ik er bij dat Finity niet sterk genoeg staat in deze wereld gezien hun groot front. Er zal heus wat moeten veranderen,.. Ik denk als Finity hun ego op zij zet, dan heb ik het hier over enkelingen, kunnen ze zeker mee strijden voor hier als eindwinnaar uit te komen.:engel:
 

DeletedUser61161

Guest
Blijven dromen o_O

_

ABN is momenteel topfavoriet. Wie hun zal tegenhouden is nog maar de vraag. Ongeacht of ik uit .S kom, blijf ik er bij dat Finity niet sterk genoeg staat in deze wereld gezien hun groot front. Er zal heus wat moeten veranderen,.. Ik denk als Finity hun ego op zij zet, dan heb ik het hier over enkelingen, kunnen ze zeker mee strijden voor hier als eindwinnaar uit te komen.:engel:

Ah, jij denkt dus dat er een wereld zonder bg's/naps gespeeld gaat worden?:p
ABN top favoriet? laat me niet lachen joh xd
 

DeletedUser69389

Guest
Blijven dromen o_O

_

ABN is momenteel topfavoriet. Wie hun zal tegenhouden is nog maar de vraag. Ongeacht of ik uit .S kom, blijf ik er bij dat Finity niet sterk genoeg staat in deze wereld gezien hun groot front. Er zal heus wat moeten veranderen,.. Ik denk als Finity hun ego op zij zet, dan heb ik het hier over enkelingen, kunnen ze zeker mee strijden voor hier als eindwinnaar uit te komen.:engel:

De Iamfamous van Fear? Want dat was niet zo'n clown namelijk.
 

DeletedUser1270

Guest
Ik vermoed dat als S. en ANB krachten gaan bundelen dat het nog wel eens een leuke uitwerking kan hebben voor Finity, maar ook Yolo. Nu wel een grote mond, maar wil wel eens zien wat er gebeurd als er werkelijk aangevallen gaat worden
 

DeletedUser75778

Guest
Mensen die denken dat de huidige situatie qua stammen definitief is, hebben overduidelijk geen flauw benul over hoe diplomatieke zaken in elkaar steken en ik raad aan voor die personen enig inzicht te gaan kweken. Het moge duidelijk zijn dat er 100% zeker nog een tweede grote stam zal ontstaan, hoe en wanneer is een tweede.
 

DeletedUser61161

Guest
Mensen die denken dat de huidige situatie qua stammen definitief is, hebben overduidelijk geen flauw benul over hoe diplomatieke zaken in elkaar steken en ik raad aan voor die personen enig inzicht te gaan kweken. Het moge duidelijk zijn dat er 100% zeker nog een tweede grote stam zal ontstaan, hoe en wanneer is een tweede.
Precies dit dus. me so pro :cool2:
 

DeletedUser

Guest
Is finity niet die tweede grote stam dan?

En Yolo... die zijn ook enkel maar beetje aan t klote net als de dollers denk ik zo.
 
Bovenaan