Top / Flop spelers

DeletedUser78387

Guest
Je bedoelt dat je enkel uitkijktorens zult kata'en?

Hiermee wordt bedoelt dat uitkijktorens het spel verpesten. Fakes hebben namelijk geen zin als ze in omvang worden getagd,
vandaar dus de aanvallen (fakes) met 69 kata's op de boer zodat je niet volledig achterover kan gaan zitten ;)
 

DeletedUser73262

Guest
Hiermee wordt bedoelt dat uitkijktorens het spel verpesten. Fakes hebben namelijk geen zin als ze in omvang worden getagd,
vandaar dus de aanvallen (fakes) met 69 kata's op de boer zodat je niet volledig achterover kan gaan zitten ;)

Ah ja... door de komst van de uitkijktoren is het nu natuurlijk logisch dat boer wel mag gekata't worden... wat dom van me dat ik nog steeds dacht dat boer kata'en een uiterst laffe streek is :(
 

DeletedUser61134

Guest
Ja rotboeren, beetje meeliften op de uitkijktoren.
Zonder die dingen stalen ze al je kinderen.
 

DeletedUser78387

Guest
Indd maar het heeft niks met de boer te maken, de smederij of hoofdgebouw is ook een prima optie.
Prima als je fakes dodged maar nu incasseer je als resultaat van uitkijktorens met je gebouwen
 

DeletedUser5071

Guest
Hij is zich populair aan t maken...

Maar klopt wel dat de uitkijktoren suckt.
Misschien afspreken dat je tegenstander er geen maakt in plaats van alles dan kapot te bashen?
 

DeletedUser66354

Guest
Uitkijktorens verpesten het spel/. Je kan ze ook gewoon in 1x bouwen en voltooiien..
Kata's blijven enkel op verzamelplaats en muur een optie. rest is laag... -_-'
Dus als je klata's gebruikt, ook al is het in een fake, op iets anders dan boer of verz. dan ben je een Flop :p
 

DeletedUser76166

Guest
Je kan best faken, duurt toch een tijd voordat je ziet wat er verstuurd is, maar zonder uitkijktoren was het natuurlijk 100x effectiever.
 

DeletedUser78303

Guest
Ik neem aan dat de uitkijtoren geïmplenteerd is in het spel door de pure kracht van fakes. Als iemand slim fakes stuurde was het met geen mogelijkheid te zeggen waar de echte clears zaten. Het aanvallen en verdedigen was daardoor een beetje uit balans, vaak genoeg zou je het verkeerde dorp verdedigen.
Kijk, een echte goede speler zou wel kunnen inschatten waar de clears enzo naartoe gaan, maar als je het over de iets minder ervaren spelers hebt...
Ook hoef je door een uitkijktoren niet meer 24/7 bereikbaar zijn voor tw, aangezien je niet de looptijden hoeft te checken.

Dat haalt nog steeds niet weg dat ik het een vervelend gebouw vind hoor :p
 

DeletedUser77799

Guest
Oops=ultieme flop want ja 15 dorpjes in een dag geedeld, 20k punten erbij. Die barbaren hebben het zwaar te verduren gehad zeg.
 

DeletedUser72569

Guest
Wow, jij bent wel de superspeler van wereld 54 :).

Mad King Sheogorath 1 dorp en 4087 punten groot !!

Ik had erg veel edels over en er waren meerdere redenen om die bb dorpen te edelen:

1. Als eerste 100 dorpen, leuke mijlpaal die Oink Oink denk ik ook wel wilde
2. Als ik de bb dorpen in mijn cluster edel dan is de kans kleiner dat andere spelers/stammen zich in mijn cluster gaan begeven.

Ik kan nog wel wat redenen aanvoeren, maar dat is volgens mij niet nodig.

Kijk daarnaast eens naar de OD enz.. en dan zie je dat het met mij wel goed gaat anders kom je echt niet zover.
 

DeletedUser56551

Guest
Je redenen slaan nergens op OOPS...

1. Een mijlpaal bereiken door BB-dorpen edelen is niet echt noemenswaardig..
2. Of je edelt gewoon de spelers die in je cluster liggen?

En je OD? Sorry maar daar zie ik niet echt direct dat het wel goed met je gaat.
 

DeletedUser77799

Guest
Weer het argument van mijn 4k punten hahaha :p Kijk is naar mijn andere wereld zou ik zeggen. Dat ik 4k punten heb betekent niet dat ik je geen noob mag noemen. Daar zorgt je gedrag en speelstijl wel voor.
 
Reactiescore
1.015
Wow, jij bent wel de superspeler van wereld 54 :).

Mad King Sheogorath 1 dorp en 4087 punten groot !!

Ik had erg veel edels over en er waren meerdere redenen om die bb dorpen te edelen:

1. Als eerste 100 dorpen, leuke mijlpaal die Oink Oink denk ik ook wel wilde
2. Als ik de bb dorpen in mijn cluster edel dan is de kans kleiner dat andere spelers/stammen zich in mijn cluster gaan begeven.

Ik kan nog wel wat redenen aanvoeren, maar dat is volgens mij niet nodig.

Kijk daarnaast eens naar de OD enz.. en dan zie je dat het met mij wel goed gaat anders kom je echt niet zover.

Het enige wat jij op 43 deed is Barbs pakken en cf'en. Barbs zijn om te farmen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77666

Guest
Je redenen slaan nergens op OOPS...

1. Een mijlpaal bereiken door BB-dorpen edelen is niet echt noemenswaardig..
2. Of je edelt gewoon de spelers die in je cluster liggen?

En je OD? Sorry maar daar zie ik niet echt direct dat het wel goed met je gaat.

Hiermee ben ik het eens! Ookal had je m wel graag gewild he sjonnie ;)
Heeft ook wel een voordeel , gratis dorpenuitbouwer erbij gaat sneller dat dat de bbs zouden groeien
 

DeletedUser72569

Guest
Gratis dorpenuitbouwer haha, probeer maar eens dorpen te pakken van mij dan :)
 
Bovenaan