Goldenawards

Reactiescore
660
Niet helemaal waar. Er is zelfs een speler gestopt van opus omdat de hele wereld massa fakes stuurde en zelfs de server vertraging kreeg. Opus verlaagde zich helemaal niet tot massa fakes. Als ze dan al massa's stuurden dan waren het gewoon clears.
Ze waren sneller met tactieken dan anderen op de wereld. Dat klopt.
Dus nogmaals, zeker de beste stam van wereld 1, maar ... .
Duckje durft soms nog eens een vb te geven van het feit dat hij alles voor een VV account deed omdat hij eens een nachtje door draaide in verdediging van dat VV account wat hij beschouwde als een top prestatie. Natuurlijk leuk. Maar je kan dus nagaan wat je beschouwt als alles geven toen en wat ik mensen nu op bv deze zwakkere classic heb weten doen. So far de top stam opus.
Sangu is denk ik echt veruit de beste stam ooit geweest op .NL, zeker kan je nooit zijn maar ik twijfel er niet over.
"Smooi" was ook heel goed, op de classic server dan.
 
Reactiescore
1.089
Beste speler: Ik overwoog Tim010 Viktor 2hos en Percy de vorige keer. Maar naar mijn mening zijn tim010 en Viktor afgevallen. Viktor heeft op het begin met het zwakke front van 2hos nog wat kunnen doen, maar daarna vrijwel niets meer. Daarna zijn hun defensief amper getest en offensief niets laten zien dus. Het was sowieso geen geheel tactische overweging van GOUD om een acc dat eigenlijk vol rim lag als main target te nemen. Tim010 heeft het goed volgehouden als lange tijd een solo acc (geen stam) maar vind de offensieve bijdrage verder in de wereld wel matig. Kwam ook wel deels omdat ze geterroriseerd werden door CF's. Dus 2hos en Percy verdienen dit meer.

Beste stam: POEF lijkt me duidelijk.
De beste stam speler: Bomboko Lokumba, Holy Cola
Het grootste ego: zie vorig lijstje
Beste leider: idem.
Slechtste leider: Zijn hier naar mijn mening wel veel kandidaten voor. Ten eerste vond ik qua normen en waarden geen 1 stam iets uitstralen behalve POEF. Daar kan je de leiding op aankijken. Verder waren de beslissingen van WAU en GOUD wel echt gigantisch drama.
Hun leiding hoort hier ook te staan.
Meest overschatte stam: GOUD, zelfs met de vele middelen en spelers waren er op alle vlakken gebreken. Er was 0 mentaliteit. De enige die je nog iets van credits kan meegeven is Timon voor zijn inzet. De rest; heel I, en WAU wat er eigenlijk ook bijhoorde totaal niet.
Meest onderschatte stam: Er zijn stammen geweest die ons vreselijk hebben opgehouden; storm Sexy! en Sm1le. Daar konden andere van profiteren. Denk dat dat ook een redelijke rol heeft gespeeld.
Meest overschatte speler: Van beste speler naar overschatte speler wil ik Viktor niet aandoen. Maar dat ze door verschillende mensen uit GOUD werden genoemd als beste speler. Dat lijkt me onjuist. Ze hebben niks kunnen breken op offensief gebied, en defensief dus nooit getest. Verder zijn gasten zoals CharlieChapelin wel echt heel dom en noob. Vooral als je pm gesprekken leest.
Meest onderschatte speler: Percy Jackson
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Holy Cola
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Met bijna heel de wereld, maar in het specifiek mensen uit ~I~ die een gespeelde wereld vertragen.
Mooiste spelers naam: Holy Cola
Mooiste stam naam: Zie vorige lijst
Het tofste topic: Idem
Het domste topic: Idem
Favoriete forum poster: Ben Howard, Yowhite lmnt12
Minst favoriete forum poster: Finalowner3, Turtle
Dikste wannabe op het forum: Turtle, mannetje van veel woorden weinig daden.
Dikste wannabe in het spel: Zie overschatte speler.
Mooiste profiel foto van spelers: Mastermark
Mooiste profiel foto van stammen: Zie vorige lijst
Mooiste actie van de wereld:
Bij de aanval op sevnx zijn vooredeldorp vinden, en gokken dat hij ging vooredelen, en zo met minder edels het dorp kunnen pakken. Thanks nog daarvoor.
Meest belovende speler voor de toekomst: Nvt tenzij je aan andere werelden denkt. Geen idee wie er gaan doorspelen, maar zou dan toch denken aan mensen zoals Dries van 2hos, al kan hij nog wel wat leren.
Meest belovende stam voor de toekomst: nvt
Grootste blunder: Gesprekken om een BG starten met D, hadden volop moeten doorpushen op WAU.
Voor wie heb je nu echt respect: Zoals ik in mijn vorige lijst had beschreven vond ik het erg dat sommige stammen afspraken probeerden te maken, maar daarna of tegelijk een actie uitvoerde op/tegen ons die dat soort gesprekken lieten spaak lopen. POEF heeft zich gedurende de wereld wel geprofileerd als een volwassen stam, met een volwassen mindset en strijd. Wij waren absoluut niet te vergelijken met vorige CL winnaars zoals Risk en Smooi, maar we hebben wel naar alle fatsoen gestreden, en dat heeft geloond. Dus mijn respect gaat uit naar de strijders uit POEF.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Nathan en joel met hun samson en gert memes
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser75558

Guest
Beste speler: Ik overwoog Tim010 Viktor 2hos en Percy de vorige keer. Maar naar mijn mening zijn tim010 en Viktor afgevallen. Viktor heeft op het begin met het zwakke front van 2hos nog wat kunnen doen, maar daarna vrijwel niets meer. Daarna zijn hun defensief amper getest en offensief niets laten zien dus. Het was sowieso geen geheel tactische overweging van GOUD om een acc dat eigenlijk vol rim lag als main target te nemen. Tim010 heeft het goed volgehouden als lange tijd een solo acc (geen stam) maar vind de offensieve bijdrage verder in de wereld wel matig. Kwam ook wel deels omdat ze geterroriseerd werden door CF's. Dus 2hos en Percy verdienen dit meer.

Beste stam: POEF lijkt me duidelijk.
De beste stam speler: Bomboko Lokumba, Holy Cola
Het grootste ego: zie vorig lijstje (silver-fire)
Beste leider: idem.
Slechtste leider: Zijn hier naar mijn mening wel veel kandidaten voor. Ten eerste vond ik qua normen en waarden geen 1 stam iets uitstralen behalve POEF. Daar kan je de leiding op aankijken. Verder waren de beslissingen van WAU en GOUD wel echt gigantisch drama.
Hun leiding hoort hier ook te staan.
Meest overschatte stam: GOUD, zelfs met de vele middelen en spelers waren er op alle vlakken gebreken. Er was 0 mentaliteit. De enige die je nog iets van credits kan meegeven is Timon voor zijn inzet. De rest; heel I, en WAU wat er eigenlijk ook bijhoorde totaal niet.
Meest onderschatte stam: Er zijn stammen geweest die ons vreselijk hebben opgehouden; storm Sexy! en Sm1le. Daar konden andere van profiteren. Denk dat dat ook een redelijke rol heeft gespeeld.
Meest overschatte speler: Van beste speler naar overschatte speler wil ik Viktor niet aandoen. Maar dat ze door verschillende mensen uit GOUD werden genoemd als beste speler. Dat lijkt me onjuist. Ze hebben niks kunnen breken op offensief gebied, en defensief dus nooit getest. Verder zijn gasten zoals CharlieChapelin wel echt heel dom en noob. Vooral als je pm gesprekken leest.
Meest onderschatte speler: Percy Jackson
Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Holy Cola
Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Met bijna heel de wereld, maar in het specifiek mensen uit ~I~ die een gespeelde wereld vertragen.
Mooiste spelers naam: Holy Cola
Mooiste stam naam: Zie vorige lijst
Het tofste topic: Idem
Het domste topic: Idem
Favoriete forum poster: Ben Howard, Yowhite lmnt12
Minst favoriete forum poster: Finalowner3, Turtle
Dikste wannabe op het forum: Turtle, mannetje van veel woorden weinig daden.
Dikste wannabe in het spel: Zie overschatte speler.
Mooiste profiel foto van spelers: Mastermark
Mooiste profiel foto van stammen: Zie vorige lijst
Mooiste actie van de wereld:
Bij de aanval op sevnx zijn vooredeldorp vinden, en gokken dat hij ging vooredelen, en zo met minder edels het dorp kunnen pakken. Thanks nog daarvoor.
Meest belovende speler voor de toekomst: Nvt tenzij je aan andere werelden denkt. Geen idee wie er gaan doorspelen, maar zou dan toch denken aan mensen zoals Dries van 2hos, al kan hij nog wel wat leren.
Meest belovende stam voor de toekomst: nvt
Grootste blunder: Gesprekken om een BG starten met D, hadden volop moeten doorpushen op WAU.
Voor wie heb je nu echt respect: Zoals ik in mijn vorige lijst had beschreven vond ik het erg dat sommige stammen afspraken probeerden te maken, maar daarna of tegelijk een actie uitvoerde op/tegen ons die dat soort gesprekken lieten spaak lopen. POEF heeft zich gedurende de wereld wel geprofileerd als een volwassen stam, met een volwassen mindset en strijd. Wij waren absoluut niet te vergelijken met vorige CL winnaars zoals Risk en Smooi, maar we hebben wel naar alle fatsoen gestreden, en dat heeft geloond. Dus mijn respect gaat uit naar de strijders uit POEF.
Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Nathan en joel met hun samson en gert memes
Goed lijstje
 
Reactiescore
30
Van tim010 weet je dat het qua mentaliteit wel goed zit. Je kunt je er geen buil aan vallen als je hem in je stam opneemt.
 
Reactiescore
2.482
Geliefd om de interessante discussie omtrent het voetbal voort te zetten in de praathoek, zodat we het hier over de lijstjes kunnen hebben.

(De posts die jullie mogelijk missen, zijn verplaats naar de praathoek)
 

DeletedUser72857

Guest
Geliefd om de interessante discussie omtrent het voetbal voort te zetten in de praathoek, zodat we het hier over de lijstjes kunnen hebben.

(De posts die jullie mogelijk missen, zijn verplaats naar de praathoek)

Hoe maak je een dood forum nog doder 1.01
 
Reactiescore
2.482
Hoe maak je een dood forum nog doder 1.01

Ik vrees dat je niet mijn completen post gelezen heb. Ik verplaats de discussie naar een ander topic (de praathoek), waar deze discussie beter past.
 

DeletedUser75892

Guest
Beste speler: Messi, beste ooit.
Beste stam: Barcelona
De beste stam speler: Iniesta
Het grootste ego: Ronalda
Beste leider: Guardiola / Conte
Slechtste leider: Ik zou Mourinho willen zeggen maar ja hij haalt resultaten dus ik ga voor Marc Wilmots
Meest overschatte speler: Ronalda
Meest onderschatte speler: Busquets
Mooiste spelers naam: Sokratis Papapoustopoulos
Favoriete forum poster: Louis Van Gaal
Minst favoriete forum poster: Mourinho
Dikste wannabe in het spel: Benito Raman
Mooiste actie van de wereld: 4-0 rechtzetten met 6-1
Meest belovende speler voor de toekomst: Youri Tielemans
Meest belovende stam voor de toekomst: Monaco
Grootste blunder: Ronalda zijn offside goals tegen Bayern en de rode kaart voor Vidal evenals de niet getrokken 2e gele kaart voor Casemiro
Voor wie heb je nu echt respect: Kompany

Valt het op dat ik een Barca-supporter ben? :s
 

DeletedUser75558

Guest
Beste speler: Messi, beste ooit.
Beste stam: Barcelona
De beste stam speler: Iniesta
Het grootste ego: Ronalda
Beste leider: Guardiola / Conte
Slechtste leider: Ik zou Mourinho willen zeggen maar ja hij haalt resultaten dus ik ga voor Marc Wilmots
Meest overschatte speler: Ronalda
Meest onderschatte speler: Busquets
Mooiste spelers naam: Sokratis Papapoustopoulos
Favoriete forum poster: Louis Van Gaal
Minst favoriete forum poster: Mourinho
Dikste wannabe in het spel: Benito Raman
Mooiste actie van de wereld: 4-0 rechtzetten met 6-1
Meest belovende speler voor de toekomst: Youri Tielemans
Meest belovende stam voor de toekomst: Monaco
Grootste blunder: Ronalda zijn offside goals tegen Bayern en de rode kaart voor Vidal evenals de niet getrokken 2e gele kaart voor Casemiro
Voor wie heb je nu echt respect: Kompany

Valt het op dat ik een Barca-supporter ben? :s
Vieze glory hunter bah bah
 

DeletedUser72857

Guest
Beste stam: Royal Antwerp Football Club
De beste stam speler: Johanna Omolo
De meeste technische bagage: Moussa Dembele (Tottenham)
Het grootste ego: Hernan Losada
Beste leider: Wim De Decker
Slechtste leider: John Bico
Meest overschatte speler: Eden Hazard / Adnan Januzaj
Meest onderschatte speler: Moussa Dembele
Mooiste spelers naam: Joren Dom
Favoriete forum poster: René van der Gijp
Minst favoriete forum poster: Filip Joos / Frank Raes
Dikste wannabe in het spel: KBVB --> Bart Verhaege
Mooiste actie van de wereld: 3de eindigen in 1b(tweede klasse) en toch promoveren (alvast bedankt BAS), speciale vermelding voor Geoffrey Hairemans
Meest belovende speler voor de toekomst: Tuur Dierckx
Meest belovende stam voor de toekomst: Antwerp FC
Grootste blunder:
John Bico/Fred Vanderbist aanstellen als trainers
Voor wie heb je nu echt respect: Kevin Debaty en Frederic Duplus
 
Reactiescore
1.075
waldo is hoewrtje.
 
Bovenaan