Uitbreiding van de aanvalsregel?!

DeletedUser77691

Guest
Umh wanneer gaat die regel in, want we kunnen niet meer stemmen?
 
Reactiescore
746
Wordt deze avond aangepast ;)

geduld-is-een-schone-zaak.png
 

DeletedUser70435

Guest
De wereld staat redelijk stil. Dit komt uiteraard door de aanvalsregel. Zoals bekend is bij alle spelers wil TW deze wereld langzaam naar een normale wereld brengen, maar het gaat veel te langzaam zo. Zoals nu op Casual 1 te zien is, is er zonder aanvalsregel lekker veel actie. Het plan was, we openen al snel Casual 4 met vernieuwde regels, en de andere 3 Casuals gaan een gewone wereld worden. Ik denk dat het ondertussen tijd geworden is hiervoor.

Ik weet momenteel de situatie & aanvalsregel van Casual 2 niet. Mocht daar nog een aanvalsregel zijn, dan geldt dit bericht ook voor Casual 2.

Wat ik zou doen, is nu een een datum pakken waarop de regel weg gaat vallen. Laten we zeggen, 1 juni. Er wordt een PM verzonden waarin duidelijk wordt aangegeven:
- de reden
- de datum
- het tijdstip
- tips voor minder ervaren spelers

Deze tips kunnen bestaan uit o.a.:
- Stuur een mededeling naar een van de meer ervaren spelers, en kijk of je vanuit hem/haar hulp en bescherming kan krijgen zodat je verder kan spelen. Dit kan in de vorm van bijvoorbeeld een Moraalbreker. Klik HIER voor een uitleg wat een moraalbreker zoal inhoudt. (Linkje naar de wiki als het daar opstaat/als die nog bestaat)
- Ga samen met andere spelers in je buurt een samenwerkingsverband aan. Samen sta je veel sterker dan alleen.
- Mocht je toch graag met de aanvalsregel spelen, heb je tot 1 juni de tijd om 10 van je dorpen naar Casual 4 te verhuizen. Hier is en blijft een aanvalsregel actief. Je zal 10 dorpen meenemen, maar je geslagen goudmunten zullen te komen vervallen. Ook verdwijnt je account op Casual 3, dit worden barbarendorpen.
- Zonder aanvalsregel zal je account actief moeten zijn. Weet je van jezelf dat je niet actief genoeg kan zijn, maar wil je wel doorspelen? Maak dan eens een praatje met spelers uit de buurt, en kijk of iemand hetzelfde probleem heeft. Misschien kan er een fusie ontstaan tussen jullie. LET OP: LAAT ALLEEN IEMAND OP JE ACCOUNT DIE JE VOLLEDIG VERTROUWT!
- Andere tips kunnen er altijd nog bijgeplaatst worden.

Ik denk dat een oplossing als deze, een juiste oplossing is voor deze wereld. Ik hoor dan ook graag feedback, waarom dit wel of niet doorgevoerd kan worden.

@Poo. @Duckje
 
Reactiescore
603
Als ik het niet verkeerd begrijp hebben jullie dus je zin gekregen met de uitbreiding, en nu zijn er al mensen die het weer helemaal anders willen? :eek::D
 

DeletedUser70435

Guest
Als ik het niet verkeerd begrijp hebben jullie dus je zin gekregen met de uitbreiding, en nu zijn er al mensen die het weer helemaal anders willen? :eek::D
Ons uiteindelijke doel is altijd al geweest om die aanvalsregel weg te krijgen. Een vergroting is een stap hierna toe. Degenen die actief spelen willen hem weg, inactief willen hem houden.
Actief: betaalt meer pp
Inactief: betaalt nauwelijks pp
Door de regel weg te halen worden de actieve spelers nog gemotiveerder en blijven langer spelen = meer inkomsten. De inactieven kunnen dmv mijn genoemde oplossing lekker inactief zijn op Casual 4. Win-win situatie dus, ook voor TW zelf.
 

DeletedUser77743

Guest
Als speler van casual 4 verkies ik toch dat jullie je inactieven zelf houden. Op casual 4 zitten er al genoeg die we niet wegkrijgen door die aanvalsregel. Als je op casual 4 wil komen, doe dat dan via de normale weg: één dorp meenemen van een 'normale' wereld. Geen achterpoortjes.
 

DeletedUser70435

Guest
Dan is er nog een vrij groot verschil tussen inactieven met 200 dorpen en inactieven met 10 dorpen.
 
Bovenaan