Top/Flop stammen

Reactiescore
146
Volgens mij staat dit toch wel erg duidelijk in mijn handtekening, maar ik was degene die begonnen was met een vraag te stellen, waarop ik een onduidelijk antwoord kreeg.
Tot die tijd beweer ik dat je geen kennis van zaken hebt, en niet zoals wordt gezegd in de wereldchat een leugenaar, dat is weer iets anders !
 

DeletedUser63354

Guest
Volgens mij staat dit toch wel erg duidelijk in mijn handtekening, maar ik was degene die begonnen was met een vraag te stellen, waarop ik een onduidelijk antwoord kreeg.
Tot die tijd beweer ik dat je geen kennis van zaken hebt, en niet zoals wordt gezegd in de wereldchat een leugenaar, dat is weer iets anders !

Als je op telefoon bent zie je geen handtekeningen, koekoek.

16-2-2017 19:06:19] Jasper: Twan ik zie enkel voordelen in een BG of fusie
wat is jou gedachten
- ligging sluit mooi aan, meerdere fronten edelen zowel sw als gentle (eventueel zooi met een jumpje)
betere groeimogelijkheden meer deff
op moment werken we enkel elkaar tegen maar ik denk in de toekomst dat we elkaar hard nodig hebben met name jullie (wij eigenlijk nu ook wel )
want gentle kan en zooi kunnen geen kant op want wop ligt in de weg ;)


En nu mond dicht pannenkoek
 
Reactiescore
146
Typisch dat deze speler op TTTH speelt haha ^

Eerst weet je wel dat ik onder andere op ttth zit, en dan nu weer niet, je geheugen laat je in de steek , of je bent gewoon niet enorme slim uilskuiken!, om maar eens in vogeltermen door te gaan.
Ik adviseer je dan ook om je huiswerk wat beter te maken, of eens wat beter na te denken, eer je met zulke domme overbodige vragen komt van wie nu precies wie is!

Het simpele bewijs wat je hier plaatst noem ik eerder een gedachtewisseling vwb de toekomst als in jou ogen bedoelde recruiting, laat staan een "handjevol" lijkt me sowieso enorm overdreven.

De stelling die ik bracht dat je geen kennis van zaken hebt is dan ook volledig op zijn plaats. Koekenbakker! :p
 

DeletedUser63354

Guest
Ik zeg toch dat ik op telefoon zat en daar geen handtekeningen kan zien. Ben je achterlijk? Ik ga echt niet onthouden wie waar speelt.

Niet recent. Maar daarvoor kan ik een hand vol tellen met de vraag van mensen die polsten of we naar Plop wilden.
Jasper en Laurens onder andere.

Volgens mij heb ik compleet gelijk als ik het op deze manier gezegd heb.
Ren nu maar snel naar je co Jasper toe en die zal je zeggen dat ik gelijk heb.
 

DeletedUser77845

Guest
Dit omschrijft gelijk de gehele instelling van R2W. Jammer dat het zo moet gaan.

Iedereen altijd over een kamp scheren is een mooi voorbeeld hoe het niet moet, zeker niet in deze situatie maar goed.

Bovendien is er wel eens zeker gesprekken geweest met Captain of Wop voor een mogelijke samenwerking (oriëntatie gesprekken waren dit toen der tijd) niks meer niks minder. En ja ik had graag met deze stam of personen samen willen werken mogelijk. Maar goed deze discussie gaat vrijwel nergens over dus laten we het ook maar gelijk hier bij houden.

Ik beproef hier enkel liefde en nog eens liefde :oops:
 

DeletedUser76151

Guest
Dat Plop vol runners zit is toch al lang bekend? Bagage en Mymumm onder perma vv, 3eyed en overlord zitten ook met activiteits problemen.

Trouwens jasper, hoe zit het met die ge-uppte muurtjes? Gaan jullie die dorpen nog afstaan of hoe zit dat
 

DeletedUser77845

Guest
Ik geloof dat je smaakpupillen nogal aangetast zijn.


Drie dagen geleden ben ik door Warmachine benaderd om op een account van R2W te gaan spelen, gezien jullie blijkbaar met inactieve accounts worstelen.

Waarom ontkennen?

Ten eerste ontken ik niks en ten tweede ben ik hier helemaal niet op de hoogte van, dit heeft warmachine waarschijnlijk als voorstel aangeboden om te kijken wat de mogelijkheden zijn.
Dat Plop vol runners zit is toch al lang bekend? Bagage en Mymumm onder perma vv, 3eyed en overlord zitten ook met activiteits problemen.

Trouwens jasper, hoe zit het met die ge-uppte muurtjes? Gaan jullie die dorpen nog afstaan of hoe zit dat

Er zijn geen definitieve afspraken met WOP vermeldt of bevestigd dat deze er zijn. Daarbij kan ik hier niks aan doen maar is dit bij de vorige leiding tussen bepaalde personen niet concreet afgehandeld blijkbaar, anders had het zeker op het stammenforum gestaan bij ons betreft afspraken met stammen. Dus voor de duidelijkheid hebben wij momenteel geen afspraken met WOP.

Hierbij hoeven wij dus ook niet die dorpen terug te geven in principe. Er zijn geen afspraken voortgekomen of concreet behandeld. Ik zie ook nergens het bewijs dat dit wel concreet gedaan is..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74358

Guest
Ten eerste ontken ik niks en ten tweede ben ik hier helemaal niet op de hoogte van, dit heeft warmachine waarschijnlijk als voorstel aangeboden om te kijken wat de mogelijkheden zijn.


Er zijn geen definitieve afspraken met WOP vermeldt of bevestigd dat deze er zijn. Daarbij kan ik hier niks aan doen maar is dit bij de vorige leiding tussen bepaalde personen niet concreet afgehandeld blijkbaar, anders had het zeker op het stammenforum gestaan bij ons betreft afspraken met stammen. Dus voor de duidelijkheid hebben wij momenteel geen afspraken met WOP.

Hierbij hoeven wij dus ook niet die dorpen terug te geven in principe. Er zijn geen afspraken voortgekomen of concreet behandeld. Ik zie ook nergens het bewijs dat dit wel concreet gedaan is..

Maar pannekoek, hoe kan het dan dat Martijn toen ook een dorp moest afstaan omdat hij geuppt had? Regels veranderd? Stelletje nubs
 

DeletedUser63354

Guest
Ja dat kom je nu ol het AF zeggen maar je weet dondersgoed dat ze wel gemaakt zijn en dat ze zelf al een keer met succes zijn afgedwongen (de regels).

Jullie horen dit gewoon te accepteren. Het is niet zo dat wij het slachtoffer moeten zijn van wat Godrekt en co toen niet goed hebben gedaan. Bah.
 

DeletedUser77845

Guest
Ja dat kom je nu ol het AF zeggen maar je weet dondersgoed dat ze wel gemaakt zijn en dat ze zelf al een keer met succes zijn afgedwongen (de regels).

Jullie horen dit gewoon te accepteren. Het is niet zo dat wij het slachtoffer moeten zijn van wat Godrekt en co toen niet goed hebben gedaan. Bah.

Nee dat weet ik niet, en niet zo stoer doen op het AF jij :p

Wij horen niks te accepteren, maar ik heb al wat afspraken gemaakt dus komt goed (Y) Wat betreft verleden met mogelijke afspraken weet ik niks van en andere ook niet, wat betreft terug gave van een dorp in verleden is impulsief geweest waarbij niet nagedacht is omtrent er wel of geen afspraken waren
 

DeletedUser71618

Guest
Nee dat weet ik niet, en niet zo stoer doen op het AF jij :p

Wij horen niks te accepteren, maar ik heb al wat afspraken gemaakt dus komt goed (Y) Wat betreft verleden met mogelijke afspraken weet ik niks van en andere ook niet, wat betreft terug gave van een dorp in verleden is impulsief geweest waarbij niet nagedacht is omtrent er wel of geen afspraken waren

Dat zou ik ook zeggen, maar wat een laffe houding zeg. Als je een beetje stijl had zou je het nu gewoon doen. Zelfs vanaf een gebroken account dat je toch wil opgeven zonder spelers; als dan niet eens het kwartje valt dat er goodwill gecreëerd kan worden door het wel te doen en zo eigen problemen/tegenreacties in de toekomst te voorkomen snap ik wel dat een stam valt met jullie in de leiding. Je werkt al tijden de hele wereld tegen je in het harnas, en dat met deze positie waar jullie in zitten. Slim is anders zullen we maar zeggen?
 
Bovenaan