ROI Danton

DeletedUser59552

Guest
Beste en lieve mensen van het AF,
zo'n 5/6 weken geleden ben ik begonnen op het inmiddels zeer beruchte en gevreesde account TurnUpTheMusic. Onze groei was nooit mogelijk zonder de hulp van niemand minder dan Roi Danton. Vandaar dat ik in dit topic even alle aandacht op dat team wil focussen.

Mannen, ontzettend bedankt voor al jullie gefarm, ik zit nu standaard met lege buiten!

Graag geen negatieve reacties hier plaatsen, die mogen jullie ingame sturen. Als je hier reageert, moet er minstens 1 compliment naar ROI danton in staan!
 

DeletedUser

Guest
Rover (Goud - Level 4)
Maak in totaal 100.000.000 grondstoffen buit.
Totaal: 3.314.338.310
 

DeletedUser31490

Guest
Roi Danton had op 09.12.2016 met 82.136 verslagen eenheden als aanvaller 54 eenheden minder verslagen dan de nummer 1. Ontzettend knap natuurlijk, zo'n prestatie, jammer dat hij die AVDD niet binnen had gehaald. Denk dat iedereen hun dat had gegund.

Verders iets minder farmen zodat stamgenoten harder kunnen groeien:rolleyes:
 

DeletedUser77799

Guest
Dankzij Roi Danton zit deze gekke koning in Humble :)
Je ziet dat het zo een goede speler is want al zijn def troepen hebben heel erg heimwee waardoor ze altijd thuis blijven staan.:rolleyes:
 

DeletedUser75970

Guest
Ik heb zelden een speler meegemaakt die zo goed kan internen! <3
 

DeletedUser69459

Guest
Niet valsspelen, je moet complimentje geven. Gelukkig dat dalton geen valsspeler is
 

DeletedUser75970

Guest
Roi vergelijken met dit topic is ook niet bepaald een compliment, valsspeler!:eek:
 

DeletedUser69459

Guest
He, dat is jouw interpretatie. Goed dat dalton zoiets wel kan
 

DeletedUser69459

Guest
Lol, leg eens uit in welk opzicht het een compliment is om, als rang 1 speler, met dit topic vergeleken te worden?

Als je stelt dat dit topic een meerwaarde is voor dit forum, kan je stellen dat Dalton een meerwaarde vormt voor de wereld. De vraag is of ik niet sarcastisch was :eek:
 

DeletedUser75970

Guest
Als je stelt dat dit topic een meerwaarde is voor dit forum, kan je stellen dat Dalton een meerwaarde vormt voor de wereld. De vraag is of ik niet sarcastisch was :eek:

In dat geval wel ja, maar als je sarcastisch was dan heb je geen compliment gegeven en speelde je dus vals!:tongue:
 
Bovenaan