[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser74966

Guest
Sowieso. Wel de drukste dag 1 ooit. Voor nieuwe wvw'ers: Nooit aan zulke potjes beginnen als nieuw persoon.
 

DeletedUser66129

Guest
Sowieso. Wel de drukste dag 1 ooit. Voor nieuwe wvw'ers: Nooit aan zulke potjes beginnen als nieuw persoon.

Ik moet zeggen dat ik ze nog niet eens zo slecht vind spelen. Tuurlijk spelen ze meer op de achtergrond, maar dat heeft elk nieuwtje die niemand kent. Al met al tevreden over de eerste dag.
 

DeletedUser17472

Guest
Sowieso. Wel de drukste dag 1 ooit. Voor nieuwe wvw'ers: Nooit aan zulke potjes beginnen als nieuw persoon.

Er is maar 1 manier om dit spel te leren. Aangezien er geen simpel beginnersspel is en ik ook niet zie gebeuren dat dat georganiseerd wordt, moet je wel in een ander spel inspringen (net als TW, waar beginners ook niet meer kunnen wennen aan het spel en meteen volop mee moeten doen). Maar ik doe mijn best. Het feit dat ik door de bomen het bos niet zie, wil niet zeggen dat ik zomaar iets doe. Lees wel degelijk mee en zal zeker ook mijn stem vanavond weer. Waarschijnlijk toch weer voor Arrighi
 

DeletedUser76681

Guest
Er is maar 1 manier om dit spel te leren. Aangezien er geen simpel beginnersspel is en ik ook niet zie gebeuren dat dat georganiseerd wordt, moet je wel in een ander spel inspringen (net als TW, waar beginners ook niet meer kunnen wennen aan het spel en meteen volop mee moeten doen). Maar ik doe mijn best. Het feit dat ik door de bomen het bos niet zie, wil niet zeggen dat ik zomaar iets doe. Lees wel degelijk mee en zal zeker ook mijn stem vanavond weer. Waarschijnlijk toch weer voor Arrighi

Het is idd ff zoeken als je pas start maar wij mogen niet klagen met zoveel spelers :p zelfs voor.mij is het zoeken in deze drukte :D
 

DeletedUser70435

Guest
Wvw is niet meer wat het was, jammer. Zou graag weer eens een potje spelen met mensen als Quechua, Blueknife, Crazysobek, Senne, etc.
 

DeletedUser66129

Guest
Wvw is niet meer wat het was, jammer. Zou graag weer eens een potje spelen met mensen als Quechua, Blueknife, Crazysobek, Senne, etc.

Klopt, hoopte ook dat ik hiermee meer animo kreeg bij zowel nieuwe maar ook bij oude garde. Gene die je hier opnoemde heb ik geprobeerd contact mee te leggen nog (uitgezonderd Senne). Maar geen is echt meer bereikbaar. Net zoals vele andere die nog veel speelde voorheen. Helaas..
 

DeletedUser70435

Guest
Was nog een leuk spel toen, zonder al die meelopers. 3 theorieën per pagina, allemaal waterdicht. Niet een simpele 'je hint dus je bent wolf' en iedereen loopt er maar achteraan.
 
Bovenaan