[Speeltopic] WvW 262: The 100

DeletedUser64575

Guest
Hoe kan je slecht spelen maar juist stemmen op een wolfje? Als Wolf heb je juist slecht gespeeld (medewolf eruit en door de mand gevallen) dus is dit een bekentenis? :D Ik vind het maar een matige verdediging en de handdoek in de ring gooien en low profile gaan (jezelf niet meer komen verdedigen zoals jezelf zegt) is in jou situatie mogelijk nog de enige redding in de hoop dat onze aandacht naar andere verlegt zal worden.

Zoek erachter wat je wilt. Het is zoals ik het geschreven heb.

Het duurde nogal lang tot ik op Game stemde omdat ik m'n twijfels had, maar uiteindelijk heb ik het toch gedaan. Als ik goed gespeeld had, dan had ik ook gewoon door dat hij slechtje was :p
 

DeletedUser4045

Guest
Zoek erachter wat je wilt. Het is zoals ik het geschreven heb.

Het duurde nogal lang tot ik op Game stemde omdat ik m'n twijfels had, maar uiteindelijk heb ik het toch gedaan. Als ik goed gespeeld had, dan had ik ook gewoon door dat hij slechtje was :p

Dit is wel een wolvenactie, want je switcht laatste moment..
 

DeletedUser64575

Guest
Dit is wel een wolvenactie, want je switcht laatste moment..

Ik heb alleen op Game gestemd en verder niet echt harde verdenkingen richting iemand geplaatst, dus er was nooit sprake van switch.
 
Reactiescore
3.539
Ik heb alleen op Game gestemd en verder niet echt harde verdenkingen richting iemand geplaatst, dus er was nooit sprake van switch.

Ik citeer jou woorden (ongeveer): Als ik geen echte argumenten vind ga ik gewoon op (speler Finsti ofzo :p). Dus je spreekt jezelf wederom tegen.
 

DeletedUser77639

Guest
Waarom wil je zo graag dat de aandacht naar jou gaat?
wil ik niet maar ik zie het wel aankomen. ^^ aangezien ik niet op game ging en toch al verdacht was :).

Waarom reageer jij erop, wil je me weer in de aandacht zetten, want verder had niemand erop gelet of gereageerd.
 
Reactiescore
3.539
Iemand moet de eerste zijn Mono. Ik snapte je vraag opzich wel. Mijn kijk op je is in ieder geval iets positiever geworden.
 

DeletedUser74418

Guest
Als ik op Arrighi had gestemd dan was ik waarschijnlijk alsnog als verdachte uit de bus gekomen, maar oke.

Ik ben gewoon een burger, maar ik zal niet ontkennen dat ik deze dag vrij slecht gespeeld heb. Heb last van een ontstoken trommelvlies en heb deze week 3 deadlines plus volgende week een tentamenweek dus ben niet helemaal scherp + dit potje is vrij chaotisch.

Als jullie me willen lynchen, prima. Zoals ik al zei kan ik me vinden in de theorie, maar hij klopt gewoon niet. Wellicht dat de goedjes met een makkelijke dag 2 weer tot wat andere nuttige conclusies komen. Ik ga me dus niet meer proberen te verdedigen, want dat is waarschijnlijk toch tevergeefs :p

Ik denk dat dit nog eens zou kunnen kloppen ook. Ik ga nu slapen maar ik zal morgen kijken of ik een degelijk verweer voor watblaasjeinmijnoor kan opstellen
 

DeletedUser69785

Guest
wil ik niet maar ik zie het wel aankomen. ^^ aangezien ik niet op game ging en toch al verdacht was :).

Waarom reageer jij erop, wil je me weer in de aandacht zetten, want verder had niemand erop gelet of gereageerd.
Kijken wat er morgen gaat gezegd worden anders blijft mijn stem gewoon staan denk ik. Misschien heb ik nog tijd om wat meer te lezen en te veranderen...
 

DeletedUser1435

Guest
goed gevangen van mij die infectiewolf. het is duidelijk dat hopeful bezig was om een reddingsactie te organiseren door mij te stemmen.
 

DeletedUser17472

Guest
Nou we weten iig zeker dat Game een wolf was.

en dat we opzoek zijn naar wolven met een speer.

En volgens het verhaal zijn ze met veel. We moeten dus uitkijken.

Van wie is de klaagmuur? <3
Ik heb gelezen dat dat anoniem is :p

Maar goed, Game was dus een wolf.. een speciale wolf, maar al die vreemde functies zeggen mij nog niks. Weg met de wolf, dus deze nacht was mooi.

Yankee was een vos.... zegt me ook niks

Jenke burgemeester, niet verkeerd.

Meteen begint Westkip met een strategie op Minoor. Afleidingsmanoeuvre? Er springen er meteen een hoop op. Komt Westkip wel goed uit :p
Ik dacht, Mono en Arrighi zwijgen wijzelijk, maar toch een reactie. We zullen eens een dagje meelezen. Ik ben nog een beetje in de war van afgelopen nacht en ben er nog niet helemaal uit.
 

DeletedUser

Guest
@famdecibel

Infectiewolf = Mag naast de lunch in nacht 3 ook nog iemand infecteren tot wolf.
Vos = De vos mag elke nacht 3 namen opsturen. Na de nacht krijgt de vos te horen of er een wolf tussen deze spelers zit. Is het antwoord ja mag de vos de nacht erop nogmaals proberen. Is het antwoord nee dan verliest de vos zijn krachten voor die nacht erna. Dan moet hij één nacht overslaan en daarna mag hij/zij weer een poging doen.
De vos mag niet zichzelf opsturen.
De welp word pas na de 3e nacht gezien als wolf.

Ik stel voor dat je de instellingen even doorneemt voor het begrijpen van de rollen, voor vragen pm mij of @Netsky
 

DeletedUser74418

Guest
Ik ga niet zwijgen als ik denk dat er een goedje gelynched gaat worden. De theorie van westkip klinkt logisch maar is wel een beetje vergezocht. Ik kijk liever naar de spelers die niet gestemd hebben op gamebreaker en de spelers die niet "actief" of "geen tijd" hadden tijdens het laatste uur voor de deadline.
 

DeletedUser64575

Guest
Ik citeer jou woorden (ongeveer): Als ik geen echte argumenten vind ga ik gewoon op (speler Finsti ofzo :p). Dus je spreekt jezelf wederom tegen.

Ik was intussen alweer van gedachte veranderd. Zoals ik al zei heb ik nog geprobeerd iets te vinden op FAR, maar tevergeefs. Dan ben ik best bereid mijn ongelijk toe te geven en van mening te veranderen. Ik ga niet op iemand stemmen omdat ik dat gezegd heb, terwijl ik weet dat de kans groter is dat er gewoon naast zit. Dat zou in mijn ogen juist wolfs zijn, want zo zou ik mezelf alleen veilig stellen. Toen ik stemde op Game had ik al verwacht dat iemand dit aan zou halen, maar ik was bereid dat risico te nemen.
 

DeletedUser8414

Guest
Als wbjimo toch wolf blijkt zal deze post waarschijnlijk mijn kop kosten maar ik blijf denken dat hij het niet is, meer bepaald door deze post.

Als ik op Arrighi had gestemd dan was ik waarschijnlijk alsnog als verdachte uit de bus gekomen, maar oke.

Ik ben gewoon een burger, maar ik zal niet ontkennen dat ik deze dag vrij slecht gespeeld heb. Heb last van een ontstoken trommelvlies en heb deze week 3 deadlines plus volgende week een tentamenweek dus ben niet helemaal scherp + dit potje is vrij chaotisch.

Als jullie me willen lynchen, prima. Zoals ik al zei kan ik me vinden in de theorie, maar hij klopt gewoon niet. Wellicht dat de goedjes met een makkelijke dag 2 weer tot wat andere nuttige conclusies komen. Ik ga me dus niet meer proberen te verdedigen, want dat is waarschijnlijk toch tevergeefs :p
Ik ken Jordy als een eervolle speler, als hij wolf zou zijn dan zie ik hem niet iets dergelijk zeggen maar dan zou hij zich verdedigen en eervol sterven. Niet zoals hij nu doet rekenen op wat goodwill, daarom de lynch vermijden en eventueel oneervol winnen als wolf door zich overal van te onttrekken, dat zie ik hem persoonlijk niet doen. Speelt hij het toch zo dan is hij een zwakke wolf en daalt hij in mijn achting. :D Ik zie er dus eerder een goedje in die weet dat hij de argumenten tegen zich heeft en die zich al bij de mislynch neerlegt. Het is ook zoals hij zelf aangeeft, zelfs al had hij op arrighi gestemd gingen jullie hem ook verdenken omdat hij Game wou redden.

Ik besef best dat hij argumenten tegen heeft, veel argumenten zelfs, maar op basis van zijn algemene gedrag zie ik hem niet als wolf. Als wolf sterft hij ook amper zo vroeg, als goedje vaker vroeg dacht ik me te herinneren, dat wil misschien ook iets zeggen.
 
Bovenaan