Disobeying the Law

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

Deleted User - 487871837

Guest
Zoals beloofd net in het spelers raten topic, mijn reactie en meteen ook de reden voor het leaven van Edict.

Wilde hier eigenlijk geen post over maken, maarja, andre maakt het me wel heel makkelijk, dus bij dezen.
Ik wilde geen apart topic maken, maar het past niet echt in een topic, dus dan maar zo :rolleyes:

Zoals de meesten wel weten maakte iemand, geen idee wie, een topic aan waarin er gevraagd werd voor spelers die Edict. wilde versterken. Best logisch, want er was meer vraag naar vv's dan er aanbod was. Helaas heb ik zelf amper de tijd gehad om te vv'en, dus daar ga ik verder geen kritiek op geven.

Jannes postte als reactie deze afrader.

9906b8eaa70a4b5fa93a5aa080180905.png


Gelijke kansen tot wereldwinst zou ik het niet noemen. Edict stond enkele miljoen voor in punten, Humble heeft dat volledig ingehaald door accounts van Edict te edelen en nam zelfs afstand. Edict heeft die zware verliezen opgevangen door enorm veel inactieve zwakke accounts binnen te halen en zo stonden ze weer enkele miljoenen voor. Ondertussen is de voorsprong weer flink aan het verminderen want Humble blijft accounts breken van Edict.

In punten gaat het gelijk op maar in de praktijk krijgt Edict al maanden een pak slaag van Humble. Edict heeft inderdaad interne problemen gekend en stond meermaals op uiteenvallen en echt opgelost is het nog zeker niet.

Ook de stabs en het samenwerken met stabbers toont weinig klasse van sommige Edict spelers en een leiding die zich er niet mee bemoeid. Diezelfde leiding is dan nog eens zo inactief als wat, Edict heeft totaal geen orde, structuur of toekomstplan en ondergaat de wereld gewoon van dag tot dag.

Zoals CGnB hierboven al meedeelde zitten er overigens wel enkele leuke spelers in de stam. Maar je zal toch terecht komen in een puinhoop waar de vraag voor vv's groter is als het aanbod.

Helaas was Hans, zoals wel gewoonlijk is wanneer Jannes iets post, het er niet mee eens en ging de verdediging in:

Hou de p&p maar voor op het forum jongens dat heeft hier geen plaats ;)

Aanrader voor de stam.

Ideaal voor mensen die nog eens een onbesliste late game willen spelen.

Ik vond het maar een beetje een domme reactie, dus postte dit antwoord op de post van Hans:

Is niet echt p&p he, gewoon Jannes die z'n ervaringen over Edict deelt en de stam afraadt. Dat mag hier ook ;)


Tot zover het voorval, dan nu de opmerkingen waar Andre het over had net:

Kom op Duncan grow a skin.
Je laat je wel heel erg kennen door een paar opmerkingen.

Ik checkte de stamchat weer even, iets wat ik minder vaak deed, aangezien ik inderdaad inactief was en daar zag ik het volgende voorbij komen:

[21:52:40] Duncan | Auf der Jagd: [21:39:29] Michel | Punkerke: Duncan ga nog meer in humble's kutje zitten ofzo
[21:39:44] Michel | Punkerke: (cwl)
[21:50:12] | Revenge of the Farmers | The Bathman: Echt he
[21:50:24] | Revenge of the Farmers | The Bathman: Jemig man
[21:50:37] | Revenge of the Farmers | The Bathman: Wat zit er voor wits rond je mond duncan?
[21:50:46] | Revenge of the Farmers | The Bathman: Oh nvm opgedroogd zaad van jannes

Ik was zelf redelijk in de war, aangezien ik niet wist waarover het ging.
Ik vroeg het even na, om te checken of het écht over m'n antwoord op de post van Hans ging.

Dat was inderdaad zo.
Helaas heb ik hier verder geen screentjes van, aangezien ik de stamchat heb verlaten en het gesprek heb verwijderd. Dacht het niet meer nodig te hebben.

Wat hieruit volgde was een discussie die een beetje uit de hand liep tussen mij en Hans.
Ik beweerde het een en ander, Hans was het er niet mee eens.

Toen besloot ik dat dit de druppel was en na maanden lage motivatie ik de stekker eruit zou trekken.
Ik had eerder deze week al aangekondigd te gaan stoppen en een nette forumpost op het stammenforum gemaakt. Zelfs daar kwam weer onenigheid door, aangezien niet iedereen het eens was met mijn idee over hoe ik m'n off en edels wilde gaan gebruiken.

Mede door dat soort dingen, het feit dat ik het vaak oneens was met dingen en het gedrag van sommigen uit de stam op het AF - de ellenlange discussies en het feit dat niemand wilde toegeven dat Edict niet altijd even netjes speelde en dergelijke - zorgden er allemaal voor dat ik hier dit allemaal aan het typen ben.

Nu wil ik nog even inhaken op wat dingen die Andre hier beweert :D


Ook flauw dat je er via Skype niet over wil praten.
Maar dat is jouw keuze.

De reden dat ik niet meer met je wil praten is heel simpel.

Ten eerste je kinderachtige opmerkingen die nergens op slaan.
Gelukkig ben ik niet de enige die dat vind, pluspuntje voor de mensen waarmee ik op een lijn zit.

Ten tweede vanwege het feit dat je me heel kinderachtig weer toevoegde in de stamchat met een kus emoji, die op mij over kwam als "haha, fuck you, je kan lekker niet leaven", waardoor ik besloot je te blokkeren.

Stuur me maar een PM als je echt je ei kwijt moet - maar bespaar je de moeite, ik ga er toch niet op in :D

En het is prima dat er commentaar is op edict. ook vanuit edict spelers zelf. Want je hoeft geen helderziende te zijn om te zien dat edict nou niet bepaald op rolletjes loopt.

Je durft eindelijk eens toe te geven dat het niet zo lekker gaat, goedzo.
Hoe lang voor Hans komt beweren dat het wél lekker gaat? Uurtje?

Maar ik heb je ook gezegd dat de reden dat je commentaar door een aantal mensen binnen edict en onder andere mij niet gewaardeerd word omdat je ingame geen hol deed.

En hier is m'n grootste probleem met wat jij zegt - en anderen vaak ook beweerden.

"Je stopt meer tijd in het af dan in je eigen account?"

Klopt.

Voor de mensen die m'n profiel niet bekijken, dit waren m'n groeistats van de afgelopen maand, vandaag niet meegeteld:

182fdb9db926d01801177ce162e45fca.png


Niet heel hoog nee.

Dat komt door twee dingen.

Ten eerste was ik, zoals ik al eerder zei, gedemotiveerd en vond ik 51 geen leuke wereld meer.
Dan wordt het lastig om je hard in te gaan zetten voor je account. Zeker als je maar met twee man speelt die beiden veel werken en niemand wil co'en, omdat (bijna) iedereen 51 een kutwereld vindt.

Ten tweede werd er massa na massa vanuit edict gedaan en iedere keer kreeg ik te horen "100% inzet is verplicht." Met andere woorden: wij willen al clears. Die massa's hadden altijd twee targets: N-S en Humble.

Zoals iedereen hier wel kan zien: ik frontte met geen van beide stammen:

nl51


Dit betekende ook simpelweg dat ik niet mee kon edelen.

Ik moest clears doneren, wat logisch is bij een stammassa, maar kon niet mee edelen.

Een keer is dat niet erg, twee keer ook niet, maar als je om de twee weken al je nukes moet doneren, dan wordt groeien lastig, als je die nukes nodig hebt om je zuid-west front met The Chosen One aan te pakken.

De voornaamste reden dat ik dan ook zovaak op het AF te vinden was, is de sfeer.
Zoals wel algemeen bekend is denk ik, was de sfeer in de stam niet al te optimaal. Aangezien ik al genoeg negativiteit in m'n leven heb, had ik daar simpelweg geen zin in. Op het AF vond ik mensen waarmee ik het goed kon vinden, die niet zo bekrompen waren als de AF-gangers van Edict (de meeste dan) en dus had ik daar meer een klik mee dan met m'n stamgenoten.


Alles maar even kort samenvattend was de reden voor het feit dat ik "geen hol deed" demotivatie en de leukere sfeer die ik op het AF ontdekte.

Nou wil ik wel zeggen dat ik Edict nu niet compleet zwart wil gaan maken, want het was er ooit best gezellig en ik heb er ook zeker leuke mensen leren kennen. Die wil ik dan ook bedanken voor de gezellige tijden en ik hoop dat we elkaar nog eens tegen zullen komen. Wie dat zijn weten ze zelf wel.

Dit was dan wel het einde van m'n langste post tot nu toe, maar dat is l'histoire achter de leave van ADJ.

Dank (bow)
 

DeletedUser77324

Guest
Duidelijke post met goede argumenten.
Wat betreft mijn opmerkingen tegen jou door de tijd heen, ik heb daar bij mijn weten altijd bij gezegd dat je me niet te serieus moet nemen. Degenen die mij wat langer kennen weten dat ik veel onzin uit kraam^^
Wat betreft mijn opmerkingen van gisteren avond was dat ook gedeeltelijk zo.
Niet geheel serieus bedoelt maar toch met een kern van frustratie.
Daar heb ik je zonet via Skype ook mijn excuses voor aangeboden.
Voor mij is de zaak afgedaan.
Ik wens je veel spelplezier op w54 en ook succes met het binnenharken van likes op het AF(want daar geil je wel een beetje op) hehe
 

Deleted User - 487871837

Guest
Tja, normaal kan ik opmerkingen wel hebben, maar niet als ze van mensen komen die me niet zo liggen.

Verder niks persoonlijks, maar zo zit ik nou eenmaal in elkaar.
 

DeletedUser75970

Guest
Jammer dat je stopt, maar wel erg begrijpelijk, klinkt totaal niet als de ideale omstandigheden om onder te spelen.
Je was één van de leukere vijanden op deze wereld, veel succes gewenst op w54!
 

Deleted User - 487871837

Guest
Jammer dat je stopt, maar wel erg begrijpelijk, klinkt totaal niet als de ideale omstandigheden om onder te spelen.
Je was één van de leukere vijanden op deze wereld, veel succes gewenst op w54!

Dankjewel!
Jij ook succes verder op 51, misschien dat we elkaar nog eens zien :)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Voor de mensen die nu denken: "what the fuck hij zit weer in Edict??? :confused2:", ik heb m'n account overgedragen aan iemand en speel zelf niet meer :)
 

DeletedUser69459

Guest
He, ooit moet ik statistisch gezien wel eens de goede kant kiezen in een tweestrijd :D

Ofja, op w37 had ik Mental gekozen, maar dat vond ik dan weer saai :x
 
Reactiescore
3.538
Was sarcastisch. En beleefde mannen stellen zichzelf eerst voor als ze een mooie dame willen aanspreken!
 

DeletedUser69459

Guest
Was sarcastisch. En beleefde mannen stellen zichzelf eerst voor als ze een mooie dame willen aanspreken!

We kennen elkaar al, dusja :p

Eerlijk gezegd herken ik enkel nog je forumnaam, maar meer moet dat niet zijn.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.142
We kennen elkaar al, dusja :p

Eerlijk gezegd herken ik enkel nog je forumnaam, maar meer moet dat niet zijn.

Nee die dude wil je ook niet kennen.

Overigens, wat een commotie omdat je inging tegen je leider(?). Hans is altijd al een zeikerd geweest, en een runner. (Hihihihi)
 
Bovenaan