Top/flopstammen

Reactiescore
660
Ik begrijp het ten zeerste dat je moeilijk bent te overtuigen. Maar wat je nu post is wat ik probeerde te vertellen inderdaad. Dat wij slim hebben gespeeld door de efficiëntie maximaal te houden, verder probeerde ik je er niet van te overtuigen dat dit zo hoort of wat dan ook wat volgens mij nu allemaal duidelijk is.

Daarnaast is CS een compleet ander spel en misschien niet de beste vergelijking voor de gameplay. Maar daarvoor gebruikte ik het voorbeeld ook niet, het was een reactie op jou spelende kinderen voorbeeld, wat mijn eerlijkheid binnen spelen bekritiseerde - begint nu wel een hele lange ketting te worden.

De actie die ik bedoel ik actie als in veel snel doen niet zozeer het totale formaat van de aanval. Op een spelwereld met snelheid 1 en enorme afstanden zijn 5000 aanvallen niet echt "actie". Ik weet niet in hoeverre je bekent bent met CS maar dat is constante actie. Tribalwars is op speed ook constante actie. Tribalwars is bij een classic met grote accounts ook vrijwel constante actie, je kan namelijk niet binnen 10 min ff alles deffen.

Maar ik zie die twee delen van je tekst als 1 deel. Dat slim spelen is niet iets waar wij te dom voor zijn he. Of denk je dat we een stel beginnende spelers zijn in poef. Ik ben waarschijnlijk 1 van de langstpelende van .nl. Dat slim spel waar jij het over hebt, is net wat wij het smurfen vinden in cs, of wat wij vinden van katapulteren. OF wat dus die spelende jongens doen tijdens de pauze. Wij hebben die optie niet genomen, er zelfs niet over nagedacht, natuurlijk heb ik het gedaan op w1. Maar toch niet meer nu. De zoveelste wereld.

Dat jij dit na zoveel werelden toch nog doet, maakt het dus niet slim, maar net smurfen.
Want je tegenstander slimmer af zijn, is iets doen waar hij niet aan heeft gedacht, en dat is niet het geval. Die kinderen op de speelplaats weten allemaal wat er gebeurt, maar toch spelen de op voorhand gekende losers mee, anders wordt er niet gevoetbald.

Dus,

Je hebt het niet slim aangepakt zoals je in je enquete vroeg, je hebt een aspect van het spel misbruikt. Meerdere zelfs.
 

DeletedUser77680

Guest
Maar ik zie die twee delen van je tekst als 1 deel. Dat slim spelen is niet iets waar wij te dom voor zijn he. Of denk je dat we een stel beginnende spelers zijn in poef. Ik ben waarschijnlijk 1 van de langstpelende van .nl. Dat slim spel waar jij het over hebt, is net wat wij het smurfen vinden in cs, of wat wij vinden van katapulteren. OF wat dus die spelende jongens doen tijdens de pauze. Wij hebben die optie niet genomen, er zelfs niet over nagedacht, natuurlijk heb ik het gedaan op w1. Maar toch niet meer nu. De zoveelste wereld.

Dat jij dit na zoveel werelden toch nog doet, maakt het dus niet slim, maar net smurfen.
Want je tegenstander slimmer af zijn, is iets doen waar hij niet aan heeft gedacht, en dat is niet het geval. Die kinderen op de speelplaats weten allemaal wat er gebeurt, maar toch spelen de op voorhand gekende losers mee, anders wordt er niet gevoetbald.

Dus,

Je hebt het niet slim aangepakt zoals je in je enquete vroeg, je hebt een aspect van het spel misbruikt. Meerdere zelfs.
Ik denk dat we terug moeten gaan naar de essentie van deze acties. Wij hebben dit gedaan omdat we zo graag willen winnen dat we het bereid zijn om op deze manier te doen. Jullie willen het op een andere manier, daar heb ik ook respect voor, maar wij denken daar gewoon anders over.

Verder heb ik nooit gezegd dat jullie te dom zijn om bgs te nemen, jullie hebben gewoon een andere kijk op het spel.
 
Reactiescore
660
Fair enough, alles is gezegd.
 
Reactiescore
660
Eindelijk wat duidelijkheid :)
Helaba, het was voor mij altijd al zo duidelijk als een klontje. Alleen is het nu gewoon ook duidelijk gezegd.
 
Reactiescore
660
Statistiekjes:

c29ad9b3476e7951eb1c296d2f5b6cbb.png

https://gyazo.com/c29ad9b3476e7951eb1c296d2f5b6cbb


5b5c329685724967a4cfacf0a13efeaa.png

https://gyazo.com/5b5c329685724967a4cfacf0a13efeaa

Dit is trouwens nog een stuk vertekend. Onlangs de eerste massa waarbij er veel ODA werd gescoord door D. Post ik deze linkjes een weekje geleden dan staan daar nog totaal andere waardes.
Maar enough over dat internen. Het is nu wel duidelijk geweest voor iedereen denk ik.
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487694086

Guest
Zitten wel echt een paar flinke steken los bij die finalowner zeg tjongejonge
 
Reactiescore
660
Even melden dat ik het waardeer dat iedereen zich op deze wereld netjes zonder de katapulten speelt.
Maakt de wereld een stuk leuker.
Volhouden zou ik zeggen.
 

DeletedUser75558

Guest
Even melden dat ik het waardeer dat iedereen zich op deze wereld netjes zonder de katapulten speelt.
Maakt de wereld een stuk leuker.
Volhouden zou ik zeggen.
Zoals ik al zei doen wij daar niet aan. Met morele waardes bedoelen wij, dus meer qwa bg's, niet qwa vies spel als in kata'en en clusterfucken. Je hoeft daar ook totaal niet bang voor te zijn, want de eerste die in mijn stam aan zoiets doet ligt eruit, het boeit mij echt niet wie het doet. Zelfs al is het viktor (wat een erg belangrijke speler is), dan ligt die er meteen uit.
 
Reactiescore
1.089
vies spel als in clusterfucken. Je hoeft daar ook totaal niet bang voor te zijn, want de eerste die in mijn stam aan zoiets doet ligt eruit,

Dag fluffy!
 
Reactiescore
1.089
Was ook maar een mopje. Alleen hoeft ie er geen troepjes in te maken
 
Reactiescore
660
Per ongeluk de 2 dodge dorpen gepakt :oops::oops:
3 al, maar de eerste werd netjes afgehandeld door Timon, die deed toen vv. Dat kan ik hier wel meegeven.
 

Deleted User - 487694086

Guest
Dat valt me dan nog wel mee moet ik zeggen. Er wordt al tijden van alles beweerd dat D alles zou doen om te winnen, maar ben dan toch nog blij dat t tenminste niet helemaal escaleert en we hopelijk nog een redelijke eindstrijd krijgen zo.
 
Reactiescore
1.089
Bovenaan