Reet de Speler

  • Topicstarter Deleted User - 487871837
  • Startdatum

DeletedUser75234

Guest
Als ik even een minder goed momentje heb kijk ik hiernaar en word ik een stuk vrolijker :smile:

78d80c87871792731039603c99869f38.png
 
Reactiescore
300
Nog nooit iemand zo gerate, wil het wel proberen uiteraard^^
Maar denk dat jullie beter door een neutrale partij moeten worden gedaan? aangezien we in dezelfde stam zitten.
 
Reactiescore
300
Rate mij anders :D

Speler: Auf der Jagd
upload_2017-3-19_14-35-25.png

  • Punten
    Je zit op 58.707 punten, hebt 9 dorpen met een puntengemiddelde van 6,522 en je staat net niet in de top 100 op plaats 104. Maar je groeit lekker door momenteel
    upload_2017-3-19_14-43-22.png
    Gezien de ratio tussen je punten en je OD kan ik concluderen dat je ook wel hebt moeten vechten om je dorpen te bemachtigen en om ze te behouden. De dorpen, en dus je punten aantal zijn je niet in je schoot geworpen, daarom krijg je ondanks dat je iets achterloopt toch een 6.9 van mij.

  • OD (aanval / verdediger / ondersteuning)
    ODA- 132.905
    Zoals ik hierboven al zei heb je wel degelijk moeten vechten om de 8 extra dorpen toe te voegen aan je account, en zijn ze niet in je schoot geworpen.

    ODD- 158.671
    Als verdediger heb je al redelijk wat klappen op moeten vangen gezien je punten aantal, hoeveel hier van je hebt verkregen door ondersteuning weet ik uiteraard niet, maar met een ODD die bijna drie keer zo hoog is als je punten aantal vind ik dat je lekker bezig bent, je bent ook nog maar 1 dorp verloren (die je vrij snel weer terug in handen had)

    ODS- 4 verslagen tegenstanders als ondersteuner. Had iets meer verwacht gezien de rest van je OD, maar ook kunnen we concluderen aan je puntenaantal en de ODD die je daar bij hebt dat je zelf al wat klappen hebt op moeten vangen, waardoor het ondersteunen van vrienden/stamgenoten misschien nog niet mogelijk is geweest voor je.

    Je OD ligt aardig hoog voor je puntenaantal. En zelfs hoger dan sommige spelers die 3-4 keer je aantal punten bezitten. Hierdoor krijg je van mij van mij een 8.2 totaal voor je OD
  • Stam
    upload_2017-3-19_14-36-48.png

    Je bent lid van de stam Puppet die met een 19 aantal leden de plek 3 op de wereldranglijst heeft bemachtigd. momenteel een speler puntengemiddelde van net boven de 100k. Gezien aan het aantal stamverlatingen (alleen spelers die overgenomen/geinternt waren zijn de stam verlaten) kan ik concluderen dat jullie een redelijk hechte groep zijn geworden die loyaal zijn aan elkaar. Uiteraard weet ik niet hoe gezellig het daar in de stam chat, skype of het er op het forum aan toe gaat. Maar dat er geen spelers die jullie verlaten om naar een andere stam te gaan zegt al veel goeds. In mijn ogen heeft puppet een hele goede kans op wereld winst als ze zo door blijven gaan, dus je zit daar zeker wel goed. 8.5 voor de stam :)
  • Ligging
    upload_2017-3-19_15-9-18.pngupload_2017-3-19_15-9-42.png


    Je ligging is niet echt optimaal, ik weet niet wat jullie banden met de omliggende stammen op het kaartje ziet, maar je ligt wat verder van de rest van je stam verwijderd, wat problemen kan gaan opleveren. Je kunt niet ver naar het westen edelen aangezien je daar tegen stamleden aan komt. Noordelijk heeft Omnia je flink afgesloten waar je dan door heen zou moeten 'beuken'
    en zuid-oostelijk van je ligt weer een andere stam (aangegeven met rood) met zo'n 460k punten, en iets verder daaronder nog een stam met 413k punten (aangegeven met groen).

    Al met al gaat het dus een hele kluif voor je worden om door te edelen, en in mijn ogen is je ligging een 5.5
  • Reputatie
Hier op het AF heb je als poster na mijn mening een goede reputatie, veel spelers noemen je bijvoorbeeld bij de goldenawards. Ook ik heb het genoegen gehad om met je te mogen babbelen op skype. Als speler heb je bij ons ook een goede reputatie, als ex lid van Modus heb je altijd goede banden behouden met deze spelers, ik weet helaas niet wat voor een reputatie je hebt bij andere spelers. een 7.9 dus

Totaal: 6.9 + 8.2 + 8.5 + 5.5 + 7.9 = 37 / 5 = 7.4
 
Laatst bewerkt:

Deleted User - 487871837

Guest
Dankjewel, mooie rate waar ik me zeker in kan vinden :D
 
Reactiescore
300
Hoop dat mijn eerste poging redelijk was haha ! Als iemand zich geroepen voelt om mij te raten mag dat ook, kan wel wat kritiek hebben :D
Speler: Mysterious Stranger
 

DeletedUser25749

Guest
Te lui
Oke wie wil er gerate worden?
Dan kijk ik morgen of ik tijd heb.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
300
Darkir as jij authority doet, dan doe ik de volgende wel weer ^^
Dus nog iemand (buiten Royal) die gerate wilt worden? dan kan ik het tenminste onpartijdig houden :D
 
Bovenaan