Einde Wereld Award (vernieuwd)

Reactiescore
2.303
op een wereld als deze hoeven er ook geen lijstjes te komen, als je een aanval stuurt zijn ze meteen gequit. Deff je een trein ben je legend.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.525
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): No offence maar ruthless maniac is gemakkelijk de beste. Nooit geklaagd over die vuile kakkerlakken (die kizzige turken). Alleen maar bashen en ownen, Fabian heeft gewoon geen leven (finger) vuile surinamer.

Beste Gestopte Speler: Ik kan me geen sterk gestopte speler meer inbeelden die iets voor deze wereld betekende... Enkel Aldo was tijdelijk gestopt en is teruggekomen om te genieten van Laurens zijn overwinning. Savage.
Die shemale was beter ook gestopt gebleven, jezus wa nen lelijke kop heeft die man.

Beste Stamspeler: Inge, als je het lief vraagt toont die haar tetten aan iedereen, de stamhoer zeg maar. Go Inge continue being a slut.

Wie was de grootste ego van W49?: Fabian ofcourse, altijd denken dat hij de beste is. Heeft gewoon geen leven die kutjood.

Gezelligste speler: Ikzelf, ik ben fcking MACHTIG!

Beste Stam: Fide masterrace, net als nazis door polen hebben wij deze wereld gewoon gepwnd, SIEG HEIL

Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Men huidige co's, goed lachen die gasten. gaat jannick op reis mist die 20 keer zijn vlieger gewoon omdat hij compleet retarted is, smoor verder bruder!

Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: Martijn, blijft toch echt nen kenkermongool.

De meest Faire Speler: Anneke, da mens is al zo oud alsof ze nu zou gaan stebben one love granny xx

De meest unfaire speler: Weet ik veel, sieg heil

De Beste / leukste actie: Kayo die geownd werd haha lol noob

De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: Turken die pp overmaakten, chille erdogan sletten,

Met wie had je zeker W49 willen afsluiten: Liefst zonder joden, dus als iemand jood is oprotten!

De beste aanvaller: Savior, iedereen bleek te stoppen bij hun aanvallen, internsletten den top!

De slechtste aanvaller: Laurens stuk stront

De beste verdediger: Mullepate, dorpen verliezen is blijkbaar geen skill voor hen!

De slechtste verdedigerr: Leer typen pim
De beste vv'er: IDGAF
De grootste noob / faler:
Pim met je stomme kop, denken dat je chicks kan krijgen maar je moeder is geen chick vuile redneck.

Grootste Faalstam: Met ui, wat een achterlijke mensen zaten daar jezus, Laurence idk vent met vrouwen naam, ik dacht dat anne de enige shemale was, verschil was nog eens dat die kerel nog eens zo dom als stront was.

Dé verrassing van W49 (Speler/actie): Denzie, chille pee

De beste leider: Timo, stond altijd aan mijn kant als ik uitschold, broerke!

De slechtste leider: David, aldo heeft gelijk, maar je bent nen chiln ze

Wie heeft op W49 jouw respect nu echt verdiend: Jente of janko 1 van de 2 met een J, samen met mij de nazi praktijken verder zetten, deus vult bruder.
Wie was volgens jou de beste forumposter van W49?: CARE

Wie was volgens jou de slechtste poster van W49?: CARE

Wat heb ik zelf voor W49 betekend: KWAS LIK FACKING MACHTIG, IEDEREEN WOU MIJ, BESTE SPELER BESTE DEFFER U VRAAGT WIJ DRAAIEN. bedoel zonder mij was fide gewoon een classic noobstam, jullie waren niks zonder mij noobs. EMILE MASTERRACE
ie was de grootste nerd van je stam: Anne echt loser

Wie is de knapste van je stam (Inge weg laten aub): pim ge zijt veel te jong om mij te zeggen wat te doen, kzou inge godverdomme direct keihard neuken. Kzal dan es naar nederland komen e schat, kusjes xxxx

Wat zou je anders hebben gedaan, mocht je W49 opnieuw spelen: nie gestart zijn losers.

Meest Hersenloze ODA-geiler: pim is hersenloos
Meest Capabele Accountverne*ker (Martijn weg laten aub): martijn
Beste Oorlog:
Beste Farmslaaf:
Beste Troll Ingame:
Beste manier voor Emile om af te vallen:
fack you pim bemoei u me u eigen leven e achterlijke 12 jarigen me u dildo in u gat
Knapste moeder (gedraag je Melvin):

KEEP CALM AND SIEG HEIL
HEIL HITLER

Ik voel me vereerd
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je (op het account) te spelen?: Aldo. In tegenstelling tot vele vind ik deze speler zichzelf en zijn prestatie met Age nogal overschatten. Ook zijn speelstijl vind ik ronduit saai en achterlijk. Hij staat dan ook bovenaan m’n lijstje om een keertje van de kaart te spelen. Puur om het feit dat hij Age al zo hoog heeft zitten, terwijl het account wellicht slechts de helft van de skills van Savior of the North in huis heeft, brengt bij mij de motivatie voor een 1v1 al omhoog.

Het account van TAON heeft slechts de helft van de skills van Savior? Ik ben zelf alleen al beter dan alle spelers die erop zitten kneusje. :D
 

DeletedUser

Guest
Ik ga hier heel eerlijk in zijn, als de waarheid hard aankomt, sorry dan

Beste Speler actueel (Nog bestaand account):

Tokugawa Ieyasu: Dit account als directe buur heeft mij toch veel geholpen om de vijanden weg te werken, zeker omdat wij als account voornamelijk 60% deff speelde. Wij hadden nagenoeg niet genoeg clears en slagkracht om de stacks weg te bashen en ook geef ik toe, dat ik niet de beste aanvaller ben. Daarom dat ik Joost en Luuk hiervoor nomineer omdat zij het vuile werk voor ons hebben gedaan en dat respecteer ik. Stiekem hoort Slash hierbij omdat die later in de wereld ons ook heeft geholpen, maargoed. 1 account per award hè.

Beste Gestopte Speler:
Ik weet eigenlijk niet exact wie dat ik hier zou moeten vernoemen. Ik ben eigenlijk niet vaak te vinden in de stamchat, dus ik volg ook niet alles. Ik zou hier 2 namen voor op kunnen geven. David & Michiel. Buiten 49 heb ik vaak gesprekken gehad met David omtrent TW natuurlijk, dit is zeer prettig verlopen en heeft mij natuurlijk ook flink geholpen. Ook als leider heeft het wel betekend voor ons (Mede i.v.m. onze toelating tot Fide.) Michiel als leider mis ik ook heel erg, maargoed. Ook hier is één persoon van toepassing; David.

Beste Stamspeler:
Hij heeft veel meer betekend en dan spreek ik vanuit mijn account en namens mijn team. Zonder hem was ik nooit zo ver gekomen en dat moet je er voor over hebben als stamgenoot. Zij hebben natuurlijk veel gemeen met Savior, zoals VV's draaien, clears sturen etc. Maar ik vind dat je niet iemand hiervoor kan bestempelen als beste stamspeler. Want hoort een stamspeler juist geen VV te draaien als het moet en hoort een stamgenoot geen clears of deff te sturen als het moet? Waarom dat iedereen hier deze voorbeelden pakt snap ik totaal niet. En sowieso al niet Savior.
Like, Savior is iedereen zijn buurman ofzo? Savior heeft zodanig meer gedaan dan jouw buurman? Nah voor mij niet. Toku heeft veel en veel meer gedaan voor ons dan wie dan ook, punt.

Wie was de grootste ego van W49?:
Melvin van Savior of the North. Omdat je gewoon veel praat over hoe goed dat Savior is, maar stiekem heb je geen reet uitgevoerd. Maar dat wist iedereen wel :p
Maar ik houd nog altijd van je :O

Gezelligste speler:
Joost, omdat hij fitnesst duhh.
En Rick omdat die een crimineel is.

Beste Stam:

Met Ui.. LOL
Dikke neus, Fide lmao

Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?:

Joost, Luuk, Rick, David, Max P, Laurens, Jannick, zo kan ik wel doorgaan

Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?:
Wat is dit voor een vraag zelfs, voordat je hier namen op zet. Raken mensen als butthurt

De meest Faire Speler:
Spelers ga ik hier zeggen, gewoon heel Fide was fair. Kan je van de vijanden niet zeggen :)

De meest unfaire speler:
Zoals ik hierboven al heb gezegd, onze vijanden. Als ze in punten achterstaan, moeten ze het maar op een andere manier doen om ons weer in te halen hè.

De Beste / leukste actie:
Massa's in het noorden, grote fan, echt top. Chapeau.

De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen:
Ik faalde tegen DMW terwijl dat Slash en Toku makkelijk dorpen pakte, maarja ben noob in aanvallen en speel met 150 clears, wat moet je

Met wie had je zeker W49 willen afsluiten:

Ik ga W49 met elke topper in Fide afsluiten. Omdat ik vanaf 0 punten ben begonnen, maak ik de wereld ook gelijk af met stijl.

De beste aanvaller:

Stacks weg bashen met een overschot aan offensieve legers, krijg je geen beste aanvaller als titel van hoor, doei.
D.I.A. presteert hier voor mij gewoon het beste. Omdat je met weinig offensief toch wel iets kan beginnen, kan ik wat van leren!

De slechtste aanvaller:
Moi, als individu. Mijn team kon wel aanvallen :p

De beste verdediger:
Ja, dit is gewoon een lastige vraag. Zowel Holsappeltje en Age hebben beide deff gekregen, prima gepresteerd en uitstekend volgehouden. Maarja Hols heeft wel dubbel veel stamdeff gekregen tegen 2 Met Ui spelers, maar zo'n doorzettingsvermogen als Steven kan niemand overtreffen. Toch ga ik Age hier voor vernoemen, met minder stamdeff en 4 spelers tegen je, ga je het toch heel wat moeilijker hebben. Ook al heeft Hols meer ODA. Het was puur clears tegen houden op stacks omdat Hols zijn cluster gewoon te dicht bevolkt was en er dus geen andere optie was als alles overstacken. Age is hier exact het tegenovergestelde. Ruime cluster en dus ook veel mogelijkheden.

De slechtste verdedigerr:
Onze tegenstandersssssss, runnerss

De beste vv'er:
Wat bedoel je zelfs met beste vv'er? :^)
Savior, omdat zij het meeste VV's hebben gedaan en ook gewoon zoals het hoort :)

De grootste noob / faler:
Idk, ik? Ik volg het AF noch Skype oid.

Grootste Faalstam:
Irid, Iuvat en alles wat erna is gekomen, blunder!

Dé verrassing van W49 (Speler/actie):
Slash n Bash, omdat ik zeer slechte vooroordelen had over die jump. Heeft mij dat toch verbaasd, zij hebben heerlijk boven ons verder kunnen edelen en hiermee gewoon kunnen doorgroeien tot top 5. (En ook omdat ie in mijn lijstje vernoemd moet worden hihi)

De beste leider:

David, omdat ik gewoon vind en weet dat hij het meeste heeft gedaan voor ons, maar ik denk ook voor iedereen hier in Fide. En ja ook Timo en Michiel ofcourse. Ik heb Fabian gewoon niet veel zien doen, behalve interne gesprekken voeren met Dick.

De slechtste leider:
/

Wie heeft op W49 jouw respect nu echt verdiend:
Respect voor mij, is respect terug, dus als je je aangesproken voelt, you know it

Wie was volgens jou de beste forumposter van W49?:
Dunno, ik houd mij niet bezig met het AF.

Wie was volgens jou de slechtste poster van W49?:
Idem dito

Welke spelers hebben op W49 het beste in jou naar boven kunnen halen?
Tokugawa Ieyasu & Slash n Bash

De grootste spammer:
Savior of the North, Ruthless Maniac en Age of the Nobility. JA IK NOTEER HIER 3 SPELERS, WASUP

Wat heb ik zelf voor W49 betekend:
Veel, al zeg het ik zelf haha doei.

Wie was de grootste nerd van je stam:
Mensen die doen alsof ze filosoof zijn, voel je aangesproken ja

Wie is de knapste van je stam (Inge weg laten aub):

Maartje, want Inge mocht ik hier niet neerzetten :(

Wat zou je anders hebben gedaan, mocht je W49 opnieuw spelen:
Meer offensief gaan, want defensief gaan was geen ballen aan lol

Meest Hersenloze ODA-geiler:

Savior, jezus wat kunnen jullie geilen met je nummer 1 ODA. Dat plekje in de ranglijst dat je in totaal 1/10 van de wereld hebt kunnen bemachtigen, applaus hoor

Meest Capabele Accountverne*ker (Martijn weg laten aub):

Elke co spelers dat potentie had maar het toch gewoon verneukt hebben voor sommige accounts, voorbeelden zoals Erwin ;)

Beste Oorlog:
Fide tegen RDR.

Beste Farmslaaf:
Bedoel je je eigen account dan? Thijs :)

Beste Troll Ingame:
Ik ga dan toch over troll in stamchat; Jannick, Laurens en Emile. Altijd lachen
Beste manier voor Emile om af te vallen:
Badmintonnen

Knapste moeder (gedraag je Melvin):
Ja mijn eigen moeder, wtf zelfs
 
Reactiescore
1.283
De Beste / leukste actie: Het moment dat American Sniper mij z’n vv gaf en ik zijn gehele dorpsindeling gescreenshot heb. Dat weet die tot de dag van vandaag nog steeds niet, maar we weten precies welk dorp off is en welk dorp def.

Whootttttt, dat is top!
Mooi om te horen hoe het ging toen ik gestopt was :eek:

Bof ik toch even dat het account inmiddels wel een redelijke switch gemaakt heeft.
 

DeletedUser69389

Guest
Beste Speler actueel (Nog bestaand account): Ik snap eerlijk gezegd niet dat velen Savior of the North benoemen. Ja ze hebben veel tegenstanders verslagen, maar diende daar nou echt voor op hoog niveau gespeeld te worden? De acties waren ook goed en de naam die Savior of The North daarmee kreeg bij de vijand.

Echter vind ik dat er meer is dan alleen Savior of the north. Vele accounts zijn er die naast Savior ook een belangrijke stempel hebben gedrukt op deze wereld, ondanks dat Melvin met zijn oogkleppen doodleuk anders durft te beweren. Vele spelers van Fide hebben op hun eigen manier een flink aandeel gehad in de uiteindelijke winst. Bijvoorbeeld de spelers die Down to Earth en co neerhaalden of die de Turken neerhaalden. Hierin was Savior of the North wel een belangrijke, maar meer ook voor henzelf in de zin van dat hun buren het niet zwaar hadden.

Diegene die offensief dermate veel heeft bereikt en defensief altijd zijn buren geholpen. Dat Fide uiteindelijk toch nog zo vlot won ondanks de heftige tegenstand van R.D.R. is voor mij Ruthless Maniac. Die dikke met zijn kompanen heeft minstens evenveel gepresteerd als Savior.

Beste Gestopte Speler: Richard, jammer dat hij vanwege RL problemen al snel diende te stoppen, maar wel volkomen terecht dat hij quitte. Benji, de ouwe blitztijger waar ik in het begin veel mee heb mogen blitzen tegen al die newbies in onze buurt. Ging lekka.

Douwe. Helaas veel te druk met zijn milf. Was altijd gezellig en ook tof om mee te beuken. Zijn stootkracht toonde hij niet alleen bij zijn milf.
Ook zijn medespeler Jeroen mis ik.

Ricardo is vaak beschimpt op CL11 en 47, maar ik vind het een topvent. Jammer dat die toch definitief gequit is.

Ook onze lijders Michiel en David. Michiel en Timo vormden voor mij de reden om al vrij vlot op dit schip te gaan meevaren.

Maar tot slot mijn medespelers van Dickhopper in het begin. Jammer dat ze zijn gestopt. Niets ten nadele van Jente en Dylan, maar ik heb met hen ook keiveel plezier gehad en hebben we een mooie basis gelegd voor het succes. Al kwam Jente ook nog wel redelijk vlot. Het liefste had ik het voltallige team nog bijeen gehad.
Beste Stamspeler: Wie ik hier ook zou noemen, anderen zou ik er tekort mee doen. Want nagenoeg iedereen droeg in Fide zijn steentje bij, uitzonderingen daargelaten.
Wie was de grootste ego van W49?: Het is te gemakkelijk om Lolo hier te noemen. Ik denk dat de berichten van afgelopen nacht weer typerend zijn voor wat voor een speler Melvin kan zijn. Hij heeft soms ook goede zaken voor Fide gedaan, maar klopt dit te graag op en kraakt anderen onnodig af. Minimaliseert bijdrage van anderen en maximaliseert die van hemzelf en zijn team. Je bent onderdeel van een stam en hoort je daar ook naar te gedragen. In plaats daarvan beschimpt hij liever anderen en wilt die om zijn eigen ego te kunnen vergroten zaken doen die zijn eigen acc en de reputatie daarvan zou kunnen doen schaden.
Gezelligste speler: Zoveel. Anne, Emile, Jannick, Laulau, Frankie, Alexander en ga zo maar door.
Beste Stam: Simpelweg Fide, wel vraag ik mij af hoe de wereld eruit had gezien als er een stam was die gelijkwaardig was aan Fide, want ik ben er wel van overtuigd dat Fide op bepaalde momenten eenvoudig te breken was.
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Het einde van mijn tw carriere is in zicht en ik start nog 1 enkele keer met mijn medespeler van 52, maargoed. Van 49 zou het zijn: De spelers van Oldskoel die ik in dit lijstje heb benoemd, team Dickhopper, Jeremy, Benji, Frankie, Jeroen, Alexander, Bjorn, Tom, Inge, Daniel, Fabian, David, Timo, Michiel, Kevin, Gilles, Maarten, Emiel, dikke Emile, Laurens, Anneke, Merlijn, Richard, Michel (Mulle), Anne, Bart, Max en Max, Maikel, Mathias, Perry, Thorsten, Pim, Christian, Niels, Joost, Niels, Jonathan, Jonho, alle Wouters, Janko, Daan, Gard, Tijl, JH, Denzie, Luuk, Luuk, Stan, Jannick, Aldo,
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: Keiveel vijanden en ook Melvin. Melvin en ik zijn te botsend om fatsoenlijk met elkaar in 1 stam te kunnen werken.
De meest Faire Speler: Ik citeer liever Anne.
Faire spelers zijn losers. Je moet winnen door fair te zijn, niet door fair te spelen.
De meest unfaire speler: De slaven van deze lelijkerd


R.D.R. dus.

De Beste / leukste actie:
Voor mij persoonlijk het wegspelen van Oldskoel, omdat ik dat als het ultieme persoonlijke succes beschouw. Ook vanwege de tegenstand die Freek bood en die kerel die van een ander account speciaal overkwam. Dit was 1 van de weinige accounts, naast no1rules die tegenstand bood tegen Dijkhopper. Dat dit zo plezant was kwam dan ook door de inzet van Freek en die ander.

Stamverband vond ik de actie op Summervibes een hele mooie.

De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen:
Het recruiten van Annoy-O-Tron, want ik vond die in 1e instantie eigenlijk onnodig en het naar Fide halen van Dylan. Want ik begreep niet waarom we iemand van de voormalige vijand moesten binnenhalen. Ikzelf kon er op dat moment echter niets tegen doen, omdat ik toen inactief was. Ook blij zat dat ik dat uiteindelijk niet heb gedaan.
Met wie had je zeker W49 willen afsluiten: Met dit team + de gestopte spelers.
De beste aanvaller: Fide in het algemeen. Turkie, Turkie deed het wel oke.
De slechtste aanvaller: gonoba vond ik wel grappig. Ziewiezo vond ik al die gassies van Irid en co erbarmelijk slecht. Ze vielen al amper aan, maar wanneer ze het deden was het ook kei slecht.
De beste verdediger: Niets dan lof voor de inzet van Steven op Hols en de doorzettingsvermogen die hij had, maar lolo heeft op Age wel bewezen waarom hij als de beste deffer (na Emile) wordt genoemd. Gewoon met klasse gedefft.
De slechtste verdedigerr: Ikzelf heb niet super gedefft. 1e dag wel toen ik het eind van de middag overnam, maar daarna te snel gequit vanwege de irritatie door de Mongolische uitspraken van Herr Melvin. Daarmee Fide flink benadeeld. Juist omdat de rest van het acc ook niet echt actief was wegens omstandigheden. Zorgt er echter niet voor dat ik er spijt van heb, want ik was al flink geïrriteerd en de actie van Melvin was de druppel.
De beste vv'er: Meerdere bij Fide. Diegene weten het wel. Toku, Act en Savior bijv. Maar ook Annoy en Ruthless. Ga zo maar door.
De grootste noob / faler: Ikzelf. Duh.:cool:
Grootste Faalstam: Mono, Irid, die stam van Justinwebs en tot slot Met Ui.
Dé verrassing van W49 (Speler/actie): Hiervoor wil ik er drie benoemen.

Tas
Kwamen als nobody's binnen en gaan als helden zodadelijk weg. Wat een toppertjes. De potentie zag ik al in mijn tijd van nu DID, eerdere naam even ontvallen, en die hebben ze ook waargemaakt.
Annoy Ik was zwaar tegen deze recruit en helemaal toen ik zag hoe hij deffte. Het voelde goed om even flink te clashen met Maikel om alle frustratie te uiten. Maar ik dien wel eerlijkheidshalve te erkennen dat hij zich bijzonder goed ontwikkeld heeft en zich ook geweldig heeft gerevancheerd. Op een moment dat Fide hem nodig had stond hij er wel, iets wat ik bijvoorbeeld minder tot niet deed. Mijn excuses voor mijn woorden in het begin.

Dylan, flink tegen zijn komst, maar het bleek een geweldige medespeler. Alleen moet die niet zo offensief spelen, ikzelf hou namelijk van wat meer deff. Maar toch was het voor de rest wel lachen en voegde hij precies toe wat Dijkhopper nodig had.
De beste leider: Fide leiding.
De slechtste leider: David, jammer man dat je zoveel afwezig bent. Kan helaas niet als leider. Ik vind je een goede leider, maar t.o.v. de rest van diegene die leiding hebben gegeven aan Fide zorgt dit ervoor dat ik je hier dien te vernoemen. Juist omdat de rest van de leiders op deze wereld niet serieus te nemen waren.
Wie heeft op W49 jouw respect nu echt verdiend: Dylan, Steven en Maikel. Ekte klasbakken. Ook Stan, na ons ietwat gespannen relatie op het eind van W19.
Wie was volgens jou de beste forumposter van W49?: Vetrix.
Wie was volgens jou de slechtste poster van W49?: Zoveel.
Wat heb ik zelf voor W49 betekend: Laatste maanden niet zoveel meer, maar in het begin van Fide heb ik toch mijn steentje bijgedragen door te helpen met het wegkrijgen van accounts of zelf acties te ondernemen zoals bijvoorbeeld op Oldskoel, waardoor er een aantal cruciale accounts van de vijand braken.
Wie was de grootste nerd van je stam:
Wie is de knapste van je stam (Inge weg laten aub):
Laurens, ekte mooiboy.
Wat zou je anders hebben gedaan, mocht je W49 opnieuw spelen: Niet inactief zijn geworden.
Meest Hersenloze ODA-geiler: Frankie. Ouwe oda tijger van me.
Meest Capabele Accountverne*ker (Martijn weg laten aub): Gewoon ikzelf.
Beste Oorlog: Geen, want ik vond ze allemaal van een abominabel niveau. Dan misschien toch de Turken, omdat die tenminste nog hun best deden.
Beste Farmslaaf: Mijn botje.
Beste Troll Ingame: Ikzelf. Who else?
Beste manier voor Emile om af te vallen: 1 versus 1 met Melvin aangaan, want ik denk dat Melvin daar uiteindelijk voor zou gaan wegrennen.
Knapste moeder (gedraag je Melvin): De chick van Douwe. Fap fap.
 

DeletedUser69389

Guest
Dank u dank u.

Spijtig genoeg sluit ik 49 solo af als "held" zijnde en niet meer met mijn lieftallige co's die voldoende aandeel hebben gehad in de opbouw en het onderhouden van Tas

Je laatste deel ontrend die potentie die krijg ik maar niet vertaald, leg een uit :D

Ik bedoel Tasmanian. Je dacht toch niet serieus dat ik jullie bedoelde?:rolleyes::eek:o_O
 

DeletedUser5114

Guest
Ricardo is vaak beschimpt op CL11 en 47, maar ik vind het een topvent. Jammer dat die toch definitief gequit is.

Huh hoezo zet je CL11 hierbij dan? btw ik zit wel in TAON's skypegroep en log af entoe wanneer het echt nodig is, maar verder dan dat ga ik idd niet meer spelen.
 
Reactiescore
604
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?:

Ricardo, Luuk, Pim, Danïel, Inge, Alexander, Anneke, Laurens, Merlijn, Emile, Jannick, Fabian, Jente, Max, Andre, Wesley en natuurlijk Dick.

Bedankt voor het benoemen!

De meest Faire Speler:

Dit is voor iedereen anders, omdat het een persoonlijke ervaring voor iedereen is. Ik zou hier graag Dick voor willen nomineren, hij is de enige van met Ui geweest die een oplossing zocht toen Mazzel mij heeft gestabt.

Niet vergeten dat ik de vv van Mazzel had en weigerde edels te sturen terwijl ik bijna geforceerd werd ;)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Wie was de grootste ego van W49?:
Melvin van Savior of the North. Omdat je gewoon veel praat over hoe goed dat Savior is, maar stiekem heb je geen reet uitgevoerd. Maar dat wist iedereen wel :p
Maar ik houd nog altijd van je :O

Door mij bestaat dat kleine kut accountje van je überhaupt nog schatje xx
 

DeletedUser75778

Guest
Bovendien hebben David en Fabian zeker zichzelf bewezen als leiding van Fide. Als je in de knoop zit met uw account en ietwat tegenstand krijgt, gewoon Savior aanspreken

Even een jank(o)-momentje. Bedankt.

Hiervoor wil ik David nomineren, deze man verdwijnt een paar keer spoorloos en legt zijn verantwoordelijkheden dan opeens naast zich neer, ik kan het niet waarderen als een stamlid dit doet, maar ik verafschuw het als een stamleider het verkeerde voorbeeld geeft.

Right in the feels Aldolf. Ik ben een keer op een cruciaal moment weggegaan inderdaad. Daarna ben ik gewoon langzaam maar zeker weggekwijnd cos y'all don't need me anymore. Mijn nederige excuses master Kragtwijk. Leiden vind ik hartstikke leuk en je zou het mijn enige talent op TW kunnen noemen. Helaas kamp ik te vaak met disciplineproblemen. Die twee vloeken met elkaar.

De slechtste leider: David, aldo heeft gelijk, maar je bent nen chiln ze

Ik sluit me volledig aan (bij het laatste gedeelte van je zin)

Beste Gestopte Speler:
Ik weet eigenlijk niet exact wie dat ik hier zou moeten vernoemen. Ik ben eigenlijk niet vaak te vinden in de stamchat, dus ik volg ook niet alles. Ik zou hier 2 namen voor op kunnen geven. David & Michiel. Buiten 49 heb ik vaak gesprekken gehad met David omtrent TW natuurlijk, dit is zeer prettig verlopen en heeft mij natuurlijk ook flink geholpen. Ook als leider heeft het wel betekend voor ons (Mede i.v.m. onze toelating tot Fide.) Michiel als leider mis ik ook heel erg, maargoed. Ook hier is één persoon van toepassing; David.

You're welcome Jiapia. Af en toe dien ik ergens voor. Denk je dat Aldo dat ook wil geloven?

De beste leider:
David, omdat ik gewoon vind en weet dat hij het meeste heeft gedaan voor ons, maar ik denk ook voor iedereen hier in Fide. En ja ook Timo en Michiel ofcourse. Ik heb Fabian gewoon niet veel zien doen, behalve interne gesprekken voeren met Dick.

In de tijd dat ik actief was, heb ik hard mijn best gedaan. Maar de kracht van een leider is een constante inzet tonen. Die is bij mij niet aanwezig geweest. Gefaald heb ik niet, kijk waar Fide nu staat, maar ik ben niet de beste leider geweest. Thanks voor de nominatie tho.

De slechtste leider: David, jammer man dat je zoveel afwezig bent. Kan helaas niet als leider. Ik vind je een goede leider, maar t.o.v. de rest van diegene die leiding hebben gegeven aan Fide zorgt dit ervoor dat ik je hier dien te vernoemen. Juist omdat de rest van de leiders op deze wereld niet serieus te nemen waren.

Agreed Martrein. Timo, Michiel en Fabian zijn vaker actief geweest.
 

DeletedUser77714

Guest
Bedankt voor de nominaties van sommige!

Beste Speler actueel (Nog bestaand account):
Ik vind eigenlijk dat er twee beste spelers waren binnen Fide: Toku en Savior. Zij hebben zich deze wereld echt wel laten zien. Hebben het noorden van de wereld echt gedomineerd, voornamelijk ook door accounts die gerunned zijn, maar dit is ook een kwaliteit om spelers te laten runnen. En zijn in veel acties tegen Met Ui betrokken geweest met het doneren van clears.
Beste Gestopte Speler: Ik vind het wel jammer dat Aldo en co "gestopt" zijn, hadden met TAON toch een mooi account gemaakt en het destijds Deluxe door meerdere reden aardig lastig gemaakt. En later Met Ui ook.
Beste Stamspeler: Binnen Fide zou ik het niet weten, maar bij met Ui waren er relatief weinig echte stamspelers, dit is ook wat ons genekt heeft op d'n duur. Seb van Knk heeft zich veel ingezet voor de stam, maar ook Stefan van El Mejor.
Wie was de grootste ego van W49?: Laurens en Melvin, is geen discussie over mogelijk als je ooit in de wereldchat gezeten hebt.
Gezelligste speler: Seb zonder twijfel, veel mee geskyped alleen jammer dat die een auto ongeluk heeft gehad en sinds dien geen TW meer speelt.
Beste Stam: Fide ,terecht gewonnen hadden gewoon de betere spelers. En iedere speler had zijn test al gehad en waarde bewezen iets wat bij met Ui niet was.
Wie zou je zeker vragen om een volgende wereld bij je te spelen?: Bjorn, Twan, Ruben, Koen, Stefan, Seppe, Jorn, Wesley, Sean, Paul, Seb, Geert, Vincent.
Wie zou je zeker niet vragen om een volgende wereld nog bij je te spelen?: Alle runners van met Ui.
De meest Faire Speler: Iedereen heeft deze wereld wel eerlijk gespeeld.
De meest unfaire speler: Alle leden van Ridder
De Beste / leukste actie: Ik vond de acties van de Turken wel leuk. Zij hebben het Fide aardig vervelend gemaakt voor een lange periode waar wij als Met Ui redelijk profijt van hadden. En bleven maar terug komen.
De actie die het meest mijn wenkbrauwen deed fronsen: Alle runners binnen met UI
Met wie had je zeker W49 willen afsluiten: Ik had gehoopt met met Ui de wereld winnend af te sluiten, dat is jammer genoeg niet gelukt.
De beste aanvaller: Er is door niemand echt geweldig of verassend aangevallen, gevechten zijn voornamelijk gewonnen door totale wanprestatie in verdedigend opzicht.
De slechtste aanvaller: Heel zuid van Met Ui. Laurens heeft de aanvallen goed gepareerd maar goed het waren altijd maar aanvallen van een dag en weinig verassingen.
De beste verdediger: Laurens heeft laten zien wel te kunnen deffen, maar zoals gezegd werd er ook gewoon niet goed aangevallen. Verder heeft holsappeltje laten zien over een lang doorzettingsvermogen te beschikken en heeft ook goed stand gehouden.
De slechtste verdediger: Binnen met Ui waren er dat wel een hoop.
De beste vv'er: Hadden we er veel te weinig binnen met Ui. En mezelf nomineren is ook weer zowat.
De grootste noob / faler: Beni van Dead Man Walking en Bartjuh, allebei totaal niets gebracht wat we wel gehoopt hadden. En heeft Fide slim en terecht afgewezen.
Grootste Faalstam: Mono (Irid), DoDoDo en uiteindelijk met Ui, omdat het doel gewoon niet bereikt is door een te grote groep met teveel incapabele spelers.
Dé verrassing van W49 (Speler/actie): Et Murus Magnificum, Wesley en Sean waren voor mij onbekende en voor wesley was W49 zijn eerste "echte" wereld en heeft laten zien een goede speler te zijn en een heeft uiteindelijk een mooi account opgericht.
De beste leider: Koen, hij heeft in het begin enorm veel gedaan voor Crows en ook voor Met Ui. En was diplomatisch sterk.
De slechtste leider: Dylan, is gewoon niet voor hem weggelegd, verder wel een goede speler en zeer fanatiek.
Wie heeft op W49 jouw respect nu echt verdiend: Seb en Koen, beide spelers kende ik voor deze wereld nog niet. En hebben mij door hun leuke persoonlijkheid echt verrast. Ook Twan, zeer goede speler en heel betrokken.
Wie was volgens jou de beste forumposter van W49?: Vertix
Wie was volgens jou de slechtste poster van W49?: Zou een te lang lijstje worden.
Welke spelers hebben op W49 het beste in jou naar boven kunnen halen?: -
De grootste spammer:
Binnen Met UI was ik dat wel.
Wat heb ik zelf voor W49 betekend: Oprichting en leiding van Crows en met Ui. Het account Deus Hephaistos tot een mooi rim account gemaakt en uiteindelijk de wereld afgemaakt op 4FOAT totdat zowat iedereen bij Met Ui de handdoek in de ring gooide.
Wie was de grootste nerd van je stam: -
Wie is de knapste van je stam (Inge weg laten aub):
Ik val niet op mannen.
Wat zou je anders hebben gedaan, mocht je W49 opnieuw spelen: Heb deze wereld weinig fouten gemaakt, het was alleen een fout teveel vertrouwen te hebben in bestaande teams op met Ui. Zeker niet ieder team presteerde zoals gehoopt (verwacht).
Meest Hersenloze ODA-geiler: Wij van 4FOAT onze clears gingen overal heen behalve het eigen front.
Meest Capabele Accountverne*ker (Martijn weg laten aub): Kayo en Thomas van The Muppet Show, wekte hoge verwachtingen en uiteindelijk hebben ze geen ene kut uitgevoerd. Waren te beroerd om überhaupt clears te sturen of te deffen en hebben TMS echt verneukt. Waren zelfs zo demotiverend dat de andere twee co's stopte. Niet dat ze niet konden want ze waren er altijd op skype, maar deden gewoon niets. Well played!
Beste Oorlog: Met Ui tegen Fide viel enorm tegen. Wat wel een leuke strijd was Crows + Deluxe tegen Mono. Is veel winst geboekt en aardig wat accounts gevalen en vanuit underdog positie toch de strijd gewonnen.
Beste Farmslaaf: Team 4FOAT, vooral begin fase absurd veel gefarmed.
Beste Troll Ingame: Dead Man Walking die een sollicitatie stuurt naar Met Ui, maar eigenlijk voor Fide bedoelt was :|
Beste manier voor Emile om af te vallen: Cokediet
Knapste moeder (gedraag je Melvin): Melvin z'n moeder.
 
Reactiescore
2.303
wa ne kut lijst
 

DeletedUser66129

Guest
Pest Anne is niet. Is wel mijn shemale he, afblijven daarvan!
 
Bovenaan