Top / Flopstammen

DeletedUser33115

Guest
Inderdaad. Maar zoals ik al ooit eens zei, hun leider mag dan wel ervaring hebben in het spel, maar dat heeft hij niet als leiding. Tot nu kan hij alleen nog maar rekruteren en diplomeren. En dat doet hij dus ook. Op een bepaald moment was Ex. 3 keer zo groot als Trains en was dat de enigste stam waarmee ze front hadden, met een beetje inspanning zouden ze dat perfect wat opgeruimd kunnen hebben. Maar nee, eerst werd er enkele keren plannen gemaakt om Trains aan te vallen. Toen het uiteindelijk zover was om tot actie over te gaan leek een bg opeens een goed idee. Lekker makkelijk :rolleyes2:

Dante Dante, wat een zelfoverschatting, Trains even wegspelen:p
Ik denk dat je nog lelijk op je neus gaat kijken in de toekomst.
 

DeletedUser75234

Guest
Dante Dante, wat een zelfoverschatting, Trains even wegspelen:p
Ik denk dat je nog lelijk op je neus gaat kijken in de toekomst.

Jij weet net zo goed als ik dat ik 10 keer meer zie in Trains dan in Ex ;) Maar moest er een deftig aanvalsplan gemaakt zijn toen Trains 3 maal zo klein was als Ex. dan moet je toegeven dat het er nu misschien wat anders uit had gezien. Er zitten een boel goede spelers in Trains, maar er zitten ook goede spelers in Ex. En aan zelfoverschatting doe ik niet, want ik lag en lig nog steeds te ver :biggrin:
 

DeletedUser55880

Guest
Ben nu net begonnen op deze wereld maar ze zijn wel echt een stuk kleiner geworden. Geeft het geheel wel weer een hoop uitdaging. Altijd interessant deze topics te lezen
 

DeletedUser65147

Guest
Royal staat op :rolleyes2:


Zoals het hoort. Nu moet ik ook weer nieuw lijstje gaan maken bij golden awards voor w54:p Heb vast dit weekend wel ergens tijd:p
Tot de volgende wereld jullie alle en wens jullie het beste voor op deze wereld.



The Monster Is Inside me​
 

DeletedUser75234

Guest
Zoals het hoort. Nu moet ik ook weer nieuw lijstje gaan maken bij golden awards voor w54:p Heb vast dit weekend wel ergens tijd:p
Tot de volgende wereld jullie alle en wens jullie het beste voor op deze wereld.



The Monster Is Inside me​
Nieuwe lijstjes zijn altijd leuk! :smile:
Maar ga je stoppen dan? :confused2:
 
Bovenaan