Moves and Counter Moves

Reactiescore
60
Niet voor het eerst dat ik zo'n bericht krijg, maar waarom doet niemand er dan verdomme wat mee?
0a02b24703.png

Als er dan zoveel mensen zijn die het vervelend vonden om mij aan te vallen, waarom doen ze het dan toch?

Please explain...
 

DeletedUser71298

Guest
Niet voor het eerst dat ik zo'n bericht krijg, maar waarom doet niemand er dan verdomme wat mee?
0a02b24703.png

Als er dan zoveel mensen zijn die het vervelend vonden om mij aan te vallen, waarom doen ze het dan toch?

Please explain...
Lijkt mij dat je daarvoor bij de personen moet zijn die je deze berichten sturen :p
 
Reactiescore
60
Ik vraag het ze ook allemaal persoonlijk maar ik krijg eigenlijk nooit antwoord :eek:
 

DeletedUser65921

Guest
Misschien spijt het ze toch niet meer nu ze je opnieuw spreken.
 

DeletedUser

Guest
Niet voor het eerst dat ik zo'n bericht krijg, maar waarom doet niemand er dan verdomme wat mee?
0a02b24703.png

Als er dan zoveel mensen zijn die het vervelend vonden om mij aan te vallen, waarom doen ze het dan toch?

Please explain...

Klinkt bijna zielig dit bericht :eek:
 

DeletedUser71298

Guest
Zo te zien is de wereld nog niet gekeerd of zijn dit allemaal strategische verliezen?
5e7b563d5b.png
 

DeletedUser70435

Guest
Altijd leuk dat dat dan gepost wordt door iemand die er precies 0 dorpen aan toegevoegd heeft :biggrin:
 

DeletedUser71298

Guest
Altijd leuk dat dat dan gepost wordt door iemand die er precies 0 dorpen aan toegevoegd heeft :biggrin:
Mijn troepen liepen nog dus kijk even opnieuw en je ziet mijn lopende toevoeging :)
Los daarvan heb ik nog altijd meer recht om te pronken dan jij, wat heb jij namelijk het afgelopen jaar gedaan behalve dorpen verliezen?
0384d6c4de.png

dbba1a2587.png

76745bc8c9.png


En dan de huidige oorlog:
4194b6b6e5.png

Je staat nog niet eens op de lijst man :p
Gaaap, meneer die zelf nog niks gepresteerd heeft komt doodleuk even wat statistieken laten zien:rolleyes2:
Dus wat jij altijd al doet op AF :x
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
GradesCastle *kuch* *kuch* *kuch* :rolleyes2:
Vertegenwoordig jij nu het United Masters? Dan mag je van mij part daar wel mee stoppen je reageert net zo belachelijk als de meeste spelers uit United Masters:confused2::rolleyes2:
 

DeletedUser71298

Guest
GradesCastle *kuch* *kuch* *kuch* :rolleyes2:
Vertegenwoordig jij nu het United Masters? Dan mag je van mij part daar wel mee stoppen je reageert net zo belachelijk als de meeste spelers uit United Masters:confused2::rolleyes2:

Lijkt me ook erg vervelend om steeds populair te doen op het AF en steeds weer op je plek gezet te worden :)
 

DeletedUser70435

Guest
Mijn troepen liepen nog dus kijk even opnieuw en je ziet mijn lopende toevoeging :)
Los daarvan heb ik nog altijd meer recht om te pronken dan jij, wat heb jij namelijk het afgelopen jaar gedaan behalve dorpen verliezen?
0384d6c4de.png

dbba1a2587.png

76745bc8c9.png


En dan de huidige oorlog:
4194b6b6e5.png

Je staat nog niet eens op de lijst man :p

Dus wat jij altijd al doet op AF :x
71 dorpen veroverd zoals je ziet, ben je nu werkelijk al te dom geworden om je eigen screenshot te lezen :x. Heel knap dat je weinig dorpen verloren bent, chapeau. Logisch dat ik er dan veel verlies als ik 1300 def bij jou heb staan en je ervan overtuigd bent dat je hoofdtarget bent.
BsNAptdCAAEvg0U.png:large




Zoals je ziet staat er nog bijna niemand van SHIP en Zero-B op de lijst.....hmmmmm......misschien zijn ze nog niet begonnen met massa's? hmm...... lastig nadenken dit.......
 

DeletedUser71298

Guest
71 verovert en 335 verloren, voor elk dorp dat je veroverde ben je er 4á5 verloren.
Zeer goed gedaan?
Daarbij kun je wel blijven zagen over dat er zogenaamd 1300 deff bij mij stond, terwijl dat allang terug was en nooit 1300 is geweest, maar dat veranderd niks aan het feit dat je rent voor incs en geen moeite doet/deed voor je eigen account ;)

Zero en Ship niet op de lijst?
Hier staan ze :)
8ab8119949.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser70435

Guest
Wat blijft het toch lastig te begrijpen voor jou dat sommige mensen een legale baan hebben, buiten huis.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik heb 2 banen, legaal, buitenhuis, wat is je punt?

Meer over onze bas :)
Kan ook wel zeggen dat het op jou slaat maar zoals altijd presteer je niet genoeg in-game om er een opmerking over te maken

Die reactie ging over het op zijn plaats zetten op het AF, jouw idiote posts zijn daar de oorzaak van niet je ingame gedrag. In tegenstelling tot jou ben ik niet op mijn plek gezet en je trieste oneliners waarmee jij denkt dat je een hele grote meneer bent veranderen daar niets aan.

Ik hoef niets te doen en zal nog steeds als een van de betere spelers van de casual aanzien worden. Jij daarintegen moet je dag in dag uit maar bewijzen omdat je geloofwaardigheid verdwijnt met je reacties op het AF.


En mocht je echt overtuigd zijn dat ik enkel maar praatjes maak nodig ik je uit op de classic waar ik non stop hebben zitten deffen sinds de start. Tot een week geleden zonder stam en zonder cospeler. In tegenstelling tot jouw deffskills is er daar een boerlimiet wat je hele account laten stacken niet helpt. En voor mocht je het niet weten, classic is beetje hoger niveau dan wat jij gewend bent. Blijf dus maar gerust roepen wat je wil, de spelers die enig respect hebben verworven op andere werelden en het Algemeen Forum weten wel beter.
 

DeletedUser71298

Guest
Die reactie ging over het op zijn plaats zetten op het AF, jouw idiote posts zijn daar de oorzaak van niet je ingame gedrag. In tegenstelling tot jou ben ik niet op mijn plek gezet en je trieste oneliners waarmee jij denkt dat je een hele grote meneer bent veranderen daar niets aan.

Ik hoef niets te doen en zal nog steeds als een van de betere spelers van de casual aanzien worden. Jij daarintegen moet je dag in dag uit maar bewijzen omdat je geloofwaardigheid verdwijnt met je reacties op het AF.


En mocht je echt overtuigd zijn dat ik enkel maar praatjes maak nodig ik je uit op de classic waar ik non stop hebben zitten deffen sinds de start. Tot een week geleden zonder stam en zonder cospeler. In tegenstelling tot jouw deffskills is er daar een boerlimiet wat je hele account laten stacken niet helpt. En voor mocht je het niet weten, classic is beetje hoger niveau dan wat jij gewend bent. Blijf dus maar gerust roepen wat je wil, de spelers die enig respect hebben verworven op andere werelden en het Algemeen Forum weten wel beter.
Classic en casual hebben niks met elkaar te maken dus daar ga ik verder niet op in :)
Door wie word je gezien als 1 van de betere spelers dan?
Zover ik heb gehoord noemen je eigen stamgenoten je een hypocriete sukkel die meer praat dan hij kan waar maken (niet mijn woorden helaas) dus denk dat zoals altijd alleen jij jezelf een topspeler vind :p
 
Bovenaan