Golden awards

DeletedUser76972

Guest
Beste speler: Ifarmallday. You hate him or you love him. Umur is 1 van de meest fanatieke en actiefste spelers die ik ooit ben tegengekomen. Samen met Ruben op het account vormen ze een mooi team die met hun grote front Zooi al maanden een doorn in het oog is.

Beste stam: Op dit moment denk ik Gentle. Voornamelijk gebaseerd op hun cluster, diplomatiek keuzes en stabiliteit. Al hebben ze zich defensief nog niet erg bewezen.

De beste stam speler: Uit mijn eigen stam ga ik voor Dr. Dufus. De hoeveelheid VV's dat ze nemen en het werk dat ze daarop verrichten maakt ze stamspelers eerste klas.
Ook 3EyedRaven voor het nemen van veel initiatieven en de bereidwilligheid om stamgenoten te helpen wekt veel waardering in me op.

Van andere stammen kan ik het wat slechter inschatten. Ifarmallday dan van DS. Verder heb ik veel goeie verhalen gehoord over ItsOfficial uit zooi.

Het grootste ego: Frank van Rainbow, altijd kritiek is zelf perfect ^^

Beste leider: Thorsten van Narcos voor zijn leiderschap in cordon. Als hij destijds niet werd gehinderd werd door zijn privé had Cordon het nog ver kunnen schoppen.

Slechtste leider: arend1000 de leider van AOD. Uiteraard weet ik niet wat er allemaal gespeeld heeft binnen zijn stam, maar zie dan ook alleen de feiten. Dit zijn veel ongemotiveerde / inactieve leden en actieve spelers die solliciteren bij de vijand.

Meest overschatte stam: Zooi. De stam waarvan de meeste leden op het AF actief zijn en doen overkomen alsof Zooi DE STAM van wereld 52 is. Defensief hebben veel leden zich nog niet bewezen en het allemaal nog erg eenvoudig gehad met interns en weg edelen van rim spelertjes.

Meest onderschatte stam: DS, de stam die ondanks vele massa het al het langst staande houdt op deze wereld. De spelers met mindere kwaliteit zijn inmiddels afgevallen en wat over gebleven is een actieve en goed samenwerkende stam.

Meest overschatte speler: The-0ne. Die een periode lang de rang 1 plek bekleedde, maar volledig stagneerde toen interne niet meer ging en het moeilijker werd.

Meest onderschatte speler: Doppler Effect. Actieve en aanvallend sterke spelers waar je op het AF weinig over hoort.

Met wie zou zeker graag in een stam zitten: Ice van Alone on a Mission, Ifarm, Niels van Rainbow, Thorston en Jonathan van Narcos. Spelers die ik kan waarderen en waar ik graag nog eens mee zou samenspelen.

Met wie zou je zeker niet graag in een stam zitten: Frank van Rainbow en Erik van Bijlstrijder. Spelers waarop ik ben afgeknapt.

Mooiste spelers naam: Signore Della Inferno

Mooiste stam naam: AOD. Rest is bagger

Het tofste topic: Geen mening over

Het domste topic: Geen mening over

Favoriete forum poster: Dream Team om zijn objectieve recht-door-zee posts. Post wat hij vind en wat hij denkt zonder zich druk te maken om wat 10 andere vinden.

Minst favoriete forum poster: Weirdness of Talent, om het constante herhalen van dezelfde punten zonder iets nieuws te melden.

Dikste wannabe op het forum: Weirdness of Talent om dezelfde reden als hierboven

Dikste wannabe in het spel: Kan me niet echt een uitschieter bedenken.

Mooiste profiel foto van spelers: PF van Snake666 vind ik wel wat hebben.

Mooiste profiel foto van stammen: AOD

Mooiste actie van de wereld: Die moet nog komen

Meest belovende speler voor de toekomst: Van Exorsus verwacht ik nog veel te zien

Meest belovende stam voor de toekomst: DS zie ik nog ver komen in deze wereld. Maar ook Plop waar ik in speel begint steeds meer vorm te krijgen. Spelers gaan steeds beter samenwerken er wordt steeds meer initiatief getoond en er is een nieuwe leiding aangesteld.

Grootste blunder: De zeer overmoedige oorlogsverklaring van Zooi aan DS

Voor wie heb je nu echt respect: Mijn medespeelster Petra :)

Welke speler(s) kunnen het beste in jou naar boven halen: Zo goed als iedereen die in Plop speelt
 

DeletedUser63354

Guest
Toch wel 1 van de minst objectieve lijstjes die ik hier gezien heb.
 
Reactiescore
222
Slechtste leider: arend1000 de leider van AOD. Uiteraard weet ik niet wat er allemaal gespeeld heeft binnen zijn stam, maar zie dan ook alleen de feiten. Dit zijn veel ongemotiveerde / inactieve leden en actieve spelers die solliciteren bij de vijand.

......................
Lekker opgelet afgelopen week zie ik al xD
Zoals meermaals aangegeven liep de stam afgelopen weken juist weer beter, fronten werden eindelijk eens goed neer gezet. Alles liep vrij goed. De 2 spelers die zijn geleaved, hebben dat gedaan voor hun zelf. Omdat ze nu veel meer toekomstperspectief hebben. Wat niet zo raar is. AOD stond tegen zowel DS als Gran. Wat een 50M vs 13M was. Niet heel gek dus.
Daarbij is de oprichter van AOD naar jullie overgelopen. Arend was vooral de motiverende rustige factor in AOD. Compleet achterlijke keuze dit dus. Is zelfs door de geleavde spelers als 1 vd beste/belangrijke spelers/leiding van AOD benoemd.

Maarja je let zelf al niet op zoals ik hier uit opmaak, dus hoop dat je je in vervolg is goed voorbereid voor je zo'n lijst maakt.
 

DeletedUser77817

Guest
Slechtste leider:
arend1000 de leider van AOD. Uiteraard weet ik niet wat er allemaal gespeeld heeft binnen zijn stam, maar zie dan ook alleen de feiten. Dit zijn veel ongemotiveerde / inactieve leden en actieve spelers die solliciteren bij de vijand.

Wat een enorme blunder en wat een bewijs van onwetendheid om Arend te nomineren hiervoor.
Arend is sinds dag één leider (eerst adviseur) van AOD. Arend, Dylan (WarMachine) en ik waren de eerste leiders van AOD.
Ik heb plaatsgemaakt voor Dennis, Dylan en Arend bleven zitten op de leidersstoelen..

Arend is altijd de rust zelve geweest. Hij werkte op de achtergrond, onderhield de contacten met de stamgenoten, zorgde voor een goede sfeer en was altijd daar om zijn goed onderbouwde mening/visie op de zaken te geven.
AOD was een stam met veel potentie, een stam die goed draaide, ook een aantal uur voordat FreaQ+War de stam verlieten. Arend was één van de mensen die enorm veel invloed heeft uitgeoefend op dit 'succes'.
Wat een schande dat je dan, met gebrekkige kennis, Arend als slechtste leider maakt..

De ongemotiveerde leden komen door jullie rekruut-actie, door niks anders.. Dat ik solliciteerde was eigenlijk een fout van mij. Van niemand anders..
 
Reactiescore
767
Daantje toch :)
 

DeletedUser76972

Guest
Nee alleen dat jij jezelf zonder overleg met je medespelers opzettelijk laat bannen :rolleyes:
 
Bovenaan