Hoeveel heb je gefarmd?

Reactiescore
3.536
Ik hou mij niet bezig met Modesty nog met de dingen die ze doen. Ze werken enkel en alleen voor hun MH's. Dus je kan ze meerekenen maar dat doen wij niet.
 

DeletedUser78278

Guest
Ik hou mij niet bezig met Modesty nog met de dingen die ze doen. Ze werken enkel en alleen voor hun MH's. Dus je kan ze meerekenen maar dat doen wij niet.

Mooi, je geeft dus toe dat je ze kan meerekenen. Of jullie dat intern nu wel of niet doen mogen jullie zelf weten. Maar ze worden dus gewoon meegerekend. Ze werken enkel en alleen voor hun MH's die ze gewoon op Edict. afsturen. Er is dus geen enkele reden om te doen alsof ze niet een gereedschap zijn in deze oorlog.
 
Reactiescore
3.536
Ze vallen niet onder onze verantwoordelijkheid dus als Hans ons wilt pakken met leuke stats op mb's doet hij maar. Zegt verder totaal niets.
 

DeletedUser75339

Guest
Ze vallen niet onder onze verantwoordelijkheid dus als Hans ons wilt pakken met leuke stats op mb's doet hij maar. Zegt verder totaal niets.

"Je mb's vallen niet onder je verantwoordelijkheid" , wat heb jij weer gesnoven jannes ?
 
Reactiescore
3.536
Onder de verantwoordelijkheid van de MH's individueel zoals ik al zei. Niet van Humble totaal.
 

DeletedUser75339

Guest
Onder de verantwoordelijkheid van de MH's individueel zoals ik al zei. Niet van Humble totaal.

Jannes je kan nu wel gaan zwammen over verantwoordelijkheid dit en dat maar :

MB's vechten mee dus MB's horen bij de stats klaar.

Dat jij niet met hen begaan bent is een teken van slecht leiderschap maar niet dat ze er niet bijhoren.
 
Reactiescore
3.452
Laat de stats eens zien tussen Edict en Humble Hans?
 

DeletedUser75339

Guest
19 dorpen verloren aan humble

Echter vind ik zeker zo belangrijk :

1.000.000 meer gegroeid in diezelfde week.
45 dorpen van modest overgenomen
 
Reactiescore
3.452
Jij noemt het pakken van dorpen van moraalbrekers even belangrijk als het pakken van dorpen van je vijand?
Ik denk dat we je niet hoeven vertellen dat daar kwalitatief een groot verschil in zit?

Maar ben blij dat jij zo trots bent op de overnames van de moraalbrekers :biggrin:
 

DeletedUser75339

Guest
Jij noemt het pakken van dorpen van moraalbrekers even belangrijk als het pakken van dorpen van je vijand?
Ik denk dat we je niet hoeven vertellen dat daar kwalitatief een groot verschil in zit?

Maar ben blij dat jij zo trots bent op de overnames van de moraalbrekers :biggrin:

Moraalbrekers van jullie zijn net zo goed vijanden?
Er is geen kwalitatief verschil als jullie er vv'en he :p
Hoorde dat jullie zo trots waren op het snipen van mijn treintjes :D

Ach die lag nu toevallig in mijn weg :)
 

DeletedUser68954

Guest
Jij noemt het pakken van dorpen van moraalbrekers even belangrijk als het pakken van dorpen van je vijand?
Ik denk dat we je niet hoeven vertellen dat daar kwalitatief een groot verschil in zit?

Maar ben blij dat jij zo trots bent op de overnames van de moraalbrekers :biggrin:
In de dorpen zelf niet hoor alleen in ze verkrijgen zit een verschil :D
 

DeletedUser31490

Guest
Het meetellen van de MB stam tot de oorlogstatistieken, op zo'n manier dat het voor jullie positief uit komt (want anders is er niks positiefs aan voor jullie) vind ik nooit zo netjes.

MB's horen bij de oorlog, alleen heeft geheel Edict nog minder dan 100 incommings van Modest gekregen.. Deze oorlog draait voornamelijk om Humble vs Edict, want beide MB stammen hebben nog zo enorm weinig mee gedaan hieraan dat het gewoonweg onbelangrijk is. M.a.w. een leuke toevoeging aan de statistieken voor Edict, maar niet verdient in verhouding wat wij voor onze overgenomen dorpen hebben gedaan.
 

DeletedUser75339

Guest
Het meetellen van de MB stam tot de oorlogstatistieken, op zo'n manier dat het voor jullie positief uit komt (want anders is er niks positiefs aan voor jullie) vind ik nooit zo netjes.

MB's horen bij de oorlog, alleen heeft geheel Edict nog minder dan 100 incommings van Modest gekregen.. Deze oorlog draait voornamelijk om Humble vs Edict, want beide MB stammen hebben nog zo enorm weinig mee gedaan hieraan dat het gewoonweg onbelangrijk is. M.a.w. een leuke toevoeging aan de statistieken voor Edict, maar niet verdient in verhouding wat wij voor onze overgenomen dorpen hebben gedaan.

Een moraalbreker die rang 34 staat vind ik nu niet bepaald zomaar een kleine mb hoor :p
Jullie hebben meer moeite gedaan , maar wij hebben het efficienter gedaan
Al zeker als jullie er zelf gaan deffen vind ik het maar zwakjes om hem af te doen als zomaar een mb.

De wereld wordt nog steeds gewonnen op dominantie
 

DeletedUser31490

Guest
Een moraalbreker die rang 34 staat vind ik nu niet bepaald zomaar een kleine mb hoor :p
Jullie hebben meer moeite gedaan , maar wij hebben het efficienter gedaan
Al zeker als jullie er zelf gaan deffen vind ik het maar zwakjes om hem af te doen als zomaar een mb.

De wereld wordt nog steeds gewonnen op dominantie

De zorg die Humble heeft over de account binnen Modest is bij lange na niet zo groot als over onze eigen leden, Humble leden. Wat ik probeer te zeggen is dat het voornamelijk contact is tussen MH en MB. Het account stond er niet zo goed voor als wanneer het in Humble had gezeten, het niveau verschil is er zeker wel.

Daarbij ben ik één van de personen die VV heeft gedraait toen jij en Valheru aanvielen. Ik kan je vertellen dat de situatie daar echt een puinhoop was, veel dorpen waren al gecleared en op dat moment stond de helft van de deff totaal ergens anders gestackt, wat echt belachelijk was want er waren totaal geen troepen om te snipen, recappen, backtimen en ga zo nog maar verder.

De grote van het account wil weinig zeggen, efficienter hebben jullie het misschien gedaan, maar beter? Dat betwijfel ik.

Zoals ik zei was het acc een puinhoop, echt deffen kan je het niet noemen, want dan hadden jullie beiden voorlopig geen dorpen mee gescoord, als er ook maar enkele troepen aanwezig waren. Want de aanvallen waren, zoals jij zelf weet te simpel en ongeorganiseerd, wat niet altijd slecht hoeft te zijn.
 

DeletedUser77798

Guest
Hoeveel heb je gefarmt?

Het enige wat ik hier zie is huilie huilie. Hop ga naar een ander topic.
 
Bovenaan