Hoeveel heb je gefarmd?

Reactiescore
603
Overdrijven past wel goed bij jullie
 
Reactiescore
3.537
Ben ik aan het overdrijven als ik zeg dat account terroristman er rampzalig uitziet? Komt ervan als Hans teveel bezig is op het AF en teveel bezig is met zijn eigen farmaccount. Valheru zal zeker ook al zot veel vv's gedraaid hebben ;)
 

DeletedUser68954

Guest
Ben ik aan het overdrijven als ik zeg dat account terroristman er rampzalig uitziet? Komt ervan als Hans teveel bezig is op het AF en teveel bezig is met zijn eigen farmaccount. Valheru zal zeker ook al zot veel vv's gedraaid hebben ;)

offtopic
 
Reactiescore
3.537
Dit topic gaat over farmen en ik heb het over een farmaccount en dat benadruk ik ook nog eens. Niet willen lopen voor je kan stappen.
 

DeletedUser75339

Guest
Ben ik aan het overdrijven als ik zeg dat account terroristman er rampzalig uitziet? Komt ervan als Hans teveel bezig is op het AF en teveel bezig is met zijn eigen farmaccount. Valheru zal zeker ook al zot veel vv's gedraaid hebben ;)

Eerlijk gezegd vind ik wel dat je overdrijft als je zegt dat terroristman er rampzalig bij ligt.

Het komt trouwens wel ongelooflijk hypocriet over om uit jouw mond te horen dat iemand teveel op het af zou zitten.
Ik sta perplex echt waar.

Ik en valheru dragen zeker ons steentje bij moet jij je geen zorgen over maken lieverd ;)
 
Reactiescore
3.537
Overdrijft? Wij hebben een Humble rapportjes chat. Ik denk dat Edict spelers depressief zouden worden als ze de massale dodgefouten zouden zien. Ik schat een 50 dodgefails, full clears en full def dorpen.

Terror krijgt gaten in zijn clusters en de bespelers op het account zijn erg matig.

Wederom zijn je conclusies niet van een erg denderend niveau. Het is niet omdat ik veel op het AF zit dat ik niet kan zeggen dat een ander er teveel opzit. Humble maakt het weer al eens waar, zo ook mijn account. Blijkbaar lukt de combinatie voor mij erg goed. Als ik jou dan je rovers zie posten terwijl je stam zware verliezen lijd stel ik mij toch vragen waar jou prioriteiten liggen.
 

DeletedUser78278

Guest
Als ik jou dan je rovers zie posten terwijl je stam zware verliezen lijd stel ik mij toch vragen waar jou prioriteiten liggen.

Niet dat ik ooit twijfels zou stellen aan je onmeetbare wijsheid, maar hoe precies gaat stoppen met farmen je stam helpen? :confused:
 

DeletedUser75339

Guest
Overdrijft? Wij hebben een Humble rapportjes chat. Ik denk dat Edict spelers depressief zouden worden als ze de massale dodgefouten zouden zien. Ik schat een 50 dodgefails, full clears en full def dorpen.

Terror krijgt gaten in zijn clusters en de bespelers op het account zijn erg matig.

Wederom zijn je conclusies niet van een erg denderend niveau. Het is niet omdat ik veel op het AF zit dat ik niet kan zeggen dat een ander er teveel opzit. Humble maakt het weer al eens waar, zo ook mijn account. Blijkbaar lukt de combinatie voor mij erg goed. Als ik jou dan je rovers zie posten terwijl je stam zware verliezen lijd stel ik mij toch vragen waar jou prioriteiten liggen.

Ik zeg ook niets over je beoordelingsvermogen maar je zit zelf veel te veel op het forum en gaat het dan een ander verwijten erg hypocriet.

Terror heeft een gigantisch front en er zijn inderdaad fouten gebeurt , bij welke massa niet ?
Jullie staan trouwens nog gewoon in de min deze week hoor :p
Fijn dat jullie wat terugdoen maar voordat je weer je ego laat spreken zorg er dan voor dat het gelijk staat.


Zijde 1:
Stammen: Humble, Modest
Zijde 2:
Stammen: Edict., Law.

Timeframe: Laatste week


Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 38
Kant 2: 62
Verschil: 24


chart
 
Reactiescore
3.537
Ja wow, zet Humble even bij in de stats van Modesty. Hoeveel dorpen ge edeld van Humble de laatste weken (recaps niet meegeteld) 0? Misschien 1-2?

Iedereen maakt fouten dat klopt, de fouten op terror zijn echter niet meer bij te houden. Begin maar rap aan jullie nieuwe stacklijn of was dat nog een geheim?

En nogmaals, jij kan je tijd beter besteden aan je stamgenoten dan hier op het AF te zitten. Neem aan dat wij beide weten dat mijn situatie NIET te vergelijken valt met die van jou.
 

DeletedUser60292

Guest
Heb je lang moeten zoeken achter een manier om een grafiek te vinden die in jullie voordeel is?
Mb's edelen is altijd wat makkelijker, haal maar eerst is je 89 dorpen achterstand in voor je komt stoefen :)
20f7yas.png
 

DeletedUser75339

Guest
Heb je lang moeten zoeken achter een manier om een grafiek te vinden die in jullie voordeel is?
Mb's edelen is altijd wat makkelijker, haal maar eerst is je 89 dorpen achterstand in voor je komt stoefen :)
20f7yas.png

Een vijandig dorp blijft een vijandig dorp he ?
En is een mb die groter is als het account van jannes nog wel een mb ?
Zeker als er ook nog eens ge vv'd wordt door humble ?

Stats zijn stats en ik reken de mb's gewoon altijd bij de stats , doen gewoon mee met de oorlog.
 

DeletedUser78278

Guest
De tijd die je steekt in het farmen kan in het geval van Edict beter besteed worden.
Zoals aan? Hij draait als een van de actiefsten vv's voor de stam. Besides, farmen kost nu niet bepaald veel tijd zoals hij het doet.
Door te farmen groeit zijn account sneller en is hij daardoor weer behulpzamer voor de stam.
Ik durf met vrij grote stelligheid te zeggen dat als hij stopt met farmen, de stam er op achteruitgaat. Niet veel, want zo groot zou de impact niet zijn, maar je uitspraak is allesbehalve gegrond.
 
Reactiescore
3.537
Een vijandig dorp blijft een vijandig dorp he ?
En is een mb die groter is als het account van jannes nog wel een mb ?
Zeker als er ook nog eens ge vv'd wordt door humble ?

Stats zijn stats en ik reken de mb's gewoon altijd bij de stats , doen gewoon mee met de oorlog.

En wij rekenen de mb's niet mee omdat ze geen onderdeel zijn van Humble maar de verantwoordelijkheid van de MH's. Ja doen ze mee in de oorlog? Al veel inc's van Modesty gekregen zeker?
 

DeletedUser75339

Guest
En wij rekenen de mb's niet mee omdat ze geen onderdeel zijn van Humble maar de verantwoordelijkheid van de MH's. Ja doen ze mee in de oorlog? Al veel inc's van Modesty gekregen zeker?

Al meer clears van modest dan van humble gekregen eigenlijk :p
Vandaag alleen al 5 clears en een trein .
Ze doen gewoon mee moet je niet belachelijk over doen.
 
Bovenaan