Rate de speler!

DeletedUser71210

Guest
Ik kan me er aan wagen, als je liever hebt dat iemand anders het doet ook best.
Beter iets dan niets, hoe meer pogingen hoe actiever het topic:)
verder blijft het een mening, dus kan je nooit iets fout doen:)
 

DeletedUser74396

Guest
misschien handig om te vermelden voor komende werelden:
baseer je je rating op het niveau van deze wereld of op het hoogste niveau dat je kent?
Het is vrij logisch dat je hier niemand meer dan een 5 kan geven als je gaat vergelijken met spelers zoals halve haan, 24/7-offline, ...
Neem je echter een zeer laag niveau als middelmaat (zoals deze wereld) dan heb je direct hoge scores zoals ik hier zie.
Al geven ze wel een beetje een vertekend beeld als je ze verkeerd interpreteerd.
 

DeletedUser77632

Guest
Op verzoek hier mijn 1e rate.

Account: Gluteus-Maximus
44df4e58327298acc80a247e6b6e47b5.png


Zo op het oog een leuke naam met een leuk plaatje, want wie houdt er nou niet van mooie ronde vrouwen billen?

Als we wat verder kijken zien we een rang 21 gepositioneerd account met een OD rang van 47. Hier ga ik nu op inzoomen.

Punten: 6,5 Niet geheel bijzonder maar dankzij de billen..

OD: Rang 47 ten tijde van schrijven

ODA 5.977.340 Rang 23.
Een ODA die mijns inziens past bij de postitie op de ranglijst van het account. Ook kan het in de rim moeilijker zijn ODA te vergaren dmv het moraal wat je daar op spelers kunt hebben. Tel daar bij op dat je goede MB's kunt hebben die actief zijn en die de ODA voor jou verzamelen. Ik denk dat we kunnen concluderen dat het een prima ODA is.

ODD 1.626.838 Rang 109.
Dit is wel opvallend, het account heeft bijzonder weinig tegenslag gehad. Bijzonder omdat het front met IfarmAllday van DS. Er blijkt met dit aantal ook niet veel tegenstand vanuit de RIM Het lijkt er op dat het account nog niet echt getest is geweest

ODO 852.526 Rang 69.
Deze ODO is vermoedelijk allemaal te danken aan de acties van DS op zooi. Het is geen hoog aantal en het is opvallend dat er 6 stamgenoten zijn die behoorlijk hoger scoren met de ODO. Dit zal vermoedelijk komen doordat Gluteus zijn front met Ifarmallday zelf gestacked heeft en zo weinig vrije stam def over heeft.

Punten: 7 Geen uit schieter qua OD, staan er veel troepen stil of gaan ze er zuinig mee om?

Ligging:

a6d8a94f01ebeaf9e04987cabf47815a.png


Het account ligt goed tussen de stam in met een cluster wat ruimte genoeg heeft om naar de rim te gaan en toch ook nog een klein frontje weet te behouden. Het gat aan zijn zuidfront is onder andere te danken aan MB's. MB .Don Klapbone springt er wel tussen uit met 560K punten en dus 1/3 van het punten totaal van Gluteus-Maximus. Is deze MB bewust zo groot gehouden? En is het gat bewust niet opgevult met eigen dorpen? Mij lijkt het persoonlijk in ieder geval niet geheel verstandig om zo'n gat in je cluster te houden.

Punten: 6,5 Dit ietwat lage cijfer komt voornamelijk door het gat in zijn cluster
Stam: Zooi.

De stam Zooi. niet te missen hier op het AF, je ziet ze vooral bashen op andere stammen en proberen op deze manier propaganda te voeren.

In-game lijken ze een gestage groei door te maken maar lijken langzamerhand wat vast te komen liggen. Met aan de westzijde hun BG gentle en aan de oostzijde het front met DS. Of de NAP met stamp overgenomen is vanaf de stam god durf ik niet te zeggen maar het feit dat er pas sinds gisteren 2 dorpen van STAMP ge-edelt zijn door Zooi. lijkt daar sterk op.

Een sterk punt van de stam zooi is dat ze de zuidelijke RIM goed onder controle beginnen te krijgen. Ook hebben ze een stabiel aantal leden. Dat neemt niet weg dat ze links en rechts wel spelers proberen te recruiteren, naar ik gehoord heb.

Punten: 7,5 Prima stam in-game, op het AF kan het soms wel iet wat minder.

Reputatie en Spelers: Hier kan ik kort over zijn, ik ken de spelers niet (ben niet zo'n AF held) en het account is mij ook niet goed of slecht ter ore gekomen. Geen punten dus.

Punten: 6,5 +7 + 6,5+ 7,5 = 27,5. 27,5 / 4= 6.875 gemiddeld

Dit is mijn eerste rating en ik hoop dat het bevallen is.
 

DeletedUser74396

Guest
Dat neemt niet weg dat ze links en rechts wel spelers proberen te recruiteren, naar ik gehoord heb.
??????????????????????????????????
 

DeletedUser74396

Guest
Cute accountant:
1928c520f3.png


Rang:
2/10:
+120 dorpjes interned van je vorige stam, vervolgens net in je nieuwe stam en weer begin je te internen.
Voor iemand die zoveel meer dan 70% zuivere interns heeft mag gerust wat hoger staan.

OD:
3/10:
91e7e35d18.png
f043f99677.png
39dbcdbd2d.jpg

Zoals je hier kan zien komt de ODA steiging niet bepaald overeen met een puntensteiging, noch komt de ODD overeen met een puntendaling.
Aanvallend betekent dit volgens mij dat ODA vooral behaald wordt door clears af te staan tijdens massa's, de ODD komt mogelijk door troependumps of door mooi te deffen met stacks/overstacks.
Desalniettemin zijn ze bijzonder laag natuurlijk. Ik geef je dan ook 2 punten voor je ODA en 1 punt voor je Als ondersteuning.
Maar 1 omdat je als intern account toch iets met je def moet doen, en rang 27 is nu ook weer niet zo hoog natuurlijk

Ligging + stam:
2/10
11a8a646e9.png
8747316c34.png

De ligging van je stam is eenvoudig gezegd 'gevaarlijk'. STAMP heeft als echte (en enige overblijvende) core stam front langs alle kanten.
Dit garandeert geen verlies, maar het zorgt er wel voor dat de wereldwinst behoorlijk moeilijk is wordt.
Combineer dit gegeven met het feit dat er in STAMP geen echte toppers zitten en we kunnen haast verwachten dat het gaat mislopen.
Begrijp me niet verkeerd, ze hebben in het verleden al bewezen dat er in STAMP goed gestackt kan worden en dat er redelijk veel def beschikbaar is om te stacken.
Maar offensief ontbreekt het hen volgens mij aan een planner die spelers kan kapot spelen.

Zelf heb je sinds kort front als ik het goed heb (door stamgenoten die wegvielen). Zowel met snake als met 0verl0rd.
Je kan zeggen wat je wil over hen, maar bijten kunnen ze beide. Tenzij je dus vriendjes bent met hen ga je (eindelijk) een moeilijkere tijd tegemoet.
Helaas is dit net wanneer je stam valt. Benieuwd of je mee gaat vallen met een zinkend schip, of al een solli uit hebt staan (als je zou aangenomen worden).
Ik weet niet of je met ze bevriend bent, maar ik ga er niet vanuit.

Je grootste pluspuntje is dat je vrij weinig stamchanges hebt gedaan. Iets waar ik zeker respect voor heb.

Reputatie:
x/10
ingame heb ik nog amper van je gehoord. Verder heb ik heb er zelfs geen idee wie er op spelen.
Ik laat dit puntje dus open tot iemand zo vriendelijk wil zijn te zeggen door wie het account bemand is (mogelijk met eerdere prestaties/AF accounts?)

Totaalscore:
7/30 ofwel 21% (niet volledig)
Zeker geen mooie score, maar de echte actie moet nog komen.
Als ze het nog een paar maandjes mooi zien te overleven, zal de rating zeker en vast beter worden.

Volgende rating:
Xavier hernandez cruz (ofzoiets)
Matthew vraagt er al weken achter :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74396

Guest
leuke anekdote misschien:

cute accountant
[21:48:43] SimpleMinds | SmokingHerb.|Weirdness: wie is dat?
[21:48:47] frank || ..Rainbow..: robin.
[21:48:47] SimpleMinds | SmokingHerb.|Weirdness: ik wou een rating maken
[21:48:48] frank || ..Rainbow..: wrm:?
[21:48:55] SimpleMinds | SmokingHerb.|Weirdness: omdat ik zag dat die top 15 zat
[21:48:57] SimpleMinds | SmokingHerb.|Weirdness: als stamp zijnde
[21:49:03] SimpleMinds | SmokingHerb.|Weirdness: dacht hmm, niet slecht wil positieve rating
[21:49:08] Sam | ItsOfficial: (clap)
[21:49:11] SimpleMinds | SmokingHerb.|Weirdness: kwam uiteindelijk op 2/10 uit
[21:49:12] SimpleMinds | SmokingHerb.|Weirdness: gemiddeld
 

DeletedUser77710

Guest
Jij zou sowieso een goede leerkracht worden.

1 ding moet je al niet meer voor oefenen, onvoldoendes geven! :D
 

DeletedUser50691

Guest
Nee alleen iedereen die al weg is ge edelt verdienen hoger cijfer
 

DeletedUser77455

Guest
Xavier hernandez cruz (ofzoiets)

Xavier is op dit moment niet meer, het account is niet weggespeeld maar de naam is veranderd naar Savage Reality

Om dit topic leven in te blazen zal ik mijn best doen om nog eens een Rate te schrijven :)

Profiel van de speler:
bulguogmxx4ww.59.35.png


Sober profiel, plaatje is waarschijnlijk gewoon van ergens gekopiëerd, in mijn ogen niks speciaal :p

1. Punten
Met 2.531.526 palmt Savage een 14e plaats op de wereld ranglijst in. Niks speciaal over te zeggen, alleen had ik het account eigenlijk veel hoger verwacht door hun gekke 24/7 farms aan het prille begin. Van dat farmgebied schiet nu nog weinig over en het grote front met DS zal de groei zeker niet aangemoedigd hebben :D Maar daar ga ik later op in...
Er zijn amper barbarendorpen geëdelt wat me wel blij maakt :p Enkel barbarendorpen met hoge punten zijn geëdelt, wat meestal wel gunstiger is dan ze houden als barbarendorp aangezien niet iedereen die links zou laten liggen, dan voorkom je beter een vervelende clusterfuck. Ik zie wel 1 "kleine" intern die blijkbaar genoodzaakt was destijds aangezien het account Xavier toen nog met activiteitsproblemen kampte. Hierdoor is het front ook een stuk groter geworden als ik me goed herinner dus al bij al was dat niet echt, in mijn ogen althans, een meesterzet.

Score: 7,5

2. OD

2.1 ODA:
Zoals op onderstaand grafiekje te zien is stijgt de ODA toch wel iedere week, wordt geknokt. Wel een heel hoge 6e plaats voor een rang 14 account vind ik

muckegnag03aq.11.59.png


2.2 ODD:
Hier is veel meer over te zeggen, een ODD plaats 1 zegt wel dat het account vaak onder vuur ligt. Afgelopen week nog gestegen met net geen 8 miljoen ODD. Als we even de stats erbij halen zie ik wat rode bolletjes maar volgens mij zijn quasi alle dorpen gerecapped op 1 dorp na. 1 Dorp verlies is deftig defwerk!
viayoxosltc3a.16.25.png

Met de ligging van Savage is dit helemaal niet mis (zie verder "Ligging").

2.3 ODS:
Van een frontaccount verwacht ik niet zoveel ODS en inderdaad met een rang van 167 is dit geen fervente defleverancier, wat uiteraard volkomen normaal is.

Score: 9

3. Ligging

ee63ddmx4am5f.21.19.png


Zoals te verwachten aan het zien van de ODD van Savage heeft het account een groot front met de aartsvijand van Zooi, namelijk Dark Salvation.
Een front met 4 spelers van DS is natuurlijk niet altijd even gemakkelijk, het account houdt in mijn ogen heel goed stand maar is puur op vlak van ligging toch wel in het nadeel tegenover zijn frontende spelers. Qua kwaliteit weet ik niet zoveel over DS en dat laat ik hier ook open.
Het account ligt dan ook volgens mij al even ter plaatse te trappelen en verwacht ook in de nabije toekomst geen grote terreinwinsten op dat front van Zooi en Savage, aangezien het zo groot front is en de dorpendichtheid hoog ligt.

Score: 6,5

4. De Stam
De stam Zooi is een stam die dateert uit het Post-Cordon tijdperk. Zooi is grosso modo het zuidelijke deel van Cordon dat na de val een nieuwe stam opgericht heeft en dus een groep die samengebleven is. Ze kennen elkaar al langer dan het ontstaan van de stam en denk dat de sfeer er grotendeels van de tijd goed zit :)
De phalanxen liggen kaarsrecht naar boven wat hun algemeen bekende BG met Gentle wel verraad. Qua clusteren zit het grotendeels wel goed vind ik op onderandere Savage en The-0ne na, zij moeten grote fronten onderhouden en zeker het front van The-0ne kan in principe met goede offensieven in mijn ogen een groot stuk gereduceerd worden. Hun grote safe dan zal langs de andere kant wel genoeg def leveren om deze grote fronten te stacken.
Onlangs werd de opmerking gemaakt van @Remakez dat er werk moest gemaakt worden van hun Zuid-Oostelijke rim maar ik hoorde ondertussen al dat er banden waren met Energy dus dat de rim wel beter onder controle is dan men zou denken :)
Als je Bende van Ellende (moraalbrekersstam) ook markeert zie je al een hele hoop extra safe liggen dus Zooi heeft zijn zaakjes niet zo rommelig als hun naam doet vermoeden. De stamnaam vind ik in mijn ogen heel wat mooier dan de tag, maar dat zijn details :D

Score: 8

Zo krijgt Savage Reality een 7,5 + 9 + 6,5 + 8 = 31 op 40 ofwel 7,75/10

Volgende mag Narcos raten
 

DeletedUser73244

Guest
mij al even ter plaatse te trappelen en verwacht ook in de nabije toekomst geen grote terreinwinsten op dat front van Zooi en Savage, aangezien het zo groot front is en de dorpendichtheid hoog ligt.
Leuke rate en bedankt!

Kan me overal wel in vinden behalve het bovenstaande stukje.

Maar dat zal nog wel blijken in de toekomst :rolleyes:
 
Reactiescore
111
Bovenaan