Grappige IGM's

DeletedUser75970

Guest
De humble/At all alliantie is daarvoor 100% zeker verantwoordelijk en heb ik ook meerdere bewijzen van.
Ik geef geen opdracht je dicht me wat teveel macht toe.
We waren het gewoon eens over de aanpak van dit vuile spel.

Ik heb bewijzen genoeg van binnen jullie alliantie , de tijd van vermoedens is al even gepasseerd.
Ik ga die hier echter niet open bloot gooien omdat ik voor hen wel respect heb en wel eerlijk kunnen zijn.

Ik hoop nog steeds dat jullie dat ook kunnen zijn want jullie weten goed genoeg hoe de vork in de steel zit.

Je negeert het gedeelte van de bbs, toch niet zo zeker van je zaak?
Je zal Valheru waarschijnlijk niet letterlijk gezegd hebben welke dorpen hij moest aanvallen, maar ben er vrij zeker van dat hij niet uit zichzelf bbs had gaan katapulteren in vijandig cluster, hij volgt jou net als bij je stamverraad.
Of wij nog wel of niet een alliantie hebben heeft helemaal niks te maken met het feit dat jij gebaseerd op vermoedens bbs in Humble cluster katapulteert.
Vind het knap dat zij nog eerlijk zijn tegen iemand die hun vertrouwen geschonden heeft door naar de vijand over te lopen.
 
Reactiescore
3.452
Hans stop eens met lullen en laat het bewijs nu zien,als je dat niet hebt stop dan alsjeblieft met posten want je zet jezelf ongelofelijk voor gek!
 

DeletedUser75339

Guest
Je negeert het gedeelte van de bbs, toch niet zo zeker van je zaak?
Je zal Valheru waarschijnlijk niet letterlijk gezegd hebben welke dorpen hij moest aanvallen, maar ben er vrij zeker van dat hij niet uit zichzelf bbs had gaan katapulteren in vijandig cluster, hij volgt jou net als bij je stamverraad.
Of wij nog wel of niet een alliantie hebben heeft helemaal niks te maken met het feit dat jij gebaseerd op vermoedens bbs in Humble cluster katapulteert.
Vind het knap dat zij nog eerlijk zijn tegen iemand die hun vertrouwen geschonden heeft door naar de vijand over te lopen.

ik citeer mezelf : De humble/At all alliantie is daarvoor 100% zeker verantwoordelijk en heb ik ook meerdere bewijzen van.
hiermee doel ik natuurlijk op het slopen van bb's ?
Je vergeet dat jullie ook bij hem alles kapotschieten :p ?

Heeft er alles mee te maken ?
Als wij law lieten doen wat boom nu voor jullie doet dan zouden jullie ons toch ook verantwoordelijks stellen ?
Ik vind het niet zo bijzonder als je met een pathologische leugenaar als stan in de stam zit.

Vond 3 inside mensen aanspreken wel genoeg en nee ik ga niet de namen laten zien dat zou pas een vertrouwensschending zijn.

[26/02/2017 13:51:42] Hans: ah bah die zij en humble zitten nu mijn bb's af te knallen
[26/02/2017 13:51:56] Hans: zou graag weten welke accounts daaraan meddoen :p
[26/02/2017 13:52:02]xxx :Stan
[26/02/2017 13:52:11]xxx : en nog wel mensen maar dat weet ik niet meer

[26/02/2017 3:05:24] Hans: Zou je mij 1 ding kunnen vertellen ?
Wie die bb's in mijn cluster kata'd ?
[26/02/2017 11:02:19]xxx : iedereen

[26/02/2017 1:17:30] Hans: Iemand kata'd bb's in mijn cluster
[26/02/2017 1:17:33] Hans: ik zou graag weten wie
[26/02/2017 1:17:45] xxx: Heel humble en at all :p

had me echt wel geinformeerd voordat ik begon met sturen hoor
 

DeletedUser

Guest
Nu doe je alsof wij de opdracht geven aan Boom om jouw bb's te kata'en? Als je de namen verwijdert doe dit dan voortaan ook in je Skype gesprek naar mij :)
 

DeletedUser75339

Guest
Nu doe je alsof wij de opdracht geven aan Boom om jouw bb's te kata'en? Als je de namen verwijdert doe dit dan voortaan ook in je Skype gesprek naar mij :)

Ik heb je altijd een oprechte sympatieke speler gevonden en mijn vertrouwen in je gesteld.
Als jij het nu wilt beschamen is dat jouw keuze ofcourse.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb je altijd een oprechte sympatieke speler gevonden en mijn vertrouwen in je gesteld.
Als jij het nu wilt beschamen is dat jouw keuze ofcourse.
Hoezo zou ik het vertrouwen beschamen door te melden dat wij geen opdrachten aan At All geven? Dat is gewoon de waarheid. Daarnaast ben ik lichtelijk geïrriteerd omdat je kata's op mijn bb's lopen terwijl ik hier niks mee te maken heb :)
 

DeletedUser75339

Guest
Hoezo zou ik het vertrouwen beschamen door te melden dat wij geen opdrachten aan At All geven? Dat is gewoon de waarheid. Daarnaast ben ik lichtelijk geïrriteerd omdat je kata's op mijn bb's lopen terwijl ik hier niks mee te maken heb :)

daar doelde ik niet op maar laat maar
Vrij zeker van dat er nog geen op de jouwe lopen atm, doet nu wel niet echt ter zake.
 

DeletedUser9172

Guest
Hansje, weer bedankt voor al deze mooie posts. Mijn dag is mooi begonnen.

Lache die Hans :D:D:D

Topper!!!
 

DeletedUser76153

Guest
ik citeer mezelf : De humble/At all alliantie is daarvoor 100% zeker verantwoordelijk en heb ik ook meerdere bewijzen van.
hiermee doel ik natuurlijk op het slopen van bb's ?
Je vergeet dat jullie ook bij hem alles kapotschieten :p ?

Heeft er alles mee te maken ?
Als wij law lieten doen wat boom nu voor jullie doet dan zouden jullie ons toch ook verantwoordelijks stellen ?
Ik vind het niet zo bijzonder als je met een pathologische leugenaar als stan in de stam zit.

Vond 3 inside mensen aanspreken wel genoeg en nee ik ga niet de namen laten zien dat zou pas een vertrouwensschending zijn.

[26/02/2017 13:51:42] Hans: ah bah die zij en humble zitten nu mijn bb's af te knallen
[26/02/2017 13:51:56] Hans: zou graag weten welke accounts daaraan meddoen :p
[26/02/2017 13:52:02]xxx :Stan
[26/02/2017 13:52:11]xxx : en nog wel mensen maar dat weet ik niet meer

[26/02/2017 3:05:24] Hans: Zou je mij 1 ding kunnen vertellen ?
Wie die bb's in mijn cluster kata'd ?
[26/02/2017 11:02:19]xxx : iedereen

[26/02/2017 1:17:30] Hans: Iemand kata'd bb's in mijn cluster
[26/02/2017 1:17:33] Hans: ik zou graag weten wie
[26/02/2017 1:17:45] xxx: Heel humble en at all :p

had me echt wel geinformeerd voordat ik begon met sturen hoor


Ben jij gewoonweg dom of heb je slecht geslapen gisteren? Want wat je allemaal post is niet alleen dom maar ook gewoon lachwekkend. Dit is je bewijs? Maar vent toch, toch een geluk dat dat bewijs niet makkelijk na te maken is he.
Heb hier ook nog een skypechat van jou;

[7:32:10] Hans: Humble is een topstam
[7:33:22] Diego: Echt he, zeker onder leiding van Jannes!!
[7:33:58] Hans: Vind ik ook! Ik wou dat ik ook mocht joinen :(
 
Reactiescore
3.541
Kan een leidinggevende van Edict (als die er nog zijn) iets aan Hans doen? Begint beetje pijnlijk te worden zo. Ik heb geen zin om de uren uit te tellen maar hij heeft nog tot de avond (20:00 uur) voor er geen bb meer zal overblijven.
 

DeletedUser59552

Guest
Ik vond het al een beetje tegenstrijdig, kan overigens wel wat hebben hoor :p

Ik vind dat ik best een prima persoon ben, al zeg ik het zelf :engel:
Ook al behoor je tot edict, vind ik je wel 1 van de sympathiekste mensen hier op t af eigenlijk. En ook 1 die redelijk eerlijk is naar zichzelf en zijn eigen stam toe als er dingen niet goed verlopen en dat ook durft toe te geven. Mag ook wel eens gezegd worden vind ik.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ook al behoor je tot edict, vind ik je wel 1 van de sympathiekste mensen hier op t af eigenlijk. En ook 1 die redelijk eerlijk is naar zichzelf en zijn eigen stam toe als er dingen niet goed verlopen en dat ook durft toe te geven. Mag ook wel eens gezegd worden vind ik.

Thanks :)

Als ik ergens niet tegen kan dan zijn het mensen die zichzelf beter voordoen dan ze werkelijk zijn, dus dat probeer ik ook te voorkomen. Pronken met je prestaties is oke, als je het maar toe kan geven als je ook fout zit.

Ik vind die Hopeful eigenlijk een topkerel!

Thanks, wat een onverwachtse liefde opeens <3

(+1 voor het goed spellen van hopeful by the way :D)
 

DeletedUser76153

Guest
Thanks :)

Als ik ergens niet tegen kan dan zijn het mensen die zichzelf beter voordoen dan ze werkelijk zijn, dus dat probeer ik ook te voorkomen. Pronken met je prestaties is oke, als je het maar toe kan geven als je ook fout zit.



Thanks, wat een onverwachtse liefde opeens <3

(+1 voor het goed spellen van hopeful by the way :D)
Ik ben een stille aanbidder. Jannes wist voor de eerste drie jaar van onze relatie niet eens dat we die hadden. Toch houd hij het al 5 jaar met me uit. Nu ben ik klaar voor een affaire.
 
Bovenaan