Grappige IGM's

Reactiescore
3.582
Even meedelen dat Humble nu ook zal starten met het slopen van bb's in de clusters van Valheru en Runner. (Wij staan dit natuurlijk niet toe) Indien beleefde excuses van beide heren wil ik nog op mijn beslissing terug komen.

De klok tikt (24 uur).
 

DeletedUser75339

Guest
Starten ? Stoppen zul je bedoelen ?

Waren allemaal 3K ...
TwYqCYa.png


Als je mij nu bevestigd dat er vanuit de humble/At all aliantie geen kata's meer op runners/valheru's bb's komen , wil ik gerust mijn excuses aanbieden en het versturen stoppen.
Heb ik absoluut geen probleem mee.
 

DeletedUser77799

Guest
Wat loop je nou te bazelen man? Jij beschuldigt ons onterecht van het vernielen van je bb's en gaat blind onze bb's vernielen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75339

Guest
Wat loop je nou te bazelen man? Jij beschuldigt ons onterecht van het vernielen van je bb's en gaat blind onze bb's vernielen. Hoe durf je om onze excuses te vragen?

Ik beschuldig jullie helemaal niet onterecht ?
Ik ben 100% zeker dat iemand en waarschijnlijk meerdere personen van de humble/at all alliantie mijn bb's op dit moment slopen.

Waar heb jij gelezen dat ik om jullie excuses vraag ?
 

DeletedUser75339

Guest
Als je mij nu bevestigd dat er vanuit de humble/At all aliantie geen kata's meer op runners/valheru's bb's komen , wil ik gerust mijn excuses aanbieden en het versturen stoppen.
Heb ik absoluut geen probleem mee.

Ipv wat loos te dreigen ( wat gesloopt is kan je niet nog eens slopen),
kan je misschien hier eens op reageren ?

Ik stel een duidelijke en directe oplossing voor die jij straal negeert.
Het enige wat ik jou zover heb zien doen is proberen het probleem te escaleren.
 
Reactiescore
3.582
Mijn oplossing leek mij beter. Ik zal de situatie nog eens uitleggen.

Acc Runner naait +-60 accounts op w51 door over te lopen naar Edict. Zijn bb's worden gesloopt, hij vermoed veel maar weet niets. Hij besluit Humble verantwoordelijk te stellen en gaat hun bb's slopen. Ik leider van Humble heb geen kata's zien lopen van mijn stam nog heb ik er gestuurd.

Jannes is niet tevreden over de manier waarop wij behandeld worden, Jannes besluit Hans en Valheru 24 uur te geven hun excuses aan te bieden als hij wilt dat alle overige bb's die nog niet gesloopt zouden zijn vernield worden.

Hans heeft nog een kleine 22 uur de tijd daarvoor.
 

DeletedUser75339

Guest
Je ontwijkt het weer ...

Als notoir moraalridder kan je mij toch verzekeren dat van de humble/At all alliantie geen kata's op onze barbs lopen ?
Heel simpele vraag gewoon ja of nee

Antwoord ja en wij bieden binnen de 5 minuten onze excuses aan.en stoppen direct.

Dat is nu toch niet zo moeilijk he jannes ?
 
Reactiescore
3.582
Ik spreek enkel in naam van Humble en niet in naam van andere stammen/spelers buiten Humble om. Dus jou dingen verzekeren kan ik niet, Wat ik wel kan is zeggen dat je nog een kleine 21 uur hebt.
 

DeletedUser75339

Guest
Ik spreek enkel in naam van Humble en niet in naam van andere stammen/spelers buiten Humble om. Dus jou dingen verzekeren kan ik niet, Wat ik wel kan is zeggen dat je nog een kleine 21 uur hebt.

Je kan niet in naam spreken van je bondgenoot boom omdat je weet dat zij verantwoordelijk zijn voor deze situatie he ?
Met zo'n sujetten wou jij de wereld eindigen en heb jij een bondgenootschap ?

[20/02/2017 17:27:35] Stan: Ik zal jou helpen je cluster op te fucken als dadelijk al je barbaartjes ineens geen barbaar meer zijn
[20/02/2017 17:28:55] Hans: dan kata ik die plat totdat je het beu bent :)
heb ik ervaring mee (cool)
maar maak er maar eens een leuke oorlog van

dat staat ook niet zo leuk op je cv hoor ergere clusterfucker dan n-s zijn xd
[20/02/2017 17:29:26] Hans: Wordt nog een leuke spannende wereld :)
[20/02/2017 17:30:24] Stan: Jij denkt dat ik care om mijn cv?
[20/02/2017 17:30:33] Stan: Mijn cv is 10 maal beter dan die van jou
[20/02/2017 17:30:47] Stan: Kata ze maar plat
[20/02/2017 17:30:53] Stan: Jouw cluster is alsnog fucked dan
[20/02/2017 17:31:01] Stan: Stabbers moeten aangepakt worden

Het zou je sieren als je hier zegt dat je niets meer met boom te maken wilt hebben.
Dan zou ik ook mijn excuses aanbieden voor het katagebruik, want is niet bepaald iets om trots op te zijn.

Zolang jullie samenwerken kan ik echter alleen maar concluderen dat jullie dezelfde morele waarden hebben en zijn jullie voor mij een eenheid met alle consequenties.
 
Reactiescore
3.582
Humble had een BG met At all. Boom! is niet At all want een stoel is geen tafel?

Nogmaals, ik spreek voor Humble en ik verantwoord mij voor Humble. Het feit blijft dat jij de bb's van Humble zit te slopen samen met Valheru terwijl je met de vinger naar Boom! wijst.

Of wij wel of niet met spelers mogen samenwerken is totaal buiten jou gebied om. Of mogen wij van Edict ook verwachten dat ze geen stamnaaiers mogen aannemen dan? Want anders mogen ze wel enkele spelers kicken uit hun mooie stam.

Nogmaals, klok tikt -21 uur.
 

DeletedUser75339

Guest
Humble had een BG met At all. Boom! is niet At all want een stoel is geen tafel?

Nogmaals, ik spreek voor Humble en ik verantwoord mij voor Humble. Het feit blijft dat jij de bb's van Humble zit te slopen samen met Valheru terwijl je met de vinger naar Boom! verwijst.

Of wij wel of niet met spelers mogen samenwerken is totaal buiten jou gebied om. Of mogen wij van Edict ook verwachten dat ze geen stamnaaiers mogen aannemen dan? Want anders mogen ze wel enkele speler kicken uit hun mooie stam.

Nogmaals, klok tikt -21 uur.

Wat een rare gedachte dat een name change de hele stam veranderd ?
Als we de naam van edict veranderen , is de oorlog dan ook voorbij ?

Toen ik vertrok was er namelijk een enquete om te fuseren en was er een bg om de wereld te eindigen.
Het is dus absoluut geen rare gedachte om te denken dat er niks veranderd is en dat jij dus met die lage spelers samenwerkt.

Nuja goed iedereen weet wat een tunnelvisie jij wel niet hebt.
Daar ga ik dus ook geen woorden meer aan vuil maken.

Het belangrijkste is gezegd jij hebt alle touwtjes in handen om dit te verhelpen en te bewijzen dat humble wel morele waarden heeft.

Nog een fijne avond jannes
 

DeletedUser75970

Guest
Humble had een BG met At all. Boom! is niet At all want een stoel is geen tafel?

Nogmaals, ik spreek voor Humble en ik verantwoord mij voor Humble. Het feit blijft dat jij de bb's van Humble zit te slopen samen met Valheru terwijl je met de vinger naar Boom! wijst.

Of wij wel of niet met spelers mogen samenwerken is totaal buiten jou gebied om. Of mogen wij van Edict ook verwachten dat ze geen stamnaaiers mogen aannemen dan? Want anders mogen ze wel enkele spelers kicken uit hun mooie stam.

Nogmaals, klok tikt -21 uur.

They're working on it tho :eek:

multi-tafel-froot7-590x513.jpg
 
Reactiescore
3.582
Wat een rare gedachte dat een name change de hele stam veranderd ?
Als we de naam van edict veranderen , is de oorlog dan ook voorbij ?

Toen ik vertrok was er namelijk een enquete om te fuseren en was er een bg om de wereld te eindigen.
Het is dus absoluut geen rare gedachte om te denken dat er niks veranderd is en dat jij dus met die lage spelers samenwerkt.

Nuja goed iedereen weet wat een tunnelvisie jij wel niet hebt.
Daar ga ik dus ook geen woorden meer aan vuil maken.

Het belangrijkste is gezegd jij hebt alle touwtjes in handen om dit te verhelpen en te bewijzen dat humble wel morele waarden heeft.

Nog een fijne avond jannes

Komt dat echt uit de mond van een stamverrader? En laat het conclusies maken maar over aan mensen met verstand van zaken, mensen zoals mij en niet zoals jou.

Mijn avonden zijn trouwens altijd fijn. -21 uur.
 

DeletedUser77799

Guest
Wat een rare gedachte dat een name change de hele stam veranderd ?

Misschien het feit dat de helft geleaved is door middel van een naaistreek/stab naar hun stamgenoten maar toch eigenlijk vooral naar hun bg die hun in tijden van nood ge'vvd heeft waardoor het niet 100% kut was, maar maar 90%. Niks van wat je doet/gedaan hebt is rechtvaardig Hans en dat weet je zelf ook.
En flikker toch op met je morele waarden man, het is de NAVO niet.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75970

Guest
Wat een rare gedachte dat een name change de hele stam veranderd ?
Als we de naam van edict veranderen , is de oorlog dan ook voorbij ?

Toen ik vertrok was er namelijk een enquete om te fuseren om te fuseren en was er een bg om de wereld te eindigen.
Het is dus absoluut geen rare gedachte om te denken dat er niks veranderd is en dat jij dus met die lage spelers samenwerkt.

Nuja goed iedereen weet wat een tunnelvisie jij wel niet hebt.
Daar ga ik dus ook geen woorden meer aan vuil maken.

Het belangrijkste is gezegd jij hebt alle touwtjes in handen om dit te verhelpen en te bewijzen dat humble wel morele waarden heeft.

Nog een fijne avond jannes

Humble zou geen morele waarden hebben?
Jij beweert, zonder het zeker te weten, je hebt alleen een vermoeden dat Humble bbs in jouw cluster aan het katapulteren is en daarom stuur jij, omdat je denkt dat Humble de dader is, je katapulten naar de bbs in het cluster van Humble.
Niet alleen jij maar je hebt ook nog Valheru opdracht te geven dit te doen omdat jij denkt dat Humble hiervoor verantwoordelijk is.
Je hele actie is gebaseerd op vermoedens die je niet kunt onderbouwen met feiten, je bent gewoon een farmgeil persoon die in paniek raakt omdat hij minder farmt door gekatapulteerde bbs en een dader nodig hebt om je frustratie op te uiten, simpelweg triest.

Eerst stab je je stamgenoten door naar de vijand te vertrekken en nu katapulteer je op basis van vermoedens bbs in een vijandelijk cluster, je bent lekker bezig! Als er iemand geen morele waarden heeft ben jij het wel en niet Humble.

Maar goed, je hebt nog 20 uur, anders zullen wij ook passend handelen.
 
Reactiescore
241
Go get them tiger :cool::cool:
 

DeletedUser75339

Guest
Misschien het feit dat de helft geleaved door middel van een naaistreek/stab naar hun stamgenoten maar toch eigenlijk vooral naar hun bg die hun in tijden van nood ge'vvd heeft waardoor het niet 100% kut was, maar maar 90%. Niks van wat je doet/gedaan hebt is rechtvaardig Hans en dat weet je zelf ook.
En flikker toch op met je morele waarden man, het is de NAVO niet.

De "brave" spelers wordt dus de bg/fusie ontnomen omdat ze er een pittig front bijkrijgen ?
Voor een stam met jannes als leider vind ik de uitspraak "flikker op met je morele waarden" vrij raar om het minste te zeggen.

Humble zou geen morele waarden hebben?
Jij beweert, zonder het zeker te weten, je hebt alleen een vermoeden dat Humble bbs in jouw cluster aan het katapulteren is en daarom stuur jij, omdat je denkt dat Humble de dader is, je katapulten naar de bbs in het cluster van Humble.
Niet alleen jij maar je hebt ook nog Valheru opdracht te geven dit te doen omdat jij denkt dat Humble hiervoor verantwoordelijk is.
Je hele actie is gebaseerd op vermoedens die je niet kunt onderbouwen met feiten, je bent gewoon een farmgeil persoon die in paniek raakt omdat hij minder farmt door gekatapulteerde bbs en een dader nodig hebt om je frustratie op te uiten, simpelweg triest.

Eerst stab je je stamgenoten door naar de vijand te vertrekken en nu katapulteer je op basis van vermoedens bbs in een vijandelijk cluster, je bent lekker bezig! Als er iemand geen morele waarden heeft ben jij het wel en niet Humble.

Maar goed, je hebt nog 20 uur, anders zullen wij ook passend handelen.

De humble/At all alliantie is daarvoor 100% zeker verantwoordelijk en heb ik ook meerdere bewijzen van.
Ik geef geen opdracht je dicht me wat teveel macht toe.
We waren het gewoon eens over de aanpak van dit vuile spel.

Ik heb bewijzen genoeg van binnen jullie alliantie , de tijd van vermoedens is al even gepasseerd.
Ik ga die hier echter niet open bloot gooien omdat ik voor hen wel respect heb en wel eerlijk kunnen zijn.

Ik hoop nog steeds dat jullie dat ook kunnen zijn want jullie weten goed genoeg hoe de vork in de steel zit.
 
Bovenaan