Rate de speler

Reactiescore
179
zo jammer dat gestopte mensen en kleine kindjes zoals tim echt elk forum omzeep helpen met hun domme gezwam. gedraag je eens en ga niet constant zeuren over dingen die niet waar zijn. enkel in jullie eigen droom wereld natuurlijk wel....

Waarom wordt Tim in vredesnaam genoemd als "klein kind"?
Dit forum is bedoeld om te propagenderen en dat doet Tim natuurlijk voor zijn eigen stam/eignen belang. Gelijk wordt hij de grond ingeboord door mensen zoals jij, een beetje onterecht of niet?
In zijn post (niet alles is wereld gerelateerd) maar daar zit een zekere inhoud in, jou manier van posten vind ik echt wat minder dan van Tim.

En ze mogen niet zeuren over dingen die niet waar zijn? Jij prefereert dat ze niet waar zijn, maar er zijn toch verschillende spelers die daar anders over denken. Er zijn geen keiharde bewijzen dat die het niet gedaan heeft, dus je mag daar over discussiëren. Op welke manier het spelers doen dat is hun eigen zaak. Misschien moet jij eerst even je post na gaan trekken, voordat je begint met schrijven je weerhoudt mensen van een mening.
 

DeletedUser71121

Guest
Leuk dat jij over meningen begint :D In het tegeltje van de dag is er nog wel een topic waar ik je mening wel eens over wil horen :redface: Je weet wel die discussie waarvan je moest weglopen :wink:
 
Reactiescore
179
Leuk dat jij over meningen begint :D In het tegeltje van de dag is er nog wel een topic waar ik je mening wel eens over wil horen :redface: Je weet wel die discussie waarvan je moest weglopen :wink:

Weggelopen van een discussie waar baseer jij dat op?
Ik zal wat gemakkelijker maken met jou valt niet te discussiëren. Ik wijk niet van mijn standpunt/mening. Ik heb de discussie gestopt, omdat deze niet topic gerelateerd zijn. En ik het niet meer nuttig vond om te reageren.

Mijn mening heb ik al gegeven, maar jij kijkt nogal kortzichtig op een aantal situaties.

Dit is wat ik tegen jou te zeggen heb. Weer een voorbarige conclusie die jij trekt, zoals zoveel reacties van jou.
 

DeletedUser71121

Guest
Leuke poging maar zoals bij zowat alles dat je probeert. Vrij zwak, die discussie ging helemaal niet over meningen of standpunten alleen over het feit dat jullie ineens een heel andere uitleg geven over waarom er niet gedefd werd op een massa van Theo terwijl jullie de VV hadden.
Verder is dit topic er om spelers te raten en heb ik je dat hier nog niet zien doen :rolleyes2: Dus off topic reacties heb je toch geen probleem mee zo te zien. Op het andere topic werd het ook pas een probleem toen je doorhad dat jullie je daar nu wel serieus vast gezet hebben :redface:
Dus grote jongen is er nog iets dat je wilt zeggen?
 
Reactiescore
179
Leuke poging maar zoals bij zowat alles dat je probeert. Vrij zwak, die discussie ging helemaal niet over meningen of standpunten alleen over het feit dat jullie ineens een heel andere uitleg geven over waarom er niet gedefd werd op een massa van Theo terwijl jullie de VV hadden.
Verder is dit topic er om spelers te raten en heb ik je dat hier nog niet zien doen :rolleyes2: Dus off topic reacties heb je toch geen probleem mee zo te zien. Op het andere topic werd het ook pas een probleem toen je doorhad dat jullie je daar nu wel serieus vast gezet hebben :redface:
Dus grote jongen is er nog iets dat je wilt zeggen?

Jij bent echt een lachertje, weet jij eigenlijk wie ik ben?
Ik heb hier niks mee te maken, of heb je bewijzen dat ik (Peter) gespeeld heb in F. ??
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser71121

Guest
Even tussendoor je bent nog steeds off topic bezig :wink:

Quote mij even waar ik beweer dat jij in F gespeeld hebt. Ik vroeg alleen je mening. :rolleyes2:
Jij wilt je in een discussie komen mengen en daarna zeggen "ik heb er niks mee te maken". Over zwak gesproken :redface: Dat was precies wel een voorwaarde om op UA te mogen spelen :biggrin:
 
Reactiescore
179
Even tussendoor je bent nog steeds off topic bezig :wink:

Quote mij even waar ik beweer dat jij in F gespeeld hebt. Ik vroeg alleen je mening. :rolleyes2:
Jij wilt je in een discussie komen mengen en daarna zeggen "ik heb er niks mee te maken". Over zwak gesproken :redface: Dat was precies wel een voorwaarde om op UA te mogen spelen :biggrin:

Tja, jij doet gezellig mee ;)

Hoe kan ik jou in vredesnaam informatie/mening geven over de vv? Als ik er niet gespeeld heb een 1,5 jaar niet
Als dit niet fair gelopen is door Bas of Ronny dan keur ik deze actie af, maar ik kan jou daar geen informatie over verstrekken hoe het precies gelopen is.
Ik heb aantal zaken in mij opgenomen en daar heb ik mijn mening over gegeven.
 

DeletedUser71121

Guest
Ik heb nooit gezegd een probleem gehad te hebben daarmee.

Maar nu je eindelijk nuttige dingen begint te posten kan je mss ook nog even je mening geven over het aanvallen van stamgenoten via een VV account.
 
Reactiescore
179
Ik heb nooit gezegd een probleem gehad te hebben daarmee.

Maar nu je eindelijk nuttige dingen begint te posten kan je mss ook nog even je mening geven over het aanvallen van stamgenoten via een VV account.

Mijn mening is heel kort, maar dat is in elk opzicht ongewenst je benadeeld je stamgenoten.
 
Reactiescore
60
Leuke poging maar zoals bij zowat alles dat je probeert. Vrij zwak, die discussie ging helemaal niet over meningen of standpunten alleen over het feit dat jullie ineens een heel andere uitleg geven over waarom er niet gedefd werd op een massa van Theo terwijl jullie de VV hadden.
Verder is dit topic er om spelers te raten en heb ik je dat hier nog niet zien doen :rolleyes2: Dus off topic reacties heb je toch geen probleem mee zo te zien. Op het andere topic werd het ook pas een probleem toen je doorhad dat jullie je daar nu wel serieus vast gezet hebben :redface:
Dus grote jongen is er nog iets dat je wilt zeggen?
De uitleg daarop is vrij simpel, ik heb ze gevraagd er geen tijd in te steken. Zo simpel is het, wat ieder ander ook beweerd.
 

DeletedUser71121

Guest
Ik dacht dat SHIP hier altijd kwam beweren niet zo van stabs te houden :redface:
Maar mss zijn er nog een paar dingen waarmee jullie nu in 1 keer mee naar buiten kunnen komen. Dat scheelt in de toekomst weer.
 

DeletedUser71121

Guest
Ah die Tim :biggrin: Beweerde jij hier nog niet zolang geleden altijd feiten weer te geven? Volgens mij beweerde je ook dat SHIP altijd fairplay heeft gekozen :rolleyes2:

Zover ik mij kan herinneren heb ik jullie nog nooit gestabt. Maar wie weet komt die dag ooit nog :smile:
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ah die Tim :biggrin: Beweerde jij hier nog niet zolang geleden altijd feiten weer te geven? Volgens mij beweerde je ook dat SHIP altijd fairplay heeft gekozen :rolleyes2:

Zover ik mij kan herinneren heb ik jullie nog nooit gestabt. Maar wie weet komt die dag ooit nog :smile:

Zeg ik ergens dat je SHIP hebt gestabbed dan?
 

DeletedUser70435

Guest
Tbh heb ik liever dat je SHIP stabbed dan dat je er accounts van gaat hacken
 

DeletedUser71121

Guest
We kunnen natuurlijk om de 2 dagen hetzelfde gaan zeggen ja
 
Bovenaan