Golden Awards

DeletedUser77625

Guest
Hoewel ik gewoon merk aan de manier hoe je praat dat je echt een hele vriendelijke gast bent, hebben we aan dit lijstje... helemaal niks qua inhoud.
Voel wel echt de vriendelijkheid en dat is serieus mooi en zeldzaam.

Ik snap je punt maar ik concentreer me niet op andere stammen of andere spelers ik concentreer me op wat ik moet doen dat is groeien en stand houden aan het front ...

Natuurlijk je hebt contact met spelers uit andere stammen maar dat zijn sociale contacten

Het doel is om je stam zo goed mogelijk bij te staan en doen wat goed is

Betreft me zelf ...

Ben altijd open en eerlijk soms te eerlijk en ik vertrouw te veel mensen die daar misbruik van maken dat is me val kuil maar voor de rest als iemand mij aanspreekt en me netjes te woord staat en leuk contact hebben wie ben ik om over die gene te oordelen
 

DeletedUser76151

Guest
Kom maar met skype logjes ja ;) Cederic is gewoon een mega stamspeler maar de hypocrisie spat van je post af. Ik zal het nogmaals uitleggen. JIJ leavde WAO nadat ik na lange discussies had geregeld dat Vitae naar WAO zou komen. ELKE Vitae speler zou naar WAO komen. IK ging alles regelen en goed zetten. Maar JIJ leavde WAO in een impulsieve actie, want zelfs de hoofspeler van je account wist van niets. Het was trouwens niet de eerste keer dat JIJ random de stam verliet. JIJ bent daarom geen STAMSPELER.

Nu goed ik had zo iets van, als ik er zoveel tijd en moeite in steek maar spelers als jij er gewoon je voeten aanvegen is het geen Jannes meer. Ik ging stoppen en Cederic ook. JIJ wou een nieuwe stam maken maar je bent gewoon een grote flop speler want je had totaal geen plan, je maakte impulsief een stam zonder op voorhand te kijken of mensen je wel wouden volgen. Belangrijke acc's gingen al naar de vijand en de nieuwe stam werd een mega flop verhaal. Dit omdat jij flopt en denkt dat alles even rap geregeld kan worden maar zo werkt TW niet.

Toen ik aan het roer stond verloren we lichtjes en toen jij aan het roer stond ging alles 50x zo snel achteruit. Dat jij andere spelers wilt blamen voor jou te kortkomingen is ook meteen de reden waarom ik een enorme hekel aan je heb als persoon zijnde. Mij ga je geen 1 goed woord over je zeggen want je faalt op alle vlakken.

Leuk dat je uw kontlikkers de weg naar dit topic getoond hebt maar ook dat was overbodig geweest.

Je blijft in je hele verhaal maar aanhalen dat Cederic besloot te stoppen nadat ik de stam zou zijn geleaved, echter klopt hier geen ene moer van, dat weet iedereen die w42 heeft gespeeld en jij ook. Mocht je geheugen inderdaad zo slecht zijn verwijs ik je even door naar tw stats.

Ik ben geen stamspeler zeg je? Toch apart dat Joren en ik altijd de meeste stamspeler awards kregen binnen WAO, waaronder van jouzelf. Als ik iets heb gemerkt aan jou jannes is dat je houding naar mensen nogal veranderd met de dag, wat dat betreft lijk je net een wijf.
Ik blame niemand voor mijn tekortkomingen hoor. Volgens mij heb ik dan ook nooit 30 dorpen verloren bij elke massa die ik kreeg. Ons account was nog zo'n beetje het enige account met een degelijk niveau in WAO. Exclusive deed het redelijk maar door op delete te gaan heeft hij het bij mij vergooid. Elke keer als jij een massa over je heen kreeg verloor je minstens 30 dorpen, en dan nog beweren dat je 'erg goed hebt gedeft'.. Ik meen me zelfs nog te herinneren dat we als WAO een massa deden op Seau, en jij het toch voor elkaar krijg de dag met -6 af te sluiten. Je was een aardige gozer in de omgang, maar deffen en leiden kan je niet jannes, neem dat maar van mij aan.

Verder wil ik het hier graag bij laten en zoals door andere forumposters is gevraagd deze discussie staken. Wilde enkel even verduidelijken dat jou nominaties voor cederic ietswat misplaatst zijn naar mijn mening. Houdt overigens niks weg dat cederic een van de aardigste speler is die ik op tw ben tegengekomen. In zijn actie tot delete gaan heeft hij mij alleen een beetje teleurgesteld omdat het ook anders op te lossen viel.
 

DeletedUser76198

Guest
Hoezo huilen omdat we de wereld hebben verloren? Jannes heeft de wereld toch ook verloren? Jantje toch, wat een domme conclusie zeg.

Haha ^^ zegt domme conclusie snapt niet dat de boodschap slechts inhoud dat een wereld die al een jaar gedaan is niet deze ophef op een W51 forum waard is. Gewoon een vraag want ik herinner me niet alles van W42 had jij niet een ban? (Verbeter me als ik fout zit!)
 

DeletedUser61134

Guest
Ik ben geen stamspeler zeg je? Toch apart dat Joren en ik altijd de meeste stamspeler awards kregen binnen WAO, waaronder van jouzelf. Als ik iets heb gemerkt aan jou jannes is dat je houding naar mensen nogal veranderd met de dag, wat dat betreft lijk je net een wijf.

Beetje netjes blijven.
Ik ben anders een heel voorbeeldig net persoon en zal nooit iemand afkraken!
 

DeletedUser77799

Guest
Ik snap je punt maar ik concentreer me niet op andere stammen of andere spelers ik concentreer me op wat ik moet doen dat is groeien en stand houden aan het front ...

Natuurlijk je hebt contact met spelers uit andere stammen maar dat zijn sociale contacten

Het doel is om je stam zo goed mogelijk bij te staan en doen wat goed is

Betreft me zelf ...

Ben altijd open en eerlijk soms te eerlijk en ik vertrouw te veel mensen die daar misbruik van maken dat is me val kuil maar voor de rest als iemand mij aanspreekt en me netjes te woord staat en leuk contact hebben wie ben ik om over die gene te oordelen

Dat zie ik en dat vind ik jammer, veel mensen spelen tegenwoordig achterbaks. Maarja, moet toegeven dat het ook wel iets realistisch heeft, in de echte wereld worden mensen ook constant genaaid.
 
Reactiescore
3.582
Je blijft in je hele verhaal maar aanhalen dat Cederic besloot te stoppen nadat ik de stam zou zijn geleaved, echter klopt hier geen ene moer van, dat weet iedereen die w42 heeft gespeeld en jij ook. Mocht je geheugen inderdaad zo slecht zijn verwijs ik je even door naar tw stats.

Ik ben geen stamspeler zeg je? Toch apart dat Joren en ik altijd de meeste stamspeler awards kregen binnen WAO, waaronder van jouzelf. Als ik iets heb gemerkt aan jou jannes is dat je houding naar mensen nogal veranderd met de dag, wat dat betreft lijk je net een wijf.
Ik blame niemand voor mijn tekortkomingen hoor. Volgens mij heb ik dan ook nooit 30 dorpen verloren bij elke massa die ik kreeg. Ons account was nog zo'n beetje het enige account met een degelijk niveau in WAO. Exclusive deed het redelijk maar door op delete te gaan heeft hij het bij mij vergooid. Elke keer als jij een massa over je heen kreeg verloor je minstens 30 dorpen, en dan nog beweren dat je 'erg goed hebt gedeft'.. Ik meen me zelfs nog te herinneren dat we als WAO een massa deden op Seau, en jij het toch voor elkaar krijg de dag met -6 af te sluiten. Je was een aardige gozer in de omgang, maar deffen en leiden kan je niet jannes, neem dat maar van mij aan.

Verder wil ik het hier graag bij laten en zoals door andere forumposters is gevraagd deze discussie staken. Wilde enkel even verduidelijken dat jou nominaties voor cederic ietswat misplaatst zijn naar mijn mening. Houdt overigens niks weg dat cederic een van de aardigste speler is die ik op tw ben tegengekomen. In zijn actie tot delete gaan heeft hij mij alleen een beetje teleurgesteld omdat het ook anders op te lossen viel.

Ik zal de feiten nog eens aanhalen. Jij hebt op w42 zitten botten, bewust. Dus kunnen ten eerste al stellen dat je gewoon een enorm zielig persoon bent.
WAO draaide enkel en alleen maar door mij, als ik weg viel bleef er niets meer over. WAO had enorm matige spelers en was een enorm kleine stam.

Ik weet niet of je het weet maar account TUF was gewoon 1 van de beste accounts op w42. En ik ben een 500x betere speler als jij ooit zal worden. Ik heb elke aanval op TUF tegen al mijn buren perfect afgehandeld. Dat vlotte zo goed dat de nummer 1 stam met grote massa's begon. Iets te groot voor ons klein stammetje.
Ik weet nog dat ik def vroeg voor een account in nood en jij antwoordde dat jullie niets meer hadden staan. Toen ik het vervolgens aan de hoofdspeler vroeg melde die dat jullie nog 200 def hadden staan,.... Dikke stamspeler ben je ook met 0 front.

Je weet het waarschijnlijk niet maar account Casimodo draaide 100% op mijn vv's. Als ik inc's kreeg, kreeg Casimodo ook inc's. Weet je wat dat wou zeggen? Dat mijn enige serieus buuraccount mijn account 0,0 hulp kon bieden. Enige idee hoe belangrijk buur accounts zijn in grote oorlogen? Ik kon daar 0 hulp van krijgen en sterker nog het koste mij nog enorm veel tijd daar ook op te moeten deffen. Dat mijn buur vijanden niets konden presteren tegen mijn account was wel duidelijk dus begon onze grote vijand maar met het vegen van alles. In de massa's waar ik 30 dorpen verloor werd gewoon mijn volledig front geveegd (elke stack). Tja niets aan te beginnen. Het zou nooit mogen dat zo'n grote stam zijn grote focus legt op onze kleine stam.

Het wilt niet zeggen dat jij in de lategame wat vv's deed (toen ik trouwens 6 dagen de week aan het werken was) en daar nominaties voor kreeg je geen enorme stamnaaier kon worden natuurlijk. Jij was een MB of dergelijke op w42 en ik heb jou op een groter account geplaatst en jou op de kaart gezet. Je gedrag is gewoon pijnlijk om te zien. Je ego is enorm en zwaar onterecht gestegen want je hebt echt nog niets gepresteerd op TW. Buiten in leuke stammetjes gezeten en inactief te worden, nou dikke prestaties ja.

En nogmaals ik ken Cederic al jaar en dag en w42 veruit zijn inactiefste wereld. Enkel in de start heeft hij knappe prestaties neergelegd daar (maar toen was jij nog lang niet gekend). Op w23 heeft hij erg knappe prestatie neergelegd wat 99% van de huidige tw spelers niet zou kunnen. Zo ook op deze wereld heeft hij het solo enorm goed gedaan (beter als accounts met 24/7 teams). Dus als jij hier dingen komt zeggen die niet kloppen zou ik zeggen dat je kennis wederom erg matig is. En ik zeg altijd dat je beter de mensen die er meer verstand van hebben niet moet tegen spreken.


Maar leuk dat je niet meer komt reageren, weer 1 van de reden waarom ik jou niet als persoon mag. Hier komen haten, en dan niet meer komen reageren. De meeste die dat zeggen kunnen het toch niet laten en gaan dan toch alsnog komen reageren,.... Toont allemaal maar enorm weinig klasse wat jou als persoon wel mooi omschrijft.

Maar je valse analyse is genoteerd en doorgestuurd naar het hof van prullenmanden, HF!
 

DeletedUser77788

Guest
Je blijft in je hele verhaal maar aanhalen dat Cederic besloot te stoppen nadat ik de stam zou zijn geleaved, echter klopt hier geen ene moer van, dat weet iedereen die w42 heeft gespeeld en jij ook. Mocht je geheugen inderdaad zo slecht zijn verwijs ik je even door naar tw stats.

Ik ben geen stamspeler zeg je? Toch apart dat Joren en ik altijd de meeste stamspeler awards kregen binnen WAO, waaronder van jouzelf. Als ik iets heb gemerkt aan jou jannes is dat je houding naar mensen nogal veranderd met de dag, wat dat betreft lijk je net een wijf.
Ik blame niemand voor mijn tekortkomingen hoor. Volgens mij heb ik dan ook nooit 30 dorpen verloren bij elke massa die ik kreeg. Ons account was nog zo'n beetje het enige account met een degelijk niveau in WAO. Exclusive deed het redelijk maar door op delete te gaan heeft hij het bij mij vergooid. Elke keer als jij een massa over je heen kreeg verloor je minstens 30 dorpen, en dan nog beweren dat je 'erg goed hebt gedeft'.. Ik meen me zelfs nog te herinneren dat we als WAO een massa deden op Seau, en jij het toch voor elkaar krijg de dag met -6 af te sluiten. Je was een aardige gozer in de omgang, maar deffen en leiden kan je niet jannes, neem dat maar van mij aan.

Verder wil ik het hier graag bij laten en zoals door andere forumposters is gevraagd deze discussie staken. Wilde enkel even verduidelijken dat jou nominaties voor cederic ietswat misplaatst zijn naar mijn mening. Houdt overigens niks weg dat cederic een van de aardigste speler is die ik op tw ben tegengekomen. In zijn actie tot delete gaan heeft hij mij alleen een beetje teleurgesteld omdat het ook anders op te lossen viel.

Dit is dus echt puur bullshit, niemand geeft ene ruk om wat er toen gebeurd is.
Dus ga maar lekker terug naar je w52 chat en ga daar maar haat zaaien. :rolleyes:

Of misschien moet je het een x achter je laten maarja dat is mijn persoonlijke mening. :oops:
 

DeletedUser69389

Guest
Conclusie Jannes is geen naab, maar een noob. Want naab zijn is pro zijn.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Haha ^^ zegt domme conclusie snapt niet dat de boodschap slechts inhoud dat een wereld die al een jaar gedaan is niet deze ophef op een W51 forum waard is. Gewoon een vraag want ik herinner me niet alles van W42 had jij niet een ban? (Verbeter me als ik fout zit!)

Klopt, wat heeft dat ermee te maken?
Ik zal de feiten nog eens aanhalen. Jij hebt op w42 zitten botten, bewust. Dus kunnen ten eerste al stellen dat je gewoon een enorm zielig persoon bent.
WAO draaide enkel en alleen maar door mij, als ik weg viel bleef er niets meer over. WAO had enorm matige spelers en was een enorm kleine stam.

Ik weet niet of je het weet maar account TUF was gewoon 1 van de beste accounts op w42. En ik ben een 500x betere speler als jij ooit zal worden. Ik heb elke aanval op TUF tegen al mijn buren perfect afgehandeld.

TROLOLOLOLOLOL


http://nl.twstats.com/nl42/index.php?page=player&mode=conquers&type=lose&id=2210773. Massas perfect afhandelen is 450 dorpen verliezen? Nice.
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.526
Ik weet niet of je het weet maar account TUF was gewoon 1 van de beste accounts op w42. En ik ben een 500x betere speler als jij ooit zal worden. Ik heb elke aanval op TUF tegen al mijn buren perfect afgehandeld. Dat vlotte zo goed dat de nummer 1 stam met grote massa's begon.

HAHAHHAAH :D:D:D:D:D:D:D
 

DeletedUser76151

Guest
Ik had gezegd niet meer te reageren maar kon het niet laten gezien hier zoveel bullshit in stond.

Ik zal de feiten nog eens aanhalen. Jij hebt op w42 zitten botten, bewust. Dus kunnen ten eerste al stellen dat je gewoon een enorm zielig persoon bent.

Pardon? Hoe kom je daar nu bij? Ik heb nooit gebot, en zal dat ook nooit doen. Beetje kansloze opmerking dit..

WAO draaide enkel en alleen maar door mij, als ik weg viel bleef er niets meer over. WAO had enorm matige spelers en was een enorm kleine stam.
Je had zeker in het begin een groot aandeel in WAO maar om nu te zeggen dat WAO alleen maar draaide door jou? Dan heb je echt een plaat voor je kop. Niet voor niks zijn spelers als Anne, Joren en ikzelf talloze keren uitgeroepen tot spelers die veel voor de stam doen. Joren en ik heb nota bene 24u lang je account moeten deffen en gered omdat jij er weer een zooitje van had gemaakt.

Ik weet niet of je het weet maar account TUF was gewoon 1 van de beste accounts op w42. En ik ben een 500x betere speler als jij ooit zal worden. Ik heb elke aanval op TUF tegen al mijn buren perfect afgehandeld. Dat vlotte zo goed dat de nummer 1 stam met grote massa's begon. Iets te groot voor ons klein stammetje.

LOL. Moeten we jou nog serieus nemen als je zulke onzin post? Check laurens z'n post voor een linkje naar tw stats.
Ik weet nog dat ik def vroeg voor een account in nood en jij antwoordde dat jullie niets meer hadden staan. Toen ik het vervolgens aan de hoofdspeler vroeg melde die dat jullie nog 200 def hadden staan,.... Dikke stamspeler ben je ook met 0 front.
Ah ja juist. Je bent nu allemaal dingen aan het roepen die je op de plek verzint om je post een beetje te vullen. Nooit heb ik 200 defdorpen thuis gehad. Onze def stond altijd constant uit bij TUF, Exclusive of Casimodo. Zonder onze Def had je misschien wel 70 dorpen per massa verloren ipv 30. Als er 1 account overstacked stond was jij dat wel. Laat ik uberhaupt maar niet over stacken beginnen want ook dat kan je niet (moet niet gekker worden). Meneer stackt zijn gehele front van bijna een half continent vol met 3/4 defjes terwijl er een gigantisch def tekort was in WAO. Vind je het gek dat de tegenstander je 4 defjes makkelijk weggbashed? Als je als stamzijnde tegen een deftekort oploopt ga je sommige dorpen met 6/7 defjes stacken en andere laat je gewoon leeg. Dat los je wel op met mobiele defs en snipes. Maarja, dat is natuurlijk te hoog gegrepen voor jou.

Je weet het waarschijnlijk niet maar account Casimodo draaide 100% op mijn vv's. Als ik inc's kreeg, kreeg Casimodo ook inc's. Weet je wat dat wou zeggen? Dat mijn enige serieus buuraccount mijn account 0,0 hulp kon bieden. Enige idee hoe belangrijk buur accounts zijn in grote oorlogen? Ik kon daar 0 hulp van krijgen en sterker nog het koste mij nog enorm veel tijd daar ook op te moeten deffen. Dat mijn buur vijanden niets konden presteren tegen mijn account was wel duidelijk dus begon onze grote vijand maar met het vegen van alles. In de massa's waar ik 30 dorpen verloor werd gewoon mijn volledig front geveegd (elke stack). Tja niets aan te beginnen. Het zou nooit mogen dat zo'n grote stam zijn grote focus legt op onze kleine stam.

Het enige noemenswaardige wat het account Casimodo heeft gedaan is gebeurd toen IK vv draaide, niet jij. Namelijk, 50 dorpen pakken op 1 dag van Mike(Grommende tijgers), iets dat jou nooit is gelukt.
 

DeletedUser75339

Guest
779f9d6d95c0f99649f034df69685ab2.png


[8/03/2016 18:09:51] Benji: exclusive doet niks meer
[8/03/2016 18:09:54] Benji: is gaan rennen ofzo :x
[8/03/2016 18:10:22] Hans: ik dacht dat die jou aanviel ?
[8/03/2016 18:10:39] Benji: ja
[8/03/2016 18:10:42] Benji: maar ik counterde

tEKRqrV.png


Trigger heeft WAO pas verlaten nadat Exclusive het opgaf niet ervoor.
Voor de rest niets dan respect voor zijn prestaties hier :)
 
Reactiescore
3.582
Klopt, wat heeft dat ermee te maken?


TROLOLOLOLOLOL


http://nl.twstats.com/nl42/index.php?page=player&mode=conquers&type=lose&id=2210773. Massas perfect afhandelen is 450 dorpen verliezen? Nice.

Ja want mijn account stond toen vooral nog niet op del. Mijn account stond gewoon heel sterk en kreeg 0 inc's toen ons team ermee kapte. Je kennis is weer voortreffelijk bottertje.

Ik zeg altijd dat mensen die conclusies maken op basis van stats niet zo heel 'slim zijn'.

Ik had gezegd niet meer te reageren maar kon het niet laten gezien hier zoveel bullshit in stond.

Zoals ik al zei:

de1fbb8980884d12bd3e41749ad6d1df.png



Pardon? Hoe kom je daar nu bij? Ik heb nooit gebot, en zal dat ook nooit doen. Beetje kansloze opmerking dit..

Jij had gewoon een dikke farmbot en toen ik je daarop aansprak het nooit meer te doen zei jij dat je het nooit meer ging doen. Maar helaas je bent altijd blijven farmbotten.

Je zit gewoon weeral in mijn gezicht te liegen,... geloofwaardigheid 0,0.

Je had zeker in het begin een groot aandeel in WAO maar om nu te zeggen dat WAO alleen maar draaide door jou? Dan heb je echt een plaat voor je kop. Niet voor niks zijn spelers als Anne, Joren en ikzelf talloze keren uitgeroepen tot spelers die veel voor de stam doen. Joren en ik heb nota bene 24u lang je account moeten deffen en gered omdat jij er weer een zooitje van had gemaakt.


Zonder mij was er geen WAO simpel. Ik zeg niet dat WAO alleen om mij draaide maar feit blijft wel dat we geen 5 goeie spelers in de stam hadden tegen stammen die er 15 hadden en 3x zo groot waren. Ik maakte nergens een zooitje van, mijn account stond altijd erg sterk en was echt de muur voor onze stam (continent groot front). Elke stack is weg geveegd, kan je weinig nog doen als je dan meer edels op je krijgt dan het aantal dorpen. Niet te vergeten dat ik zelf bijna nooit online kon zijn bij die massa en ik ook op 0 steun kon rekenen van mijn buur Casimodo.

Anne zijn acc fronte (een beetje) met dikke noobs maar zei overstackten hun fronten wel hard. En jij houd 200 def achter terwijl Casimodo werd weg gespeeld. Het is niet omdat je eens een keertje moeite doet op een vv je een wereldspeler bent en je ego zo groot moet zijn.

LOL. Moeten we jou nog serieus nemen als je zulke onzin post? Check laurens z'n post voor een linkje naar tw stats.

Ontkracht.

Ah ja juist. Je bent nu allemaal dingen aan het roepen die je op de plek verzint om je post een beetje te vullen. Nooit heb ik 200 defdorpen thuis gehad. Onze def stond altijd constant uit bij TUF, Exclusive of Casimodo. Zonder onze Def had je misschien wel 70 dorpen per massa verloren ipv 30. Als er 1 account overstacked stond was jij dat wel. Laat ik uberhaupt maar niet over stacken beginnen want ook dat kan je niet (moet niet gekker worden). Meneer stackt zijn gehele front van bijna een half continent vol met 3/4 defjes terwijl er een gigantisch def tekort was in WAO. Vind je het gek dat de tegenstander je 4 defjes makkelijk weggbashed? Als je als stamzijnde tegen een deftekort oploopt ga je sommige dorpen met 6/7 defjes stacken en andere laat je gewoon leeg. Dat los je wel op met mobiele defs en snipes. Maarja, dat is natuurlijk te hoog gegrepen voor jou.

Ik kreeg op elk front dorp tussen de 20-40 clears dus maakt niet uit hoe ik ging stacken die stacks maakte totaal geen kans. Ik had trouwens nergens 3-4 stackjes. Tuurlijk moest ik veruit het meeste def krijgen. Mijn account had een groter front met Seau als alle andere stamleden samen. Casimodo heeft altijd in verhouding met TUF meer def gehad btw. Maar goed ik deed de def indelingen dus ik ga er niet vanuit dat jij dat zou weten.

Ja want TUF had geen mobiele def en ik kan niet snipen,... Had nogthans een speciale groep voor mobiele def (100 stuks). Voor goed te deffen moet je enorm actief zijn en dus veel tijd hebben als je dat niet hebt ben je al beperkt en als je amper goeie spelers in je stam hebt zit je met een probleem. Het is niet om ik 30 dorpen verlies op mijn account dat die blame naar mij moet. Seau was gewoon op alle vlakken beter als WAO dus stop met wenen en probeer dat te accepteren.


Het enige noemenswaardige wat het account Casimodo heeft gedaan is gebeurd toen IK vv draaide, niet jij. Namelijk, 50 dorpen pakken op 1 dag van Mike(Grommende tijgers), iets dat jou nooit is gelukt.

Ja want dat account was aan het deffen,... Iedereen kan treintjes sturen op een account dat leeg staat (alle def bij stamgenoten) en niet online is.
Ik wacht trouwens nog op de skypelogjes waarin ik Cederic zwart maakte?

Of ga je niet meer reageren en dan toch weer reageren. Weet aub wat je wilt.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Oke, hoeveel dorpen verloor je daadwerkelijk voor de delete?

Als ik de dorpen van April eraf trek, (6dagen dus) zit je nog steeds aan 350dorpen verlies. Of was je toen ook al gestopt Jannes? Het feit blijft dat jij een slechte deffer bent en al zeker geen betere speler dan Robin, en nee. Zo hoog heb ik Robin zelf niet zitten.

Je bent gewoon een blaaskaak en niet serieus te nemen, massa's perfect afgeslagen.. Wat een grap ben jij zeg.
 
Reactiescore
3.582
Oke, hoeveel dorpen verloor je daadwerkelijk voor de delete?

Als ik de dorpen van April eraf trek, (6dagen dus) zit je nog steeds aan 350dorpen verlies. Of was je toen ook al gestopt Jannes? Het feit blijft dat jij een slechte deffer bent en al zeker geen betere speler dan Robin, en nee. Zo hoog heb ik Robin zelf niet zitten.

Je bent gewoon een blaaskaak en niet serieus te nemen, massa's perfect afgeslagen.. Wat een grap ben jij zeg.

Nadat wij al zoveel dagen op del stonden zijn we nog eens terug gelogged voor scriptjes ect,... daarna meteen weer del dus doe er maar 2 weken van af.

Waar zeg ik dat ik massa's perfect afsloeg dan? Ik zeg dat mijn buren samen niets tegen mijn account konden bereiken en dat dit enkel lukte als hun stam alles kwam plat vegen. Je zit dus weeral fout omdat je kennis over de situatie er eigenlijk gewoon niet is. Jij hebt nooit met mij samengespeeld dus zeggen wat jij van mij vind kan ook gewoon niet. Dat je dit wel doet, toont meteen veel gebreken. Jij faalde in Vitae op hoeveel accounts? Ben na enkele accounts gestopt met tellen.

Dus ik zou zeggen, ga nog wat botten, runnen, inactief wezen, onnuttig zijn en aan iedereen zeggen dat jij de aller beste bent die er rondloopt.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Ik faalde in Vitae? Volgens mij word ik nog steeds hoger aangekeken dan jou hierop. Niet dat dat er veel toe doet, want jij bent net zoals een Mike of een Martijn niks anders dan het laagste van het laagste in de community.

Runnen? Waar runde ik? Jij kan trouwens niet eens 1 account noemen waar ik inactief was, dus laat dat ook maar achterwege. Ik duid je enkel op je tunnelvisie, want daar lijdt jij heel heftig aan. Er is een reden waarom 90% van de AF lezers jou een immense debiel vind. Ligt dat aan hun, of aan jou? Ik heb trouwens maar 1 account gehad binnen Vitae, dus ik zou niet echt weten waar je op doelt.. :D

Jij bent niks anders dan een vlieg die rond mijn hoofd zoeft hoor, beetje zeikerig, maar zo weer weg. ;)
 
Reactiescore
3.582
Ik faalde in Vitae? Volgens mij word ik nog steeds hoger aangekeken dan jou hierop. Niet dat dat er veel toe doet, want jij bent net zoals een Mike of een Martijn niks anders dan het laagste van het laagste in de community.

Runnen? Waar runde ik? Jij kan trouwens niet eens 1 account noemen waar ik inactief was, dus laat dat ook maar achterwege. Ik duid je enkel op je tunnelvisie, want daar lijdt jij heel heftig aan. Er is een reden waarom 90% van de AF lezers jou een immense debiel vind. Ligt dat aan hun, of aan jou? Ik heb trouwens maar 1 account gehad binnen Vitae, dus ik zou niet echt weten waar je op doelt.. :D

Jij bent niks anders dan een vlieg die rond mijn hoofd zoeft hoor, beetje zeikerig, maar zo weer weg. ;)

Ik kan meerdere accounts opnoemen waar jij inactief hebt zitten wezen. Ik kan meerdere w42 accounts opnoemen waar jij op hebt zitten falen. Jij Runde op w47, 42 en wellicht nog meer werelden als ik mij daarin zou verdiepen.

Ten eerste kan jij niet spreken voor de TW community dus een % zetten gebaseerd op lucht trekt al op niets. Maar om op je stelling te antwoorden waarom ik veel haters heb zou ik antwoorden dat ik altijd zeg wat ik denk ongeacht tegen wie. Dat ik je hele TW groepje ongelooflijk noob vind maakt mij geen geliefd persoon. Je denkt toch niet dat de helft van je nep vrienden iedereen dikke buddy's zijn? Geen kritiek geven is geen kritiek krijgen zo gaat dat bij de meeste. Daar wil ik absoluut geen deel van uitmaken. Ik zal je buddy Robin eens citeren van toen hij bij mij in de stam zat: (Jannes is de aller beste leider die ik ooit gehad heb). Tot mijn stam viel en ik hem daarvoor verantwoordelijk achte. Toen was het: Jannes is de slechtste leider ooit. Ik bedoel maar hoe een hypocriete groep dat dit wel niet is.
Jij zegt altijd op vorige fora's, ik citeer: Waarom reageren mensen nog op Jannes. Tja waarom? Omdat de waarheid elke keer maar weer pijn doet om te lezen en jullie je enorme perfecte imago toch moeten komen verdedigen.

Jij bent een botter, runner, stamnaaier, waardeloze inactieve speler. Gebaseerd op feiten die hebben plaats gevonden en sommige zelfs meermaals. Ik wil het best blijven herhalen tot je het op 1 of andere manier kan accepteren.
 

DeletedUser76151

Guest
Jij had gewoon een dikke farmbot en toen ik je daarop aansprak het nooit meer te doen zei jij dat je het nooit meer ging doen. Maar helaas je bent altijd blijven farmbotten.

Je zit gewoon weeral in mijn gezicht te liegen,... geloofwaardigheid 0,0.

Nogmaals, ik heb nooit gebot en zal nooit botten. Je hebt me al helemaal nooit aangesproken dus ik weet niet wat je hier allemaal loopt te verkopen. Als je iemand beschuldigd van botten mag je er ook een beetje moeite voor doen dat te bewijzen. Of gaan we hier random met beschuldigingen strooien? In dat geval kan ik hier ook komen verkopen dat jij een def bot had, en dan toch 30 dorpen verliezen. Moet niet gekker worden

Jij Runde op w47, 42 en wellicht nog meer werelden als ik mij daarin zou verdiepen.

Waar heeft Laurens dan gerund op w47 volgens jou? Hij heeft gewoon de wereld uitgespeeld en gewonnen met Noire, kan er verder weinig aan doen dat zijn account werd gebanned vanwege een actie van Jordi
 
Bovenaan