WERELDPACT

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Ik ben van mening dat er niet gekata'd, niet abused en niet gecf't moet worden. Dat is duidelijk.

Kata's.

Enkel op muur, verzamelplaats & wachttoren.

Sanctie:
Verdedigende speler krijgt NAP van alle(!) aanvallende spelers voor 3 dagen.
Dorpen die verloren zijn gegaan na kata-actie worden teruggegeven.

PP-abuse.

Premium punten worden niet gebruikt om verdedigende acties te bevorderen.
Hiermee wordt vooral het halveren van muren bedoeld. Andere manieren (het kopen van vlaggen bijv.) kunnen niet gecontroleerd worden, maar worden niet toegejuicht en zijn dus toegestaan.

Sanctie:
Het dorp waar de muur gehalveerd is wordt zonder verweer afgegeven door de verdediger en mag een half uur na het veroveren pas van het dorp pas weer worden aangevallen.

Clusterfucken

Er worden geen dorpen ín het cluster van de tegenstander veroverd, met uitzondering van de dorpen die van de tegenstander of diens moraalbrekers/dorpenuitbouwers (dorpen die van hem zijn, indirect) zijn. Onder clusterfucks vallen dan barbarendorpen en dorpen van vreemde spelers.

Op de frontlinie mogen er wel dorpen van vreemde spelers veroverd worden, zolang de dorpen in kwestie maar niet achter de frontlinie van de tegenstander liggen. (ik weet dat dit voor veel mensen lastig gaat zijn, vandaar maar even zo).

Sanctie:
Dorpen worden, zonder verweer, teruggegeven aan de eigenaar van het cluster.


Dat is hoe ik het zie, maargoed. Dappere poging.

deze G weet hoe het zit
 

DeletedUser74358

Guest
Jonguh Jeroen, met de top 10 stammen dan.

En trouwens, dat je je muren niet mag uppen met pp is toch niet fatsoenlijk te controleren

Nouja, je kan altijd een ruwe schatting maken, voor degene die het dan toch doen en gepakt worden is er in ieder geval een sanctie, degene die niet gepakt worden, worden niet gepakt.
 

DeletedUser77817

Guest
Kata's op Boer vind ik een slecht idee, beter de AH (wat al voorgesteld is door anderen).
En eveneens de marktplaats vind ik niet oké..
 

DeletedUser69389

Guest
oh ik hoor dat kata's op boer toegestaan zijn

Bij lolo altijd.

lolo-ferrari-06.jpg
 

Deleted User - 487776907

Guest
Maar even serieus, ik zie enkel positieve reacties op het voorstel van BlueKnife. Betekent dit dat we het hiermee eens zijn?

Gewoon nogmaals rondsturen naar de leiding van de top10 stammen. Zijn ze het hiermee eens, reageer dan "akkoord" en zet het op je stammenforum zodat het ook voor diegene te lezen is die het AF niet bezoeken. Is een stam het er niet mee eens, laat dit dan ook weten. Dan weet de rest dat ze onsportief gedrag van die stam kunnen verwachten en de wet van Deuteronomium 19:21 -oog om oog, tand om tand- mogen toepassen :)
 
Bovenaan