Top/flop spelers

Reactiescore
58
Als na de overname incomings binnen een uur al komen,
kun je zelf geen clear / edels timen om het terug te nemen, aangezien looptijden boven de 5uur liggen.
Dus dat was niet echt een optie ^^

Vraag je nu ook of Oceanmarauder zijn berichten wil plaatsen?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76132

Guest
Achjoh mensen, dit moeten we niet te serieus nemen, ik bedoel maar ANB is een pauper noob stam...
Ryazaki zal vast trots zijn dat die met bergen pp eventjes hoog heeft gestaan, ik heb heel eventjes de VV van farmox gehad toen je aanviel en je liep gewoon blind 3 clears te beuken, das relatief duur op een snelheid 1 wereld, vrij stupide als je het mij vraagt.

Dan nog niet te spreken over jullie "leider"

Ik bedoel, kijk wel front Farmox heeft, en kijk hoe jullie leider er bij ligt: https://gyazo.com/e02e313d7574cc09c0a5f62be1d4cd5a
Zegt uiteraard meer dan genoeg.

Verder die ocean guykie, die met 2500 bijl aanvalt zonder ram en LC, lachwekkend.

Maar zoals thosrten al zei, je hebt maybe paar dorpjes (congratz dude), maar kijk maar wie er dalijk op delete gaat :D
 

DeletedUser71240

Guest
Achjoh mensen, dit moeten we niet te serieus nemen, ik bedoel maar ANB is een pauper noob stam...
Ryazaki zal vast trots zijn dat die met bergen pp eventjes hoog heeft gestaan, ik heb heel eventjes de VV van farmox gehad toen je aanviel en je liep gewoon blind 3 clears te beuken, das relatief duur op een snelheid 1 wereld, vrij stupide als je het mij vraagt.

Dan nog niet te spreken over jullie "leider"

Ik bedoel, kijk wel front Farmox heeft, en kijk hoe jullie leider er bij ligt: https://gyazo.com/e02e313d7574cc09c0a5f62be1d4cd5a
Zegt uiteraard meer dan genoeg.

Verder die ocean guykie, die met 2500 bijl aanvalt zonder ram en LC, lachwekkend.

Maar zoals thosrten al zei, je hebt maybe paar dorpjes (congratz dude), maar kijk maar wie er dalijk op delete gaat :D

Wellicht moet je even de feiten leren, voordat je het mondje open trekt.
Jij spreekt over onze leider,, maar markeert iemand die slechts stamoprichter van ANB is.

Deze onderschatting kan alleen maar in ons voordeel werken, dus ga vooral zo door Turtle :)

Thorsten is mijn vroegere def-leverancier (W41), dus voor hem alleen maar liefde <3

Dion
 
Reactiescore
7.944
5ad7493d496478d07e2e9e7314935333.png

74f7c3a1074d70527c5bc965027ca253.png

a76d7b4f351f8292e4a01099f35b2376.png

...
 

DeletedUser71520

Guest
Achjoh mensen, dit moeten we niet te serieus nemen, ik bedoel maar ANB is een pauper noob stam...
Ryazaki zal vast trots zijn dat die met bergen pp eventjes hoog heeft gestaan, ik heb heel eventjes de VV van farmox gehad toen je aanviel en je liep gewoon blind 3 clears te beuken, das relatief duur op een snelheid 1 wereld, vrij stupide als je het mij vraagt.

Dan nog niet te spreken over jullie "leider"

Ik bedoel, kijk wel front Farmox heeft, en kijk hoe jullie leider er bij ligt: https://gyazo.com/e02e313d7574cc09c0a5f62be1d4cd5a
Zegt uiteraard meer dan genoeg.

Verder die ocean guykie, die met 2500 bijl aanvalt zonder ram en LC, lachwekkend.

Maar zoals thosrten al zei, je hebt maybe paar dorpjes (congratz dude), maar kijk maar wie er dalijk op delete gaat :D

'Die met bergen pp eventjes hoog heeft gestaan'
Haha? Ik heb welgeteld 0 knaken gespendeerd, en veel pp van andere werelden had ik ook niet op dit account :)

'je liep gewoon blind 3 clears te beuken, das relatief duur op een snelheid 1 wereld, vrij stupide als je het mij vraagt.'
Naar mijn mening is het niet blind als het dorp even daarvoor leeg stond met een muur op 0.
Dat er in de tussentijd bergen OS van stamleden komt kan altijd gebeuren.

'Verder die ocean guykie, die met 2500 bijl aanvalt zonder ram en LC, lachwekkend.'
Beetje net zo als de gemiddelde clear van FarmoX? Heb welgeteld 0 full clears gezien en zo'n 10 matige clears.

'Dan nog niet te spreken over jullie "leider"

Ik bedoel, kijk wel front Farmox heeft, en kijk hoe jullie leider er bij ligt: https://gyazo.com/e02e313d7574cc09c0a5f62be1d4cd5a
Zegt uiteraard meer dan genoeg.'

Leider? Het feit dat je niet eens weet bij wie de leiding ligt ''zegt uiteraard meer dan genoeg.''
Verder ligt de desbetreffende speler zeker bekneld tussen enkele spelers, maar hij heeft slechts enkele velden een smalle edelrichting, wat in een later stadium door middel van dorpenruil verbreedt kan worden.

 
Reactiescore
420
Aangezien ik op de groeilijst rang 1 stond en ik ook nog eens 2 weken later ben begonnen lijkt het me vrij logisch ook dat ik geen 10-tal volle clears had hé? Bovendien was ik ook nog eens een volle clear op een net overgenomen dorpje van Ocean dood gelopen en had ik voorheen nog 1 volle en de andere 3/4de clear doodgelopen. Verder had ik ook geen aanval gepland op jullie dus waarom zouden mijn clears vol moeten zijn? Ik probeerde gewoon te counteren in de hoop dat ik defence kon killen en eventueel een dorpje pakken. Mijn account staat er nog steeds prima voor en mijn front is nu geminderd. Als je effectief 0 dorpen had gepakt dan waren jullie gewoon te slecht voor woorden. Nu heb je enkel dorpen kunnen pakken omdat jullie in een overtal waren en ik redelijk ver van de stam lig. Bovendien ging er normaal al een pre-stack komen maar aangezien een stamgenoot onder aanval lag heb ik besloten dat we beter dat account konden redden ipv die paar dorpjes die ik kwijt raakte ;)

Jullie niveau van timen is trouwens echt belabberd.
 

DeletedUser76132

Guest
Laat gaan joh thorsten, je ziet toch aan ze manier van posten dat die daapstaaf overal een mening over heeft :p

Maakt het überhaupt verschil dat een leider of lid een dergelijke ligging heeft? het is nog steeds even triest haha, maar zoals ik die boosted bonobo al zei: we zien wel hoe het dalijk loopt :D.

en BTW:

Wellicht moet je even de feiten leren, voordat je het mondje open trekt.
Jij spreekt over onze leider,, maar markeert iemand die slechts stamoprichter van ANB is.

Deze onderschatting kan alleen maar in ons voordeel werken, dus ga vooral zo door Turtle :)

Thorsten is mijn vroegere def-leverancier (W41), dus voor hem alleen maar liefde <3

Dion

stamoprichter --> stamleider, behoorlijk domme actie weer, kruip maar weer onder uw steen.
 

DeletedUser71240

Guest
en BTW:



stamoprichter --> stamleider, behoorlijk domme actie weer, kruip maar weer onder uw steen.

Okee dus iemand die de stam opricht moet ook door middel van een leidersfunctie beleid uitoefenen? :eek:
Finitylogic wss. Net als een intern event om je pp te spenderen. Met succes zelfs!! Nu wordt je zelfs als beste stamspeler aangemerkt bij golden awards. Mission accomplished! Nu terug in uw schild :)

Dion
 

DeletedUser76132

Guest
Wellicht moet je even de feiten leren, voordat je het mondje open trekt.
Jij spreekt over onze leider,, maar markeert iemand die slechts stamoprichter van ANB is.

Deze onderschatting kan alleen maar in ons voordeel werken, dus ga vooral zo door Turtle :)

Thorsten is mijn vroegere def-leverancier (W41), dus voor hem alleen maar liefde <3

Dion

Ik vraag me zelf af of je wel begrijpt wat je zegt want ik krijg werkelijk waar hoofdpijn van mensen van jou denk niveau.

Ik heb nergens gezegd dat hij beleid uitoefent, of wel? je trekt dus je eigen conclusies en nogmaals iemand met jou hersencapaciteit kan dat beter niet doen.

Bovendien heb je als je de stamoprichter bent ook leider functie, dat zit namelijk in het pakket van de functies die je kan uitoefenen, dus vandaar ook mijn tekst : stamoprichter --> stamleider, maarja dat zal jij wel niet begrijpen haha
 

DeletedUser71520

Guest
'Jou denk niveau' en 'jou hersencapaciteit', lekker bezig man! :D

Iemand anders belachelijk maken om zijn 'hersencapaciteit', terwijl je zelf de Nederlandse taal niet eens beheerst.
Een beetje hypocriet, vind je ook niet?
 

DeletedUser71240

Guest
Ik vraag me zelf af of je wel begrijpt wat je zegt want ik krijg werkelijk waar hoofdpijn van mensen van jou denk niveau.

Ik heb nergens gezegd dat hij beleid uitoefent, of wel? je trekt dus je eigen conclusies en nogmaals iemand met jou hersencapaciteit kan dat beter niet doen.

Bovendien heb je als je de stamoprichter bent ook leider functie, dat zit namelijk in het pakket van de functies die je kan uitoefenen, dus vandaar ook mijn tekst : stamoprichter --> stamleider, maarja dat zal jij wel niet begrijpen haha

De pot verwijt de ketel. Over conclusies trekken. Betwijfel of iemand die zijn username vernoemt naar een pokemon wel een grote hersencapaciteit heeft. Deze jongen steekt liever energie in zijn rechtenstudie op de universiteit dan met een kleuter te discussieren over tribalwarsdefinities.

Als je hoofdpijn krijgt moet je miss even achter je pc vandaan komen en iets gaan doen met je leven ;)

Dion
 

DeletedUser76356

Guest
'Jou denk niveau' en 'jou hersencapaciteit', lekker bezig man! :D

Iemand anders belachelijk maken om zijn 'hersencapaciteit', terwijl je zelf de Nederlandse taal niet eens beheerst.
Een beetje hypocriet, vind je ook niet?

Nu doe jij net alsof hersencapaciteit ook maar iets met een taal te maken heeft.
 

DeletedUser75999

Guest
Is dit nou het doel van het forum? Iedereen zwart maken en allemaal gezeik..
We zijn mensen en niet foutloos.. Een klein foutje en het wordt altijd weer iets groots op het forum, wordt altijd groter uitgedrukt dan het echt is..
 
Bovenaan