OSM Competitie.

  • Topicstarter Deleted User - 487828103
  • Startdatum

Deleted User - 487828103

Guest
Nou ik stelde t voor in mijn leuke stammie maar er was weinig animo voor in eerdere werelden heb ik dit ook gedaan met veel plezier.

Ik stel voor om een gezellig praat topic te maken voor de voetbalfanaatjes onder ons zodat ook de wereld wat contact met elkaar heeft , en een vriendschappelijke OSM competitie leek mij wel n leuk idee ( ook doormiddel van skypechat etc ) ik ben is benieuwd hoeveel mensen hier wel heil in zien.

K dacht aan Nederlandse , Belgische of Engelse competitie als er genoeg animo voor is hoor ik graag welke competitie we willen zodat ik het kan oprichten.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik heb dit vroeger echt dood gespeeld en soms mis ik het wel, I'm in :p
 
Reactiescore
971
Dit is reeds meermaals op het forum georganiseerd en was telkens een succes. Hoort wel thuis in het spellenforum, dus allen daarheen! ;).
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.494
Ik speel geen 51 maar wil wel mee doen met een OSM competitie
 

Deleted User - 487828103

Guest
Dit is reeds meermaals op het forum georganiseerd en was telkens een succes. Hoort wel thuis in het spellenforum, dus allen daarheen! ;).

Wil graag met de groep van W51 doen als dat mag en niet iedereen van W51 zit daar waaronder ik zelf die t niet eens wist dat t bestond.

Dus als t nog ffies hier kan blijven staat zou leuk zijn.
 

DeletedUser19709

Guest
Sowieso premier league nemen heeft iedereen aardig budget/spelers en zijn meerdere topploegen vgl met andere compe.
Laat maar weten wanneer enzo.
Maak jij dan comp aan ? Ik wil het gerust ook wel doen
 

Deleted User - 487828103

Guest
Ja ik vind het geen probleem om aan te maken , k wou ook eerst even kijken waar de voorkeur ligt van iedereen.

Als iedereen ( Die me nog niet heeft ) me even add op Jeffrey_xD_ op skype kunnen we gesprekkie daar doen
 
Reactiescore
2.478
Had dat nu gekozen voor de contest, waarschijnlijk was daar nog de grootste opkomst voor:oops:
 

DeletedUser78118

Guest
Leuk idee! Ik doe ook wel mee :)

Vroeger veel gedaan namelijk
 

Deleted User - 487828103

Guest
Maandag rond 4en ga ik iedereen in n skype chat gooien dan gaan we lote wie first pick krijgt etc dan kunnen we beginnen dus als je nog mee wilt doen of me niet op skype hebt add me :)
 
Bovenaan