Stabbers Alert!

DeletedUser78192

Guest
Ik heb inderdaad bewijs gezien van gesprekken tussen Wop en Omega Maximus en tussen Wop en Lorenz.

Het gesprek met Omega over niet nagekomen afspraken en het gesprek met Lorenz over het maken van afspraken. Beide zo een twee a drie dagen voor het uit elkaar vallen van de stam. Het is beide op het forum gezet maar nooit fatsoenlijk behandelt.

Wat ik ook gezien heb is dat jullie binnen een paar uur na de eerste berichten tussen lorenz en Wop, Wop contact zocht met Plop (met overlord was het volgensmij) om druk op ons uit te oefenen. Iets wat ik niet heel strek vond van Wop zijde.

Bewijs dat wij aangesproken zijn door Plop heeft op het forum gestaan en er zal vast nog wel iemand zijn die het zelf nog heeft, ik heb echter geen screen shots gemaakt van alles wat er op het forum stond. Ik denk dat er binnen Plop vast wel iemand is die je daarbij kan helpen omdat ze het nog in PM hebben staan.

Verder, als jij beschuldigingen uit en vervolgens bewijs eist dat het niet zo is, heb ik er ook nog wel een voor Wop.
Bewijs voor mij dat Killyouharder geen spion was, want als het loopt als een eend...
 
Reactiescore
967
Dat is het verschil tussen een stam die Plop wilt zijn en nooit zal zijn. Een stam met karakter screent a) co spelers en b) zou over zoveel eer en geweten beschikken dat dit soort lui nooit in Plop zouden komen te spelen.

Aan welke stam doet met dit toch denken met gevalletje Ruthless? :rolleyes:
 

DeletedUser61134

Guest
Als t geen bb is die je overneemt zie ik niet hoe iets een CF is.
Moet je je cluster maar schoonhouden.

Anders begin ik op een wereld laat ik een "niet" mb 50% van het front pakken en als je 1 dorp van die speler edelt CF je en mag je dorpen teruggeven.
Opzicht een goed plan. Ga ik meteen doen.
 

DeletedUser63354

Guest
Als t geen bb is die je overneemt zie ik niet hoe iets een CF is.
Moet je je cluster maar schoonhouden.

Anders begin ik op een wereld laat ik een "niet" mb 50% van het front pakken en als je 1 dorp van die speler edelt CF je en mag je dorpen teruggeven.
Opzicht een goed plan. Ga ik meteen doen.

Je zegt ook front. Hoe kan dat dan een clusterfuck zijn :D
 

DeletedUser63354

Guest
Dat lijkt me niet. Kleine spelers in iemands cluster edelen is sowieso not-done. In jouw voorbeeld is het zelfs aan het front. Dan is het gewoon ok, lijkt me.
 

DeletedUser61134

Guest
Dat lijkt me niet. Kleine spelers in iemands cluster edelen is sowieso not-done. In jouw voorbeeld is het zelfs aan het front. Dan is het gewoon ok, lijkt me.

Gewoon een mb de kleine spelers laten edelen. Heb je dat hele probleem niet.
Anders zou ik als stamgenoot van bv jou, om iemand heen edelen en dan andere kant op groeien en de speler binnen mijn cluster valt jou aan en laat ik gewoon geworden. Als je edelt moet je dorpen inleveren want je gaat geen stamgenoot CFen
En dan vertrek ik uit de stam met 7 dag NAP en edel ik alle dorpen die jij van de binnenste speler edelt
En stuur ik gewoon clears op alle overnames van die speler zodat je bij recaps mijn clears krijgt zonder NAP overtreding, want ze liepen op een andere speler.

En als jij klaagt breek je de NAP en ben je een stabber, want ik hou me gewoon aan de regels die voorgelegd zijn
 
Reactiescore
1.892
Waar lig dat dan:p
Pablo is gevestigd in het zuidelijk halfrond van deze 52e wereld. Het ligt zowel tegen Zooi als tegen Gentle. Het heeft een mooi stuk rim afgebakend als territorium, om hier safe op te bouwen. Wanneer dit is geslaagd, is het het doel om vanuit daar de rug van Gentle in te knallen.
 

DeletedUser63354

Guest
Gewoon een mb de kleine spelers laten edelen. Heb je dat hele probleem niet.
Anders zou ik als stamgenoot van bv jou, om iemand heen edelen en dan andere kant op groeien en de speler binnen mijn cluster valt jou aan en laat ik gewoon geworden. Als je edelt moet je dorpen inleveren want je gaat geen stamgenoot CFen
En dan vertrek ik uit de stam met 7 dag NAP en edel ik alle dorpen die jij van de binnenste speler edelt
En stuur ik gewoon clears op alle overnames van die speler zodat je bij recaps mijn clears krijgt zonder NAP overtreding, want ze liepen op een andere speler.

En als jij klaagt breek je de NAP en ben je een stabber, want ik hou me gewoon aan de regels die voorgelegd zijn

kun je de situatie wat beter schetsen want ik snapver geen hol van.


EDIT: Ik begrijp hem nu. Toch is het scenario erg onrealistisch. Daarbij komt het feit dat je dorpen gaat aanvallen waarbij je weet dat je oud-stamgenoot die aant edelen is (terwijl je dus NAP aanhoudt).

Het gaat niet per se om de regels, het gaat er ook om dat men wel de intentie moet hebben om normaal te spelen. Dat was het hele punt. Niet regels opstellen zodat je de grenzen kunt opzoeken, maar om normen en waarden vast te stellen.
 

DeletedUser61134

Guest
kun je de situatie wat beter schetsen want ik snapver geen hol van.

Nou, je buur heeft een speler in zijn cluster slingeren die jou aanvalt.
Die zit edels op te sparen enzo en valt je telkens aan.
Je mag niet edelen want dan zit je random mid cluster van je buur, mag je meteen inleveren.

De buur is missch stam of een bg, maar je bent altijd kansloos en moet de incomings maar pikken zolang je de spelers in een anders cluster als CF ziet.
En je stamgenoot/bg/buur edelt telkens de frontdorpen die van jou gepakt zijn.
Is immers gewoon een vijand? :oops:

Aanvulling op je edit: Voorbeeld is iets wat ik bij Shithappens.. flikte op W45 ^^
 

DeletedUser76151

Guest
Wat ben ik blij dat ik uit Plop ben. Stabbers aannemen, pfff.... Waarom recruiten ze die Den Tist voor Shakedown. Bewezen stabber. Ik had wel iets beters verwacht van Plop.

Wat had je dan verwacht haha. We hebben allebei Shakdedown in Time meegemaakt. We weten hoe hij denkt over recruits, hoe meer hoe beter. Noob of niet noob, stabber of geen stabber, actief of niet actief. Opzich wel aardig dat hij iedereen een kans gunt, daar niet van, echter verdient niet iedereen een kans
 

DeletedUser69389

Guest
Aan welke stam doet met dit toch denken met gevalletje Ruthless? :rolleyes:

Laat ik voorop stellen dat Rayan inviten nooit had moeten gebeuren, maar dat ik dat in belang van Rank 1 had gedaan en Cona dat erg graag wilde. Maar afgezien vn het feit dat het beide retards zijn (Rayan en Mathijs) zijn er voor de rest weinig parallellen te vinden en is Mathijs nog een flink stuk erger. Die vergelijk ik meer met gewoonthijs en gollem.

Wat had je dan verwacht haha. We hebben allebei Shakdedown in Time meegemaakt. We weten hoe hij denkt over recruits, hoe meer hoe beter. Noob of niet noob, stabber of geen stabber, actief of niet actief. Opzich wel aardig dat hij iedereen een kans gunt, daar niet van, echter verdient niet iedereen een kans

Klopt. Maar hier wilde hij juist weinig recruiten. Hij was tegen het recruiten van Vendoux, want dat was recruiten om het recruiten. Plus dat hij hem te arrogant vond. Like wtf. Bewezen goede spelers wijs je af, maar je laat wel sneue figuren zoals Mathijs in je stam.

Maar inderdaad wij kennen hem al te goed, ik helaas ook nog van 47 waar die 1x per maand een solli inleverde om te kunnen overlopen van de vijand naar ons. Laten we zeggen dat hij en Mathijs dus wel iets gemeen hebben.
 

DeletedUser63354

Guest
Nou, je buur heeft een speler in zijn cluster slingeren die jou aanvalt.
Die zit edels op te sparen enzo en valt je telkens aan.
Je mag niet edelen want dan zit je random mid cluster van je buur, mag je meteen inleveren.

De buur is missch stam of een bg, maar je bent altijd kansloos en moet de incomings maar pikken zolang je de spelers in een anders cluster als CF ziet.
En je stamgenoot/bg/buur edelt telkens de frontdorpen die van jou gepakt zijn.
Is immers gewoon een vijand? :oops:

Aanvulling op je edit: Voorbeeld is iets wat ik bij Shithappens.. flikte op W45 ^^

Ik zie het probleem niet. Je kunt diegene er toch gewoon op aanspreken dat je die speler niet kunt edelen omdat je respect hebt voor de regels maar dat je dan redelijkerwijs wel mag verwachten dat hij zelf die speler opruimt. Zoniet, dan doe jij het.

Sowieso een beetje apart dat een die kleine speler in het cluster (die geen banden heeft) een ander dan de speler die direct om hem heen ligt, gaat aanvallen. Snap je?

Mochten er wel afspraken zijn tussen die 2 spelers dan van 'oh val jij hem maar aan hij kan je toch niet terugedelen' (hoe vies het ook is als je dat tegen een stamgenoot doet maargoed), dan kun je die kleine speler gewoon edelen. Dan staan ze immers aan dezelfde kant.
 

DeletedUser61134

Guest
Ik zie het probleem niet. Je kunt diegene er toch gewoon op aanspreken dat je die speler niet kunt edelen omdat je respect hebt voor de regels maar dat je dan redelijkerwijs wel mag verwachten dat hij zelf die speler opruimt. Zoniet, dan doe jij het.

Sowieso een beetje apart dat een die kleine speler in het cluster (die geen banden heeft) een ander dan de speler die direct om hem heen ligt, gaat aanvallen. Snap je?

Mochten er wel afspraken zijn tussen die 2 spelers dan van 'oh val jij hem maar aan hij kan je toch niet terugedelen' (hoe vies het ook is als je dat tegen een stamgenoot doet maargoed), dan kun je die kleine speler gewoon edelen. Dan staan ze immers aan dezelfde kant.

Maar er is geen mogelijkheid te bewijzen dat het niet gewoon een speler is die een hekel aan jou heeft en de buur aardig vind :p
Tis misschien raar, maar je overtreed geen enkele regel :eek:

Het werd pas een probleem toen Shithappens in mijn cluster bb's en spelers begon te OSen en ik zijn VV's en mb platkatte :p ghehe
 
Bovenaan