Hoeveel heb je gefarmd?

DeletedUser76132

Guest
Zeg maar een hele berg spelerfarms dan. Want rover steeg telkens met ongeveer 40k tegelijk, en tussen de stijgingen door liepen we steeds in, dus wij farmden meer barbs.

Ongetwijfeld dat ze het terug lezen, en geen woordje aan vuil maken boys, recent eigenlijk elke dag sta ik wel een keer op de rover.
Een paar dagen geleden stond ik 300k voor, en ge persoon die zover achterstond was me stamgenoot deblock007 :p

Gek is dit, want rond 22:00-23:00 besloten ze (DDelete) hun "spelerfarms" te pakken en poef, net voor middernacht mij ingehaald met minimaal 300k, sterker nog hij stond na middernacht gelijk weer op 200k.

Het is en blijft zielig, ontkennen zullen ze doen maar achterlijk zijn we natuurlijk niet.

Geniet ervan zou ik zeggen, want tjah, ze houden niet alleen hun zelf voor de gek, ze verpeste een leuk aspect voor de mensen die het wel doen op een eerlijke manier zoals:
Mirage,
Psy
Diffrent but same
squirtle
deBlock
farmox.

En uiteraard elk andere speler die zich er vol voor inzet.

Triest.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Yeahh!

Verheug me nu al op de eerste die ons boosters durft te noemen als we binnenkort weer eens een rovertje pakken :p.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
S/O naar deze booster, benieuwd wie zo zielig is :rolleyes:
 
Reactiescore
94
Meh degene die rover gaat pakken ging nauwelijks omhoog, maar af en toe even met 10-30k :p
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Doe eens normaal :p wij haalde hun ook zomaar in, why kunnen zij dat niet hahaha

Omdat binnen een kwartier zo'n 500K farmen best opmerkelijk is.

Gefeliciteerd Wisseait met deze zeer mooie boost, trots op jou!
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser76132

Guest
Nee boys, dit is net als DDetle gewoon een overschot aan spelerfarms, easy :p
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Nee boys, dit is net als DDetle gewoon een overschot aan spelerfarms, easy :p

Sterker nog! Ik denk dat alle farms op wonderbaarlijke wijze net even snel grondstoffen gekocht hebben met hun premiumpuntjes. De rover is ook ineens direct 100K :eek:
 

DeletedUser76132

Guest
Sterker nog! Ik denk dat alle farms op wonderbaarlijke wijze net even snel grondstoffen gekocht hebben met hun premiumpuntjes. De rover is ook ineens direct 100K :eek:

dit zijn wij..

3x Rover van de dag

Plunder de meeste grondstoffen in deze wereld.

Beste resultaat: op 27.01.2017 (3.835.287 grondstoffen)

246.182 / 246.182
246.182 / 246.182
Je staat aan kop! De volgende beste speler heeft 99.716. Blijf tot middernacht aan kop om deze prestatie te winnen. » alles tonen
award9.png

7x Plunderaar van de dag
Plunder de meeste dorpen in deze wereld.

Beste resultaat: op 30.01.2017 (36.832 dorpen)

3.254 / 3.254
3.254 / 3.254
Je staat aan kop! De volgende beste speler heeft 1.336. Blijf tot middernacht aan kop om deze prestatie te winnen. » alles tonen
 

DeletedUser75999

Guest
En toch heeft die DDelete derde plaats in de top dorpen geplunderd :p
e6bffcafd7c2a0618b4d1fa308a13f91.png

Ja klopt, zo makkelijk was die 8 miljoen niet, hebben toen ook de gehele dag gefarmd.
We hebben rover gisteren ook gepakt en vandaag mogelijk ook, waar is de rest? :(
 

DeletedUser76153

Guest
Ja klopt, zo makkelijk was die 8 miljoen niet, hebben toen ook de gehele dag gefarmd.
We hebben rover gisteren ook gepakt en vandaag mogelijk ook, waar is de rest? :(
Dat je een rover haalt waar de gehele wereld zich vragen bij stelt, tot daar aan toe. Maar ga hier dan niet arrogant komen wezen...
 

DeletedUser75999

Guest
Dat je een rover haalt waar de gehele wereld zich vragen bij stelt, tot daar aan toe. Maar ga hier dan niet arrogant komen wezen...

Was niet arrogant bedoeld hoor. Enkel dat de rover vrij laag ligt hier soms. Gisteren had de nr. 2 ongeveer 4,5 miljoen. Ook vandaag heeft de nr. 2 nog 4 miljoen. Had gewoon wat hoger verwacht.

Daarbij tellen we onze rovers niet bij mee, want vrijwel elke rover van ons komt van een shitload aan spelersfarm. Nu hebben we ook veel spelersfarm na onze flinke offensief van afgelopen weeekend, welke ook nu de grootste bron van onze farminkomsten zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan