Rate de speler!

DeletedUser61134

Guest
Ik las "Rijst like a phoenix"
Heb nu trek in Pindasaus met rijst en blokjes kip.

Heb daar alleen liever wijn bij dan een Single Malt.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Speler: Rise Like A Phoenix ? ..
71bgkPM.png


Punten: 840.832 / Rang 44

Een vrij stabiele groei, al zou je zeggen dat je met dit aantal punten en je ligging in de rim (met vrij spel?) een snellere groei zou moeten hebben. Nu weet ik niet of je enige druk krijgt aan je front.
Daarnaast zie ik dat je van de totale 110 overnames, 24 interns hebt. Als je ziet dat 216k punten enkel van interns komen (25%+) en kijk naar de ideale ligging die niet optimaal benut wordt, geef ik je een 6,5.

OD: 4.643.949 / Rang 90
ODA: 1.312.068
ODA is aan de lage kant. Dit kan deels door de intern komen. Als ik je vergelijk met een speler van rond de 624k punten (840-216) is dit nog altijd wat laag. Kan daarnaast ook wel liggen aan de rim/deff noobjes die je daar hebt liggen. Maar het oogt niet echt alsof je aanvallend speelt.
ODD: 2.552.287
Hier zie ik wel enige tegenslag. Ik tel 14 dorpen die verloren zijn gegaan. Overall een aardige ODD voor de verliezen die je hebt gemaakt. Niet echt geweldig tho.
ODS: 779.594
ODS, tja, wat kan je ervan zeggen. 779k oogt alsof je actief je omringende spelers ondersteund. Ben nieuw met dit concept, dus weet er niet het fijne van.
Alles in overweging nemende, geef ik je een 7,2.

Ligging:
0FQqCR0.png


Het grote front in combinatie met de weinige safe zorgt ook voor een wellicht zorgwekkende toekomst. Ik zou zelf niet trots zijn op deze ligging, vandaar een 5.

Stam:
JeSoof4.png


Uhhm. Ja. Neutraal gezien een aardige stam. Flink front met Plop, maar ook wel een groot stuk safe daar tegenover. Van wat ik weet spelen ze aardig mee op de wereld en hebben ze een goede rim-controle. Geef dit een 7.

Reputatie / Spelers:
Je naam komt me heel erg bekend voor, maar ik ken je voor de rest niet. Vandaar dat ik deze open laat en niet ga raten.

Alles bij elkaar opgeteld en het gemiddelde daarvan genomen kom ik op een 6,4.
 

DeletedUser71210

Guest
Ben wel eens benieuwd naar wat men van mijn account vindt, dus als er iemand tijd over is of er wordt na "Bona" geen target gevonden, mag FreaQshow wel eens onder vuur worden genomen:)
 

DeletedUser61134

Guest
Hou je wel van he? Zal ik je aan hem koppelen? Hij wilt vast wel. In ruil zal ik hem dan wel reten zodadelijk.

Ik ben half exotisch, maar mijn christelijke naam verpest het weer :(
Dus geen perfecte match.

We hebben hem dan ook rechtstreeks van de plantages gehaald :)
True story. Vind het klimaat hier wel tegenvallen, maar dit farmen online is een stuk minder vermoeiend dan die plantage waar jullie me vandaan hebben gehaald.

Heb je dan echt voorouders of zelf uit Afrika? Of ben je gewoon blank? :eek:
 

Deleted User - 487776907

Guest
Alsof enkel mensen uit Afrika een kleur kunnen hebben? o_O
 

DeletedUser61134

Guest
Alsof enkel mensen uit Afrika een kleur kunnen hebben? o_O

Ze begonnen over plantages.
Ging vanzelf uit van plantages in Afrika, excuus.

Kan natuurlijk ook rijstplantages of katoenplantages in Suriname zijn.
Zelfs wijnplantages bij de buren :eek:
 
Bovenaan