Tegeltje van de dag

DeletedUser

Guest
Dit is nou precies wat ik bedoel met alleen maar woorden.
Wel grappig dat iemand, die zijn eigen kont zou kussen als hij erbij kon, mij arrogant noemt

Jij hebt nog eens recht van spreken met deze belachelijke reden.
Je kan beter je mond houden je mag je scharen onder de "United masters" dat is wat jij mag.
Een verdiende wereldwinst op jou naam nee dat zal niet gebeuren. Je mag je meer dood gaan schamen dat jij overstapt naar de vijand. Je moet het geen eens willen, maar ja het Casual niveau is al bij veel spelers erg laag, jij kunt er zeker wel bijgevoegd worden.

Ook kan ik je zeggen dat Tim zeker wat meer gepresteerd heeft dan jij op deze wereld. Dus dan niet meer woorden, maar hij heeft zeker zijn daden.
Die houdt het solo erg lang vol, dat is in alles uit tewijzen en dat weet jij net zo goed als ik

Dan zou Cratoss 00 ook maar moet leaven uit ~I~ wat een beredenatie man dat jij de stam zo verlaat :D
Misschien heb je wel veel vv's gedraaid, maar als je redelijke speler bent dan ga je niet naar de vijand ga eventueel solo verder of zet je account op delete.

Want jij verdiend zeker op deze wijze geen enkel manier van wereldwinst.
Ik zou zeggen ga nu maar in de kont kruipen van de United Masters.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Onzin Tim, wij spelen gewoon volgens de mogelijkheden van het spel.
Met plezier, mogelijke morele overwegingen komen altijd van de kant van de verliezers, ga alle uitgespeelde werelden maar na.

Dat jullie niet katapuleerden was in een wereld met veel kleinere accounts, met grote accounts werkt dat ook maar duurt veel te lang.

Lukte het echt niet om mijn post te begrijpen?

Gewaagde woordkeuze. De correcte objectieve term is volgens mij: 'Toen stonden er spelers op die er nog wel wat van wilden maken op een zo makkelijk mogelijke en veilige manier en via overmacht schudden we de wereld op.

Hiermee zeg ik dus exact dat jullie spelen volgens de mogelijkheden van het spel. De mogelijkheden zijn onder andere solo spelen, wat indien je kan winnen zeer sterk is, met een stam spelen wat het spel gezelliger maakt en met meerdere stammen spelen wat het spel makkelijker maakt. Maar er zijn nog zovele verschillende mogelijkheden.

Waarom jij in je post reageert alsof ik woorden in mijn mond nam die beweren dat je met 'niet-spelmogelijkheden' bezig bent is belachelijk. Jij legt me hier beweringen in de mond die ik nooit heb gedaan. Je roept onzin over zaken die nooit beschreven zijn.

Dat deeltje van leuk vinden heb je gelijk in ja, voor en tegenstanders. De negativiteit overal komt van het feit dat jullie nog steeds willen doen alsof de hele boel een 'faire' strijd is.

Om zeer duidelijk te zijn bedoel ik met fair op de verhoudingen 100-20 (afgerond) zoals UM is gestart (dus voor aztec en I een 'kant' kozen). Die verhouding van 5 tegen 1 zijn niet fair als je het statistisch (moeilijk woord voor kansen) bekijkt. Het betekend dat UM zou moeten winnen van SHIP. Dit woord 'fair' betekend niet dat jullie cheaten of iets in die aard, het ging over de eerlijkheid in winstkansen. normaal gezien had je dit wel moeten inzien.

Dat jullie niet katapuleerden was in een wereld met veel kleinere accounts, met grote accounts werkt dat ook maar duurt veel te lang.

Dit is nu eens onzin! UM is opgericht toen de accounts rond 15-16 Miljoen zaten? (Top 50 spreek ik dan). Nu zitten die rond 19-20 miljoen. Dat zijn beiden geen kleine accounts. Die katapulten worden net als jullie BG's gewoon gebruikt omdat jullie nog steeds maar zo gemakkelijk mogelijk moeten winnen. Iets wat alsnog niet lukt. Vandaar dat jullie nu SHIP spelers recruteren.


Je bent hier lang niet opt AF geweest en nu kom je terug en slaag je er nog steeds niet in een post te lezen, te begrijpen en er inhoudelijk op te reageren. Jammere zaak :/
 

DeletedUser71298

Guest
Jij hebt nog eens recht van spreken met deze belachelijke reden.
Je kan beter je mond houden je mag je scharen onder de "United masters" dat is wat jij mag.
Een verdiende wereldwinst op jou naam nee dat zal niet gebeuren. Je mag je meer dood gaan schamen dat jij overstapt naar de vijand. Je moet het geen eens willen, maar ja het Casual niveau is al bij veel spelers erg laag, jij kunt er zeker wel bijgevoegd worden.

Ook kan ik je zeggen dat Tim zeker wat meer gepresteerd heeft dan jij op deze wereld. Dus dan niet meer woorden, maar hij heeft zeker zijn daden.
Die houdt het solo erg lang vol, dat is in alles uit tewijzen en dat weet jij net zo goed als ik

Dan zou Cratoss 00 ook maar moet leaven uit ~I~ wat een beredenatie man dat jij de stam zo verlaat :D
Misschien heb je wel veel vv's gedraaid, maar als je redelijke speler bent dan ga je niet naar de vijand ga eventueel solo verder of zet je account op delete.

Want jij verdiend zeker op deze wijze geen enkel manier van wereldwinst.
Ik zou zeggen ga nu maar in de kont kruipen van de United Masters.
Als 1ste mooie woorden van iemand die allang gerund is voor incs, bravo.
Ik heb tim nog geen 1x solo zien spelen op casual, of heb je het lef om te beweren dat candy en ship niet samenwerken?

Als cratoss zich niet goed voelt in I dan moet hij misschien inderdaad maar leaven.

Daarbij mogen jullie nu wel eens stoppen met dat overmacht gedoe of zijn jullie even vergeten dat ik zelf maanden onder die diplomatie van jullie heb moeten spelen?
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik heb tim nog geen 1x solo zien spelen op casual, of heb je het lef om te beweren dat candy en ship niet samenwerken?

Niet goed opgelet, ik leverde mijn deff aan SHIP en niet andersom. Tot een maand geleden heb ik al mijn massa's solo gedaan en dat werkte allemaal prima. Met andere woorden speelde ik alleen, en heb ik mij eigen positie enkel maar 'verzwakt' door SHIP deff te sturen. Vanwaar jij de waanideeën krijgt dat omdat ik SHIP help mijn prestaties niet tellen als solo acties is me een raadsel.

Ben je gebrainwasht bij het joinen van UM? Je gevoel voor logisch redeneren en juiste feiten opsommen is namelijk verdwenen.
 
Reactiescore
179
Als 1ste mooie woorden van iemand die allang gerund is voor incs, bravo.
Ik heb tim nog geen 1x solo zien spelen op casual, of heb je het lef om te beweren dat candy en ship niet samenwerken?

Als cratoss zich niet goed voelt in I dan moet hij misschien inderdaad maar leaven.

Daarbij mogen jullie nu wel eens stoppen met dat overmacht gedoe of zijn jullie even vergeten dat ik zelf maanden onder die diplomatie van jullie heb moeten spelen?

Ik ga niet mee in deze discussie, maar ik zal toch even een paar dingen zeggen. Voordat je weer wat fantasieën gaat rond strooien.
Je eerste zin heb je al foutief gespeld:

Als 1ste mooie woorden van iemand die allang gerund is voor ons, bravo.

Ik kan je dit ook even gaan zeggen, Ultimate Angel kreeg incs binnen ik dacht een stuk of 800/1000 (Dat was de stab) weet je nog ik hoop niet dat je het vergeten was. Maar Bas heeft toen zeker wel gedeft, nouja gedodged dat is een betere woordkeuze.Dat heeft die niet lang gedaan, hij vond Ultimate Angel niks meer waard, dus hij liet het maar zo doorgaan. We hebben een vv afgegeven en toen zijn we redelijk er goed vanaf gekomen.

En toen heeft Bas eventjes nog geen eens een maand in I gespeeld, maar toen waren er geen incs hoor. Dat heb je weer eens mis, misschien moet je eens wat meer op de feiten letten. Je kent de speler zelf niet eens, en opeens begin je hierover. Je bent zeker wel als speler wel erg onbegrijpelijk.

Ik ben er later bijgekomen en heb Cratoss geholpen met de vv's, maar misschien moet jij over 1 ding nagaan denken. Hij is niet de speler die oppeens maar even naar de United Masters komt. Daar heb je als vijand geen redenen voor, maar blijkbaar had jij de reden ik doe enorm veel vv's dus ik ga maar eens leaven en overstappen naar de vijand. Ik ken jou niet als speler, maar ik vind dit echt een lage actie. Je hebt alle plannen van zowel I en Ship in je achterhoofd je weet hoe ieder lid speelt. En dan zet je deze stap "de weg naar succes" zou een goede benaming zijn. Maar jij verdient op dit ogenblik nou niet echt de wereldwinst.

Tenlaatste ik wens je veel succes bij P. maar hou in je in achterhoofd dat je nou niet de faire speler bent.
Ik heb mijn woordje weer gedaan, maar ga praat iedergeval wel feiten en de boel nu niet gaan verdraaien.
 

DeletedUser63643

Guest
United masters zijn een bende trieste paupernoobs. Dit was hier toch al lang geweten? Kijkt niemand meer van op, hoor.

Zielig.........


Lukte het echt niet om mijn post te begrijpen?



Hiermee zeg ik dus exact dat jullie spelen volgens de mogelijkheden van het spel. De mogelijkheden zijn onder andere solo spelen, wat indien je kan winnen zeer sterk is, met een stam spelen wat het spel gezelliger maakt en met meerdere stammen spelen wat het spel makkelijker maakt. Maar er zijn nog zovele verschillende mogelijkheden.

Waarom jij in je post reageert alsof ik woorden in mijn mond nam die beweren dat je met 'niet-spelmogelijkheden' bezig bent is belachelijk. Jij legt me hier beweringen in de mond die ik nooit heb gedaan. Je roept onzin over zaken die nooit beschreven zijn.



Om zeer duidelijk te zijn bedoel ik met fair op de verhoudingen 100-20 (afgerond) zoals UM is gestart (dus voor aztec en I een 'kant' kozen). Die verhouding van 5 tegen 1 zijn niet fair als je het statistisch (moeilijk woord voor kansen) bekijkt. Het betekend dat UM zou moeten winnen van SHIP. Dit woord 'fair' betekend niet dat jullie cheaten of iets in die aard, het ging over de eerlijkheid in winstkansen. normaal gezien had je dit wel moeten inzien.



Dit is nu eens onzin! UM is opgericht toen de accounts rond 15-16 Miljoen zaten? (Top 50 spreek ik dan). Nu zitten die rond 19-20 miljoen. Dat zijn beiden geen kleine accounts. Die katapulten worden net als jullie BG's gewoon gebruikt omdat jullie nog steeds maar zo gemakkelijk mogelijk moeten winnen. Iets wat alsnog niet lukt. Vandaar dat jullie nu SHIP spelers recruteren.


Je bent hier lang niet opt AF geweest en nu kom je terug en slaag je er nog steeds niet in een post te lezen, te begrijpen en er inhoudelijk op te reageren. Jammere zaak :/


Je moet zelf beter opletten, toen wij de wereld opschudden waren we nog alleen. UM kwam later.
Dat katapuleren had ik het over de hoogtijden van Style, toen waren accounts niet groter dan ongeveer 5 M.

Ik begrijp je posts wel maar ga niet op ieder detail in, vind ik onzin.

Verder als je solo speelt in Tribal Wars, begrijp je echt de intentie van het spel niet, dus leer nog maar even van P.
 

DeletedUser71121

Guest
Waar halen we het opeens allemaal vandaan dat P de wereld gaat winnen :mad2:
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Je moet zelf beter opletten, toen wij de wereld opschudden waren we nog alleen. UM kwam later.

Wie heeft er nu grootheidswaanzin hahaha, nooit iets van gemerkt.

en zelfs ALS dit waar is, dan betekend het dat UM is opgericht net omdat het niet lukte met jullie 'opschudden'.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Wat een slechte verliezers :biggrin:

Waar halen we het opeens allemaal vandaan dat P de wereld gaat winnen :mad2:

Dit ja, P. die ons verliezers noemt terwijl in niet herinner dat we ons al gewonnen hebben gegeven. Je staat er beter voor misschien maar zo zijn we ook gestart dus das geen indicatie voor te toekomst ;)
 

DeletedUser71121

Guest
Laat ons natuurlijk wel een beetje serieus blijven. SHIP is maanden geleden al verslaan ze hebben op dit moment geen enkel account dat een serieuze massa heeft kunnen deffen.
Theo een beetje maar misschien wilt ultimate angel daar zijn grote mond eens over open doen :rolleyes2:

Candy is ook niet meer wat het ooit geweest is :tongue:
 

DeletedUser63643

Guest
Weet je wat het mooie is, dat UM hebben we van Style geleerd.
Die moest zonodig Wolfstammen om zich heen verzamelen omdat ze toen bang waren omdat P. opkwam.

Haha, wij doen het tenminste niet omdat we bang zijn, maar om uiteindelijk te winnen.
 

DeletedUser78236

Guest
Ik heb niet de hele discussie gevolgd maar wat er ook gebeurd de vijand joinen is natuurlijk nooit te rechtvaardigen.
En de mensen die zeggen dat UM geen overmacht heeft moeten niet zo onnozel doen. Het is 4 stammen tegen 1 misschien 2. Hoe kun je dan niet van een overmacht spreken....
 
Reactiescore
179
Laat ons natuurlijk wel een beetje serieus blijven. SHIP is maanden geleden al verslaan ze hebben op dit moment geen enkel account dat een serieuze massa heeft kunnen deffen.
Theo een beetje maar misschien wilt ultimate angel daar zijn grote mond eens over open doen :rolleyes2:

Candy is ook niet meer wat het ooit geweest is :tongue:

Hoezo? moet ik daar mijn grote mond voor open gaan doen. Ik speel al zeker 1,5 jaar niet meer op Ultimate Angel.
Ik heb een aanbieding gekregen van I en dat bevalt mij prima zit in zekere uitdaging in.
En elke vv's die ik nog heb gehad die ik heb zeer zeker wel serieus gedeft, dus ik weet nou niet echt wat je bedoelt :)
 
Bovenaan