Met welke 10?

DeletedUser74358

Guest
Wij hebben de maandag beslist op vakantie te vertrekken met de vrienden en woensdagavond zijn we vertrokken. Was mijn vriendin ook niet tevreden mee!


NOOIT weed roken in Kroatie maat want dat kost je €500 flikkers haha

Kan makkelijk, maar je moet niet gepakt worden, zelfs bij de Plitvice meren!
 

DeletedUser

Guest
De volgorde is best moeilijk maar..

1. KipOpStokBeleid
2. Watereyes
3. Heisenberg
5. Harrisfreak
4. nimue
6. Tijory
7. Wobkovitz
8. Bambie-88
9. Lord Of The Beavers
10. Bijlenman007

Grtz
 

DeletedUser

Guest
Ik weet niet meer wie er op dat acc zat nadat ik het heb doorgegeven.. ook geen skypegegevens meer of dergelijke :s Ik heb KOSB gerunt tussen de 1.4 en 4 mil ongeveer. Maar had alles van tw toen gewist en zou men contacten eens moeten opfrissen..

Ben, of ken je er enkele van?
 

DeletedUser47681

Guest
Ik weet niet meer wie er op dat acc zat nadat ik het heb doorgegeven.. ook geen skypegegevens meer of dergelijke :s Ik heb KOSB gerunt tussen de 1.4 en 4 mil ongeveer. Maar had alles van tw toen gewist en zou men contacten eens moeten opfrissen..

Ben, of ken je er enkele van?

Ik speel momenteel samen met iemand die op KOSB heeft gespeeld. Grote kans dat je samen met hem hebt gespeeld.
 
Reactiescore
215
Moeilijk sommige spelers zitten waarschijnlijk op accounts die ik niet kan matchen speler account.
volgorde lijstje is niet perse de juiste.

1. redgeneral (goede stamleider w40)
2. Godrekt (op andere werelden tegengekomen, nu eindelijk samen in 1 stam)
3. doppler effect ( idem godrekt)
4. Dr. Dufus. (waanzinnige stamspeelster, komt gezien haar ligging niet uit de verf, daar mag deze wereld blij om zijn)
5. ifarmallday (apart, actief grappig, voor een goede sfeer en durft te zeggen waar het op staat)
6. The punisher (ken ik van w47 en ook hier doet hij het prima)
7. Louisiane ( goede deffster en ik denk dat ze een aanwinst is in elke stam)
8. The Wolfpack (oprichter STAMP wegens ongeluk niet meer op w52, goede speler)
9. the gentlemen ( vriendelijk soms iets te lief, heeft nog een paar stabs nodig om te rijpen maar leert onzettend snel.)
10. TTTH. (ken ik ook van andere werelden niet vies om te helpen en groeit ook hier naar grote hoogten, tevens is de rimniet de juiste locatie voor hem)

Had Krondor wel willen plaatsen, maar hij houdt geheim waar hij op speelt sorry man.
 

DeletedUser71618

Guest
Doe eens een gokje anders chef! Best een kans dat je goed gokt.
 

DeletedUser77845

Guest
1. Dr.Dufus (actief account, nog niet specifiek moeilijk gehad, maar verwachtingen vanuit mijn kant zijn groot. Tevens echte stamspelers die je niet veel meer vind tegenwoordig helaas, toppertjes!!)
2. GodRekt (dit ook omdat ze erg behulpzaam zijn, zoals eerder vermeld zie je die steeds minder, dus ook een belangrijk account om erbij te hebben)
3. IFarmAllDay (Bij het begin dacht ik wat een.... Maar ik moet hier toch op terug komen en de laatste dagen zie ik veel positiefs vanuit dit account)
4/5/6/7. The-One, Signore Della Inferno Alone On A Mission en Xavier, ken ze niet echt persoonlijk op TW. Hier en daar wel eens een gesprekje gehad en dat beviel mij persoonlijk wel goed. Daarom zet ik ze op een gedeeltelijke plek.
8. Xytropus, (samen gespeeld op volcantojex w34, ook al ken ik Jens niet heel goed maar aangezien die is aangenomen waarschijnlijk door mij toen der tijd moet die wel ervaring hebben haha)
9. Captain Blue, ben zeer benieuwd hoe dit account het verder gaat doen op deze wereld, ik denk dat dit account nog veel potentie heeft, aardige gasten sowieso!
10. Sandertje (is mijn kleine schatje die mij hier nog lekker helpt, op dit account is ervaring zeker aanwezig enkel jammer dat deze speler weinig of geen tijd heeft. Rogier zou oorspronkelijk op .TalkToTheHand erbij komen maar had hier helaas te weinig tijd, en aangezien ik nogal veeleisend ben :p

Voor de gene die niet genomineerd zijn, i love you all!

Jasper
 

DeletedUser69389

Guest
.TalkToTheHand Was een fijne speler om mee te sparren in Plop. Weet wat hij doet en beschikt over het inzicht en lef wat je tegenwoordig veel mist op tw en naar mijn mening ook bij een aantal op deze wereld. Ook echt een teamplayer. I love it.
Dr. Dufus Rustige spelers, weten wat ze doen. Loyaal en stamspelers. Ik verwacht er veel van.
0v3rl0rd Stamspelers pur sang, gezellig en weten wat ze doen. Aanwinst voor elke stam.
GodRekt - Lucas Rest van Godrekt heb ik als uitermate plezant ervaren. Met name contact gehad met Jasper en Bram en die weten wat ze doen, vooral Bram vind ik tactisch sterk onderlegd, Jasper niet veel van kunnen zien. Maar ik vind het voor Plop een gemis dat Bram op het moment niet zo actief kan zijn als voorheen. Ook vond ik het een fijn acc in de omgang en in stamverband. Minus Lucas dus, maar dat behoeft naar mijn mening geen onderbouwing.
Gluteus-Maximus Kjelt ken ik niet, maar Timo ken ik al lang goed. Vele werelden als stamgenoot mogen ervaren en als vijand. Op 49 ook als leider en niets anders dan lof voor dit toppertje.Behalve dat die quitte op 50.:mad2::mad2:
Alone On A Mission Gezellige spelers en met Robin hebben ze een toppertje weten te strikken die het niveau naar mijn mening ook omhoog haalt. Niets ten nadele van de rest overigens, maar ik vind het wel een beetje verschil. Al ben ik ook zeer te spreken over mijn oude cootje Tommie en is Ice ook tof.
Captain Blue Zijn offensief zeer lekker bezig tegen Plop en zijn ook gezellige spelers. Ze weten wat ze kunnen en wat ze doen. Ik heb dit op W43 al mogen ervaren toen ik op Sjeinen speelde en zijzelf op Purrpurrfect speelden. Echte toppertjes. Trouwens nogmaals mijn excuses Twan voor dit waarbij jouw rol onjuist bleek te zijn hierin.
Narcos Het is treurig dat ze keer op keer worden genakt en teruggeworpen. Naar mijn mening was en is dit kwalitatief gezien één van de betere accounts van deze wereld.
Signore Della Inferno Vielen goed aan op the infection en ik ben ook zeer te spreken over Maarten als speler op 46 en 49. Geen absolute topspeler, maar wel lef en doorzettingsvermogen, iets waar je tegenwoordig je al snel mee kunt onderscheiden en waar potentie in zit, want hij ontwikkeld zich zeer snel.
Maarlo. Fijne eigenaar was het van het account wat ik bespeelde op 36 en ook fijne gesprekken gehad op andere momenten. Zoals bijvoorbeeld op 50. Naar mijn mening een enorm onderschatte speler.

Eervolle vermeldingen voor: Snake666, De Bijlstrijder, ad cantus ecclesiae, Cute accountant en Exorsus.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan