[Discussietopic] Weerwolven van Wakkerdam

DeletedUser1435

Guest
hoezo is dat dom?

ik ga toch niet op mensen stemmen waarvan ik ze als goedje heb gezien XP

Jij speelde zo Obvious wolf dat het pijn aan me ogen deed :O
 
Reactiescore
1.015
Je kwakte gewoon een random stem neer zoals je altijd doet. Valt sowieso niet serieus te nemen Ik neem je stemmen ook nooit serieus (niet als goedje, niet als slechtje) omdat je ze niet kan onderbouwen juist omdat ze random zijn. Ik was zo obvious wolf maar daarom ontweek je constant m'n vragen :D. Komop man, grow up.
 

DeletedUser72524

Guest
Ik blijf het herhalen:D, mensen hebben niet door hoe goede wvwer antrax is. Hij oogt alleen slecht omdat hij trollt en geen lange verdenkingen post.
 
Reactiescore
1.015
In ieder geval heeft Stefan wel 1 voordeel. Hij maakte niet zo gek lang terug een topic aan over het almaar dalende niveau.

Zijn niveau is altijd hetzelfde gebleven dus dat heeft hij meezitten.
 

DeletedUser1435

Guest
het huidige wvw potje speelt zich buiten het topic af en daar staan enkel nog maar stemmen xD
 

DeletedUser74966

Guest
Krijg je met netwerkpotjes. Daarom vind ik non-netwerk ook al leuker. Zelfs in mijn nog zo korte WvW carrière is dit al duidelijk voor me XD
 

Deleted User - 2265087

Guest
Er zijn wel eens leuke netwerkpotjes geweest. Daar valt deze nog niet onder, wellicht doordat er minder spelers zijn oid...
 

DeletedUser76681

Guest
Er zijn wel eens leuke netwerkpotjes geweest. Daar valt deze nog niet onder, wellicht doordat er minder spelers zijn oid...

Ben ik zeker met je eens.
Daarbij wil ik gerust kenbaar maken dat de rolverdeling niet optimaal was.
Maar je kan het alleen maar weten als je het hebt geprobeerd en daar wil ik uit leren. :)
 

DeletedUser4045

Guest
Ik had dit bij iedereen kunnen ontkennen behalve bij jou. Gezien je ietwat beter hebt gepresteerd dan ik de keren dat jij mee deed. Ik wil mezelf wel op een goede tweede plek zetten, wat nog steeds veel hoger is dan de nummer 3.

Make Holland 2nd Again :)
 

DeletedUser4045

Guest
Krijg je met netwerkpotjes. Daarom vind ik non-netwerk ook al leuker. Zelfs in mijn nog zo korte WvW carrière is dit al duidelijk voor me XD

Ik moet zeggen dat de leukste rondes toch wel netwerkrondes zijn vind ik. Moet je wel actief netwerken.
Als je dat niet doet zijn die rondes zwaar ruk.
 

DeletedUser74966

Guest
Ik moet zeggen dat de leukste rondes toch wel netwerkrondes zijn vind ik. Moet je wel actief netwerken.
Als je dat niet doet zijn die rondes zwaar ruk.
Misschien daarom dat ik ze minder leuk vind XD

Ik moet even een telefoon met ruimte voor Skype fiksen. Dan kan ik tenminste meedoen. Maar alsnog, ik vind het altijd veel interessanter om bij non-netwerk potjes iedereens gedachtegang te lezen. Dan moet je ook veel meer letten op wat je zegt :)
 

DeletedUser63354

Guest
Krijg je met netwerkpotjes. Daarom vind ik non-netwerk ook al leuker. Zelfs in mijn nog zo korte WvW carrière is dit al duidelijk voor me XD

Dan heb je waarschijnlijk geen aandeel gehad in het netwerken
Netwerkpotjes zijn de beste potjes, míts veel mensen lekker aan het netwerken zijn & de spelleiding (bijna) alle manieren om iemand bewezen te verklaren omzeilt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74966

Guest
Dan heb je waarschijnlijk geen aandeel gehad in het netwerken
Netwerkpotjes zijn de beste potjes, míts veel mensen lekker aan het netwerken zijn & de spelleiding (bijna) alle manieren om iemand bewezen te verklaren omzeilt.
Werd door Lytho ook al gezegd. En ja, daarom dat ik ze waarschijnlijk minder leuk vind ;)
 

DeletedUser66129

Guest
Zullen we voortaan gewoon weer doen dat als potje begonnen is de overige spelers gewoon reserve worden. Anders krijg je alleen maar kut situaties..
 
Bovenaan