Stabbers Alert!

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Wat een eng persoon he? Ik zet hem maar eens op blokkeren. Narcisten tot daar aan toe, maar manipulatieve mensen met psychopathische trekjes ga ik toch willen vermijden.

Wanneer zit W47 er op, Roald? Krijg nog steeds geen bericht dat die wereld gespeeld is.

Hij verliest er slechts geloofwaardigheid mee en dat is een keuze die hij geheel zelf moet maken :smile: Immers kan iedereen zo een gedragsomslag teruglezen..

Gaan nu snel richting de zestig procent en er komen nog wat invites aan. Ik schat dat het nog drie maanden duurt voordat de wereld gesloten gaat worden.
 

DeletedUser

Guest
Hij verliest er slechts geloofwaardigheid mee en dat is een keuze die hij geheel zelf moet maken :smile: Immers kan iedereen zo een gedragsomslag teruglezen..

Gaan nu snel richting de zestig procent en er komen nog wat invites aan. Ik schat dat het nog drie maanden duurt voordat de wereld gesloten gaat worden.

Oh, dat duurt dus nog langer dan ik had gedacht. Succes!
 

DeletedUser3435

Guest
Ik vind het nog altijd ironisch hoe jouw gedrag naar iemand zo om kan slaan Jasey. Vanaf het moment dat ik functies op mij nam in Seau had je louter lof voor mij, vanaf het moment dat ik van Il burat naar Greylady ging ineens niet meer. Verwijt je het mij dat ik de tijd er niet voor op kon brengen en daarom een overstap plande, zou enigszins hypocriet zijn, kijkende naar de hoeveelheid co's die je zelf hebt aangevraagd en verjaagd gedurende jouw 'inactievere' perioden.

Je laatste zin is natuurlijk puur modder gooien, als je toch verwijst naar postgeschiedenis en wereld 42, check dan maar even het golden awards topic. Hoevaak word jij daar als grootste ego gezet en ik als favoriete poster, in the end denk ik toch dat jij 'wint' :wink: Overigens oog jij, net zoals Laurens, slechts trots vanwege de vele botte en op de man gerichte af posts. Ontken gerust, je houd enkel je zelf voor de gek. Tenslotte zeg ik helemaal nergens dat ik zulke posts wel nooit kan waarderen.
Functies op je nam in Seau? Je bedoelt dat je een tijd enorm veel tijd in de wereld hebt gestoken, daar geef ik iedereen lof voor die dat gedaan heeft ja. Vind ik ook trouwens niet meer dan normaal, ik zal mensen altijd lof geven voor de zaken waar zij lof voor verdienen. Die noobs zoals Aapsel die je binnenhaalde moet je dan wel weer geen lof voor krijgen haha. Dat jij nu je 'overstap(?)' gaat verbloemen is dan weer heel grappig, een account achterlaten om in principe opgeedeld te worden is niet echt gewoon overstappen... :D Frank Underwood heeft er altijd gestaan hoor, ongeacht hoeveel medespelers ik daarvoor gehad voor moet hebben. Het laatste half jaar had ik een degelijke verstandhouding en heb ik samen met L. gewoon rustig W42 kunnen uitspelen. Het waren daarvoor ook altijd de medespelers die inactief werden en/of het inzicht van een goudvis hadden en daarom gekicked werden. Bovendien heb ik ook heel de wereld met Frank Underwood gespeeld, kan je niet vergelijken met jou aangezien je een account gekregen hebt.

Laat het trouwens even duidelijk zijn dat ik meteen na je quit al heel anders tegenover jou stond. Het is prima om een grote bek op het AF te hebben maar dan moet je het ook kunnen waarmaken. Links had ik jou met je team en rechts MNIM, beiden allebei enorme helden met hun praatjes op zowel skype als het AF. Uiteindelijk gingen jullie allebei neer en moesten Maks (die door jou weggejaagd werd) en Jan alles daar gaan opkuisen. Ik weet dat je enorm veel moeite hebt gedaan om je situatie op W42 te verbloemen en niet in de mond te nemen wat er eigenlijk echt gebeurd is maar wat ik niet begrijp is dat je nog steeds zo autoritair probeert te zijn. Dat ik op de man post boeit mij overigens weer vrij weinig want zoals ik al zei gaat het hier uiteindelijk toch om de IG prestaties, hoe ik mij profileer op een forum is daartegenover vrij irrelevant. Ik heb nog liever 10 stamgenoten die iedereen tegen hun kar rijden op het AF maar wel toppers zijn IG dan dat ik er 10 AF-lieverdjes heb waar ik op het einde van de dag niks aan heb IG.

Wat een eng persoon he? Ik zet hem maar eens op blokkeren. Narcisten tot daar aan toe, maar manipulatieve mensen met psychopathische trekjes ga ik toch willen vermijden.

Wanneer zit W47 er op, Roald? Krijg nog steeds geen bericht dat die wereld gespeeld is.
Ik snap dat het frusterend moet zijn om jezelf zo geweldig te vinden en al drie werelden achtereen kansloos geownd te worden maar rustig aan. Komt goed :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.789
Functies op je nam in Seau? Je bedoelt dat je een tijd enorm veel tijd in de wereld hebt gestoken, daar geef ik iedereen lof voor die dat gedaan heeft ja.
'Coördinator Seau front, wat hand in hand ging met verscheidene inventarisaties, aanbevelingen en vv checks. Buiten dat kreeg ik de vraag of ik tot de leiding wilde behoren, maar sloeg dit af om meerdere redenen. Sowieso omdat ik nog te kort in de stam zat en lang niet iedereen kon peilen maar ook omdat ik mij niet wilde hoeven verantwoorden voor acties en posts waar ik het zeker niet mee eens was.

Die noobs zoals Aapsel die je binnenhaalde moet je dan wel weer geen lof voor krijgen haha. Dat jij nu je 'overstap(?)' gaat verbloemen is dan weer heel grappig, een account achterlaten om in principe opgeedeld te worden is niet echt gewoon overstappen... :D Frank Underwood heeft er altijd gestaan hoor, ongeacht hoeveel medespelers ik daarvoor gehad voor moet hebben. Het laatste half jaar had ik een degelijke verstandhouding en heb ik samen met L. gewoon rustig W42 kunnen uitspelen. Het waren daarvoor ook altijd de medespelers die inactief werden en/of het inzicht van een goudvis hadden en daarom gekicked werden. Bovendien heb ik ook heel de wereld met Frank Underwood gespeeld, kan je niet vergelijken met jou aangezien je een account gekregen hebt.

Die 'noobs' van aapsel. Ze waren niet bijster actief maar om ze nou noobs te noemen? Eisbar, Aapsel en Vlemis? Tevens winnend leider op wereld 23 en 38... Ik schat jou zeer zeker niet hoger in. Maar leuk dat je daar over begint, dan zul je ook nog wel weten dat andere spelers die ik binnen haalde wel degelijk invloed hebben kunnen uitoefenen. En trouwens, Seau kwam op veel accounts spelers te kort, beter dat ik dan met 'iets' kom dan met niets. Ik snap dat jij met die attitude van je een schrale contactenkring heb, maar verwijt het mij niet dat enkele binnengehaalde spelers hun motivatie/activiteit niet kunnen vinden.

Van achterlaten was gewoon nul sprake, ik ben zelf teruggegaan naar Maks met de vraag of hij er nog voor wilde gaan. Ook Jan gevraagd ter versterking en Steven zag het ook zitten. Seau kon ons geen vv'ers geven, Jens en ik hebben gedaan wat we konden ook met de weinige tijd die we hadden. En wat zijn we ermee verloren in the end? Precies ja, een deel van de eerder geboekte winst ;) Roep wat je wilt, Il burattinaio heeft op wereld 42 véél meer laten zien dan Frank underwood en dat zal iedere vitae'er kunnen beamen.

Laat het trouwens even duidelijk zijn dat ik meteen na je quit al heel anders tegenover jou stond. Het is prima om een grote bek op het AF te hebben maar dan moet je het ook kunnen waarmaken. Links had ik jou met je team en rechts MNIM, beiden allebei enorme helden met hun praatjes op zowel skype als het AF. Uiteindelijk gingen jullie allebei neer en moesten Maks (die door jou weggejaagd werd) en Jan alles daar gaan opkuisen. Ik weet dat je enorm veel moeite hebt gedaan om je situatie op W42 te verbloemen en niet in de mond te nemen wat er eigenlijk echt gebeurd is maar wat ik niet begrijp is dat je nog steeds zo autoritair probeert te zijn. Dat ik op de man post boeit mij overigens weer vrij weinig want zoals ik al zei gaat het hier uiteindelijk toch om de IG prestaties, hoe ik mij profileer op een forum is daartegenover vrij irrelevant. Ik heb nog liever 10 stamgenoten die iedereen tegen hun kar rijden op het AF maar wel toppers zijn IG dan dat ik er 10 AF-lieverdjes heb waar ik op het einde van de dag niks aan heb IG.

Ik had weken daarvoor al aangekondigd dat ik moest gaan minderen. Ik heb een jaar of 5 terug mijn middelbare school verkracht en genoegen moeten nemen met een havo-diploma, helemaal prima. Maar om dan ook derde hbo-jaar te verkrachten vanwege TW, ik verkoos minderen. Doordat ik zelf coördinator was had ik al een veel groter risico ingecalculeerd voor Il burat, en hadden wij dus nauwelijks def staan verhoudingsgewijs. Ik zat in een minderende fase en dan komt warre die 6000 incs per dag lanceert met zijn SloopAP. Jij hebt veel inactievere fases gekent Jasey, en jij weet net zo goed als ik, dat als Frank Underwood het target had geweest jij het op vlak van activiteit nooit had kunnen dragen.

Ik snap dat het frusterend moet zijn om jezelf zo geweldig te vinden en al drie werelden achtereen kansloos geownd te worden maar rustig aan. Komt goed :D

Dit is dus precies de reden dat ik jouw naam noemde in dit topic Jasey. Aan het eind van een niet zo een onaardige post schiet je altijd een losse flodder, en dat is nou zo jammer. Wereld 42 is de eerste wereld waar ik een account heb moeten achterlaten omdat ik wist dat iemand anders het er beter vanaf zou brengen (en dat vooral door tijd), haat mij er gerust om, ik had ook stug kunnen blijven zitten en de boel naar de kloten te laten gaan, het is maar wat je liever hebt. Verder enkel plezierwissels gehad, en nagenoeg alle wereld waar ik ben gestart, uitgespeeld. Overigens zit ik op een streak van vijf aanééngesloten wereldwinsten, dus waar je drie werelden kansloos geownd vandaan haalt is mij een raadsel. Als kers op de taart, had je dit al kunnen weten door op het linkje in mijn handtekening te drukken.
 

DeletedUser3435

Guest
'Coördinator Seau front, wat hand in hand ging met verscheidene inventarisaties, aanbevelingen en vv checks. Buiten dat kreeg ik de vraag of ik tot de leiding wilde behoren, maar sloeg dit af om meerdere redenen. Sowieso omdat ik nog te kort in de stam zat en lang niet iedereen kon peilen maar ook omdat ik mij niet wilde hoeven verantwoorden voor acties en posts waar ik het zeker niet mee eens was.
Ik begrijp best wel wat functies zijn hoor, alleen is dat nu niet het voornaamste wat er gedaan moet worden. Je hebt gewoon een tijd veel tijd in Seau gestoken, al dan niet onder die functie. Vincent had ook geen functie en is één van de belangrijkste spelers geweest voor Seau.

Die 'noobs' van aapsel. Ze waren niet bijster actief maar om ze nou noobs te noemen? Eisbar, Aapsel en Vlemis? Tevens winnend leider op wereld 23 en 38... Ik schat jou zeer zeker niet hoger in. Maar leuk dat je daar over begint, dan zul je ook nog wel weten dat andere spelers die ik binnen haalde wel degelijk invloed hebben kunnen uitoefenen. En trouwens, Seau kwam op veel accounts spelers te kort, beter dat ik dan met 'iets' kom dan met niets. Ik snap dat jij met die attitude van je een schrale contactenkring heb, maar verwijt het mij niet dat enkele binnengehaalde spelers hun motivatie/activiteit niet kunnen vinden.

Van achterlaten was gewoon nul sprake, ik ben zelf teruggegaan naar Maks met de vraag of hij er nog voor wilde gaan. Ook Jan gevraagd ter versterking en Steven zag het ook zitten. Seau kon ons geen vv'ers geven, Jens en ik hebben gedaan wat we konden ook met de weinige tijd die we hadden. En wat zijn we ermee verloren in the end? Precies ja, een deel van de eerder geboekte winst ;) Roep wat je wilt, Il burattinaio heeft op wereld 42 véél meer laten zien dan Frank underwood en dat zal iedere vitae'er kunnen beamen.
Oh ze waren actief genoeg hoor, daar lag het echt niet aan. Ik kan tientallen quote's bovenhalen waar ze het hebben over hoeveel ze farmen en hoe hard ze gingen rekken. Ze hebben volgens mij een viertal massas gehad aan hun front en telkens waren ze letterlijk te noob om ook maar enige schade toe te brengen aan een account. Niet omdat we er niet door kwamen maar wel omdat hij klaarblijkelijk gewoon niet kon timen. Ik ben overigens lang niet de enigste die daar zo over denkt, het merendeel zelfs. Dat ze winnen op die andere werelden boeit me vrij weinig, zegt meer over het niveau van die werelden zelf. Op W50 met een pakketjessysteem zouden zo een beperkte spelers het geen 2 maanden volhouden. Het gaat er mij overigens niet over dat jij spelers binnengehaald hebt die wel degelijk invloed hebben gehad, zal wel zo zijn.Haha mooie poging tot een burn hoor Roald, helaas heb ik met mijn 'beperkte contactenkring' op W50 de beste stam bijeen gekregen van de laatste werelden. Kwalitiatief ook zwaar superieur aan Seau ja, dus valt me best wel mee hoor. Ik ben direct en open maar mensen weten uiteindelijk wel wat ze aan zo iemand hebben.

Ach joh er werden een hoop dorpen verloren en er werd nagenoeg niks meer gedaan, toen ging je quitten met het team. Uiteindelijk besloot je om toch maar terug te komen op TGL terwijl Il Burat ondertussen al een stuk beter ging draaien. Dat je 'weer' gaat liegen over Maks is echt wel diep triest, moet ik die post gaan zoeken op W42 of ben je zelf nog slim genoeg om je te herinneren wat Maks daarop gezegd heeft op het W42 forum? Maks is puur en alleen terug gaan spelen omdat ik het vroeg, hij vond jou een triest persoon aangezien jij hem zo slecht behandeld had ervoor. Oh oke dus nu ga je nog zeggen dat je winst op Vitae groter was? Jezus, het zijn sowieso evenveel dorpen op een korte tijd als dat jij op maanden had gepakt en het account was één grote puinhoop. Niet vergeten dat ik langst je lag en zowat continu OS aan het sturen was en zoveel mogelijk deed om het account te redden. Ik zeg overigens nergens dat FU veel heeft laten zien, je krijgt maar zoveel kansen als dat je ligging toelaat. FU is altijd stabiel geweest en heeft nooit problemen gekend en heeft kwa VV's (vooral extern) heel veel bijgedragen, uiteindelijk heb ik wel een Vitae account gebroken(Annabelle) en jij nooit. Il Burat heeft zijn glorietijden gehad onder Maks/Jan/Steven, niet onder jou. Dus alles valt best goed te relativeren. Ik ben trouwens de laatste die je situatie niet begrijpt en ik wil je hiermee ook niet naar beneden brengen, TW is en blijft een spel. Elke dag 3k incs krijgen door een ziek script is het echt niet en daar moet je echt gigantisch veel uithoudingsvermogen voor hebben. Ik vind gewoon dat je jezelf best wat minder autoritair mag laten overkomen.


Ik had weken daarvoor al aangekondigd dat ik moest gaan minderen. Ik heb een jaar of 5 terug mijn middelbare school verkracht en genoegen moeten nemen met een havo-diploma, helemaal prima. Maar om dan ook derde hbo-jaar te verkrachten vanwege TW, ik verkoos minderen. Doordat ik zelf coördinator was had ik al een veel groter risico ingecalculeerd voor Il burat, en hadden wij dus nauwelijks def staan verhoudingsgewijs. Ik zat in een minderende fase en dan komt warre die 6000 incs per dag lanceert met zijn SloopAP. Jij hebt veel inactievere fases gekent Jasey, en jij weet net zo goed als ik, dat als Frank Underwood het target had geweest jij het op vlak van activiteit nooit had kunnen dragen.

Dit is dus precies de reden dat ik jouw naam noemde in dit topic Jasey. Aan het eind van een niet zo een onaardige post schiet je altijd een losse flodder, en dat is nou zo jammer. Wereld 42 is de eerste wereld waar ik een account heb moeten achterlaten omdat ik wist dat iemand anders het er beter vanaf zou brengen (en dat vooral door tijd), haat mij er gerust om, ik had ook stug kunnen blijven zitten en de boel naar de kloten te laten gaan, het is maar wat je liever hebt. Verder enkel plezierwissels gehad, en nagenoeg alle wereld waar ik ben gestart, uitgespeeld. Overigens zit ik op een streak van vijf aanééngesloten wereldwinsten, dus waar je drie werelden kansloos geownd vandaan haalt is mij een raadsel. Als kers op de taart, had je dit al kunnen weten door op het linkje in mijn handtekening te drukken.
Je had wel defence staan, meer was een beter geweest natuurlijk. Het ging er puur om dat die gigantische hoeveelheid dagelijkse incomings teveel werden voor iedereen, het was puur uithoudingsvermogen. FU kreeg evengoed dagelijks gigantisch veel incomings hoor, alleen was het front een stuk kleiner en werden er aanvankelijk minder dodgefouten gemaakt waardoor dat FU sowieso geen interessant target was voor hen. Ik ben op W50 veel actiever dan op W42 omdat het niveau daar aanvankelijk een stuk hoger lag, op W42 heb ik gedaan wat ik moest doen om mijn steentje bij te dragen en de wereld te winnen.

De post is richting @sweehx die al sinds de start van W50 geen één deftige post bijeen gekregen heeft en alleen maar haat. Ik snap dus niet waar jij het vandaal haalt dat dit richting jou is, ik zou overigens niet weten waar jij gespeeld hebt buiten W42.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser63354

Guest
Hey, doe de groeten aan je vriendin en spreek het even ergens anders uit
 

DeletedUser74358

Guest
Nou ja lastigvallen, maar denk nou ook niet dat mensen hier geïnteresseerd in zijn. Daarbij is Roald gewoon een zeer degelijke speler/leider hoor.
 

DeletedUser3435

Guest
Nou ja lastigvallen, maar denk nou ook niet dat mensen hier geïnteresseerd in zijn. Daarbij is Roald gewoon een zeer degelijke speler/leider hoor.
Ik ben blij voor hem dat jij dat vindt, helaas is dat subjectief en kan ik dat perfect voor mezelf uitmaken. Als het je niet interesseert hoef je ook niet te reageren, valt hier anders toch niks te beleven.
 

DeletedUser76151

Guest
Haha mooie poging tot een burn hoor Roald, helaas heb ik met mijn 'beperkte contactenkring' op W50 de beste stam bijeen gekregen van de laatste werelden.

Over welke 'laatste werelden heb je t dan? Niveau van Fire en Fide schat ik toch stukje hoger dan dat van Karma.
 

DeletedUser69389

Guest
Over welke 'laatste werelden heb je t dan? Niveau van Fire en Fide schat ik toch stukje hoger dan dat van Karma.

Gemiddeld genomen denk ik ook wel, maar op het gebied van exceptionele kwaliteiten is Karma wel beter dan Fide denk ik. Bij Karma zitten er meer spelers die op individuele basis ook ijzersterk zijn.
 

DeletedUser74358

Guest
Ik ben blij voor hem dat jij dat vindt, helaas is dat subjectief en kan ik dat perfect voor mezelf uitmaken. Als het je niet interesseert hoef je ook niet te reageren, valt hier anders toch niks te beleven.

Ik zeg ook niet dat hetgeen wat jij zegt fout is, ik zeg alleen dat Roald een goede speler is, inderdaad subjectief.

En dat laatste argument slaat ook nergens over. Omdat het forum hier dood is, betekent dat toch niet dat je met Roald een privé gesprek kan gaan voeren op het AF? Kunnen we net zo goed over voetbaluitslagen gaan beginnen..
 

DeletedUser63354

Guest
Mooie toekomst als die jongens zoals Kluivert en Dolberg bij Ajax blijven
 

DeletedUser3435

Guest
Over welke 'laatste werelden heb je t dan? Niveau van Fire en Fide schat ik toch stukje hoger dan dat van Karma.
Jij schat elke stam waar jij in gespeeld hebt hoger in, helaas heb je op W50 bewezen dat er niks minder waar is. Zeker Fide niet, daar spelen een hele hoop spelers van Rhei in dus dat zegt ook al weer genoeg. Fire van W47 zou Mystic klaarblijkelijk de beste speler zijn dus daar moet ik dan ook eventjes om lachen. Ik denk ook dat het lang geleden is dat een stam zo hard en snel weggespeeld is zoals Rhei dus dat zal wel een reden hebben.
Ik zeg ook niet dat hetgeen wat jij zegt fout is, ik zeg alleen dat Roald een goede speler is, inderdaad subjectief.

En dat laatste argument slaat ook nergens over. Omdat het forum hier dood is, betekent dat toch niet dat je met Roald een privé gesprek kan gaan voeren op het AF? Kunnen we net zo goed over voetbaluitslagen gaan beginnen..
Dat laatste is niet eens een argument maar eerder een vaststelling. En ja dat betekent dat ik hier zelfs in het rond mag spammen want dat zou nog steeds betekenen dat er meer te beleven valt. De voornaamste reden dat het AF niks meer voorstelt is dat er recentere spelers zoals jijzelf rondlopen die zelf weinig tot niks toevoegen aan het AF maar wel continu zelf kunnen zeuren over de inhoud
 

Deleted User - 487776907

Guest
Jij schat elke stam waar jij in gespeeld hebt hoger in, helaas heb je op W50 bewezen dat er niks minder waar is. Zeker Fide niet, daar spelen een hele hoop spelers van Rhei in dus dat zegt ook al weer genoeg. Fire van W47 zou Mystic klaarblijkelijk de beste speler zijn dus daar moet ik dan ook eventjes om lachen. Ik denk ook dat het lang geleden is dat een stam zo hard en snel weggespeeld is zoals Rhei dus dat zal wel een reden hebben.

Dat laatste is niet eens een argument maar eerder een vaststelling. En ja dat betekent dat ik hier zelfs in het rond mag spammen want dat zou nog steeds betekenen dat er meer te beleven valt. De voornaamste reden dat het AF niks meer voorstelt is dat er recentere spelers zoals jijzelf rondlopen die zelf weinig tot niks toevoegen aan het AF maar wel continu zelf kunnen zeuren over de inhoud

Hé joh, ga dit eens bij een ander topic overleggen. Wij zijn hier al de voetbaluitslagen aan het bespreken!
 
Bovenaan