Een nieuwe contest

Reactiescore
206
Ik heb het beloofd en ik zal die belofte ook nakomen. Ik kan echter niet beloven dat het vandaag of morgen al zal verschijnen. Alle hulp is dan ook welkom.

Ik kan helaas weinig voor je betekenen. Heb het op dit moment erg druk met tentamens..

Wow die was bijna grappig man. Je bent wel bezig met mensen hun AF namen hè? Vrij triestig als dat je enige inbreng is..

Haha, ijzersterk van je dat uitgerekend jij iets aandraagt over zogenaamde 'inbreng'.

6e76c7dc8ce740dea71c8eddac7f2393.png
No brain :oops:
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Ik kan helaas weinig voor je betekenen. Heb het op dit moment erg druk met tentamens..



Haha, ijzersterk van je dat uitgerekend jij iets aandraagt over zogenaamde 'inbreng'.

6e76c7dc8ce740dea71c8eddac7f2393.png
No brain :oops:

Anders heb ik wel mooi de contest uitgewerkt voor W49 en zeg jij geen tijd te hebben om zoiets te doen.
Over inbreng gesproken :$. xx
 
Reactiescore
2.478
Ik zet de deadline op aankomende woensdag, is er voor die tijd geen uitwerking. Dan ga ik er niet vanuit dat er veel spelers ook daadwerkelijk tijd gaan maken om deel te nemen aan deze comtest, iets waar ik eerlijk gezegd nu al aan twijfel.
 
Reactiescore
2.478
Laten we eerst maar kijken of er ook daadwerkelijk iets wordt uitgewerkt. Deadline staat nu echt op woensdag, is er geen uitwerking dan is er geen contest. Even goede vrienden;)
 
Reactiescore
206
Anders heb ik wel mooi de contest uitgewerkt voor W49 en zeg jij geen tijd te hebben om zoiets te doen.
Over inbreng gesproken :$. xx

Haha goed werk van je, daar zijn ze vast blij mee. Verder is dit gewoonweg lame. Je komt zelf met een kortzichtige beschuldiging over inbreng, die ik direct terugkaats op een opmerking die even inhoudsloos is van jou. Chapeau dat je eens iets nuttigs hebt gedaan; echter heb ik dat ongetwijfeld ook en maakt je dat nog kortzichtiger dan mijzelf. Jij hebt immers wel de tijd voor dergelijke dingen ;)

Maar goed, genoeg off-topic gepost lijkt mij. Ik hoop dat iemand tijd gaat hebben voor de uitwerking; gezien mijn reactietijd is het duidelijk dat ik het niet ga redden rond de tentamens.
 

DeletedUser75778

Guest
A MAN WITH A GOOD STORY IS PRACTICALLY A KING

  • WAT IS HET PLAN?
-Wat moet je doen als je meedoet? Daar zijn geen specifieke eisen voor. Het moet een verhaal zijn over je stam. Wat je doet en op welke manier mag je helemaal zelf weten.
-Wat is het idee achter deze contest? Voor alle AF-gangers een leuk begin van deze wereld organiseren.
-Wat zijn je verwachtingen? Ik verwacht dat een stuk of vier stammen zich zullen aanmelden voor de contest.

  • KAN IEDEREEN MEEDOEN?
Heeft iedereen gelijke kansen? Een gesloten vraag Aldo; absoluut.
Hoe zorgen we ervoor dat ook de spelers die inactief zijn op het AF mee kunnen/willen doen? Deze contest draait puur om de mensen die op het AF komen. Je zou echter een in-game melding kunnen laten versturen zodat mensen weet krijgen van wat er gaande is hier.

  • WAT ZIJN DE INLEVEREISEN
Op welke manier moet het ingeleverd worden? We kunnen vragen of we een subforum mogen krijgen voor deze contest. Dan kan iedereen een eigen topic starten. Anders maken we een topic aan waarin iedereen zijn stuk kan inleveren.
Waar moet het minimaal aan voldoen? Geen specifieke eisen. Het moet vallen binnen de regels van het AF. Verder ben je helemaal vrij in wat je maakt.
Mogen er teams worden gevormd? Je mag met meerdere mensen werken aan je stuk. Uiteraard moet iedereen die meedoet in jouw stam zitten.

  • HOE WORDT ER BEOORDEELD?
Moet er een jury komen? Er komt een jury. Zij bepalen het aantal punten. Een deel van de punten kan echter ook bepaald worden door de leden. Hoe meer likes je krijgt op je post, hoe meer punten je krijgt. Elke like is 2 punten waard.
Wie moet er in de jury(hoeveel?) De jury moet bestaan uit minsten drie leden. Elk jury-lid moet onafhankelijk zijn en mag niet op deze wereld spelen. Aldo (Kragtwijk) heeft per definitie al een plaats in de jury.
Wat moet de jury beoordelen? Of Scarlett Johansson overrated is. DE CONTEST NATUURLIJK
Hoe moet de jury cijfers/punten geven? Er zullen punten gegeven worden voor inhoud(70pt) (hoe zit het met de originaliteit/creativiteit, verhouding fictie/non-fictie, is het humoristisch ja of nee?), schrijfstijl(20pt) (is het leuk om te lezen? Leest het goed weg of zijn er hinderlijke fouten? Is het een samenhangend verhaal? Kortom, is het goede P&P?) en opmaak(10pt) (hoe mooi ziet het algehele stuk er uit?).

  • ANDERE REGELS
Hoe kan het topic overzichtelijk worden gehouden? Er zal óf een subforum opgericht worden waardoor het heel overzichtelijk zal zijn, óf er wordt gewoon een topic geopend waarin iedereen zijn post kan plaatsen. Ik pleit echter voor een subforum, zodat er overzichtelijk in elk topic gediscussieerd kan worden.
Wat mag je niet doen? Verliezen...
Is het mogelijk om uitgesloten te worden van deze contest, op welke manier dan? Ongepast taalgebruik of andere ongepaste handelingen. Spreekt voor zich. Doe gewoon je best om een passend en gaaf stukje te maken.
Wat wordt er gedaan als er te weinig mensen meedoen aan deze contest? Dan blaast een olifant het verhaaltje uit.
 
Reactiescore
372
Mijn stem heb je. Gelieve wel een regel toe te passen op het maximale aantal pagina's. Op w47 was het op een gegeven moment echt enorm veel en jammer genoeg kun je dan vaak niet alles lezen, ook al wil je het wel. Drie pagina's per stam maximaal lijkt mijzelf prima, maar dat moeten jullie maar beslissen.

En belangrijker, zo bespaar je de jury flink wat werk.
 
Reactiescore
2.478
Idd denk aan die arme jury, morgen maak zal ik @Duckje benaderen of er een subforum kan komen. Met een beetje geluk kunnen we dan ook van start, want dit geeft mij een duidelijk beeld over de contest.

Ik heb wel 1 vraag begrijp ik het goed dat een stam maar 1 stuk in kan leveren? Ik neem aan van wel.
 
Reactiescore
2.489
Een subforum kan eventueel wel geregeld worden hoor :)
 
Reactiescore
2.478
Hoe willen jullie het met de prijzenpot doen? Ik heb in totaal 300pp's te verdienen, verdelen we dit over de winnende stam... Of zijn er andere betere voorstellen?

Morgen of heeeel misschien vandaag nog zal deze contest van start gaan;)
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Hoe willen jullie het met de prijzenpot doen? Ik heb in totaal 300pp's te verdienen, verdelen we dit over de winnende stam... Of zijn er andere betere voorstellen?

Morgen of heeeel misschien vandaag nog zal deze contest van start gaan;)

Mag de leiding weggeven deels aan het lid dat het meeste bijdraagt binnen de stam en deels aan het lid dat het stuk geschreven heeft.
 
Reactiescore
2.478
En de contest is gestart: klik

Veel succes en plezier
 
Bovenaan